Afacere
Modernizare rețea stradală la nivelul municipiului Târgu-Mureș - transa II. O
nouă afacere pe abonat?
Cum la Primăria
Târgu-Mureș câștigă firme abonate și înființate de pedeliști sau din camarilă, care
vin cu ofertă comună sau, cică, după ce merg la notariat ca să se asigure că nu
vin alții ca să strice afacerea, băieții deștepți acționând în numele firmelor
private (sic!) - verifici, Curte de conturi și DNA? - probabil nu e o surpriză
dacă câștigă afacerea tot un ins care trăiește din mila banului public pe ins
de partid, chiar dacă e vorba de bani publici sau bani europeni, plătiți în
parte tot de români. Capitalism pe bani publici, că atât pricep de regulă
pedeliștii, în an electoral și de criză. De urmărit cine sponsorizează partidul
după multe afaceri pe firme abonate.
Anunt de participare
numarul 139334/03.10.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 139334 / 03.10.2012
Denumire contract:
servicii de asistenta tehnica pentru implementarea proiectului
"Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu Mures - transa
II"
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I: AUTORITATEA
CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: NICOLETA ALINA DAMIAN , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
servicii de asistenta
tehnica pentru implementarea proiectului "Modernizare retea stradala la
nivelul Municipiului Targu Mures - transa II"
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de
arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii
de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de
consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de
prestare: Municipiul Targu Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de asistenta
tehnica pentru implementarea proiectului "Modernizare retea stradala la
nivelul Municipiului Targu Mures - transa II"
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii
de asistenta tehnica (Rev.2)
71247000-1 -
Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Da
Trebuie depuse oferte
pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
servicii de asistenta
tehnica pentru implementarea proiectului "Modernizare retea stradala la
nivelul Municipiului Targu Mures - transa II"
Valoarea estimata fara
TVA: 807,006 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
LOT I Servicii de
asistenta tehnica din partea proiectantului pentru implementarea proiectului
"Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu Mures - transa
II" Garantia de participare in cuantum de 2.500 lei LOT II Servicii de
asistenta tehnica din partea dirigintilor de santier pentru implementarea
proiectului "Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu
Mures - transa II" Garantia de participare in cuantum de 6.000 lei. Modul
de constituire a garantiei de participare - prin virament bancar in contul
nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument
de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate
de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada
prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa
conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in
conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima
cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa
persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60
de zile de la data limita de depunere a ofertei Dovada constituirii garantiei
de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite
pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM
va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform
Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere,
fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria
IMM-urilor. Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea
contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: -
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive din plata
facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis
conform prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui
in conformitate cu art. 92, al. 2 din HGR 925/2006. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este
depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational
Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1, "Sprijinirea dezvoltarii durabile a
oraselor - poli urbani de crestere"
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.
69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III
Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie
demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre
ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in
parte.Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul
autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures -
Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela
Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii
Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza
Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Sef serviciu Proiecte de Finantare
Internationala - Ijac Dana, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si
Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de
licitatie Iernutan Oana, Kiss Imola, Racz Lucian, Serban Constantin, Damian
Alina, Szabo Lorand, Ijac Dana, Muresan Maria, Szekely Alexandru.
- Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat
trebuie depus de fiecare dintre asociati. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
- Certificate
constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere
judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice
romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii
ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul".
Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in
parte.
Ofertantul clasat pe
primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile
ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea
unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o
valoare cel putin egala cu 400.000 lei pentru lot I/1.100.000 lei pentru lot
II. (Formularul 5 din Sectiunea III Formulare.Continuare...
Continuare...Dovada
situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare se va face respectind Formularul 5 din Sectiunea III
Formulare.Continuare...
Continuare...Cifra de
afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual
BNR astfel:
- 4,2373 lei pentru
anul 2009,
- 4,2099 pentru anul
2010,
- 4,2379 pentru anul 2011.
In cazul unei oferte
comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de
catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in
considerare datele subcontractantilor. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din
Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii
intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor
contracte de prestari servicii din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Experienta similara -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate
sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a
ofertelor) cel putin a unui contract de servicii similare cu o valoare cel
putin egala cu 200.000 lei pentru lot I/550.000 lei pentru lot II.
Se accepta cumularea
din maxim doua contracte pentru fiecare lot in parte.Continuare...
Continuare...In
sustinerea experientei similare ofertantul va depune certificate/documente
emise sau contrasemnate de o autoritate contractantaori de catre clientul
privat beneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin.2lit.a din OUG
34/2006.
Pentru sustinerea
experientei similare se vor prezenta urmatoarele documente :Continuare...
Continuare...-fisa
privind experienta similara
- recomandare din
partea beneficiarului
-documente doveditoare
din care sa reiasa valoarea serviciilor prestate, valoarea finala in lei si
principalele tipuri de servicii( daca este cazul) Nivelul experientei similare
se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va
calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 4,2373 pentru anul 2009 4,2099
pentru anul 2010 4,2379 pentru anul 2011.Continuare...
Continuare...Nivelul
experientei similare se va raporta si la cursul euro de schimb din data de
12.09.2012 - 1 euro 4,4834 lei.
Valoarea mentionata
trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in exectuarea
lucrarilor prezentate ca experienta similara. Se accepta cumularea din maxim
doua contracte pentru fiecare lot.
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor
atributii.
Lot I - Lista privind
personalul angajat si de specialitate care va fii desemnat pentru realizarea
contractului: - Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca
ofertantul sa faca dovada ca dispune de personal calificat sau al carui
angajament de participare a fost obtinut pentru asigurarea calitatii
serviciilor, astfel:Continuare...
Continuare...1 inginer
proiectant specializat in Drumuri si Poduri, 1 inginer proiectant specializat
in instalatii pentru constructii sau specializat in amenajari si constructii
hidrotehniceCalificarile vor fi dovedite cu diplome de absolvire a studiilor
superioare pentru lot IContinuare...
Continuare....Lot II -
Lista privind personalul angajat si de specialitate care va fii desemnat pentru
realizarea contractului: - Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de personal calificat sau al
carui angajament de participare a fost obtinut pentru asigurarea calitatii serviciilor,
astfel:Continuare....
Continuare,....4
diriginti de santier atestati in domeniul drumuri, poduri, tunele, piste de
aviatie, transport pe cablu de interes local, 2 diriginti de santier atestati
in constructii edilitare si de gospodarie comunalaCalificarile vor fi dovedite
cu atestate acreditate/recunocute de Ministerul Dezvoltarii Regionale si
Turismului pentru lot II.
Recomandari din partea
unor beneficiari prezentarea a maxim doua recomandari din partea unor
beneficiari de servicii similare prestate de ofertant. Cel putin una din
recomandari va face referire la contractul cu care ofertantul intelege sa-si
demonstreze indeplinirea conditiei minime cu privire la experienta similara.
ISO 9001 sau echivalent
privind managementul calitatii in domeniul serviciilor de proiectare si/sau
asistenta tehnica Continuare....Se solicita prezentarea certificatului in copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
In cazul unei oferte
comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
In ceea ce priveste
certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In
acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de
implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
ISO 9001 sau echivalent
privind managementul calitatii in domeniul serviciilor de dirigentie de
santier; Se solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul".
In cazul unei oferte
comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
In ceea ce priveste
certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In
acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de
implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2012
10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2012 11:00
Locul: cam.45, Piata
Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de
evaluare a ofertelor, reprezentanti UCVAP,imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri)
la proiect(e) si/sau program(e): Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1,
"Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de
crestere" Domeniul major de interventie 1.1 "Planuri integrate de
dezvoltare urbana
Tip de finantare:
Fonduri europene
Fond european:
Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
- Ofertantii vor depune
proiect de contract semnat si stampilat. Se permite depunerea de amendamente.
-In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii
financiare, acelasi pret minim/total oferta/lot, respectiv exista mai multi
ofertanti clasati pe primul loc si avand preturi egala/total oferta/lot, atunci
in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita
respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in
plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua
propunere financiara are pretul cel mai scazut/total oferta/lot. - Durata
contractului de servicii: -36 de luni calendaristice de la inceperea executarii
lucrarilor, contractul extinzandu-si valabilitatea pana la data receptiei la
terminarea lucrarilor pentru lot I -36 de luni calendaristice de la inceperea
executarii lucrarilor, contractul extinzandu-si valabilitatea pana la data
predarii de catre prestator a cartii tehnice a constructiei pentru lot II.
-Plata se va efectua in termen de 180 de zile de la data emiterii facturilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2
alin.1 lit.a din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulteriaore
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. +40 265268330 , Fax: +40 265260813
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
02.10.2012 08:56
Lot nr. : 1
Denumire: Servicii de
asistenta tehnica din partea proiectantului pentru implementarea proiectului
"Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu Mures - transa
II"
Stare lot: In
desfasurare
1) Descriere succinta
Servicii de asistenta
tehnica din partea proiectantului pentru implementarea proiectului
"Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu Mures - transa
II"
2) Clasificare CPV
(vocabularul comun de achizitii)
71356200-0 - Servicii
de asistenta tehnica (Rev.2)
3) Cantitatea si
domeniul
Asistenta tehnica din
partea proiectantului
Valoarea estimata fara
TVA: 216,000 RON
4) Indicatii privind o
alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 36 luni de la
data adjudecarii contractului
5) Informatii
suplimentare privind loturile
Durata in luni: 36 de
luni calendaristice de la inceperea executarii lucrarilor, contractul
extinzandu-si valabilitatea pana la data receptiei la terminarea lucrarilor
pentru lot I Valoarea garantiei de participare este: 2500.00 RON.
Lot nr. : 2
Denumire: Servicii de
asistenta tehnica din partea proiectantului pentru implementarea proiectului
"Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu Mures - transa
II"
Stare lot: In
desfasurare
1) Descriere succinta
Servicii de asistenta
tehnica din partea dirigintilor de santier pentru implementarea proiectului
"Modernizare retea stradala la nivelul Municipiului Targu Mures
2) Clasificare CPV
(vocabularul comun de achizitii)
71247000-1 -
Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
3) Cantitatea si
domeniul
Asistenta tehnica din
partea dirigintilor de santier
Valoarea estimata fara
TVA: 591,006 RON
4) Indicatii privind o
alta durata a contractului sau o alta data de incepere/de finalizare
Durata: 36 luni de la
data adjudecarii contractului
5) Informatii
suplimentare privind loturile
Durata in luni: 36 de
luni calendaristice de la inceperea executarii lucrarilor, contractul
extinzandu-si valabilitatea pana la data predarii de catre prestator a cartii
tehnice a constructiei Valoarea garantiei de participare este: 6000.00 RON.
« Aceasta licitatie a
fost vizualizata de 21 ori »
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.