sâmbătă, 27 octombrie 2012

Managerul Oltchimului, prins în raportul Active Watch pentru... agresiune



Managerul Oltchimului, prins în raportul Active Watch pentru... agresiune
Dacă tot au fost în oraș cei de la Agenția de monitorizare a presei, cu care am avut prilejul  și plăcerea să discut din nou, am primit și în volum ultimele rapoarte ale lor. Raportul din 2012 în care apar și eu cu cele două procese câștigate cu ziarul Cuvântul liber cuprinde și un caz interesant, prin prisma interesului public pentru Oltchim. Combinat distrus de alții, în vizorul a diverși derbedei ahtiați după publicitate, cu afaceri pe familiile unor șmecheri, dar ceea ce vă supun atenției este titlul Managerul Oltchim Râmnicu Vâlcea l-a agresat pe jurnalistul Tiberiu Pârnău.
În august, directorul SC Oltchim Râmnicu Vâlcea, Constantin Roibu, l-a agresat pe jurnalistul Tiberiu Pârnău, directorul Ziarului de Vrancea, care filma im protest spontan din curtea combinatului, inițiat de angajații trimiși în șomaj tehnic. Constantin Roibu l-a lovit pe jurnalist peste camera de filmat și l-a alungat din mijlocul protestatarilor. Filmam protestul sindical, când Roibu s-a repezit pe nepusă masă să-mi smulgă telefonul. Era turbat de furie și am avut noroc că m-am ferit repede. Salariații de la Arpechim mi-au luat apărarea, unii chiar l-au huiduit pe Constantin Roibu, a declarat Tiberiu Pârnău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.