Mega-afacere
de peste 400.000 de euro pentru centrale termice proprii la instituții de învățământ.
O altă afacere pe interese de partid a șmecherașilor din Primăria Târgu-Mureș?!
Nici
nu s-a răcit știrea cu păcălicii din primărie fac afaceri pe Bețișoare de aur,
firmă de care nu a auzit nimeni, cu 5 angajați și profit de sute de lei,
afacerea de 400.000 de euro, cu două oferte și la care câștigă ăștia cu bețișoarele
lor cu exact suma estimată de bandiții din primărie (sic), că avem parte de o
altă afacere care poate mirosi a afacere pentru o firmă care se poate dovedi
condusă de un român verde sau/și de un bandit de la PDL Mureș.
După
ce bandiții banului public din primărie, consiliul local au distrus sistemul
centralizat, spre bucuria și a EON-ului, care a ajuns să vândă centrale, pentru
a pune mâna pe spații, pentru a vinde centralele unor firme abonate, pentru a
putea lua credit de multe milioane de euro și ca bandiții să vândă centralele și
celor 2.000 de oameni care nu și-au permis să cumpere așa ceva (sunteți, deci,
creditori pentru ăia, pentru că bandiții au luat banii pe oraș, pe târgumureșeni
și banca omenită și pomenită a fost, dacă nu greșim, Țiriac!), avem afacerea de
400.000 de euro pentru centrale termice la instituții de învățământ.
Conform
unui raport al Curții de conturi, șmecherașii banului public au fost prinși cu
nereguli în domeniul banilor dați pentru termie, la fel ca și în cazul afacerii
pubele pentru societatea amicului și fostului pușcăriaș Țerbea, pentru care
bandiții cumpărau și pubele, obiectul muncii, ca să își justifice ăia munca.
DNA, te bagi ca să verifici fiecare leuț prăpădit de bandiții cu interese de
partid din primărie și consiliul local pe așa-zisa termie, demolarea de 50.000 de
euro a centralei, pe banii publici. Atenție, bandiții din primărie și consiliul
local au estimat bunurile din centrale termic pentru o licitație la care
desigur nu se vor prezenta zeci de firme, ci camarila și partidul, la prețuri care nu acoperă măcar dărâmarea
centralelor, după modelul centralei de la Grand!
Anunt de participare
numarul 141842/07.02.2013
Detalii procedura
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt: 141842 /
07.02.2013
Denumire contract:
Furnizare, proiectare, montaj si punere in functiune a centralelor termice
proprii la institutiile de invatamant din Municipiul Targu Mures
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: NICOLETA ALINA DAMIAN , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se
pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de
contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si
documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si
sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de
contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau
solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de
contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Furnizare, proiectare,
montaj si punere in functiune a centralelor termice proprii la institutiile de
invatamant din Municipiul Targu Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: Municipiul Targu Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, proiectare,
montaj si punere in functiune a centralelor termice proprii la institutiile de
invatamant din Municipiul Targu Mures
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
39715210-2 - Echipament
de incalzire centrala (Rev.2)
45331100-7 - Lucrari de
instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45333000-0 - Lucrari de
instalare de gaz (Rev.2)
71321200-6 - Servicii
de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Furnizare, proiectare,
montaj si punere in functiune a centralelor termice proprii la institutiile de
invatamant din Municipiul Targu Mures.
Valoarea estimata
pentru servicii de proiectare, obtinerea de avize si punerea in functiune este
de 161.290,32 lei la care se adauga T.V.A
Valoarea estimata
pentru furnizare de produse este de 1.129.032,25 lei la care se adauga T.V.A
Valoarea estimata
pentru lucrari este de 570.967,74 lei la care se adauga T.V.A.
Valoarea estimata fara
TVA: 1,861,290.31 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Garantia de participare
in cuantum de 36.000 lei Modul de constituire a garantiei de participare -prin
virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii
de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in
original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de
atribuire. Garantia de participare trebuie sa respecte prevederile art. 86,
alin. (2)-(3) din HGR nr. 925/2006 In cazul in care ofertantul dovedeste ca
este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de
participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de
catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii
in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin
egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Echivalenta pentru o garantie de
participare depusa in euro sau alta valuta, se va face la cursul BNR din data
anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei
de buna executie : 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de
constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare
emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
sau prin retineri succesive din plata facturilor partiale, conform prev. Art.
90 alin. (3) din HGR 925/2006. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont
deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. GBE va respecta prev. Art. 86,
alin. (2)-(3) din HGR 925/2006. Garantia de buna executie se va restitui
conform prevederilor art. 92, al. (4) din HGR 925/2006. In cazul in care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea
garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local Avandu-se
in vedere situatia economico-financiara actuala, platile se vor efectua in
termen de 180 de zile de la data emiterii facturilor.
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte
in original.
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte in original.
- Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul
autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures -
Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela
Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii
Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza
Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, , Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri,
Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii
comisiei de licitatie : Iernutan Oana, Osan Gabriela, Moga Gheorghe, Barothi
Wilhelm, Lobont Horatiu, Damian Alina, Mozes Alexandru, Lacatusu Vlad, Orosan
Claudia.
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte
in original.
- Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat
trebuie depus de fiecare dintre asociati in original.
- Certificate
constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere
judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice
romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acest certificat
trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor
Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in
parte.
Ofertantul clasat pe
primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile
ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea
unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o
valoare cel putin egala cu 3.700.000 lei. (Formularul 5 din Sectiunea III
Formulare) .
Nivel(uri) specific(e)
minim(e) necesar(e)
Dovada situatiei
economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile
ulterioare Formularul 5 din Sectiunea III Formulare.Informatii privind cifra de
afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani cu o valoare cel putin egala cu 3.700.000 lei. Cifra de afaceri globala se
va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4,2099 pentru anul 2010, -
4,2379 pentru anul 2011. - 4,4560 pentru anul 2012 In cazul unei oferte comune
cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre
asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare
datele subcontractantilor. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004
privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si
mijlocii.
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor
faze specifice, in ultimii 3 ani, respectiv in ultimii 5 ani, impliniti la data
termenului limita pentru depunerea ofertei, de certificate/documente sau
certificari similare cu cu cele descrise in caietul de sarcini care face parte
integranta din documentatie, respectiv sa cuprinda:
-maxim doua certificari
care sa ateste furnizare de produse similare in valoare de cel putin 1.100.000
lei, la care se adauga TVA.
- maxim doua
certificari care sa ateste prestarea de servicii de proiectare, in valoare de
cel putin 160.000 lei, la care se adauga TVA.
- maxim doua
certificari care sa ateste executia de lucrati similare in valoare de cel putin
570.000 lei, la care se adauga TVA.
ISO 9001 sau echivalent
privind standardele de asigurare a calitatii pentru proiectare si executie
lucrari de instalatii gaz metan, apa, canalizare si incalzire centrala
ISO 14001 sau
echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului pentru
proiectare si executie lucrari de instalatii gaz metan, apa, canalizare si
incalzire centrala.
Nivel(uri) specific(e)
minim(e) necesar(e)
Cerinta de calificare
se considera indeplinita prin cumularea sumelor unui numar de maxim 6 certificari,
cate doua certificai pentru fiecare tip in parte. Fisa privind experienta
similara(Formularul B4 din Sectiunea Formulare) Se solicita: Pentru
indeplinirea experientei similare cu privire la furnizarea de produse conform
art. 188 alin.1 lit.a se va depune o lista a principalelor livrari de produse
efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari,
indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti
privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor
certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si,
din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse
se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Pentru indeplinirea
experientei similare cu privire la prestarea de servicii conform art. 188
alin.2 lit.a se va depune o lista a principalelor servicii prestate in ultimii
3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca
acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile
de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau
contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul
in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul
economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea
acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o
declaratie a operatorului economic. Pentru indeplinirea experientei similare cu
privire la executia de lucrari conform art. 188 alin.3 lit.a o lista a
lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie
pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica
beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti
privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au
fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au
fost duse la bun sfarsit; Nivelul experientei similare se va raporta la cursul
euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu
anual BNR astfel: 3,3373 pentru anul 2007, 3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373
lei pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011, 4,4560
pentru anul 2012 Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie
a ofertantului in furnizarea produselor/prestarii serviciilor/executiei
lucrarilor prezentate ca experienta similara. Se accepta cumularea din maxim 6
(sase) certificari. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau
profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii. Se solicita prezentarea certificatului
in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul unei
oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin
cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii. In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie
implementate la data limita de depunere a ofertelor. In acest sens nu se
accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia
situatiei in care a avut loc auditul final. Se solicita prezentarea
certificatului in copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul". In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a
calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela
dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru
executarea respectivelor atributii. In ceea ce priveste certificarile ISO
solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste
proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertelor. In acest
sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare
cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2013
10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2013 12:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2013 10:00
Locul: Tirgu Mures,
Piata Victoriei nr.3, cam.45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de
evaluare a ofertelor, reprezentatii UCVAP, imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor depune
proiect de contract semnat si stampilat. Se permite depunerea de amendamente.
-In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii
financiare, acelasi pret minim/total oferta, respectiv exista mai multi
ofertanti clasati pe primul loc si avand preturi egala/total oferta , atunci in
vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita
respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in
plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua
propunere financiara are pretul cel mai scazut/total oferta. -Plata se va
efectua in termen de 180 de zile de la data emiterii facturilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei, nr.3 , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. +40 265268330 , Fax: +40 265260813
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
05.02.2013 08:50
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.