Visul
de aur al bandiților din primărie se împlinește: Târgu-Mureș doar ca piață
pentru găinarii PDL și abonații care vând centrale termice la porcii de partid
După
lupte seculare, bandiții din Primăria Târgu-Mureș își vor vedea visul cu ochii:
Târgu-Mureș o vast loc de joacă pentru borfașii PDL Mureș și pentru intermediarii
care mai vând centrale termice de apartament/pentru școli, grădinițe și așa mai
departe. Mai pe înțelesul oricui: porcii PDL Mureș cheltuiesc 6 milioane de
euro pe creditul luat ca să vi se monteze prin intermediarul leprelor centrale
pentru săraci, cheltuiesc 400.000 de euro din bani publici pe centrale la
unități de învățământ, spun că fac primărie în birourile Energomur, ca apoi
vreo jigodie din PDL Mureș să primească gratis birourile, nu plătesc la firma
din Viena și la unguri ceea ce s-au
angajat să plătească și mai cheltuiesc 50.000 de euro din banii publici ca un
Gigel de la țară să dărâme o centrală termică. DNA nu mișcă în front, poate
reușiți să sesizați altă instituție care ar trebui să lucreze pentru cetățeni
și nu pentru hoți, cercetați de DNA, golani din PDL și alte lepre ținute pe
votul etnic al fraierului de român. Eterna șmecherie a bandiților de români
într-un oraș în care românul nu suflă în front ca să nu râdă maghiarul că a
votat ca boul?! Dar, atunci, maghiarii de ce nu cheamă organele de anchetă? Ei,
măcar, nu votează trepădușii PDL Mureș care îi iau la miștocăreală și în
campanie electorală cu mită pentru profesori din banii publici, pentru votul
pro Băsescu, cu vandali imaginari din minți de bețivani sereiști sau sereiști
bețivani sau pe alți pupincuriști cu statut de funcționar public al jegurilor
PDL Mureș.
Citynews
zicere:
Producerea
şi furnizarea agentului termic va rămâne o amintire la Târgu Mureş din luna
septembrie. Reprezentanţii Primăriei Târgu Mureş au anunţat că din 25
septembrie, apa caldă şi încălzirea în sistem centralizat nu va mai fi
furnizată din cauza numărului mic de consumatori care au mai rămas racordaţi la
sistemul de termoficare, operat în prezent de societatea Locativ.
În caz că ați uitat cum
se face praf sistemul de termoficare ca bandiții PDL Mureș și complicii săi să de desfășoare:
1)Afacerea
dărâmat centrale termice, pe banii prostimii care voteză să nu vină maghiarul
și să fure ce fură românul. Dedicație pe Construcții Comerț Denco!
Anunt
de atribuire numarul 145042/02.11.2011
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Primaria
Municipiului Tirgu- Mures
Adresa:
Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Mures ,
Romania , Email: licitatie@tirgumures.ro , Tel.: 0265-268330 , Fax: 0365-801856
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1)
Denumire contract Lucrari de demolare Centrala Termica , P-ta Victoriei, nr. 1
din Municipiul Tirgu-Mures
II.2)
Obiectul contractului Lucrari de demolare Centrala Termica P-ta Victoriei, nr.
1, din Municipiul Tirgu-Mures.
II.3)
Tip contract Lucrari
II.4)
CPV 45111100-9 – Lucrari de demolare (Rev.2)
II.5)
Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6)
Invitatie de participare 313173/06.09.2011 15:40
Sectiunea
III: ATRIBUIRE
III.1)
Numar de oferte primite 1
Valoare
estimata totala 196,554 RON
III.2)
Lista contracte
345
/ 06.10.2011 179,779 RON
Castigator:
S.C.
CONSTRUCTII COMERT DENCO S.R.L. RO1220063 Str. Remetea, nr. 174, Targu-Mures,
540267, Mures
Total
(fara TVA): 179,779 RON
Citeste
mai mult: S.C. CONSTRUCTII COMERT DENCO ia 180.000 de lei de la Primăria
Târgu-Mureş, cu singura ofertă depusă, pentru a demola o centrală termică
2)
Afacerea centrale de 400.000 de euro pentru instituții de învățământ
Anunt
de participare numarul 141842/07.02.2013
Detalii
procedura
Tip
legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar
anunt: 141842 / 07.02.2013
Denumire
contract: Furnizare, proiectare, montaj si punere in functiune a centralelor
termice proprii la institutiile de invatamant din Municipiul Targu Mures
Stare
procedura: In desfasurare
Sectiunea
I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Adresa
postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 ,
Romania , Punct(e) de contact: NICOLETA ALINA DAMIAN , Tel. +40 0265268330 ,
Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa
de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul
de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul
competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele
sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul
(punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile
principale)
Autoritate
regionala sau locala
Activitate
(activitati)
-
Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea
II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)
Descriere
II.1.1)
Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare,
proiectare, montaj si punere in functiune a centralelor termice proprii la
institutiile de invatamant din Municipiul Targu Mures
II.1.2)
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul
principal de livrare: Municipiul Targu Mures
Codul
NUTS: RO125 - Mures
II.1.3)
Anuntul implica
Un
contract de achizitii publice
II.1.4)
Informatii privind acordul-cadru
II.1.5)
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare,
proiectare, montaj si punere in functiune a centralelor termice proprii la
institutiile de invatamant din Municipiul Targu Mures
II.1.6)
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715210-2
- Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
45331100-7
- Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45333000-0
- Lucrari de instalare de gaz (Rev.2)
71321200-6
- Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7)
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii
publice
Da
II.1.8)
Impartire in loturi
Nu
II.1.9)
Vor fi acceptate variante
Nu
II.2)
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1)
Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare,
proiectare, montaj si punere in functiune a centralelor termice proprii la
institutiile de invatamant din Municipiul Targu Mures.
Valoarea
estimata pentru servicii de proiectare, obtinerea de avize si punerea in
functiune este de 161.290,32 lei la care se adauga T.V.A
Valoarea
estimata pentru furnizare de produse este de 1.129.032,25 lei la care se adauga
T.V.A
Valoarea
estimata pentru lucrari este de 570.967,74 lei la care se adauga T.V.A.
Valoarea
estimata fara TVA: 1,861,290.31 RON
II.2.2)
Optiuni
Nu
II.3)
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3
luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea
III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)
Conditii referitoare la contract
III.1.1)
Depozite valorice si garantii solicitate
Garantia
de participare in cuantum de 36.000 lei Modul de constituire a garantiei de
participare -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in
conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care
se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in
documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa respecte
prevederile art. 86, alin. (2)-(3) din HGR nr. 925/2006 In cazul in care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea
garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este
cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Echivalenta pentru o
garantie de participare depusa in euro sau alta valuta, se va face la cursul
BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului fara TVA.
Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de
garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de
asigurari sau prin retineri succesive din plata facturilor partiale, conform
prev. Art. 90 alin. (3) din HGR 925/2006. Retinerile succesive se vor efectua
intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. GBE va respecta prev.
Art. 86, alin. (2)-(3) din HGR 925/2006. Garantia de buna executie se va
restitui conform prevederilor art. 92, al. (4) din HGR 925/2006. In cazul in
care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2)
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile
relevante
Bugetul
Local Avandu-se in vedere situatia economico-financiara actuala, platile se vor
efectua in termen de 180 de zile de la data emiterii facturilor.
III.1.3)
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se
atribuie contractul
Asociere
conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare
III.1.4)
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2)
Conditii de participare
III.2.1)
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte
in original.
-Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte in original.
-
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in
prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13
din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul
asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.Precizam ca persoanele care
detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce
priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
Primarul Municipiului Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului
Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela Ciotlaus), Secretarul Municipiului
Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii Consiliului Local ai Municipiului
Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor
(viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor
Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu,
Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan Herman
Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus Ionela Claudia (viceprimar),
Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea,
Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures - Kiss
Imola, , Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea
Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie :
Iernutan Oana, Osan Gabriela, Moga Gheorghe, Barothi Wilhelm, Lobont Horatiu,
Damian Alina, Mozes Alexandru, Lacatusu Vlad, Orosan Claudia.
In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre
asociati in parte in original.
-
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22
din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul
314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in original.
-
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate,
caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice
romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acest certificat
trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor
Pentru
persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In
cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare
dintre asociati in parte.
Ofertantul
clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.2.2)
Capacitatea economica si financiara
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006
cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 3.700.000 lei. (Formularul 5
din Sectiunea III Formulare) .
Nivel(uri)
specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada
situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare Formularul 5 din Sectiunea III Formulare.Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor
trei ani cu o valoare cel putin egala cu 3.700.000 lei. Cifra de afaceri
globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4,2099 pentru
anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011. - 4,4560 pentru anul 2012 In cazul unei
oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul
de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in
considerare datele subcontractantilor. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din
Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii
intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.3)
Capacitatea tehnica
Informatii
si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor
faze specifice, in ultimii 3 ani, respectiv in ultimii 5 ani, impliniti la data
termenului limita pentru depunerea ofertei, de certificate/documente sau
certificari similare cu cu cele descrise in caietul de sarcini care face parte
integranta din documentatie, respectiv sa cuprinda:
-maxim
doua certificari care sa ateste furnizare de produse similare in valoare de cel
putin 1.100.000 lei, la care se adauga TVA.
-
maxim doua certificari care sa ateste prestarea de servicii de proiectare, in
valoare de cel putin 160.000 lei, la care se adauga TVA.
-
maxim doua certificari care sa ateste executia de lucrati similare in valoare
de cel putin 570.000 lei, la care se adauga TVA.
ISO
9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii pentru proiectare
si executie lucrari de instalatii gaz metan, apa, canalizare si incalzire
centrala
ISO
14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului
pentru proiectare si executie lucrari de instalatii gaz metan, apa, canalizare
si incalzire centrala.
Nivel(uri)
specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta
de calificare se considera indeplinita prin cumularea sumelor unui numar de
maxim 6 certificari, cate doua certificai pentru fiecare tip in parte. Fisa
privind experienta similara(Formularul B4 din Sectiunea Formulare) Se solicita:
Pentru indeplinirea experientei similare cu privire la furnizarea de produse
conform art. 188 alin.1 lit.a se va depune o lista a principalelor livrari de
produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare,
beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau
clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor
certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si,
din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse
se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Pentru indeplinirea
experientei similare cu privire la prestarea de servicii conform art. 188
alin.2 lit.a se va depune o lista a principalelor servicii prestate in ultimii
3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca
acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile
de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau
contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul
in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul
economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea
acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o
declaratie a operatorului economic. Pentru indeplinirea experientei similare cu
privire la executia de lucrari conform art. 188 alin.3 lit.a o lista a
lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie
pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica
beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti
privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au
fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost
duse la bun sfarsit; Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro
de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu
anual BNR astfel: 3,3373 pentru anul 2007, 3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373
lei pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011, 4,4560
pentru anul 2012 Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie
a ofertantului in furnizarea produselor/prestarii serviciilor/executiei
lucrarilor prezentate ca experienta similara. Se accepta cumularea din maxim 6
(sase) certificari. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau
profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii. Se solicita prezentarea
certificatului in copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul". In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a
calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii. In ceea ce priveste certificarile
ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste
proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertelor. In acest
sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare
cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final. Se solicita prezentarea
certificatului in copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul". In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a
calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii. In ceea ce priveste certificarile
ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste
proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertelor. In acest
sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare
cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
III.2.4)
Contracte rezervate
Nu
III.3)
Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1)
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2)
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale
ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Tipul procedurii
IV.1.1)
Tipul procedurii
Licitatie
deschisa
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criterii de atribuire
Pretul
cel mai scazut
IV.2.2)
Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3)
Informatii administrative
IV.3.1)
Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3)
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu
exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog
competitiv)
Termenul
limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente:
21.03.2013 10:00
Documente
de plata: NU
IV.3.4)
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2013
12:00
IV.3.5)
Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6)
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7)
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60
zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8)
Conditii de deschidere a ofertelor
Data:
22.03.2013 10:00
Locul:
Tirgu Mures, Piata Victoriei nr.3, cam.45
Persoane
autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii
comisiei de evaluare a ofertelor, reprezentatii UCVAP, imputerniciti ai
ofertantilor
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
Contractul este periodic
Nu
VI.2)
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip
de finantare: Fonduri bugetare
VI.3)
Alte informatii
Ofertantii
vor depune proiect de contract semnat si stampilat. Se permite depunerea de
amendamente. -In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul
propunerii financiare, acelasi pret minim/total oferta, respectiv exista mai
multi ofertanti clasati pe primul loc si avand preturi egala/total oferta ,
atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita
respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in
plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua
propunere financiara are pretul cel mai scazut/total oferta. -Plata se va
efectua in termen de 180 de zile de la data emiterii facturilor.
VI.4)
Cai de atac
VI.4.1)
Organism competent pentru caile de atac
Consiliul
National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa
postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti
, Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro ,
Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism
competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2)
Utilizarea cailor de atac
Precizari
privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3)
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul
Juridic si Contencios Administrativ
Adresa
postala: P-ta Victoriei, nr.3 , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026 ,
Romania , Tel. +40 265268330 , Fax: +40 265260813
VI.5)
Data expedierii prezentului anunt
05.02.2013
08:50
3)
Afacerea cu 2000 de centrale pentru care porcii PDL Mureș au inventat creditul
de 6 milioane de euro!
Să
mai amintim că bandiții banilor publici au luat credit vreo 6 milioane de euro
ca să poată plasa 2000 de centrale pentru cei care nu își permiteau
centrale(afacere jegoasă a bandiților pe banii publici) și bandiții au
cheltuit și 50.000 de euro din banii
publici doar pentru dărâmarea unei centrale termice? Atenție ca pe butelii, ca
să nu vă fure vreun bandit de partid la preț de 2 lei și ce a mai rămas nefurat
din centrale!
4)
Pusul mâinii pe spațiile Energomur! Vremurile cînd porcii PDL Mureș
închiriau de la subordonatul Borșan discoteci a trecut, acum bandiții fac
primărie în spațiile Energomur, ca apoi vreo altă lepădătură fără mamă și tată
din PDL să le ia gratis!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.