miercuri, 24 octombrie 2012

Afacere de 169.000 de lei pentru compartimentări și reparații la Casa tineretului



Afacere de 169.000 de lei pentru compartimentări și reparații la Casa tineretului
Afaceriștii din Primăria Târgu-Mureș au mai pus de o afacere în an electoral și de criză și nu va fi o surpriză să câștige vreun șmecher PDL sau vreun abonat la afacerile pe bani publici, pentru că șmecherașii din primărie mimează interes doar când au de cheltuit banii dumneavoastră pe firme dedicate. Așadar, afacere de 169.000 de lei la Casa tineretului, clădire în fața căreia șmecherașii au  adus tot felul de construcții din lemn de la abonata Senin, omenită de afaceriștii din primăria lui Florea, așa-zișii funcționari publici și aleși PDL, cu sute de mii de euro doar pentru parcările de tip acoperiș deasupra parcării făcute de comuniști. Așteptăm ca bandiții din primărie să raporteze, în campanie, victorios, îndeplinirea planului de 500 la sută la cheltuirea banului public! Vreun vaporizator nu mai vreți și în fața Casei, ca să mai reducă temperatura, șmecherașilor? Despre fosta Casă de cultură Mihai Eminescu, desființată cu acord de Băciuț și înlocuită pentru instalarea nevestei lui Borșan cu un servciu al altui serviciu al primăriei am mai scris, dar băiețașii ăștia au șunca (obrazul) gros și instituțiile statului și serviciile sigur nu muncesc pentru dumneavoastră.Atenție, șmecherașii ăștia au inventat și afaceri de sute de mii de euro din bani publici cu acces la Arta, cinematograf pe care trebuiau să pună mâna pentru a motiva banii pe care îi dau la camarilă, membri de partid și alți șmecheri care fac capitalism pe banii publici și pe relații.
invitatia numarul 336837

Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 336837 / 08.10.2012
Denumire contract: Lucrari de "Reparatii, compartimentari si terasare planseuri exterioare Casa Tineretului"
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04 0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
cam.45, Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Lucrari de "Reparatii, compartimentari si terasare planseuri exterioare Casa Tineretului"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrari de "Reparatii, compartimentari si terasare planseuri exterioare Casa Tineretului"
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169,355 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare in cuantum de 3.000 lei Modul de constituire a garantiei de participare -prin virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie GBE lucrari 10 %din val.contr.fara TVA.Mod.de const.a GBE a contr.de lucr.:prin instr.de gar.emis in cond. leg. de o soc. banc.,de o soc. de asig.prin dep.la cas.a unor sume in num sau prin ret.succ.din plata fact. part.Ret succ.se vor ef.in.cont desch.conform prev. H.G. 1045/2011.Gar.sa fie irev.Instr.de gar.sa prev daca plata gar.se va exec.cond.,resp.dupa const.culp.pers.garant.in conf.cu contr. gar. sau necond., resp. la prima cerere a benef., pe baza decl. cu priv. la culpa pers.gar.GBE se va restitui astfel:70% din valoarea gar., in ter.de 14 zile de la data inch. PV de rec. la term.lucr.,daca aut. ctr. nu a rid.pana la acea data pret. asupra ei, iar risc. pt. vicii asc. este min.restul de 30% din val. gar.,la exp.per.de gar. a lucr. exec., pe baza PV de rec. fin.In cazul in care of.dov. ca este IMM va benef. de o red. de 50% din val.GBE conf. Legii nr. 346/2004. In cazul in care of. este dep. de catre o asoc.fiecare memb. al asoc.tb.sa faca dovada incadr.in categoria IMM.


III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Director Serviciul Public de Utilitati Municipale - Moldovan Mircea, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie Iernutan Oana, Kiss Imola, Moldovan Mircea, Sagau Zenovia, Moca Teodoru, Demeter Valentina, Lapuste Tunde, Suteu Eva. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 320.000 lei. (Formularul 5 din Sectiunea III Formulare) .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic - Formularului 9 din Sectiunea III Formulare,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani cel putin a unui contract de lucrari similare cu valoare cel putin egala cu 160.000 lei fara TVA. Se accepta cumularea din maxim doua contracte.Fisa privind experienta similara (Formularul B4 din Sectiunea III Formulare) Copie dupa contractul/informatiile relevante din contract adus ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru contractul adus pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente : -fisa privind experienta similara -copie dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare - recomandare din partea beneficiarului - documente doveditoare din care sa reiasa valoarea serviciilor prestate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de lucrari,Declaratie privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioate), din partea urmatorilor specialisti:Continuare...,Continuare...1 inginer RTE (responsabil tehnic cu executia lucrarilor) specializati in lucrari de constructii civile, atestati MDRT - 1 responsabil cu controlul calitatii, CQ Continuare...,Continuare...Asigurarea cu personal calificat in domeniul constructiilor civile. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa dispuna de muncitori calificati in domeniul constructiilor civile. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Continuare...,Continuare...Se vor prezenta declaratie/angajament de participare privind personalul tehnic, de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit. b si d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulteriare continuare...,Continuare...cu care ofertantul face dovada indeplinirii cerintei minime obligatorii. In acest sens se vor depune CV-uri, diplome de studii, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii si atestatatele profesionale unde este cazul, vizate la zi. Se solicita ca atestatele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Dovada dispunerii se va indeplini prin depunerea de contracte de colaborare/contracte individuale de munca/ declaratie / angajament sau orice alt document pentru personalul tehnic si de specialitate, personalul de asigurare a calitatii lucrarilor. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei ISO 9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii in domeniul constructiilor civile.(prezentarea certificatului in copie) In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Continuare...,Continuare...In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.,ISO 14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului in domeniul constructiilor civile (prezentarea certificatului in copie). in domeniul constructiilor civile.(prezentarea certificatului in copie) In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Continuare...,Continuare...In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.



SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 08:56


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.