luni, 31 decembrie 2012

Romtelecom ia exemplul RDS și le dă un șut profesioniștilor de la PRO. Ca să îi doară și mai tare între picioare, le bagă și o reclamă cu...Loredana



Romtelecom ia exemplul RDS și le dă un șut profesioniștilor de la PRO. Ca să îi doară și mai tare între picioare, le bagă și o reclamă cu...Loredana
Când spui Loredana spui ProTV, spui trustul Pro. Artista e probabil numărul 1 și asta se vede la toate Revelioanele, aniversările și alte evenimente ale trustului, care o au în față pe... divă. Cum s-ar spune, e un bun al trustului și nu o veți vedea pe Lore prestând pentru alte trusturi/emisiuni/televiziuni decât cele cunoscute. Canalele Pro nu o au doar pe Loredana, au și o problemă cu Romtelecom. Practic, Romtelecom face pe nebunul, după modelul RDS, și condamnă Pro că vrea bani mai mulți. Desigur, alternativa e să se scoată Pro din grilă și totul se rezolvă, mai puțini bani cheltuiți pe Pro, mai mulți bani în buzunare pentru grecoteii de la Romtelecom. Totul e o șmecherie de profit, iar dacă mai ai și canale proprii cu care să înlocuiești ce ai scos ai dat lovitura. Bani căcălău rămași, plus canale de trust băgate pe gâtul fraierilor care îți plătesc abonamentul. Foaie verde și-o alună/Ia-ți oferta cea mai bună! Genială lovitura dată de Romtelecom, pentru că în promovarea pachetului de iarnă te folosești și de imaginea și vocea Loredanei. În concluzie, PRO a luat-o urât de tot între picioare, fraierii de abonați la fel, rămâne de văzut dacă CNA va accepta șmecheria marca RDS și va lăsa orice nebun să decidă după bunul plac dacă are chef să bage un canal sau nu în grilă.
P.S. Ce canale urmează să zboare din grilele șmecherașilor de la RDS/Romtelecom? Probabil Antenele?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu