Găinarii
de la RCS-RDS motivează scoaterea Discovery cu audiență de 1 la sută! Bandiții
cred că la Târgu-Mureș gunoaiele lor, gen Digi Craiova, Iași, au mai mult de
0,001 audiență?
Nesimțirea
celor de la RCS-RDS atinge un nou maxim, după ce bandiții au făcut un pachet
din canale gen Discovery Science și altele și le-au băgat la 7 lei în pachet
suplimentar. Pe atunci ăia nu motivau că acele canale au 1 la sută audiență și
că de aceea sunt băgate la taxă. Atunci când Discovery cere bani, șmecherașii
ăștia vin cu argumentul că Discovery are 1 la sută audiență! Suntem singuri că
pungașii ăștia cred că dacă bagi la Târgu-Mureș în grilă 5 posturi de gen Digi
Iași, Digi Oradea, audiența e 66,88 la sută! Mai bine recunoașteți, javrelor,
că ați premeditat totul, prin introducerea
a două canale proprii, ca să aveți vreo 16 în total, adică vreo 15 la
sută din grilă doar canale proprii! Rușine!
Zf.ro dixit:
Compania RCS&RDS,
cel mai mare furnizor de servicii TV de pe piaţa locală, nu va semna un acord
cu grupul Discovery pentru difuzarea cananelor sale documentare în condiţiile în
care sumele solicitate de grup sunt de două ori mai mari decât în anul 2008
fără a ţine cont de criza economică şi scăderea puterii de cumpărare a
consumatorilor, potrivit unui anunţ al operatorului.
“Compania noastră nu
poate fi de acord să continue difuzarea canalelor Discovery, cu plata unor
tarife de 3 ori mai mari decât cele pentru alte canale similare, pentru toţi
abonaţii săi, în condiţiile în care cota medie de audienţă a canalelor
Discovery este de aproximativ 1%. Nu putem accepta principiul: 1% doresc şi
100% plătesc! Întrucât tarifele Discovery au fost întotdeauna în dolari SUA,
deşi abonamentele noastre sunt plătite în lei, sumele solicitate de grupul
Discovery, numai pentru România, au crescut continuu de-a lungul anilor,
indiferent de criza economică sau de ratele de schimb valutar.
Astfel, echivalentul în
lei al sumelor din 2012 este de două ori mai mare decât al celor din 2008, adică o creştere cu 100% în 4 ani.
Argumentele legate de criza economică, de scăderea puterii de cumpărare a consumatorilor
sau de impactul ratei de schimb valutar, nu au fost niciodată acceptate de
grupul Discovery. În ultimele saptămâni, grupul Discovery a acceptat pentru
prima dată să discute despre anumite concesii, dar acestea nu rezolvau
problemele de fond, venind doar în perspectiva întreruperii difuzării canalelor
sale la terminarea contractului.
Compania noastră nu
poate accepta poziţia grupului Discovery, care, în plină criză economică
mondială, solicită să i se garanteze un anumit nivel de venituri, indiferent de
calitatea emisiunilor canalelor sale, de vechimea acestora, de numărul de
repetări şi de volumul publicităţii transmise de canal, în dauna emisiunilor
propriu-zise”, potrivit RCS&RDS.
Operatorul susţine că a
propus lansarea unui pachet distinct, cu plată, care să includă toate posturile
Discovery, însă propunerea ar fi fost refuzată. “Grupul Discovery a refuzat
propunerea noastră de a crea un pachet distinct, care să conţină toate canalele
sale, la un tarif stabilit de Discovery, pachet disponibil abonaţilor
interesaţi, dar fără costuri nejustificate pentru abonaţii care nu îl
solicită”.
RCS&RDS a scos, în
data de 23 noiembrie, de pe platforma sa de satelit Digi, televiziunea
Discovery Channel, fără a-şi anunţa telespectatorii, unii dintre aceştia
solicitând pe pagina de Facebook a companiei reintroducerea postului în grilele
operatorului, conform Mediafax.
Contactaţi de Mediafax,
oficialii Discovery Networks au confirmat faptul că Discovery Channel a fost
scos vineri dimineaţă de pe platforma de satelit a RCS&RDS.
Decizia vine după ce şi
Digi, operatorul de cablu din Ungaria deţinut de compania de telecomunicaţii
românească RCS&RDS, a scos, pe 20 noiembrie, din ofertele de cablu analog
şi digital televiziunea Discovery Channel, care face parte din portofoliul
Discovery Networks.
"Digi, operatorul
de cablu din Ungaria deţinut de RCS&RDS, a scos Discovery Channel din
ofertele de cablu analog şi digital începând cu 20 noiembrie. După cum era de
aşteptat, telespectatorii au avut o reacţie puternică, solicitând
reintroducerea canalului în grila operatorului. Suntem îngrijoraţi că
RCS&RDS ar putea proceda la fel şi în România, având în vedere că acordul
de retransmisie între Discovery şi RCS expiră pe 30 noiembrie. Până în prezent,
RCS a respins toate ofertele noastre comerciale, astfel încât nu s-a putut
ajunge la un nou acord. Precizăm că nu am cerut, în niciun moment al
negocierilor, creşterea tarifelor pentru distribuţia canalelor noastre. Chiar
şi în aceste condiţii, operatorul a făcut deja schimbări în grila sa de
programe din România, eliminând Discovery World din toate pachetele sale,
precum şi TLC şi Animal Planet din unele dintre pachete, fără să ne informeze
sau să trimită notificări abonaţilor săi în prealabil. În plus, în această
dimineaţă, am aflat că RCS&RDS a scos Discovery Channel de pe platforma
Digi Satelit, au declarat, săptămâna trecută, pentru Mediafax, oficialii
Discovery.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.