sâmbătă, 9 februarie 2013

Bendeac a plâns și e indignat de ce fac colegii de trust. Nu e și reciproc?!



Bendeac a plâns și e indignat de ce fac colegii de trust. Nu e și reciproc?!
Bendeac - insul cu o emisiune de divertisment la Antena 1 - mărturisește că a plâns și că a găsit ceva umilitor fără grad de comparație în emisiunea unei colege. Până aici totul e bine și e de apreciat atitudinea umană, dar ce ne facem cu nivelul unor emisiuni în care prestează domnul Bendeac? Cine are stomac poate să se uite la o emisiune cap-coadă, aici doar câteva replici din cele câteva secunde urmărire: Să te chiș în freză! Ce spui să te chiș în freză? Să te chiș!  Astea sunt perle de cultură, domnul Benedeac?! Și unde e divertismentul acela pentru care vă lăudați că sunteți numărul 1?! E asigurat de glumițe care nu sunt nici la nivelul de începători Vacanța Mare și pe care le poate auzi orice preșcolar la oră accesibilă?! Să nu vorbim, deci, de indignări după vizionări de emisiuni la Antena 1 că s-ar putea să fie și alții oripilați de subproducții!
RTV.NET DIXIT:
"Mie îmi vine să vomit de nu mai pot. Îmi este silă să mă uit la tine. Mi-e silă să te ating. Acolo, unde ai atins dulapul meu, o să dau cu dezinfectant. Dacă mai intră la mine trebuie să fie curată. Eu nu angajez jegoşi", a spus Bahmuţeanu.

Mihai Bendeac s-a arătat indignat de ceea ce a văzut la TV şi a postat pe pagina de Facebook un mesaj dur la adresa prezentatoarei.

"Mesaj pentru Simona Gherghe.

Lucram. Şi ochii mi-au scăpat pe televizor. Simona, deseară, când ajungi acasa, mai uită-te încă o dată la reportajul de azi cu Ioana Tufaru. Ce simţi? Eu am plâns. Nu am văzut vreodată ceva mai umilitor.

Simona, mai eşti OM?...

Cu drag, Mihai", a scris Bendeac pe reţeaua de socializare.

Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.rtv.net/ioana-tufaru-umilita-in-direct-la-tv-bendeac-o-acuza-pe-gherghe-simona-mai-esti-om_64911.html#ixzz2KFbNTksP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.