duminică, 11 august 2013

Eu și SRI. Meci la egalitate?!



Eu și SRI. Meci la egalitate?!
Orice cetățean din România poate fi ascultat fără probleme de SRI, în baza unor dispoziții legale. Asta e, statul se poate apără de cetățeni și nu prea avem ce să facem. Să spunem, deci, că SRI mă poate asculta și luăm un scenariu ipotetic presărat cu elementele reale. Scor 1-0 pentru SRI, că tot am microfonie enervantă și pot lua în serios ca să fim mai mulți pe același abonament ! Unul ca mine care am scris de implicarea unui fost sereist maramureșean (Bretfelean, șeful poliției locale), în campania electorală a lui Florea, pe banii publici, folosindu-se angajați cu statut de funcționar public, mințindu-se cu nerușinarea de serviciu că vin… vandalii imaginari din alte partide care atacă orașul (probabil că bandiții ăștia s-au gândit că românul face analogia vandal, hun, alte popoare migratoare și nu-l mai votează pe Borbely!) pe siteul municipalității și într-o afacere cu autocolante pe care bandiții din primăria Târgu-Mureș o aveau probabil dedicată și pusă pe licitatiapublica.ro (1900 de euro, 3000 de autocolante pe firmă cu magazin FCM!), după ce a scris de articolele semnate de băieții cu ochi albaștri în presa locală târgumureșeană (celebrele semnături Gall, Fodor, cu apelativele demn urmaș al neamului lui Attila) sau despre angajarea oamenilor de la SRI în presa locală aș putea spune: scorul ipotetic este 1-1!
Pe vremea când eram în presă am fost și întrebat de sănătate și dacă nu vreau să prestez pentru ochii albaștri. Eu - sigur că băieții nu lucrează tocmai pentru țară și societate și mai mult pentru niște borfași de români aleși etnic - am spus pas. Scor: 2-1 pentru mine. Mai târziu am aflat care era termenul, chiar de pe siteul SRI, care vorbește despre… agenți! De ambiție, fac și eu testul de pe site, pe considerentul că dacă am fost bun să merg la școala de ofițeri în timpul armatei, măcar să văd dacă aș avea niscaiva aptitudini pentru SRI! Surpriză, cică eram bun! Surpriză, vârsta maximă de selecționare pentru postul de ofițer era …37 de ani! Punct pentru SRI, scorul a devenit 2-2!Concluzia: eu și SRI, meci la egalitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.