Sonorizare
și lumini de 300.000 de lei prin
Primăria Târgu-Mureș. Tot pe abonat?
Pentru sonorizare și
lumini la Primăria Târgu-Mureș câștiga cam același ins. Probabil și acum e
această afacere. Doar vreo 60.000 de euro din banii târgumureșenilor, ca să trăiți
bine, pe banii dumneavoastră și pe firmele lor. Ce mai inventează șmecherașii
din primărie pentru firmele abonate?
Poate o parcare de elicopter, o parcare auto pe bloc sau o stație de tren
pentru TGV?
invitatia numarul
337185
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 337185
/ 11.10.2012
Denumire contract:
Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale la manifestarile publice
organizate de Primaria Municipiului Targu Mures
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
cam.45, Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Servicii de sonorizare,
lumini si efecte speciale la manifestarile publice organizate de Primaria
Municipiului Targu Mures
II.1.2) Tip contract:
Servicii
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Servicii de sonorizare,
lumini si efecte speciale la manifestarile publice organizate de Primaria
Municipiului Targu Mures
II.1.6) CPV: 92000000-1
- Servicii de recreere, culturale si sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 300,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 4.000 lei Modul de constituire a
garantiei de participare -prin virament bancar in contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este
cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului
fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
o societate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor
partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform
prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in
conformitate cu art. 92, al. 2 din HGR 925/2006. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este
depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Persoanele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr.
34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare.
Persoanele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.
69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III
Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie
demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre
ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte.Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului
Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor
si Ionela Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria,
Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos
Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Director adjunct D.C.P.F.I.R.U- Trif
Aurel, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea
Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie Iernutan
Oana, Trif Aurel, Doda Veronica, Sandu Ileana, Janosi Zsuzsana, Marcela
Romonti, Szabo Lenke, Dan Ioana. - Certificat de participare la licitatie cu
oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca
conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.
In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre
asociati.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor
exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul
Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor
scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta
si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original,
copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu
originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale
tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa
dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si
contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a
acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare
si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in
conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste
certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte.
Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de
Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la
sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data depunerii
ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii
a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate
sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest
certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul
clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG
nr.34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 400.000 lei. (Formularul 5
din Sectiunea III Formulare)Continuare....,Continuare...Ofertantul ca completa
Formularul 5 din Sectiunea III FormulareCifra de afaceri globala se va calcula
la cursul Euro mediu anual BNR astfel: 4,2373 lei pentru anul 2009,4,2099
pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011. In cazul unei oferte comune cerinta
privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La
evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele
subcontractantilor. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004
privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si
mijlocii.,Lista principalelor contracte de prestari servicii din ultimii 3 ani.
Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic -
Formularului 9 din Sectiunea III FormulareContinuare....,In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani cel
putin a unui contract de servicii similare cu valoare cel putin egala cu
200.000 lei fara TVA. Se accepta cumularea din maxim doua
contracte.Continuare...,Continuare...Copie dupa contractul/informatiile
relevante din contract adus ca referinta si o declaratie in original de la
partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de
participare.Pentru contractul adus pentru sustinerea experientei similare se
vor prezenta anexat urmatoarele documente : fisa privind experienta similara
copie dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada
experientei similarerecomandare din partea beneficiarului documente doveditoare
din care sa reiasa valoarea serviciilor prestate, valoarea finala in lei si
principalele tipuri de servicii( daca este
cazul)Continuare...,Continuare....Nivelul experientei similare se va raporta la
cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul
euro mediu anual BNR astfel: Continuare....,Continuare... 4,2373 pentru anul
2009 - 4,2099 pentru anul 2010 - 4,2379 pentru anul 2011. Nivelul experientei
similare se va raporta si la cursul euro de schimb din data de 17.09.2012,
respectiv 4,5042 lei. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia
proprie a ofertantului in exectuarea lucrarilor prezentate ca experienta
similara. Se accepta cumularea din maxim doua contracte. In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Recomandare
din partea beneficiarului.Se solicita maxim 2 recomandari din partea unor
beneficiari de servicii similare prestate de ofertant.Cel putin una din
recomandari va face referire la contractul cu care ofertantul intelege sa-si
demonstreze indeplinirea conditiei minime cu privire la experienta
similara,Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele
tehnice de cae dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare
a contractului de servicii. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica
si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele
cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie
indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a
fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.Continuare....,Continuare...Declaratie pe propria raspundere din care
sa reiasa ca operatorul economic dispune sub orice forma de echipamentele
specificate in caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Docum.este atasata
prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 25.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 10.10.2012 09:32
Afaceri anterioare:
1) II.6)
Invitatie de participare 319300/30.12.2011 12:25
Sectiunea III:
ATRIBUIRE
III.1) Numar de oferte
primite 2
Valoare estimata totala
128,000 RON
III.2) Lista contracte
96 / 03.04.2012 108,800
RON
Castigator:
S.C. PRO DANCE SHOW
S.R.L. RO10934371 Str. Semenic, nr. 15,, Ghiroda, 307200, Timis
Total (fara TVA):
108,800 RON
Citeste mai mult:
Primăria lui Florea mai sparge monotonia și dă sonorizare de 108.000 lei unei
firme din Timiș
2) Mammoth
Stage câştigă din nou la Primăria Târgu-Mureş
Primăria Târgu-Mureş
este raiul licitaţiilor cu un singur participant sau a încredinţărilor directe
la firme abonate deja. Din categoria aceasta face parte şi sonorizarea prin
Mammoth Stage. Afacerea de astăzi este de 73.000 de lei (730 de milioane de lei
vechi).
Anunţ de atribuire
numărul 137919/19.07.2011
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa: Piata Victoriei
nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Mures , Romania , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Tel.: 0265-268330 , Fax: 0365-801856
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract
Serv de sonorizare ,lumini si efecte speciale la unele manifestari pub. org. de
Primaria Mun Tg Mures
II.2) Obiectul
contractului Serv de sonorizare,lumini si efecte speciale la unele manifestari
publice organizate de Primaria Mun Tg Mures
II.3) Tip contract
Servicii
II.4) CPV 92000000-1 –
Servicii de recreere, culturale si sportive (Rev.2)
II.5) Criteriu de
atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de
participare 295061/19.05.2011 16:31
Sectiunea III:
ATRIBUIRE
III.1) Numar de oferte
primite 1
Valoare estimata totala
73,000 RON
III.2) Lista contracte
159 / 08.06.2011 73,000
RON
Castigator:
SC MAMMOTH STAGE SRL
R13550219 str.Viilor nr. 210, Curteni, 547568, Mures
Total (fara TVA):
73,000 RON
Citeste mai mult:
Mammoth Stage câştigă din nou la Primăria Târgu-Mureş
3) Primăria
lui Florea vrea sonorizare de 128.000 de lei. O nouă afacere pentru SC MAMMOTH
STAGE?
La Târgu-Mureș
licitațiile în ani de criză și pre-electorali sau electorali sunt la ele acasă.
Iar dacă urmăriți și cine câștigă veți avea abonații de serviciu, în contul
inșilor din PDL sau UDMR. Aceasta este
rețeta succesului și la afacerile de genul am nevoie de ceva ce îmi oferă doar
firma X care vine la licitația pe care eu o croiesc după interesul meu nu mai e
un secret pentru nimeni. În concluzie, secretului lui Polichinelle și la
afacerea de 128.000 de lei prin pomana Primăriei Târgu-Mureș pentru Servicii de
sonorizare, lumini si efecte speciale , probabil tot pe abonata SC MAMMOTH STAGE.
În caz că ați uitat, slujbașii de sub Florea din Primăria Târgu-Mureș au avut
ultima licitație pe firma respectivă doar în vară: III.1) Numar de oferte
primite 1, Valoare estimata totala 73,000 RON
III.2) Lista contracte
159 / 08.06.2011 73,000
RON
Castigator:
SC MAMMOTH STAGE SRL
R13550219 str.Viilor nr. 210, Curteni, 547568, Mures
Acum , însă, afacerea
este de iarnă:
Detaliu pentru
invitatia numarul 319300
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod de identificare
fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures
Telefon: 0265-268330
Fax: 0365-801856
Detaliu invitatie
Denumire invitatie:
Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale
Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire:
Pretul cel mai scazut
CPV: 92000000-1 –
Servicii de recreere, culturale si sportive (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului:
Servicii de sonorizare, lumini si efecte speciale
Stare procedura: In
Desfasurare
Data publicarii: 30.12.2011
12:25
Data limita de depunere
a ofertelor: 19.01.2012 10:00
Adresa la care se
transmit ofertele: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3,
cam.13(registratura institutiei)
Data si ora deschiderii
ofertelor: 19.01.2012 11:00
Adresa (locul) de
deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei,
nr.3, cam.45.
Limba de redactare a
ofertei: Romana
Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie
intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare : Nu
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
Tip Autoritate:
Sectorial: Nu
Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata:
128,000 RON
Criterii de calificare:
Decl. priv.eligib.;
Decl. priv. neicadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006; Decl. priv.
neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Cert. de particip. la
licit. cu of. independ.; Cert. constat. de la Bug. de Stat; Cert. constat. de
la Bug. Local; Cert. constat. de la ORC; Cifra medie de afaceri anuala aferenta
ultimilor 3 ani, cu o val. mai mare sau egala cu 256.000 lei; Lista princip.
contr.de prestari servicii din ultimii 3 ani; Exp. sim.-efectuarea in ultimii 3
ani a unui contract de prestari servicii similare in valoare de minim 128.000
lei(se accepta cumularea din cel mult 3 contracte.Rec.din partea altor
beneficiari, Decl.privind utilajele, instalatiile, decl.prvind pers.de
specialitate, decl referitoare la personalul angajat, Inf. referitoare la
studiile pers de conducere.
Modul de obtinere a
documentatiei de atribuire: Doc. de atribuire este atasata prezentei inv. de
participare.Garantia de participare in cuantum de 2.500 lei.Gar de buna exec.in
cuantum de 5% din val.contr.fara T.V.A.
Citeste mai mult:
Primăria lui Florea vrea sonorizare de 128.000 de lei. O nouă afacere pentru SC
MAMMOTH STAGE?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.