Materiale
pentru tratat apa din bazine, de vreo 75.000 de euro, pe abonata Dafcochim?!
Dafcochim,
firmă abonată la afacerile pe primăria lui Florea atunci când e vorba de
materiale de tratat apa din bazinele cu activitate 3 luni (la Week-endul cu
firme înființate de pedeliști) și pentru cel acoperit prin afacerea de 200.000
de euro balon pe firmă înființată special și cu angajați cu statut special,
abonată și la afacerea chirie spații de zeci de mii de euro pentru distribuție
ajutoare, este, probabil, vizată de următoarea afacere. De doar vreo 75.000 de
euro, din banii târgumureșenilor, oferiți mereu cu dărnicie, la abonați și la
pedeliști de gașca din primărie.
Detaliu pentru
invitatia numarul 335903
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 335903
/ 24.09.2012
Denumire contract:
Furnizare materiale pentru tratarea apei din bazinele de inot si dezinfectarea
bazinelor de la Complexul de Agrement si Sport Muresul si bazinul acoperit
piscina ing. Mircea Birau
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
PIata victoriei, nr. 3,
Targu-Mures, camera 13 - registratura institutiei
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
PIata victoriei, nr. 3,
Targu-Mures, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Furnizare materiale
pentru tratarea apei din bazinele de inot si dezinfectarea bazinelor de la
Complexul de Agrement si Sport Muresul si bazinul acoperit piscina ing. Mircea
Birau
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Furnizare materiale
pentru tratarea apei din bazinele de inot si dezinfectarea bazinelor de la
Complexul de Agrement si Sport Muresul si bazinul acoperit piscina ing. Mircea
Birau
II.1.6) CPV: 24962000-5
- Produse chimice pentru tratarea apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 322,580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 6.440 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de
participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei,
respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului
fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
osocietate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale.
Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conformprevederilor
H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile
de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac
obiectulcontractului si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea
contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. In cazul in
care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/). - Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original).Precizam ca persoanele care detin
functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste
organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul
Municipiului Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures
- Jozsa Tibor si Ionela Ciotlaus, Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban
Maria, Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan,
Gombos Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel,
Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan,
Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion
Claudiu, Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel,
Ciotlaus Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop
Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul
Economic al Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Sef serviciu al Serviciului
Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale -
Damian Alina, membrii comisiei de licitatie: Dan Ioana, Circu Ioan, Matyasi
Levente, Sandor Ioan, Anton Silviu Sabin, Iernutan Oana, Circu Giulieta, Damian
Alina. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul
22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiileprevazute in ordinul
314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de cel putin unul dintre asociati. (original). -
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate,
caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fiprezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse
de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de
pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu
cel mult 90de zile inainte de data depunerii ofertelor in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o
forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul
este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri
legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc
(declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si
inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire,
certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care
dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 600.000 lei. (Formularului 5
din Sectiunea III Formulare) . Dovada situatiei economice si financiare conform
art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din
Sectiunea III Formulare. Informatii privind cifra de afaceri - conform art.
185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre
medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare cel
putin egala cu 600.000 lei..continuare..,...continuare... Cifra de afaceri
globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373 lei
pentru anul 2009, - 4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011. In
cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita
prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se
iau in considerare datele subcontractantilor
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de livrare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare.Declaratia pe propria raspundere a operatorului economic-
Formularului 9 din Sectiunea III Formulare In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minimaefectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana
la data limita de depunere a ofertelor) a maxim doua contracte de furnizare
produse similare cu o valoare cel putin egala cu 300.000 lei , la care se
adaugaTVA. Se accepta cumularea din maxim doua contracte.Fisa privind
experienta similara(Formularul B4 din Sectiunea Formulare) Se solicita: copie
dupa contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca
referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este
cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru contractul/contractele/informatiile
relevante din contract/e adus/e pentru sustinerea experientei similare se vor
prezenta anexat urmatoarele documente : ..continuare...,..continuare..-fisa
privind experienta similara -copie dupa infomatiile relevante din contractul/
contractele cu care se va face dovada experientei similare - copie
proces-verbal de receptie a produselor - recomandare din partea beneficiarului
- documente doveditoare din care sa reiasa valoarea produselor furnizate,
valoarea finala in lei ( daca este cazul) Nivelul experientei similare se va
raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la
cursul euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373 lei pentru anul 2009, - 4,2099
pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011. Valoarea mentionata trebuie sa
reprezinte contributia proprie a ofertantului in furnizarea produselor
prezentate ca experienta similara. Se accepta cumularea din maxim doua
contracte. ...continuare...,...continuare...In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Recomandari din partea unor beneficiari.Prezentarea a maxim doua
recomandari din partea unor beneficiari autoritati contractante sau clienti
privati care sa confirme furnizarea de produse similare, care vor face referire
la contractele cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea
conditiei minime cu privire la experienta similara.,Certificate sau alte
documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste
conformitarea produselor, identificata clar prin referire la spcificatii sau
standard relevante .Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate
in acest sens, care sa ateste conformitarea produselor, identificata clar prin
referire la spcificatii sau standard relevante.(exemplu: standarde de asigurare
a calitatii, sau orice alte standarde in domeniu)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire:
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 11.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 11.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII
SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 21.09.2012 08:33
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.