Afacere
pe abonata Redatronic. Desigur, prin grija afaceriștilor din Primăria
Târgu-Mureș, numiții impropriu...edili! 70.000 de euro pe reparații copiatoare
și pentru...consumabile!
Nu
e an făcă niscaiva afaceri pe Redatronic, firmă abonată la primăria lui Florea.
Până când verifică cineva ce afacere e asta și care e valoarea reală,
șmecherașii din primărie decontează peste 70.000 de euro pe reparații
copiatoare și consumabile! Urmează pentru bandiții din primărie afacerea
reparații calculatoare de vreo 80.000 de euro și pentru reparații televizoare
și telecomenzi, ca și în anii trecuți sau alea sunt afaceri doar de an
electoral?
Anunt de atribuire
numarul 163848/10.01.2013
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa: Piata Victoriei
nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Mures , Romania , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Tel.: +40 0265268330 , Fax: +04 0365801856
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract
Servicii de intretinere, reparatii a copiatoarelor si asigurarea cu materiale
consumabile
II.2) Obiectul
contractului Servicii de intretinere, reparatii a copiatoarelor si asigurarea
cu materiale consumabile
II.3) Tip contract
Servicii
II.4) CPV 50313100-3 -
Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.5) Criteriu de
atribuire Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
II.6) Invitatie de
participare 337744/19.10.2012 09:58
Sectiunea III:
ATRIBUIRE
III.1) Numar de oferte
primite 2
Valoare estimata totala
241,935 RON
III.2) Lista contracte
267 / 27.11.2012
241,935 RON
Castigator:
S.C. REDATRONIC SERV
S.R.L., RO4948402 str. Liviu Rebreanu, nr. 11, Targu-Mures, 540015, Mures
Total (fara TVA):
241,935 RON
Alte
afaceri ale șmecheraților din primărie pe Redatronic:
1) Afacerea de 200.000 de
euro
Anunt
de atribuire numarul 126930/27.07.2012
Informatii
anunt de participare asociat
Numar
anunt: 134984 / 25.04.2012
Denumire
contract: Servicii de intretinere si revizii tehnice a retelelor si
echipamentelor de calculatoare si furnizare de materiale consumabile si piese
de schimb din cadrul unitatilor de invatamant din Municipiul Targu-Mures
Tip
legislatie: OG 34
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Adresa
postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 ,
Romania , Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale)
Autoritate
Locala
Activitate
(activitati)
-
Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)
Descriere
II.1.1)
Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii
de intretinere si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de calculatoare
si furnizare de materiale consumabile si piese de schimb din cadrul unitatilor
de invatamant din Municipiul Targu-Mures
II.1.2)
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1
– Servicii de intretinere si reparare
Locul
principal de prestare: Sediul unitatilor de invatamant din Municipiul
Targu-Mures
Codul
NUTS: RO125 – Mures
II.1.3)
Anuntul implica
II.1.4)
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii
de intretinere si revizii tehnice a retelelor si echipamentelor de calculatoare
si furnizare de materiale consumabile si piese de schimb din cadrul unitatilor
de invatamant din Municipiul Targu-Mures
II.1.5)
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50300000-8
– Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere
personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii
si pentru echipament audiovizual (Rev.2)
30125000-1
– Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30125100-2
– Cartuse de toner (Rev.2)
30125110-5
– Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
50312000-5
– Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.6)
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice
Da
II.2)
Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1)
Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
945,034
RON
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Tipul procedurii
IV.1.1)
Tipul procedurii
Licitatie
deschisa
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criterii de atribuire
Pretul
cel mai scazut
IV.2.2)
S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3)
Informatii administrative
IV.3.1)
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt
de participare simplificat
Numarul
anuntului in JO: 2012/S83-136411 din 28.04.2012
SECTIUNEA
V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract
nr: 244 Denumirea: Servicii de intretinere si revizii tehnice a retelelor si
echipamentelor de calculatoare si furnizar
V.1)
Data atribuirii contractului 09.07.2012
V.2)
Numarul de oferte primite 2
Numarul
de oferte admisibile 2
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C.
REDATRONIC SERV S.R.L. (lider al asocierii dintre SC REDATRONIC SERV S.R.L. si
SC INDECO SOFT SRL)
Adresa
postala: str. Liviu Rebreanu, nr. 11 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal:
540015 , Romania , Tel. +40265-261282 , Fax: +40365-407942
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
1200000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
945034.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri
comunitare
Nu
VI.2)
Alte informatii
Ofertantii
vor depune proiect contract semnat si stampilat. – Plata se va efectua in
termen de 180 de zile de la data emiterii facturilor. Plata se va face pe baza
creditelor de angajament in limita creditelor bugetare aprobate prin Hotararea
Consiliului Local al Municipiului Targu-Mures, pentru anul 2012. Facturile
pentru abonamentul de intretinere lunara vor fi obligatoriu insotite de
Procesul Verbal prin care se atesta efectuarea intretinerii pe baza unui
borderou semnat de utilizatorii echipamentelor. Facturile pentru consumabile si
piese de schimb vor fi insotite de devizele de reparati si de procesele verbale
de predare primire semnate de catre beneficiar. – In cazul in care doua sau mai
multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim/total,
atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita
respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, in
plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua
propunere financiara are pretul cel mai scazut/total oferta. -Durata
contractului : 12 luni de la incheierea contractului. -Garantia pentru
subansamblurile inlocuite va fi de 12 luni, dar nu mai mica decat garantia
acordata de producator. -Garantia pentru produsele furnizate va fi cea acordata
de producator. -Livrarea consumabilelor si a pieselor de schimb se va face in
termen de maxim 24 de ore de la comanda beneficiarului. -Constatarea
defectiunilor se va face in maxim 2 ore de la sesizarea incidentului de catre
beneficiar -Prestatorul va restabili functionarea echipamentelor defecte
intr-un interval de maxim 24 de ore de la sesizarea incidentului de catre
beneficiar. -In cazul unei notificari in legatura cu modul de functionare a
echipamentelor reparate, prestatorul se va prezenta in termen de maxim 2 ore la
sediul beneficiarului pentru a constata defectiunea si o va remedia pe loc,
fara costuri suplimentare.
VI.3)
Cai de atac
VI.3.1)
Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul
Comercial Mures
Adresa
postala: str. Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 ,
Romania , Tel. +40 265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: +40
265-311827
Organismul
competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul
Comercial Mures
Adresa
postala: str. Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 ,
Romania , Tel. +40 265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: +40
265-311827
VI.3.2)
Utilizarea cailor de atac
Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3)
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul
juridic si contencios administrativ
Adresa
postala: Piata Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026
, Romania , Tel. +40 265-268330 , Fax: +40 265-260813
VI.4)
Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012
08:58
2) afacerea de 30.000
de euro
Anunt de atribuire
numarul 85304/11.06.2010
Informatii
anunt de participare asociat
Numar
anunt: 97021 / 31.03.2010
Denumire
contract: “Materiale consumabile si piese de schimb pentru echipamentele de
calcul din cadrul unitatilor de invatamant si revizia si intretinerea acestora”
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
primaria
Municipiului Tirgu-mures
Adresa
postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: targu mures , Cod postal: 540026 ,
Romania , Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 ,
Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale)
Autoritate
regionala sau locala
Activitate
(activitati)
-
Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)
Descriere
II.1.1)
Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
“Materiale
consumabile si piese de schimb pentru echipamentele de calcul din cadrul
unitatilor de invatamant si revizia si intretinerea acestora”
II.1.2)
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul
principal de livrare: Municipiul Tirgu mures si sediul institutiilor de
invatamant.
Codul
NUTS: RO125 – mures
II.1.3)
Anuntul implica
II.1.4)
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
“Materiale
consumabile si piese de schimb pentru echipamentele de calcul din cadrul
unitatilor de invatamant si revizia si intretinerea acestora”
II.1.5)
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2
– cartuse de toner (Rev.2)
30125000-1
– Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30125110-5
– Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
50321000-1
– Servicii de reparare a computerelor personale (Rev.2)
50322000-8
– Servicii de intretinere a computerelor personale (Rev.2)
II.1.6)
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice
Nu
II.2)
Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1)
Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1,240,629
RON
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Tipul procedurii
IV.1.1)
Tipul procedurii
Licitatie
deschisa
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criterii de atribuire
Pretul
cel mai scazut
IV.2.2)
S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3)
Informatii administrative
IV.3.1)
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt
de participare
Numarul
anuntului in JO: 2010/S65-097282 din 02.04.2010
SECTIUNEA
V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract
nr: 139 Denumirea: Furnizare consumabile si piese de schimb calculatoare scoli
V.1)
Data atribuirii contractului 6/1/2010
V.2)
Numarul de oferte primite 1
V.3)
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC
REDATRONIC SERV SRL
Adresa
postala: str.Liviu Rebreanu, nr.11 , Localitatea: Tirgu mures , Cod postal:
540015 , Romania , Tel. 0265-264885
V.4)
Informatii privind valoarea contractului
Estimarea
initiala a valorii contractului
Valoarea:
1260504.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea
totala finala a contractului
Valoarea:
1240629.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5)
Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri
comunitare
Nu
VI.2)
Alte informatii
VI.3)
Cai de atac
VI.3.1)
Organismul competent pentru caile de atac
Organismul
competent pentru procedurile de mediere
Curtea
de Apel Tirgu-mures
Adresa
postala: str.Justitiei nr.1 , Localitatea: Tirgu mures , Cod postal: 540069 ,
Romania , Tel. 0265-263694 , Email: catgmures@just.ro , Fax: 0265-269199
VI.3.2)
Utilizarea cailor de atac
Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3)
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul
Juridic si Contencios Administrativ
Adresa
postala: Piata Victoriei, nr.3 , Localitatea: Tirgu mures , Cod postal: 540026
, Romania , Tel. 0265-268.330 , Fax: 0265- 260.813
VI.4)
Data expedierii prezentului anunt
10.06.2010
09:24
Citeste
mai mult: „Redatronic” concurează singură şi câştigă 1,24 milioane de lei
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.