joi, 18 octombrie 2012

Parcare în spațiul care aparține centralei termice!



Parcare în spațiul care aparține centralei termice!
Târgu-Mureș a ajuns pe mâna unor borfași care au pus la cale distrugerea Energomur, așa-zisa noua termie - când borfașii nu își plăteau măcar datoriile vieneze -  vinderea unor centrale către firme dedicate, punerea mâinii pe spații pe considerentul posibil: eu, comunist, le-am făcut, e datoria mea să șterg orice urmă de comunism și să privatizez totul pe gașca mea jegoasă! Bandiții au cheltuit și 50.000 de euro din banii publici ai târgumureșenilor pentru dărâmarea unei astfel de centrale, așa cum am scris și pe acest blog. Alte centrale sunt vizate de șmecherașii abonați la primărie și PDL, așa că nesimțirea jegurilor care au distrus Energomur e completă: ei v-au făcut un… serviciu, așa zic ei, pe firmele jegoase ale lor, de partid, spunem noi. Mai nou, cel puțin la o centrală din zona 22 Decembrie 1989, șmecherii au făcut parcare! În ce bază știu doar șmecherașii din primărie care nu au habar în general de avize atunci când sculele de partid și primărie, șefii de asociație avuți la mână și răsplătiți cu abonamente cadou la FCM (10 bucăți) și alții de același calibru își fac de cap și consideră domeniul public moșia lor primită de la banditul de partid, care, deloc întâmplător, e chiar angajatul lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.