Florea
se autosuspendă ca primar sau profită de banii publici și de statut pentru a-și
face propagandă?! Atenție, târgumureșeni, să nu îi plătiți, iarăși, campania electorală!
În orașul în care PDL
se promovează în campanie electorală fie dându-se tichete-mită pentru profesori
(celebrele afaceri electorale de doar vreo 100.000 de euro pentru hipermarketul
Real Târgu-Mureș!), fie inventându-se loc de divizie secundă prin mila primarului
PDL de Sânnicolau Mare, fie inventându-se atacul vandalilor din minți bolnave
de securiști expirați, alcooliști de duzină care se cred agenți 007 sau doar
funcționari publici pupincuriști de fund, oare ce se poate întâmpla dacă
candidează Florea pentru imunitate? Ne
aducem aminte că în 2008 omul a fost… omenit cu reclamă electorală zilnic,
semnată de borfași, ca fiind a biroului de presă a primăriei. Care birou
inventa ceva de băgat Florea în seamă în fiecare zi, pe prima pagină a ziarelor
șantajabile sau miloage: Florea zice că Borbely e nașpa, Florea dă flori la X,
Florea merge la pensionari, Florea crede că, model după care javrele din
primărie fac campania pentru Maior. … Mega-șmecheria a fost, deci, pe bani
publici și a fost egalată în nesimțirea doar de campania pentru Lokodi și dânsa
dornică să se dea în stambă propagandistică. Din câte ne amintim, doar
prefectul Dobre s-a suspendat pe perioada alegerilor, soluție morală pentru a
nu profita de bani și de influența postului. Prin 2008, dacă ne aducem aminte,
mai funcționa Monitorul primăriei, obscură publicație făcută la serviciu, dar
decontată pe vreo 5000 de exemplare color de Info Statistics, post de promovare
a pedelistului și post la care ajungeau în 2008, timp de 3 luni, casetele pe
bani publici din primărie, ca să susțină un privat care nu era în stare să
emită o secundă ceva propriu. Acest… Monitor al primarului și a firmei cu
afaceri la pedeliști (pardon, al primăriei) prezenta falnicele fapte ale celui
mai ales bărbat al țării, pardon, al obștii, în limbajul de lemn de care
tovarășii nu se dezlipeau. O propagandă de neratat! Dar să lăsăm ce a fost, să
îi dăm 11 idei insului care își caută imunitatea sau cum se numește câștigul
postului din parlament:
1.
Atacul goților, vizigoților, hunilor, la
alegere (dacă cel al… vandalilor a fost deja !), în ultima zi de campanie
electorală. De preferat tot pe siteul primăriei, dar și pe autocolantele
oferite de firma abonată și neștiutoare de nimic, de pe licitatiapublica.ro, lipite cu sprijinul cretinilor de polițiști
comunitari cărora le-a spun cineva statutul de milițieni și care sunt att de
proști încât îi prinde poliția cu 1000 de exemplare la sediu. DNA, abține-te!
2.
Scrisori deschise în plic închis, după
modelul propagandă pentru Florea și împotriva lui Frunda. Curtea de conturi, ai
puținică răbdare!
3.
Publicitate pe siteul pe bani publici,
nesemnată, desigur, după preluarea textului original de pe tîrgumureșeanul.ro,
prietenii știu de ce și prin cine. De unde să copiezi corect decât de la
organul de propagandă pentru pedeliști?! Și totuși, se mișcă, cum ar spune…publicitarul
Galileo!
4.Reactivarea
cunoscuților semnatari Fodor, Gall, Istrate, atât de credibili în articole
scrise de la al lor serviciu (singularul de la servicii, pentru cei care nu
știu).
5.Transmisii
în direct gratuite de la organul de propagandă TV care zice că nu ia bani
pentru propaganda pentru Maior. O treabă…
creștinească, în spiritul sectelor (SÉCTĂ, secte, s. f. Comunitate religioasă
desprinsă de biserica oficială respectivă, DEX 98) în care se învârt unii, dar care nu se
potrivește cu licitația la care iei bani de la șeful de partid.
6.Reclamă
pe Mureș Mall. Orice legătură cu firma care are mall-ul și care are subevaluat
sau nu terenul e, desigur, întâmplătoare, iar dacă ai și reparat cu 300.000 de
euro din bani publici vreun pasaj pe
Bența e doar o întâmplare întâmplătoare!
7.Reclamă
pe panourile pe care bandiții din primărie le-au așezat strategic pe trotuare
sau la marginea trotuarelor. Un indiciu: ele nu vor face reclamă la DD sau la
partida rromilor!
8.Tichete
cadou în campanie, pentru că se pare că avem cadre didactice care flămânzesc.
Până vor fi chemate la primărie să li se dea pachețelul dat și colindătorilor
pe vreo firmă dedicată de distribuție mai durează ceva. De data asta, nu pe
Real, poate pe Kaufland!
9.Vreo
scrisoare semnată de 400 de părinți care își exprimă sprijinul fierbinte pentru
cei care au pus la cale afacerea balon
pentru bazin de 200.000 de euro și transport gratuit oficial la bazin, dar
decontat pe Siletina din banii proștilor, ca să trăiască și Maior pe firma cu
care a intrat ilegal în…viceprimărie. Părinții semnatari pentru Florea pot fi
aceiași ca și în cazul afacerii motivație pentru afacerile noastre pe firmă
înființată acum un an, ca să nu se mai cheltuiască bani căutându-se alte baze
de date.
10.Sprijin
FCM-ist pentru Florea. Dacă tot a pompat primăria lui Florea bani în FCM, în
instalația de nocturnă a clubului privat, în afacerile cu fotbalul școlăresc cu
premii de 15.000 de lei locul 1(deh, criză!) și cum FCM are sprijin pentru
parcul HIFA pentru persoane cu dizabilități e păcat să nu fie un mesaj pentru
amicul Florea, care să se asorteze la culorile partidului (portocaliu-albastru,
ca să nu se mai confunde cu echipamentul
lui Real Madrid!)
11.
Sondaje de opinie pe tovarășul de partid Munteanu. Deja propagandiștii
portocalii se laudă că a fost un sondaj care îi cere lui Florea să nu
candideze. De cine e plătit el, ce a sondat în zi de vot, ce afaceri cu sondaje
se învârt pe banii publici la Info Statistics știe, chiar așa, cine știe ce
învârt inșii din PDL la primărie condusă de șeful lor de partid și pe banii
noștri?!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.