marți, 11 noiembrie 2014

Demența jegului care se dă mândru că e român naște amenințări cu război civil și cu moartea!



Demența jegului care se dă mândru că e român naște amenințări cu război civil și cu moartea!
Demenții lui Ponta, un șmecher care pune etichete de fascist la ăia care nu îl pupă unde e obișnuit și nu îl lasă să își facă de cap - cu zdrențe etnice care amenință cu război civil - au trecut la alt nivel: amenințare cu moartea! Doar atât mai lipsea de la bandiții etnici care se cred români și încă campania nu e gata și SRI nu a inventat nimic dinspre familionul lui Ponta, încă specialiști în manipulări etnice  mai au timp să manipuleze prostimea majoritară. Măcar am aflat că bandiții lui Ponta au văzut Cocoșul decapitat. Vă dați seama ce era dacă nebunii etnici ai lui Ponta vedeau… Nașul?! Un cap de cal, ceva, scursuri PSD?! Unde ați învățat, bandiților metodele astea, cu capete? În țara cu acel curs al pontălăului, adică Italia?! Mândru că sunt om, îmi e rușine de bandiții etnici români! 
Mediafax:
"N-am crezut că discut în această campanie despre găini, dar iată că am ajuns şi aici. Pot să vă spun că această campanie electorală a devenit abominabilă. Domnule Ponta, aţi reuşit un record. Este cu distanţă cea mai mizerabilă campanie din ’90 încoace. Iar legat de acest simbol, probabil nu ştiţi, este un simbol foarte vechi. Este o ameninţare directă cu moartea. Ultima dată când cineva a folosit astfel de simboluri a fost în anii ’40 şi acest simbol a fost folosit de nazişti. Dacă arunci cuiva o găină cu capul tăiat sau un cocoş cu capul tăiat peste gard sau în casă, este o ameninţare directă cu moartea şi naziştii au avut grijă să şi execute pe respectivul. De aceea îmi permit să spun, dragii mei, nu am crezut că vom ajunge vreodată în România la acest nivel de campanie electorală. Să folosească unii în campanie simboluri şi ameninţări cu moartea, folosite ultima dată de nazişti, nu am crezut. Domnule Ponta, poate acum, în ultimul moment, vă daţi seama că este greşit să aruncaţi România în aer doar ca să ajungeţi dumneavoastră preşedintele României", a spus Iohannis, într-o conferinţă de presă susţinută la sediul ACL, alături de preşedintele PPE, Joseph Daul.

Mai multe găini, unele dintre ele moarte, au ajuns, marţi, în curtea sediului ACL din Şoseaua Kiseleff, păsările având la gât bileţele pe care scrie: "Eu sunt Iohannis","Mi-e frică de dezbatere".

Incidentul a avut loc cu puţin timp înainte de sosirea la sediul ACL a preşedintelui PPE, Joseph Daul, care urma să aibă o întâlnire cu Klaus Iohannis, Vasile Blaga şi Anca Boagiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.