În
caz că ați uitat ce obsesii au șmecherașii din primărie pentru investiții în
patinoare de 200.000 de euro la Târgu-Mureș. Patinoare pentru
abonați!
Am
mai scris asta: pedeliștii copiază perceptele partidului. Vine un prost și bagă
la Cluj-Napoca banii publici în echipă privată, hop, sare și Florea cu banii pe
clubul familionului lui Maior, pedelist ales ilegal ca viceprimar, în lipsa
UDMR, care se bucură de instalație de
nocturnă din bani publici (200.000 de euro cadou de la Florea pentru clubul
maică-sii!). Vine un prost și proiectează parcări subterane la Cluj-Napoca,
hop și firma apare la Târgu-Mureș, vine un porc PDL cu Studcard pe bani
publici, imediat gașca portocalie din Târgu-Mureș, Arad, Oradea și Cluj-Napoca
sar cu investiții în afacerile care la Târgu-Mureș merg dedicat, la Siletina
lui Maior. Nici patinoarele nu fac excepție, dacă borfașii fac la Cluj-Napoca
patinoare de sute de mii de euro pe domeniul public asta fac și ăia din Târgu-Mureș.
În caz că ați uitat: primul patinoar pentru afacerile gangsterilor din primărie
și cu interese de partid. Și dacă nu vedeți mai departe de nas, afacerile merg
mână în mână, patinoarul necesită pază, necesită camere de supraveghere, mai
vinde vreun porc de afacerist din PDL ceva la căsuțe și toată lumea pupă(papă)
banii publici!
Afacerea patinoar de
200.000 de euro!
Autoritatea
contractantă este Primăria, pentru „Achiziţionare patinoar artificial”.
„Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor:
Furnizarea, montarea şi
asigurarea asistenţei tehnice şi instruirea personalului pentru exploatarea
patinoarului. Data atribuirii contractului 12/2/2009, numărul de oferte primate
– 2. Numele operatorului economic căruia i-a fost atribuit contractul:
S.C. REMO S.R.L. lider
al asocierii dintre SC REMO SRL (Sibiu) si SC PROELCONS SRL (Târgu-Mureş),
firmă care, pe www.bizoo.ro, îl dă ca persoană de contact pe Iacob Nicuşan.
Valoarea totală finală a contractului
800.000 RON Fara TVA (8
miliarde de lei vechi, fără TVA). Contractul nu este legat de un
proiect/program finanţat din fonduri comunitare şi nu poate fi
subcontractat.” La un
cost de 8 miliarde de lei vechi şi la un cost al biletului de 80.000 lei este
nevoie de 100.000 de patinatori doar pentru amortizarea patinoarului. Tot matematica spune că la 100 de patinatori
pe oră, la o situaţie utopică de 24 de ore de funcţionare pe zi (departe de
real), este nevoie de 42 de zile şi 42 şi nopţi doar pentru amortizarea din bilete
de intrare, deoarece nu s-a spus de alte surse de venit, din închirierea
spaţiului din zonă pentru cei care vând diverse (mere, colaci, cafele ş.a.),
aşa că putem presupune că amortizarea se vrea făcută doar din vânzarea
biletelor pentru amatorii de patinaj. Dacă se mai adună bani şi altfel,
contribuabilul merită să fie informat, cum trebuia informat şi despre costuri,
aşa cum se procedează în orice ţara civilizată.
anunt de atribuire –
Achizitionare patinoar artificial
Domenii
Echipament frigorific industrial (CPV:
42513290)
Lucrari de constructii de patinoare (CPV:
45212211)
Patine de gheata (CPV: 37411220)
Detalii
Organizator: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Localizare: Romania (Mures)
Sursa: S.E.A.P.
Termen limita: 02-12-2009
Data aparitiei: 23-12-2009
Legaturi intre licitatii
* Vezi anunt de
participare – Achizitionare patinoar artificial
Anunt de atribuire
numarul 74370/22.12.2009
Informatii anunt de
participare asociat
Numar anunt: 87379 /
29.09.2009
Denumire contract:
Achizitionare patinoar artificial
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
primaria Municipiului
Tirgu-mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: targu mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: Lazar Oana , Tel. 0265-268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea contractanta
actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitionare patinoar
artificial
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: Municipiul Tirgu-mures
Codul NUTS: RO125 –
mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea, montarea si
asigurarea asistentei tehnice si instruirea personalului pentru exploatarea
patinoarului.
II.1.5) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
42513290-4 – Echipament
frigorific industrial (Rev.2)
37411220-0 – Patine de
gheata (Rev.2)
45212211-8 – Lucrari de
constructii de patinoare (Rev.2)
II.1.6) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala
finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala
finala a contractului sau a contractelor
800,000 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in
JO: 2009/S188-270735 din 30.09.2009
SECTIUNEA V :
ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 328
Denumirea: Contract de furnizare a unui patinoar artificial
V.1) Data atribuirii
contractului 12/2/2009
V.2) Numarul de oferte
primite 2
V.3) Numele si adresa
operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. REMO S.R.L. lider
al asocierii dintre SC REMO SRL si SC PROELCONS SRL
Adresa postala:
str.Hegel, nr.15/A , Localitatea: Sibiu , Cod postal: 550281 , Romania , Tel.
0269-231257
V.4) Informatii privind
valoarea contractului
Estimarea initiala a
valorii contractului
Valoarea: 806722.00
Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala
a contractului
Valoarea: 800000.00
Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar
putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de
fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentatia de
atribuire este atasata anuntului de participare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent
pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.
Stavropoleos nr. 6, sect. 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 ,
Romania , Tel. 021-3104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 021- 3104642
Organismul competent
pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Tirgu-mures
Adresa postala:
str.Justitiei nr.1 , Localitatea: Tirgu-mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. 0265-263694 , Email: catgmures@just.ro , Fax: 0265-269199
VI.3.2) Utilizarea cailor
de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu-mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. 0265-268330 , Fax: 0265- 260.813
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
17.12.2009 10:51
Și dacă ați uitat de
instalația de nocturnă de 200.000 de euro din bani publici cadou pentru
familionul Maior:
Anunt de participare
numarul 120124/28.04.2011
Operatorii economici
inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de
notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 120124 / 28.04.2011
Denumire contract:
Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str
Insulei din Mun Tg Mures
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau localaActivitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente
pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilorFurnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: str. Caminului nr. 35 din Municipiul Tirgu Mures – ceea ce apare ca fiind sediul INSTA GRUP,
firmă care, dacă o căutaţi şi pe Google maps, o găsiţi cu punct de lucru
în…miniprimărie:
30A Strada 22 Decembrie
1989, Punct de Lucru Primăria Târgu Mureş, Municipiul Targu Mures 540243 0265
253 997
Codul NUTS: RO125 –
Mures-
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente
pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
34928520-9 – Stalpi de
iluminat (Rev.2)
31527260-6 – Sisteme de
iluminat (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Furnizare
Valoarea estimata fara
TVA: 850,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Cuantumul garantiei de
participare este de 17.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%
din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al
Municipiului Tirgu Mures
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind
eligibilitatea, Declaratia privind inexistenta starii de faliment, Declaratie
privind neancadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta, Sa aiba indeplinite
obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre
Bugetul Local
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri
pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 1.700.000 lei
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
indeplinirea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de furnizare de
echipamente similare cu valoare egala sau mai mare de 850.000 lei. Se accepta
cumularea din cel mult doua contracte.
ISO 9001 sau
echivalent, ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011
12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2011 13:00
Locul: Municipiul
Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii
societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.
Stavropoleos nr. 6, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania ,
Tel. 021-3104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 021- 3104642
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. 0265-268330 , Fax: 0265- 260.813
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
20.04.2011 14:11
Citeste mai mult: Cât
costă nocturna, pentru meciurile FCM Târgu-Mureş – echipa inventată în campanie
electorală? 200.000 de euro din bani publici sau 600.000 de euro din aşa-zise
sponsorizări?!
Citeste mai mult: DNA
acuză consilieri și aleși din Alba Iulia care au furat banii publici pe motiv
de fotbal. La Târgu-Mureș așteptăm, încă, control la FCM, ca să lămurim unde
s-au dus banii publici, instalația de nocturnă de 200.000 de euro din banii publici
și cum decontează șmecherii abonamentele și facilitățile galeriei!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.