Romtelecom
ia exemplul RDS și le dă un șut profesioniștilor de la PRO. Ca să îi doară și
mai tare între picioare, le bagă și o reclamă cu...Loredana
Când spui Loredana spui ProTV, spui
trustul Pro. Artista e probabil numărul 1 și asta se vede la toate
Revelioanele, aniversările și alte evenimente ale trustului, care o au în față
pe... divă. Cum s-ar spune, e un bun al trustului și nu o veți vedea pe Lore
prestând pentru alte trusturi/emisiuni/televiziuni decât cele cunoscute. Canalele
Pro nu o au doar pe Loredana, au și o problemă cu Romtelecom. Practic, Romtelecom
face pe nebunul, după modelul RDS, și condamnă Pro că vrea bani mai mulți.
Desigur, alternativa e să se scoată Pro din grilă și totul se rezolvă, mai puțini
bani cheltuiți pe Pro, mai mulți bani în buzunare pentru grecoteii de la
Romtelecom. Totul e o șmecherie de profit, iar dacă mai ai și canale proprii cu
care să înlocuiești ce ai scos ai dat lovitura. Bani căcălău rămași, plus
canale de trust băgate pe gâtul fraierilor care îți plătesc abonamentul. Foaie verde și-o alună/Ia-ți oferta cea
mai bună! Genială lovitura dată de Romtelecom, pentru că în promovarea
pachetului de iarnă te folosești și de imaginea și vocea Loredanei. În
concluzie, PRO a luat-o urât de tot între picioare, fraierii de abonați la fel,
rămâne de văzut dacă CNA va accepta șmecheria marca RDS și va lăsa orice nebun
să decidă după bunul plac dacă are chef să bage un canal sau nu în grilă.
P.S. Ce canale urmează să zboare din
grilele șmecherașilor de la RDS/Romtelecom? Probabil Antenele?!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.