luni, 5 august 2013

Adevărul fără Patriciu cere demisia lui Sandu! Adevărul cu Patriciu nu spunea cum Clodu Maior și Sandu trăgeau sfori pentru Mic.ro, o altă afacere a lui Patriciu!



Adevărul fără Patriciu cere demisia lui Sandu! Adevărul cu Patriciu nu spunea cum Clodu Maior și Sandu trăgeau sfori pentru Mic.ro, o altă afacere a lui Patriciu!
„Adevărul“ prezintă filmul evenimentelor prin care Mircea Sandu, Dumitru Dragomir şi membrii Comitetului Executiv au pus Liga I pe butuci şi cere, în mod public, demisia lor.
Citeste mai mult: adev.ro/mr0kuk
Unul dintre ziarele importante îi atacă pe Sandu, Dragomir și pe ceilalți foști pușcăriași care au pus Liga 1 pe butuci și cere demisia lor! Ce departe sunt vremurile când Adevărul era condus de Patriciu și acesta avea și niscaiva interese economice. Păi nu Sandu e prins în stenograme intervenind la viceprimarul ilegal Maior, votat porcește și  etnic de 10 români aiuriți, la comanda nașului Florea? Cum ar veni, pe vremea lui Patriciu, Adevărul avea un interes economic în a nu-i da în cap ăluia, acum, că nu mai e Patriciu, a început revoluția!
http://sptfm.ro/2011/11/02/dna_mircea_sandu_lobby_pentru_afacerea_lui_dinu_patriciu271/
Seful fotbalului romanesc a precizat ca Federatia nu are niciun document semnat cu respectiva companie, dar i-a placut foarte mult proiectul social prezentat de un reprezentant al “Mic.ro Retail”.

Iata declaratia lui Mircea Sandu, data pe 7 iulie 2011, intre orele 13:30-15:15:

“In urma cu aproximativ doua luni am initiat demersuri pentru a incheia un contract de publicitate cu compania Mic.ro Retail, respectiv cu dl director Dan Ionescu, avand o singura intalnire cu acesta. FRF ar fi promovat imaginea companiei respective, iar compania ar fi platit o suma negociabila FRF, in contrapartida. Procedurile sunt identice cu cele in care avem semnate cu multinationale ca Ursus, Coca-Cola.

Intre FRF si compania Mic.ro Retail nu exista pana in acest moment nici un document semnat, care sa aiba ca obiect un eventual contract de publicitate, toate aceste demersuri nefiind concretizate. Pe dl Maior Sergiu Claudiu il cunosc, am avut doua intalniri cu acesta la Targu Mures, acum 4-5 ani. Una de consultanta privind constructia stadionului actual al echipei FCM Targu Mures si a doua intalnire cand am avut o consfatuire cu 4 echipe care jucau un turneu de calificare la Campionatul European de futsal.

In discutia telefonica purtata cu dl Maior Sergiu Claudiu l-am rugat sa-i primeasca pe reprezentantii Mic.ro Retail pentru a le fi expus un proiect social pentru orasul Targu Mures. Proiectul respectiv mi-a fost prezentat ca un proiect social prin care, pentru fiecare post mobil (masini – magazin), in perspectiva s-ar fi creat locuri de munca pentru comunitatea locala, in numar de trei posturi pe masina.

E posibil ca in discutia telefonica pe care am avut-o cu dl Maior Sergiu Claudiu sa-i fi specificat ca Mic.ro Retail poate fi un potential partener al FRF. Mi-a placut foarte mult expunerea facuta de reprezentantul Mic.ro Retail, proiectul social prezentat, si am considerat ca pot ajuta comunitatile locale prin relatia pe care am propus-o celor doua parti, respectiv Primarie – Mic.ro Retail.
Nu am avut cunostinta si nici nu am despre faptul ca compania Mic.ro Retail avea depusa documentatia la Primaria Targu Mures si ca ar fi intimpinat probleme cu acestea.

Pe dl Eusebiu Silaghi l-am cunoscut ca fiind reprezentant al companiei Mic.ro Retail si l-am prezentat telefonic dlui viceprimar, Maior Sergiu Claudiu, pentru a purta discutii cu privire la proiectul mai sus mentionat.

Nu cunosc daca cele doua persoane, Eusebiu Silaghi si Maior Sergiu Claudiu s-au intalnit si ce au discutat. L-am rugat pe dl viceprimar Maior doar sa-l primeasca la discutii pe dl Eugeniu Silaghi, eu neavand cunostinta daca dl viceprimar ar fi trebuit sa-l ajute in vreun mod in relatia cu compania Mic.ro Retail”.

Declaratia se se afla in dosarul DNA, in cazul “Spaga in fotbal”.

Reteaua de magazine a lui Dinu Patriciu are aproximativ 600 de magazine in 50 de orase din toata tara, 4.000 de angajati. Investitiile in aceasta afacere se ridica la circa 45 de milioane de euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.