Un mort și 3 răniți grav într-un an la un singur
semafor cu economie și escrocii din Primăria Târgu-Mureș nu se conformează
cerinței Poliției Mureș, cea beneficiară de cadouri de la inculpații români
din...Primăria Târgu-Mureș!
Un
mort și 3 răniți grav e bilanțul escrocilor din primărie care fac economie prin
sângele târgumureșenilor! Și a ajuns poliție cadorisită cu
zeci de mii de lei pomana inculpaților români din primăria Târgu-Mureș (vezi
inițiator HCL Florea, consiliator de gagiu - Maior PFA universal, atenție, DNA)
să se plângă că escrocii nu s-au conformat timp de aproape două luni! Concret, poliția Târgu-Mureș, Biroul
rutier, a trimis primăriei, administrator de drum peticit pe firmă de mituitor
dovedit și condamnat (!) adresa 352.683, în 10 decembrie 2018, prin care se
solicită extinderea programului de funcționare a semaforului de la Piața 22
Decembrie 1989, dar până la începutul acestei săptămâni, cum îmi scrie IPJ
Mureș, escrocii nu au prelungit
programul semaforului și nici nu au comunicat Poliției măsurile dispuse! Dacă
nu ar fi grav am spune că escrocii consideră Poliția Târgu-Mureș deja mânjită
cu banii de reparat mașini de serviciu și cumpărat direcții și combustibil.
DNA, ceva deranj la ăștia care cred că pot cumpăra sclavi?!
8. Proiect de hotărâre
privind aprobarea asocierii Consiliului local municipal Tîrgu Mureş la
realizarea proiectului „POLIŢIE – AUTORITĂŢI LOCALE SERVICII PUBLICE ÎN
PARTENERIAT”.
Cum sună afacerea:
EXPUNERE DE MOTIVE
privind aprobarea asocierii
Consiliului local municipal Tîrgu Mureş la
realizarea proiectului „POLITIE –
AUTORITATI LOCALE SERVICII PUBLICE IN
PARTENERIAT”
Inspectoratul General al Poliţiei
Române a iniţiat proiectul partenerial „POLITIE – AUTORITATI LOCALE SERVICII
PUBLICE IN PARTENERIAT”. Acest Proiect
se doreşte a fi un efort colectiv care vizează crearea şi întărirea unui
parteneriat bazat pe încredere şi transparenţă între Poliţie şi comunitatea
reprezentată prin administraţia publică locală, în scopul îmbunătăţirii
nivelului de siguranţă publică în localităţile urbane de pe teritoriul judeţului
Mureş.
Fundamentarea juridică a unui
parteneriat între poliţie şi administraţia publică locală are la bază
conţinutul Legii nr.215/2001 privind administrat ia publica locala ,
republicată, care în art.38 alin.6 lit. a, precizează că, în exercitarea
atribuţiilor sale, Consiliul Local, asigură cadrul necesar pentru furnizarea
serviciilor publice de interes local, între care şi ordinea publică; Legea
nr.218/2002 privind organizarea şi funcţionarea poliţiei române; Legea
nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor şi valorilor şi protecţiei
persoanelor; HGR nr.196/2005 privind aprobarea Strategiei MAI de realizare a
ordinii şi siguranţei publice.
Potrivit actelor normative invocate,
consiliile locale pot aloca lunar din bugetul local cantităţi de carburant
necesar îndeplinirii misiunilor specifice Poliţiei.
Consiliul Local al
Municipiului Tîrgu-Mureş , întrunit în şedinţă ordinară de lucru,
Văzând Expunerea de motive a
Primarului Municipiului Tîrgu-Mures nr. 2321 din 15.01.2015, privind aprobarea asocierii Consiliului Local
Municipal Tîrgu Mures la realizarea PROIECTULUI „SERVICII PUBLICE
IN PARTENERIAT”,
Având în vedere
prevederile art. 35 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice; Legea nr.
218/2002 privind organizarea şi funcţionarea poliţiei române; Legea nr.
333/3003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţiei
persoanelor, H.G.R. nr. 196/2005 privind aprobarea Strategiei M.A.I. de
realizare a ordinii şi siguranţei publice, În baza prevederilor art. 36, alin.
(1), (6), pct. 17 s i art. 115, alin. (1), lit. „b” din Legea nr. 215/2001
privind administraţia publică locală, republicată,
H o t a r a s t e :
Art. 1. Se aprobă
asocierea Consiliului local municipal Tîrgu Mureş cu Inspectoratul de Politie
Judeţean Mureş la realizarea
proiectului „SERVICII PUBLICE
IN PARTENERIAT”, prin
asigurarea de către autoritatea publică
contractantă a unei cantităţi lunare de carburanţi în valoare de 7500 lei la
autoturismele din dotarea Inspectoratului
de Politie al Judetului Mureş - Poliţia
Municipiului Tîrgu-Mureş pe
perioada ianuarie – decembrie 2015.
Art. 2. Se mandatează
Primarul municipiului Tîrgu Mures – dr. Dorin Florea să încheie contractul de
asociere cu Inspectoratul de Poliţie al
judeţului Mureş.
Art. 3. Cu aducerea la
îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Primarul
municipiului Tîrgu Mures – dr. Dorin Florea, prin Direcţia Economică si Serviciul Logistica.
Viza de legalitate
Secretarul Municipiului
Tîrgu Mures
Maria Cioban
Director tabără
Valentin – Constantin
Bretfelean
R O M Â N I A
PROIECT
JUDEŢUL MUREŞ (nu
produce efecte juridice) *
CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL
TÎRGU MUREŞ PRIMAR
dr.Dorin Florea
H O T Ă R Â R E A nr.
_______
din ___________ 2017
privind aprobarea
încheieri unui protocol de colaborare pentru
PROIECTUL DE INTERES PUBLIC
„OPERATIVITATE IN
INTERVENŢIE PENTRU SIGURANTA COMUNITATII”
Consiliul Local al
Municipiului Tîrgu-Mureş, întrunit în şedinţă ordinară de lucru,
Având în vedere Expunerea de motive a Primarului municipiului
Tîrgu-Mures nr. 34859 din 22.06.2017, privind aprobarea încheierii unui
protocol de colaborare pentru aplicarea
PROIECTULUI DE INTERES PUBLIC
„OPERATIVITATE IN
INTERVENŢIE PENTRU SIGURANŢA COMUNITĂŢII”
În temeiul Legii 218/2002
privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române, cu modificările şi
completările ulterioare, art. 35 din
Legea nr. 273/2006 privind Finanţele Publice modificările şi completările
ulterioare , a art. 36 alin. 2 lit. şi alin. 7 si a art. 45 alin.1, art. 115 alin. 1, lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia
publică locală, republicată,
H o t a r a s t e :
Art. 1. Se aprobă încheierea unui
protocol de colaborare între Municipiul Tîrgu Mureş şi Inspectoratul Judeţean
Mureş pentru aplicarea PROIECTULUI DE
INTERES PUBLIC „OPERATIVITATE IN INTERVENŢIE PENTRU SIGURANŢA COMUNITĂŢII
Art. 2. Protocolul de colaborare între Municipiul
Tîrgu Mureş şi Inspectoratul Judeţean Mureş
pentru aplicarea PROIECTULUI DE
INTERES PUBLIC „OPERATIVITATE IN INTERVENŢIE PENTRU SIGURANŢA COMUNITĂŢII se
constituie anexă a prezentei hotărâri.
Art. 3. Se împuterniceşte Primarul municipiului Tîrgu Mures – dr. Dorin
Florea să semneze protocolul de
colaborare cu Inspectoratul de Poliţie
al judeţului Mureş.
*Actele administrative
sunt hotărârile de Consiliu local care intră în vigoare şi produc efecte
juridice după îndeplinirea condiţiilor prevăzute de art. 45-49 din Legea nr.
215/2001 R
Art. 4. Se aprobă alocarea sumei de 25.950,00 lei din
bugetul local al Municipiul Tîrgu Mureş reprezentând reparaţii (revizii
tehnice, distribuţii, direcţii) ale autovehiculelor care sunt alocate
subunităţii Municipiul Tîrgu-Mureş.
Art. 5. Cu aducerea la
îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Executivului
Municipiului Tîrgu Mures prin Direcţia Comunicare, Proiecte cu Finanţare
Internaţională şi Resurse Umane – Serviciul Logistică şi prin Direcţia Economică.
Art.6. În conformitate cu
prevederile art.19 alin.1, lit. e, din Legea nr.340/2004, republicată, privind
instituţia prefectului şi art.3 alin. 1 din Legea nr.554/2004, Legea
contenciosului administrativ, prezenta Hotărâre se înaintează Prefectului
Judeţului Mureş pentru exercitarea controlului de legalitate
Viza de legalitate
Secretarul municipiului
Tîrgu Mures
Szoferfi Vasile
MUNICIPIUL
TÂRGU MURES P R I M A R
DIRECŢIA
ECONOMIC
dr. Dorin Florea
Nr.34859
din 22.06. 2017
EXPUNERE DE MOTIVE
privind aprobarea
încheieri unui protocol de colaborare pentru
PROIECTUL DE INTERES PUBLIC
„OPERATIVITATE IN INTERVENŢIE
PENTRU SIGURANTA COMUNITATII”
Inspectoratul General al Poliţiei Române a iniţiat
protocolul de cooperare partenerial „OPERATIVITATE IN INTERVENŢIE
PENTRU SIGURANTA COMUNITATII”.
Acest Protocol se
doreşte a fi un efort colectiv care vizează crearea şi întărirea unui
parteneriat bazat pe încredere şi transparenţă între Poliţie şi comunitatea
reprezentată prin administraţia publică locală, în scopul îmbunătăţirii
nivelului de siguranţă publică în localităţile urbane de pe teritoriul judeţului
Mureş.
Fundamentarea juridică a unui parteneriat între poliţie şi
administraţia publică locală are la bază conţinutul Legii nr.215/2001 privind
administraţia ia publica locala , republicată, care în art.38 alin.6 lit. a,
precizează că, în exercitarea atribuţiilor sale, Consiliul Local, asigură
cadrul necesar pentru furnizarea serviciilor publice de interes local, între
care şi ordinea publică; Legea nr.218/2002 privind organizarea şi funcţionarea
poliţiei române; Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor şi
valorilor şi protecţiei persoanelor; HGR nr.196/2005 privind aprobarea
Strategiei MAI de realizare a ordinii şi siguranţei publice.
Potrivit actelor normative invocate, consiliile locale pot
aloca din bugetul local sprijin financiar necesar îndeplinirii misiunilor
specifice Poliţiei.
Având în vedere cele mai sus precizate, propunem spre
aprobare proiectul de hotărâre anexat.
Avizat,
Director Economic
Director Executiv,
ec. Naznean
Ana
Korpadi Gyorgy
Sef
Serviciu Logistica,
Onac
Anamaria
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.