Iohannis
e votat de români și maghiari primar al Sibiului, dar are afacerile de prestări
servicii cu Forumul german! La Târgu-Mureș găinarii PDL aleși etnic fac afaceri
pe firmele bandiților și subordonaților PDL!
ANI
l-a prins pe primarul Sibiului cu afaceri cu societatea comercială a partidului
din care provine și la care a avut funcție de conducere. Practic, ANI ar trebui
să îl ia de urechi pe Florea, preș. PDL Mureș care are prin primăria pe care o
conduce afaceri cu pedeliștii din subordine (Borșan, Maior, Poruțiu și alte
specimene), ca să nu mai spunem de afaceri cu inșii din camarilă (Bența, Cătană
și alții de teapa lor). Cu Florea în funcție bandiții de la PDL Mureș au luat
casetele pe bani publici ai primăriei și le-au dus, 3 luni, la Știi TV, postul
de propagandă pentru lepădăturile PDL Mureș, ăia păstrându-și astfel licența,
bandiții din primărie și partid necheltuind un leu pe casetele luate și date
subordonaților, cu Florea în primărie porcii PDL Mureș au implicat sereiști în
manipularea cu vandali imaginar din campania lui Florea și au dat bani pentru
sondaje în an de campanie pe firmă de pedelistul Munteanu, nemâncat și adus și
în prefectură de porcii PDL Mureș! ! Ceea ce deosebește Târgu-Mureș de Sibiu
este că în Târgu-Mureș votează pentru hoțul de român doar românii, în timp ce
la Sibiu Forumul german a obținut o treime din consiliul județean, jumătate din
consiliul local și postul de primar
pentru că românii și maghiarii nu au mai vrut să voteze etnic pentru vreun
pungaș de român sau maghiar și au ales sasul, din considerente la fel de
etnice.
Ca
unul care am votat etnic la Sibiu, în timpul școlii de ofițeri, îmi permit să
recunosc că am avut încredere că un sas face treabă bună în Sibiu și că românii
au avut suficient timp să arate ce pot. Și mi-am păstrat votul etnic și la
Târgu-Mureș, între un pungaș de român și un minoritar alegând întotdeauna pe
cel fără pungășii, afaceri și dedicații, adică pe minoritar. Doar asta li
s-a cerut mereu românilor în Târgu-Mureș: să voteze etnic! Uite că se poate
vota etnic și împotriva banditului recunoscut, român! Totuși, situația e
diferită, pentru că la Sibiu au votat mai mulți români și maghiari pentru sasul
cu afaceri pe forumul german pe care l-a și condus, în timp ce la Târgu-Mureș
porcii de români cu vot doar de la români fură doar pe firme de români,
singurele afaceri acceptate de mafia jegoasă românească fiind ca unii ca Gombos
să primească paza sau vreo firmă să primească de la bandiții de români o
afacere pe publicitatea la ziarele maghiare sau cu flori și pomi!
Agenția Națională de
Integritate a constatat încălcarea regimului juridic al conflictului de
interese în materie administrativă și penală de către KLAUS-WERNER IOHANNIS
(Primarul Municipiului Sibiu), întrucât
acesta a semnat, la data de 23 decembrie 2010, un contract de prestări servicii
încheiat între Primăria Municipiului Sibiu și S.C. Tipografia Honterus S.R.L.,
societate comercială deținută de Forumul Democrat al Germanilor din România
(F.D.G.R.). KLAUS-WERNER IOHANNIS a deținut funcția de Președinte al F.D.G.R.
în perioada 2002 – 2013.
Obiectul contractului
semnat cu încălcarea regimului juridic al conflictului de interese
administrativ și penal de către KLAUS-WERNER IOHANNIS constituie servicii de
informare și publicitate în vederea implementării Proiectului (cod SMIS: 4915)
finanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), Programul Operațional:
Creșterea Competitivității Economice 2007 – 2013 (POS CCE), Axa Prioritară 3
„Tehnologia Informației și Comunicațiilor (TIC) pentru sectoarele privat și
public”.
De asemenea,
KLAUS-WERNER IOHANNIS a aprobat, în perioada ianuarie – iunie 2011, un număr de
trei facturi fiscale în vederea efectuării plăților către prestator (S.C.
Tipografia Honterus S.R.L.).
Astfel, KLAUS-WERNER
IOHANNIS nu a respectat dispozițiile art. 75, lit. b) și f) din Legea nr.
393/2004 privind Statutul aleşilor locali, potrivit cărora „Aleşii locali au un
interes personal într-o anumită problemă, dacă au posibilitatea să anticipeze
că o decizie a autorităţii publice din care fac parte ar putea prezenta un
beneficiu sau un dezavantaj pentru sine sau pentru: […] b) orice persoană fizică
sau juridică cu care au o relaţie de angajament, indiferent de natura acestuia
[…] f) o asociaţie sau fundaţie din care fac parte”. Primarul Municipiului
Sibiu a încălcat și dispozițiile art. 2531 din Codul Penal al României,
potrivit cărora „Fapta funcţionarului public care, în exerciţiul atribuţiilor
de serviciu, îndeplineşte un act ori participă la luarea unei decizii prin care
s-a realizat, direct sau indirect, un folos material [...] pentru o altă
persoană cu care s-a aflat în raporturi comerciale ori de muncă în ultimii 5
ani sau din partea căreia a beneficiat ori beneficiază de servicii sau foloase
de orice natură, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 5 ani şi
interzicerea dreptului de a ocupa o funcţie publică pe durată maximă”.
Având în vedere cele de
mai sus, s-a dispus sesizarea parchetului cu privire la posibila săvârşire de
către KLAUS-WERNER IOHANNIS a infracțiunii de conflict de interese, prevăzută
de art. 2531 din Codul Penal al României.
KLAUS-WERNER IOHANNIS a
fost informat despre declanșarea procedurii de evaluare, elementele
identificate, precum și drepturile de care beneficiază - de a fi asistat sau
reprezentat de un avocat şi de a prezenta date sau informații pe care le
consideră necesare, personal ori prin transmiterea unui punct de vedere scris.
KLAUS-WERNER IOHANNIS a depus la dosarul de evaluare un punct de vedere, în
exercitarea dreptului la apărare.
„Fapta persoanei cu
privire la care s-a constatat […] încălcarea obligaţiilor legale privind […]
starea de incompatibilitate constituie abatere disciplinară şi se sancţionează
potrivit reglementării aplicabile demnităţii, funcţiei sau activităţii
respective […]”.
„Persoana […] față de
care s-a constatat […] starea de incompatibilitate este decăzută din dreptul de
a mai exercita o funcție sau o demnitate publică […] pe o perioadă de 3 ani de
la data eliberării, destituirii din funcția ori demnitatea publică respectivă
sau a încetării de drept a mandatului. Dacă persoana a ocupat o funcție
eligibilă, nu mai poate ocupa aceeași funcție pe o perioadă de 3 ani de la
încetarea mandatului”.
Agenţia Naţională de
Integritate îşi exercită atribuţiile cu respectarea principiilor legalității,
confidenţialității, imparţialității, independenţei operaţionale, celerității,
bunei administrări, precum şi al dreptului la apărare.
AGENȚIA NAȚIONALĂ DE
INTEGRITATE, 8 august 2013
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.