Afacere
de 169.000 de lei pentru compartimentări și reparații la Casa tineretului
Afaceriștii din
Primăria Târgu-Mureș au mai pus de o afacere în an electoral și de criză și nu
va fi o surpriză să câștige vreun șmecher PDL sau vreun abonat la afacerile pe
bani publici, pentru că șmecherașii din primărie mimează interes doar când au
de cheltuit banii dumneavoastră pe firme dedicate. Așadar, afacere de 169.000
de lei la Casa tineretului, clădire în fața căreia șmecherașii au adus tot felul de construcții din lemn de la
abonata Senin, omenită de afaceriștii din primăria lui Florea, așa-zișii
funcționari publici și aleși PDL, cu sute de mii de euro doar pentru parcările
de tip acoperiș deasupra parcării făcute de comuniști. Așteptăm ca bandiții din
primărie să raporteze, în campanie, victorios, îndeplinirea planului de 500 la
sută la cheltuirea banului public! Vreun vaporizator nu mai vreți și în fața
Casei, ca să mai reducă temperatura, șmecherașilor? Despre fosta Casă de
cultură Mihai Eminescu, desființată cu acord de Băciuț și înlocuită pentru instalarea
nevestei lui Borșan cu un servciu al altui serviciu al primăriei am mai scris,
dar băiețașii ăștia au șunca (obrazul) gros și instituțiile statului și
serviciile sigur nu muncesc pentru dumneavoastră.Atenție, șmecherașii ăștia au
inventat și afaceri de sute de mii de euro din bani publici cu acces la Arta,
cinematograf pe care trebuiau să pună mâna pentru a motiva banii pe care îi dau
la camarilă, membri de partid și alți șmecheri care fac capitalism pe banii
publici și pe relații.
invitatia numarul
336837
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 336837
/ 08.10.2012
Denumire contract:
Lucrari de "Reparatii, compartimentari si terasare planseuri exterioare Casa
Tineretului"
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
cam.45, Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Lucrari de
"Reparatii, compartimentari si terasare planseuri exterioare Casa
Tineretului"
II.1.2) Tip contract:
Lucrari
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrari de
"Reparatii, compartimentari si terasare planseuri exterioare Casa
Tineretului"
II.1.6) CPV: 45453000-7
- Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 169,355 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 3.000 lei Modul de constituire a
garantiei de participare -prin virament bancar in contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este
cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie GBE lucrari 10 %din val.contr.fara TVA.Mod.de const.a GBE a contr.de
lucr.:prin instr.de gar.emis in cond. leg. de o soc. banc.,de o soc. de
asig.prin dep.la cas.a unor sume in num sau prin ret.succ.din plata fact.
part.Ret succ.se vor ef.in.cont desch.conform prev. H.G. 1045/2011.Gar.sa fie
irev.Instr.de gar.sa prev daca plata gar.se va exec.cond.,resp.dupa
const.culp.pers.garant.in conf.cu contr. gar. sau necond., resp. la prima
cerere a benef., pe baza decl. cu priv. la culpa pers.gar.GBE se va restitui
astfel:70% din valoarea gar., in ter.de 14 zile de la data inch. PV de rec. la
term.lucr.,daca aut. ctr. nu a rid.pana la acea data pret. asupra ei, iar risc.
pt. vicii asc. este min.restul de 30% din val. gar.,la exp.per.de gar. a lucr.
exec., pe baza PV de rec. fin.In cazul in care of.dov. ca este IMM va benef. de
o red. de 50% din val.GBE conf. Legii nr. 346/2004. In cazul in care of. este
dep. de catre o asoc.fiecare memb. al asoc.tb.sa faca dovada incadr.in
categoria IMM.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare.
Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala,
a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile
art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conform Formularului F17.1. din
Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform
Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul"). - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1
din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.
Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata
conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul
asociat/subcontractantul sau tertul sustinator. In cazul unei oferte comune,
aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea "conform cu
originalul").Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures -
Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela
Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii
Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza
Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Director Serviciul Public de Utilitati
Municipale - Moldovan Mircea, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si
Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de
licitatie Iernutan Oana, Kiss Imola, Moldovan Mircea, Sagau Zenovia, Moca
Teodoru, Demeter Valentina, Lapuste Tunde, Suteu Eva. - Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat
trebuie depus de fiecare dintre asociati. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Certificate
constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate,
caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice
romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii
ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a
oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate
sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest
certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul
clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 320.000 lei. (Formularul 5
din Sectiunea III Formulare) .
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic - Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani cel
putin a unui contract de lucrari similare cu valoare cel putin egala cu 160.000
lei fara TVA. Se accepta cumularea din maxim doua contracte.Fisa privind
experienta similara (Formularul B4 din Sectiunea III Formulare) Copie dupa
contractul/informatiile relevante din contract adus ca referinta si o
declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru
autenticitatea procentului de participare. Pentru contractul adus pentru
sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente :
-fisa privind experienta similara -copie dupa infomatiile relevante din
contractul cu care se va face dovada experientei similare - recomandare din
partea beneficiarului - documente doveditoare din care sa reiasa valoarea
serviciilor prestate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de
lucrari,Declaratie privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale
personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si
ale personalului angajat si cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3),
lit.b si d, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca
dispune sau, daca este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru
personalul solicitat in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG
nr. 34/2006 cu completarile ulterioate), din partea urmatorilor
specialisti:Continuare...,Continuare...1 inginer RTE (responsabil tehnic cu
executia lucrarilor) specializati in lucrari de constructii civile, atestati
MDRT - 1 responsabil cu controlul calitatii, CQ Continuare...,Continuare...Asigurarea
cu personal calificat in domeniul constructiilor civile. Autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa dispuna de muncitori
calificati in domeniul constructiilor civile. In cazul unei oferte comune, capacitatea
tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca
acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie
indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a
fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.Continuare...,Continuare...Se vor prezenta declaratie/angajament de
participare privind personalul tehnic, de specialitate si asigurare a calitatii
lucrarilor si declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere,
conform art. 188 alin. (3), lit. b si d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulteriare continuare...,Continuare...cu care ofertantul face
dovada indeplinirii cerintei minime obligatorii. In acest sens se vor depune
CV-uri, diplome de studii, calificari ale personalului din care sa reiasa
experienta in domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii si
atestatatele profesionale unde este cazul, vizate la zi. Se solicita ca
atestatele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Dovada
dispunerii se va indeplini prin depunerea de contracte de colaborare/contracte
individuale de munca/ declaratie / angajament sau orice alt document pentru
personalul tehnic si de specialitate, personalul de asigurare a calitatii lucrarilor.
Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei ISO 9001 sau echivalent privind
standardele de asigurare a calitatii in domeniul constructiilor
civile.(prezentarea certificatului in copie) In cazul unei oferte comune,
standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.Continuare...,Continuare...In ceea ce priveste certificarile ISO
solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste
proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se
accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia
situatiei in care a avut loc auditul final.,ISO 14001 sau echivalent privind
certificarea sistemului de managementul mediului in domeniul constructiilor
civile (prezentarea certificatului in copie). in domeniul constructiilor
civile.(prezentarea certificatului in copie) In cazul unei oferte comune,
standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.Continuare...,Continuare...In ceea ce priveste certificarile ISO
solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste
proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se
accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia
situatiei in care a avut loc auditul final.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 05.10.2012 08:56
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.