20.000
de euro pentru patiserie și zaharoase prin interesul șmecherașilor din Primăria
Târgu-Mureș. Vom vedea pe ce abonat, iar scuza este...pachețelul de Crăciun
Afacerea
de mai jos poartă numele Achiziționare produse de patiserie și produse
zaharoase pentru pachetele de Crăciun. Acum, șmecherașii de partid din primărie
nu ne-au spus dacă banii sunt pentru cei chemați ca să colinde trupa lui Florea
și pentru ca vreo distribuitoare abonată să facă pachețele cu dulciuri. Totuși,
profesorii pot judeca ce e bine și ce e rău și că nu pot fi obligați să meargă
să presteze pupătura în fund pe motiv de colindat conducătorul iubit. Vremurile
alea au apus, chiar dacă târgumureșenii aleg încă foști PCR-iști cu alt păr/altă
calviție, dar cu nărav cunoscut. Iar clerul poate se simte și le explică
fraierilor că obiceiul cu colinda se face doar la gospodarul care pune din munca și banii lui pe masă și nu la
politruci și la inși fără calificare și cu carnet de partid, care dau cadouri
din banii publici. Dar asta este poate prea subtil pentru marii români fericiți
că nu poate fura maghiarul ce poate fura românul. Iar profesorii au și buba cu
luat tichete de campanie electorală cadou de la porcii PDL, în campania pentru
europarlamentare și pentru fiica tatălui său, alintata EBA, pe magazin dedicat
de porcii din primărie, adică Real. Consiliul Concurenței a tăcut cu grație, nu
era să zică ceva de tovarășii de tip nou cu cadouri electorale la categorii
favorizate și la magazine favorizate și Real a băgat în buzunar peste 100.000
de euro din banii din taxele și impozitele târgumureșenilor!
Detaliu pentru
invitatia numarul 340176
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 340176
/ 28.11.2012
Denumire
contract: Achizitionare produse de patiserie si produse zaharoase pentru
pachetele de Craciun
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA
CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:Orosan Claudia
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Jud.Mures, Tg.Mures
P-ta Victoriei nr.3 cam 45
I.2) TIPUL AUTORITATII
CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Achizitionare produse
de patiserie si produse zaharoase pentru pachetele de Craciun
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Achizitionare produse
de patiserie si produse zaharoase pentru pachetele de Craciun
II.1.6) CPV: 15812100-4
- Produse de patiserie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) CANTITATEA SAU
DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU
II.2.1) Valoare
estimata: 85,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) CONDITII
REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1.500 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de
participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului
fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de
osocietate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale.
Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conformprevederilor
H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile
de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac
obiectulcontractului si/sau de la plata facturii finale, daca autoritatea
contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. In cazul in
care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila
cumentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care
detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea
cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
Primarul Municipiului Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului
Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela Ciotlaus), Secretarul Municipiului
Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii Consiliului Local ai Municipiului
Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor
(viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor
Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu,
Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan Herman
Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus Ionela Claudia (viceprimar),
Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea,
Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures - Kiss
Imola, Director adjunct D.C.P.F.I.R.U- Trif Aurel, Sef Serviciu Concesionari,
Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina,
membrii comisiei de licitatie Orosan Claudia, Trif Aurel, Doda Veronica, Sandu
Ileana, Janosi Zsuzsana, Marcela Romonti, Szabo Lenke, Iernutan Oana. -
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22
din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiileprevazute in ordinul
314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de cel putin unul dintre asociati.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul"). - Certificate constatatoare privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si
catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea
obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.
Se accepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu
originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale
tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa
dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor
sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fiprezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul", la care se va alatura traducerea autorizata silegalizata a
acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente
edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza
in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste
certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte.
Pentru persoanele juridice romane : - : - autoritatea contractanta stabileste
ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis
de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de
la sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acest
certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor Pentru
persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma
de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre
asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va
prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul
constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o
forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: - Lista
principalelor contracte de livrare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) PROCEDURA
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) CRITERII DE
ATRIBUIRE
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) INFORMATII
ADMINISTRATIVE
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 06.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 06.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) MOD DE FINANTARE
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Alte fonduri
Data expedierii
prezentei invitatii: 27.11.2012 09:37
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.