Realitatea TV Târgu-Mureș - 5000 de
lei amendă neplătită, dar cu bani din
greu luați de la primăria lui Florea?
Realitatea TV Târgu-Mureș, al
doilea post de propagandă pentru javrele PDL Mureș, profitor și a unor bani
primiți pe trinitatea care ia banii direct de la gășcarii lui Florea, ar avea
datorii de 5000 de lei pentru amendă neplătită către CNA!
Şi
la nivel local există televiziuni care nu au făcut dovada achitării unor
sancţiuni aplicate de CNA: TV Prahova (5.000 de lei), RTT (5.000 de lei, 10.000
de lei), TV Târgovieşte (5.000 de lei), Tele M Piatra Neamţ (5.000 de lei),
Realitatea Târgu-Mureş (5.000 de lei), Unu TV Piatra-Neamţ (5.000 de lei), TV
Galaţi (5.000 de lei), E Maramureş (5.000 de lei), Teleloviştea (100.000 de
lei) şi Tele 2 Severin (10.000 de lei).
Pentru neștiutori, iată ce afaceri
fac gășcarii din primăria Târgu-Mureș pe 3 firme, dintre care una care are
licența Realitatea Târgu-Mureș și mai era pe unul, Dan Suciu, cunoscut și
pentru afacerile în comun cu târguri de nunți și de brânză cu Cristina Manoilă
și cu afiș cu primăria Târgu-Mureș. Cea mai câștigată din trinitate e Info
Statistics (Știi TV), firma prietenului Cătană, cel care se laudă că merge cu
presa la notar, ca să se stabilească cine ce bani ia fără să meargă la o licitație
reală. Nu pute nimănui a ceva ce e definit cartel portocaliu, iar ultima firmă
e a unuia care face mobilă și care și-a mai făcut ceva agenție de publicitate,
probabil partea UDMR. Curtea de conturi, verifici ce afaceri de sute de mii de
euro fac șmecherașii din primărie pe firme abonate, cu gășcari de partid și cu
inși care ratifică la notariat acordurile de șmecheri care nu merg la licitații
pentru a nu îi supăra pe bandiții mari?!
Încă
1,2 milioane, la Târgu-Mureş, pentru publicitatea pe televiziuni de partid?!
După
ce au făcut praf 500.000 de lei (120.000 de euro ) pe publicitate pe firme
apropiate de partid (mai precis pe firmele care au posturile de promovat PDL),
şmecherii din primărie au mai pus un anunţ, pentru alte 1,2 milioane pentru
publicitate. Dacă anul trecut câştigătoare a fost firma lui Zereş (cu 590.000
lei), ins care a condus chiar una din televiziunile pe firma care a câştigat
anul acesta reclamă, iar la nunta sa a fost prezentă floarea cea vestită a PDL,
anul acesta banii se fac praf prin Ştii TV, Realitatea şi aşa mai departe. Cum
e an de criză, băieţii deştepţi din primărie vor mai mulţi bani de dat la amici
şi cum la prima licitaţie a fost o estimare de 500.000 de lei şi s-a câştigat,
desigur, cu 500.000 de lei suntem siguri că avem iar o licitaţie la care se
ştie dinainte câştigătorul, adică tot ăla ! Per ansamblu, un pârlit de oraş de
150.000 de oameni poate fi silit să suporte publicitatea prin trupa lui Florea,
de 1,7 milioane de lei (doar vreo 400.000 de euro). Şi dovadă că nu mişcă
nimeni în front ca să nu strice afacerile foştilor tovarăşi, ţărănişti,
penegişti, peremişti şi aşa mai departe, astăzi democraţi, nimeni din presă nu
merge la licitaţii: nici foştii tovarăşi de la ziare moştenite de la paridul
comunist, nici băieţii cu ochi albaştri care muncesc în presă, nici marii
români care bat palma pentru hârtii care nu valorează nimic când le cerşeşti,
nici măcar maghiarii, care ar avea un motiv în plus să spargă buboiul
dedicatelor pe inşi apropiaţi PDL, măcar din considerente politice, dacă nu din
spirit civic şi pentru a câştiga cinstit publicitate şi nu făcând sluj, ca
românii, pentru un os de ros.
P.S.
Pentru prostimea care e de acord cu şmecheria românească: atâta timp cât nu
fură ungurul e bine, doar un calcul: 1,7 milioane din banii ei înseamnă o medie
de 4.657 de lei pe zi calendaristică, adică 1.000 de euro pe zi calendaristică!
Pe ce să facă praf amărâţii din primărie suma asta decât pentru propaganda pe
Florea şi Maior, în rest existând doar vreo 12 convocatoare şi propaganda
politrucilor şi funcţionăraşilor cu voci în campanie electorală din biroul de
presă?
Anunt
de participare numarul 127535/05.08.2011
Operatorii
economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea
primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie
publica.
Detalii
procedura
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar
anunt de participare: 127535 / 05.08.2011
Denumire
contract: Servicii de publicitate media
Stare
procedura: In desfasurare
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Adresa
postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 ,
Romania , Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 ,
Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale)
Autoritate
regionala sau locala
Activitate
(activitati)
-
Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)
Descriere
II.1.1)
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii
de publicitate media
II.1.2)
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13
– Servicii de publicitate
Locul
principal de prestare: Municipiul Targu Mures
Codul
NUTS: RO125 – Mures
II.1.3)
Anuntul implica
Un
contract de achizitii publice
II.1.4)
Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii
de publicitate media prin intermediul mijloacelor de informare in masa
II.1.6)
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6
– Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7)
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice
Nu
II.1.8)
Impartire in loturi
Nu
II.1.9)
Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1)
Cantitatea totala sau domeniul
Servicii
Valoarea
estimata fara TVA: 1,200,000 RON
II.2.2)
Optiuni
Nu
II.3)
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12
luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea
III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)
Conditii referitoare la contract
III.1.1)
Depozite valorice si garantii solicitate
Garantia
de participare in cuantum de 20.000 lei.Garantia de buna executie in cuantum de
5 % din valoarea contractului de servicii fara TVA.
III.1.2)
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile
relevante
Bugetul
Local
III.1.3)
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se
atribuie contractul
Asociere
conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare
III.1.4)
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)
Conditii de participare
III.2.1)
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia
privind eligibilitatea; Declaratia privind inexistenta starii de faliment;
Certificate constatatoare de la Bugetul de Stat si catre Bugetul Local ;
Certificat emis de O.R.C.; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.
69^1 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta
independenta.
III.2.2)
Capacitatea economica si financiara
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra
medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 2.400.000
lei.
III.2.3)
Capacitatea tehnica
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta
similara – finalizarea in totalitate sau in parte a unor faze specifice in
ultimii 3 ani de servicii cu activitati similare cu valoare egala sau mai mare
de 1.200.000 lei.
III.2.4)
Contracte rezervate
Nu
III.3)
Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale
ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Tipul procedurii
IV.1.1)
Tipul procedurii
Licitatie
deschisa
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criterii de atribuire
Pretul
cel mai scazut
IV.2.2)
Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)
Informatii administrative
IV.3.1)
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu
exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog
competitiv)
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
12.09.2011 12:00
Documente
de plata: NU
IV.3.4)
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2011
10:00
IV.3.5)
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6)
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60
zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8)
Conditii de deschidere a ofertelor
Data:
14.09.2011 11:00
Locul:
Municipiul Tirgu Mures, Piata Victoriei, nr.3, cam.45
Persoane
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii
societatilor ofertante si/sau reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
Contractul este periodic
Nu
VI.2)
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip
de finantare: Fonduri bugetare
VI.3)
Alte informatii
Documentatia
de atribuire este atasata anuntului de participare
VI.4)
Cai de atac
VI.4.1)
Organism competent pentru caile de atac
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa
postala: str.Stavropoleos, nr.6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 ,
Romania , Tel. 021-3104642 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 030084
Organism
competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2)
Utilizarea cailor de atac
Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul
Juridic si Contencios Administrativ
Adresa
postala: P-ta Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026 ,
Romania , Tel. 0265-268330 , Fax: 0265-260813
VI.5)
Data expedierii prezentului anunt
01.08.2011
08:28
Citeste
mai mult: Încă 1,2 milioane, la Târgu-Mureş, pentru publicitatea pe televiziuni
de partid?!
Afacerea
publicitatea primăriei pe firme care dețin posturi TV de promovat pedeliștii
O
trinitate câștigă de 2 ani toate afacerile primăriei pentru …prublicitate.
Adunate, toate anunțurile dau peste 400.000 de euro, care ar ajunge la societăți
cu două televiziuni apropiate pedeliștilor (Știi TV și Realitatea Târgu-Mureș,
plus o firmă care are obiect de activitate confecționare mobilă și agenție de
publicitate). De verificat care este comisionul și câți bani merg în mod real
la ziare, posturi TV, radiouri, reviste pentru publicitatea primăriei.
Un
exemplu de afacere pe societăți cu televiziuni de imagine pentru pdeliști:
Anunt
de atribuire numarul 151411/27.04.2012
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Adresa:
Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Mures ,
Romania , Email: licitatie@tirgumures.ro , Tel.: +40 0265268330 , Fax: +04
0365801856
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1)
Denumire contract Servicii de publicitate media prin intermediul mijloacelor de
informare in masa, consultanta in publicitate si gestionare publicitara
II.2)
Obiectul contractului Servicii de publicitate media prin intermediul
mijloacelor de informare in masa, consultanta in publicitate si gestionare
publicitara
II.3)
Tip contract Servicii
II.4)
CPV 79341000-6 – Servicii de publicitate (Rev.2)
II.5)
Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6)
Invitatie de participare 322075/15.03.2012 16:27
Sectiunea
III: ATRIBUIRE
III.1)
Numar de oferte primite 2
Valoare
estimata totala 537,000 RON
III.2)
Lista contracte
111
/ 18.04.2012 537,000 RON
Castigator:
SC
INFO STATISTICS SRL (lider al asocierii dintre SC INFO STATISTICS SRL, SC SUD
MEDIA PREST SRL si SC ROSKOM SRL) RO15165635 str.Gheorghe Doja nr. 231, corp C,
Tirgu-Mures, 540228, Mures
Total
(fara TVA): 537,000 RON
6:
Afacerea casetele pe bani publici din primărie, 3 luni, timp de 4 ore pe zi, la
Știi TV!
De
reținut, Știi TV, post de promovat pedeliștii, a beneficiat în urmă cu câțiva
ani, 3 luni, de casetele plătite scump din banii publici (peste 100.000 de lei,
parcă). De anchetat cum își permit unii
să ia casetele pe bani publici din primărie și să le ducă la privat, la TV de
partid, pentru a-și păstra acela licența!
7)
Afacerea mai veche Monitorul primăriei și înștiințări de plată pe firmă cu
televiziune de promovare PDL!
Ia
sa vedeti minunea din 2007:
Redactare,
tehnoredactare, editare, tipărire publicaţie periodică bilingvă-Monitorul
Primăriei 96.400 lei SC Info Statistics SRL
Tipărire
şi distribuţie a înştiinţărilor de plată a impozitelor şi taxelor locale pentru
anul 2007 72.600 lei SC Info Statistics SRL.
Atenție,
Monitorul Primăriei, organ de propagandă pentru Florea și pedeliștii săi, se
elabora în timpul serviciului, în primărie, pentru el se foloseau aparate de
fotografiat, calculatoare din primărie și se deconta de șmecheri acasă, pe
firmă privată. Nesimțire tipică a celor care au privatizat în folosul
partidului tot!
Citeste
mai mult: În atenția DNA: afacerile de an electoral pe bani publici prin
Primăria Târgu-Mureș și în folosul candidaților PDL!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.