marți, 12 februarie 2013

Ioan Becali și presiunile sale împotriva justiției

Ioan Becali și presiunile sale împotriva justiției
Luați cu prostiile celui mai celebru cioban al României, după Bucur, desigur, îi uităm pe veri. Mai precis pe Ioan. Nu doar văru-su Gheorghe pune presiune pe justiției, pe procurori, pe cei de la DNA, ANI și așa mai departe, ci și Ioan. Omul…negociază. Să avem un aromân care vrea să îi salveze pe români de la pușcărie? Dubios! Comisia Europeană, cum e cu presiunile împotriva sistemului judiciar? Doar trustul lui Voiculescu le face?!
Ioan Becali, care a primit iniţial la Curtea de Apel o condamnare de 8 ani de închisoare cu executare e gata să se sacrifice pentru ceilalţi 7 acuzaţi.
GSP.ro dixit

“Dacă s-ar putea ca ceilalţi şapte să fie lăsaţi liberi, eu mă duc mîine şi mă predau. Să-i lase pe ceilalţi liberi şi să mă condamne pe mine. Dacă mă vor trimite la închisoare, atunci să stiţi că intru nevinovat acolo, dar mă duc de bună voie. Ce, sînt primul care intră nevinovat la puşcărie?!”, a spus Ioan Becali la Dolce Sport.

Pedepsele date la Curtea de Apel celor 8 oameni de fotbal:

Ioan Becali 8 ani
Victor Becali 7 ani
Cristi Borcea 7 ani
George Copos 5 ani
Mihai Stoica 4 ani
Jean Pădureanu 3 ani*
Gigi Neţoiu 3 ani*
Gică Popescu 3 ani*

*cu suspendare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.