joi, 25 octombrie 2012

Sonorizare și lumini de 300.000 de lei prin Primăria Târgu-Mureș. Tot pe abonat?



Sonorizare și lumini  de 300.000 de lei prin Primăria Târgu-Mureș. Tot pe abonat?
Pentru sonorizare și lumini la Primăria Târgu-Mureș câștiga cam același ins. Probabil și acum e această afacere. Doar vreo 60.000 de euro din banii târgumureșenilor, ca să trăiți bine, pe banii dumneavoastră și pe firmele lor. Ce mai inventează șmecherașii din primărie pentru firmele  abonate? Poate o parcare de elicopter, o parcare auto pe bloc sau o stație de tren pentru TGV?
invitatia numarul 337185

Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 337185 / 11.10.2012
Denumire contract: Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale la manifestarile publice organizate de Primaria Municipiului Targu Mures
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04 0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
cam.45, Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale la manifestarile publice organizate de Primaria Municipiului Targu Mures
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale la manifestarile publice organizate de Primaria Municipiului Targu Mures
II.1.6) CPV: 92000000-1 - Servicii de recreere, culturale si sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare in cuantum de 4.000 lei Modul de constituire a garantiei de participare -prin virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu art. 92, al. 2 din HGR 925/2006. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.


III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Director adjunct D.C.P.F.I.R.U- Trif Aurel, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie Iernutan Oana, Trif Aurel, Doda Veronica, Sandu Ileana, Janosi Zsuzsana, Marcela Romonti, Szabo Lenke, Dan Ioana. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 400.000 lei. (Formularul 5 din Sectiunea III Formulare)Continuare....,Continuare...Ofertantul ca completa Formularul 5 din Sectiunea III FormulareCifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: 4,2373 lei pentru anul 2009,4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011. In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.,Lista principalelor contracte de prestari servicii din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic - Formularului 9 din Sectiunea III FormulareContinuare....,In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani cel putin a unui contract de servicii similare cu valoare cel putin egala cu 200.000 lei fara TVA. Se accepta cumularea din maxim doua contracte.Continuare...,Continuare...Copie dupa contractul/informatiile relevante din contract adus ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare.Pentru contractul adus pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente : fisa privind experienta similara copie dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similarerecomandare din partea beneficiarului documente doveditoare din care sa reiasa valoarea serviciilor prestate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de servicii( daca este cazul)Continuare...,Continuare....Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: Continuare....,Continuare... 4,2373 pentru anul 2009 - 4,2099 pentru anul 2010 - 4,2379 pentru anul 2011. Nivelul experientei similare se va raporta si la cursul euro de schimb din data de 17.09.2012, respectiv 4,5042 lei. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in exectuarea lucrarilor prezentate ca experienta similara. Se accepta cumularea din maxim doua contracte. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Recomandare din partea beneficiarului.Se solicita maxim 2 recomandari din partea unor beneficiari de servicii similare prestate de ofertant.Cel putin una din recomandari va face referire la contractul cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea conditiei minime cu privire la experienta similara,Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de cae dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Continuare....,Continuare...Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic dispune sub orice forma de echipamentele specificate in caietul de sarcini.



SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Docum.este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 09:32
Afaceri anterioare:
1) II.6) Invitatie de participare 319300/30.12.2011 12:25





Sectiunea III: ATRIBUIRE





III.1) Numar de oferte primite 2

Valoare estimata totala 128,000 RON

III.2) Lista contracte



96 / 03.04.2012 108,800 RON



Castigator:

S.C. PRO DANCE SHOW S.R.L. RO10934371 Str. Semenic, nr. 15,, Ghiroda, 307200, Timis



Total (fara TVA): 108,800 RON

Citeste mai mult: Primăria lui Florea mai sparge monotonia și dă sonorizare de 108.000 lei unei firme din Timiș
2) Mammoth Stage câştigă din nou la Primăria Târgu-Mureş

Primăria Târgu-Mureş este raiul licitaţiilor cu un singur participant sau a încredinţărilor directe la firme abonate deja. Din categoria aceasta face parte şi sonorizarea prin Mammoth Stage. Afacerea de astăzi este de 73.000 de lei (730 de milioane de lei vechi).



Anunţ de atribuire numărul 137919/19.07.2011





Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA





Primaria Municipiului Tirgu-Mures

Adresa: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Mures , Romania , Email: licitatie@tirgumures.ro , Tel.: 0265-268330 , Fax: 0365-801856





Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA





II.1) Denumire contract Serv de sonorizare ,lumini si efecte speciale la unele manifestari pub. org. de Primaria Mun Tg Mures

II.2) Obiectul contractului Serv de sonorizare,lumini si efecte speciale la unele manifestari publice organizate de Primaria Mun Tg Mures

II.3) Tip contract Servicii

II.4) CPV 92000000-1 – Servicii de recreere, culturale si sportive (Rev.2)

II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut

II.6) Invitatie de participare 295061/19.05.2011 16:31





Sectiunea III: ATRIBUIRE





III.1) Numar de oferte primite 1

Valoare estimata totala 73,000 RON

III.2) Lista contracte



159 / 08.06.2011 73,000 RON



Castigator:

SC MAMMOTH STAGE SRL R13550219 str.Viilor nr. 210, Curteni, 547568, Mures



Total (fara TVA): 73,000 RON

Citeste mai mult: Mammoth Stage câştigă din nou la Primăria Târgu-Mureş
3) Primăria lui Florea vrea sonorizare de 128.000 de lei. O nouă afacere pentru SC MAMMOTH STAGE?
La Târgu-Mureș licitațiile în ani de criză și pre-electorali sau electorali sunt la ele acasă. Iar dacă urmăriți și cine câștigă veți avea abonații de serviciu, în contul inșilor din PDL sau UDMR.  Aceasta este rețeta succesului și la afacerile de genul am nevoie de ceva ce îmi oferă doar firma X care vine la licitația pe care eu o croiesc după interesul meu nu mai e un secret pentru nimeni. În concluzie, secretului lui Polichinelle și la afacerea de 128.000 de lei prin pomana Primăriei Târgu-Mureș pentru Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale , probabil tot pe abonata SC MAMMOTH STAGE. În caz că ați uitat, slujbașii de sub Florea din Primăria Târgu-Mureș au avut ultima licitație pe firma respectivă doar în vară: III.1) Numar de oferte primite 1, Valoare estimata totala 73,000 RON

III.2) Lista contracte
159 / 08.06.2011 73,000 RON
Castigator:
SC MAMMOTH STAGE SRL R13550219 str.Viilor nr. 210, Curteni, 547568, Mures
Acum , însă, afacerea este de iarnă:
Detaliu pentru invitatia numarul 319300

Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: 0265-268330
Fax: 0365-801856
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 92000000-1 – Servicii de recreere, culturale si sportive (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.12.2011 12:25
Data limita de depunere a ofertelor: 19.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3, cam.13(registratura institutiei)
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2012 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3, cam.45.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 128,000 RON
Criterii de calificare:
Decl. priv.eligib.; Decl. priv. neicadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006; Decl. priv. neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Cert. de particip. la licit. cu of. independ.; Cert. constat. de la Bug. de Stat; Cert. constat. de la Bug. Local; Cert. constat. de la ORC; Cifra medie de afaceri anuala aferenta ultimilor 3 ani, cu o val. mai mare sau egala cu 256.000 lei; Lista princip. contr.de prestari servicii din ultimii 3 ani; Exp. sim.-efectuarea in ultimii 3 ani a unui contract de prestari servicii similare in valoare de minim 128.000 lei(se accepta cumularea din cel mult 3 contracte.Rec.din partea altor beneficiari, Decl.privind utilajele, instalatiile, decl.prvind pers.de specialitate, decl referitoare la personalul angajat, Inf. referitoare la studiile pers de conducere.

Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc. de atribuire este atasata prezentei inv. de participare.Garantia de participare in cuantum de 2.500 lei.Gar de buna exec.in cuantum de 5% din val.contr.fara T.V.A.

Citeste mai mult: Primăria lui Florea vrea sonorizare de 128.000 de lei. O nouă afacere pentru SC MAMMOTH STAGE?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.