Pro
Sport scrie și el că șmecherașii lui Florea rămân fără nocturnă. După nici 2
ani! Anchetează cineva așa-zisa instalație... donată și instalația cumpărată
din bani publici pentru afacerea familionului lui Maior?
Presa
centrală și cea locală se mișcă, totuși. Se scrie zilele astea despre faptul că
FCM a ajuns la executare silită cu instalație de nocturnă și bănci de antrenor.
Să se lase familionul lui Maior de fotbal? Nu, atâta vreme cât e Florea și gașca
lui la primărie și în consiliul local și îi pompează subordonatului de partid,
pe familion, milioanele de euro. De anchetat ce instalație de nocturnă din donații
au ăștia și cum au făcut gangsterii din primărie cadou instalație de nocturnă
de 200.000 de euro din banii publici. După modelul bani pentru Țerbea, cu
proiect de hotăre pentru 850.000 de euro pomană prin interesele lui Florea, brașovean
ca actualul cercetat pentru mită în elicopter pentru arbitraje bune pentru
FCM-ul portocaliu! Anchetezi, Curtea de conturi sau e mafia prea mare? Și
așteptăm nerăbdători soluția pentru Țerbea, care după ce a rămas fără
elicopterul din dosarul cu mită ar putea să-și petreacă iarna la...răcoare.
Atenție la articol, șmecherașul lui Florea, Maior, aștepta ca banii pentru
impozitele la stat să i le dea tot Florea, pomană! Anchetați găinăriile
PDL-iștilor pe echipă inventată de gangsteri în campania electorală a lui Florea,
atunci când nu știa de tichete mită cadou pentru profesori, pe magazin Real sau
de vandali imaginari ai porcilor cu pretenții de sereiști/foști sereiști.
Campanie pe bani publici pentru bandiții PDL Mureș!
Pros
sport.ro dixit:
FCM Târgu Mureş rămâne
fără nocturnă! Instalaţia a fost scoasă la licitaţie de Finanţele din Mureş!
Care e preţul de pornire
Instalaţia de nocturnă
a FCM Târgu Mureş, care a costat aproximativ 600.000 de euro, băncile
antrenorilor şi centrala termică vor fi scoase la licitaţie de Administraţia
Finanţelor Publice din municipiu, pentru recuperarea unor creanţe în valoare de
peste 1,3 milioane de lei.
Potrivit unui anunţ
publicat pe site-ul Administraţiei Finanţelor Publice din Târgu Mureş,
licitaţia pentru mai multe bunuri ale FCM Târgu Mureş care sunt scoase la
licitaţie va avea loc în 19 decembrie, în baza unui dosar de executare, pentru
recuperarea unor creanţe în valoare de peste 1,3 milioane de lei, reprezentând
impozitele pe salarii, plus alte taxe.
Astfel, vor fi scoase
la licitaţie instalaţia de iluminat nocturn a terenului de fotbal cu tot ce
conţine aceasta (patru stâlpi înalţi de 40 de metri, cu 144 proiectoare, opt
corpuri de iluminat de siguranţă şi opt corpuri de iluminat balizaj), la un preţ
de pornire de 1.576.500 de lei fără TVA şi cablurile electrice pentru legătura
proiectoarelor şi tabloul electric situat la baza fiecărui stâlp, alături de
trei bănci ale antrenorilor, evaluate la 78.600 de lei şi centrala termică, în
valoare de 27.900 de lei.
Vicepreşedintele
Consiliului de Administraţie al FCM Târgu Mureş, Claudiu Maior, a declarat,
miercuri, că s-a ajuns în situaţia de executare silită deoarece clubul nu a
plătit impozitele pe salariile jucătorilor şi administratorilor şi alte taxe.
"Salariile
jucătorilor le-am plătit, dar n-am plătit impozitele pe salarii pe trei luni.
Să meargă să ia instalaţia de nocturnă, dacă găsesc pe cineva dispus să o
cumpere. Eu sincer m-aş bucura să scăpăm de datorii. Să dea Dumnezeu să îşi
permită cineva să o ia, la fel şi băncile antrenorilor. Să ia şi să le
ducă", a spus Maior.
Potrivit acestuia,
blocajul financiar se datorează inclusiv Primăriei Târgu Mureş, care nu a
plătit în acest an niciun ban către cluburi.
Maior a spus că FCM
avea o sumă aprobată de nouă milioane de lei.
FCM Târgu Mureş a
achiziţionat instalaţia de noctură în urmă cu un an şi jumătate, înainte să
retrogradeze din Liga I. Atunci, Maior declara că investiţia în instalaţia de
noctură a fost de circa 600.000 de euro, fondurile provenind din sponsorizări
private.
Anunt de participare
numarul 120124/28.04.2011
Operatorii economici
inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de
notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 120124 / 28.04.2011
Denumire contract:
Furnizare echipamente pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str
Insulei din Mun Tg Mures
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau localaActivitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Furnizare echipamente
pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilorFurnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: str. Caminului nr. 35 din Municipiul Tirgu Mures - ceea ce apare ca fiind sediul INSTA GRUP,
firmă care, dacă o căutaţi şi pe Google maps, o găsiţi cu punct de lucru
în…miniprimărie:
30A Strada 22 Decembrie
1989, Punct de Lucru Primăria Târgu Mureş, Municipiul Targu Mures 540243 0265
253 997
Codul NUTS: RO125 –
Mures-
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente
pt instalatie de iluminat nocturn teren de sport str Insulei din Mun Tg Mures
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
34928520-9 – Stalpi de
iluminat (Rev.2)
31527260-6 – Sisteme de
iluminat (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Furnizare
Valoarea estimata fara
TVA: 850,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Cuantumul garantiei de
participare este de 17.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%
din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al
Municipiului Tirgu Mures
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind
eligibilitatea, Declaratia privind inexistenta starii de faliment, Declaratie
privind neancadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta, Sa aiba indeplinite
obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre
Bugetul Local
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri
pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 1.700.000 lei
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
indeplinirea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de furnizare de
echipamente similare cu valoare egala sau mai mare de 850.000 lei. Se accepta
cumularea din cel mult doua contracte.
ISO 9001 sau
echivalent, ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011
12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2011 13:00
Locul: Municipiul
Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii
societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.
Stavropoleos nr. 6, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania ,
Tel. 021-3104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 021- 3104642
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Tel. 0265-268330 , Fax: 0265- 260.813
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
20.04.2011 14:11
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.