Bandiții
din primăria Târgu-Mureș nu plătesc factura de curent dar bagă sute de mii de
euro în montare/demontare ornamente luminoase!
Pentru
proștii cărora nu le pasă de cheltuirea banilor publici de diverși borfași cu
pile la pedeliști, doar un minut de cugetare pe marginea mega-afacerilor din
primăria lui Florea:
1) Anunt de participare
numarul 129976/08.09.2011
Detalii procedura
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 129976 / 08.09.2011
Denumire contract:
Lucrari de montare-demontare, achizitie si inchiriere ornamente luminoase pt
pavoazarea Mun. Tg. Mures
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de
montare-demontare, achizitie si inchiriere ornamente luminoase pt pavoazarea
Mun. Tg. Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de
executare: Municipiul Tirgu Mures
Codul NUTS: RO125 –
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui
acord-cadru
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
Contractele subsecvente
urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un
singur agent economic
Durata acordului-cadru:
36 luni
Valoarea estimata fara
TVA: 4,662,096 RON
Frecventa si valoarea
contractelor ce vor fi atribuite: Contracte anuale sau bianuale. Valoarea
estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 1.854.032,11 lei fara
TVA, iar a celui mai mic contract subsecvent este de 1.254.032,10 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de
montare-demontare, achizitie si inchiriere ornamente luminoase pt pavoazarea
Mun. Tg. Mures
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 – Lucrari de
Instalatii electrice (Rev.2)
31522000-1 – Ghirlande luminoase
pentru pomul de Craciun (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Lucrari de
montare-demontare, achizitie si inchiriere ornamente luminoase pt pavoazarea
Mun. Tg. Mures
Valoarea estimata fara
TVA: 4,662,096 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Garantia de participare
in cuantum de 37.000 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din
valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din fondurile Bugetului
Local al Municipiului Tirgu Mures
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind
eligibilitatea; Certificate constatatoare de la Bugetul de Stat si catre
Bugetul Local eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii
ofertelor; Certificat emis de O.R.C.; Declaratie privind neincadrarea in
prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificat de participare la
licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceri
pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 3.700.000 lei,
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si formalitati
necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Exp.similara –
finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice in ultimii 5 ani a unor
lucrari si activitati similare cu valoare egala sau mai mare de 1.850.000 lei.
-Decl privind
echipamentele tehnice, utilajele
-Decl privind
efectivele medii anuale ale personalului tehnic si de specialitate
-Certificate sau alte
documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste
conformitatea produselor.
-ISO 9001 sau
echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2011
14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2011 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2011 11:00
Locul: -Municipiul
Tirgu Mures, P-ta Victoriei nr. 3, cam 45.
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii
societatilor ofertante si/sau reprezentantii imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa:
str. Stavropoleos nr. 6, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 ,
Romania , Tel. 021-3104641 , Fax: 021-3104642
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Adresa:
P-ta Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026 , Romania
, Tel. 0265-268330 , Fax: 0265-260813
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
06.09.2011 12:59
Citeste mai mult:
Afacerea de un milion de euro pentru ornamente de Crăciun. La Primăria
Târgu-Mureş, desigur, unde se cheltuieşte fără număr!
2) invitatia numarul
272000
Operatorii economici
inregistrati au posibilitatea de a selecta invitatia in vederea primirii de
notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod de identificare
fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures
Telefon: 0265-268330
Fax: 0365-801856
Detaliu invitatie
Denumire invitatie:
Montare-demontare si achiz ornamente luminoase pt. pavoazarea Mun. Tg. Mures
Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire:
Pretul cel mai scazut
CPV: 31522000-1 –
Ghirlande luminoase pentru pomul de Craciun (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului:
Lucrari de montare-demontare si achiz ornamente luminoase pt. pavoazarea Mun.
Tg. Mures.
Stare procedura: In
desfasurare
Data publicarii:
11.11.2010 15:23
Data limita de depunere
a ofertelor: 23.11.2010 10:00
Adresa la care se
transmit ofertele: Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 12 (registratura)
Data si ora deschiderii
ofertelor: 23.11.2010 12:00
Adresa (locul) de
deschidere a ofertelor: Municipiul Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Limba de redactare a
ofertei: Romana
Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata:
1,343,871 RON
Criterii de calificare:
-Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din
OUG nr. 34/2006. (se va completa Declaratia privind eligibilitatea, declaratia
privind inexistenta starii de faliment, sa aiba indeplinite obligatiile
exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local de
la sediul ofertantului, prezentand in acest sens certificate constatatoare
eliberate de institutiile abilitate, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte
de data deschiderii ofertelor),
-Cifra medie de afaceri
pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 2687741,92 lei
-Experienta similara –
executarea in ultimii 5 ani de lucrari si activitati similare cu valoare egala
sau mai mare de 1343870,96 lei
-ISO 9001 pentru
proiectare si executie lucrari de instalatii electrice ,
-ISO 14001 pentru
proiectare si executie lucrari de instalatii electrice,
- OHSAS 18001 pentru
proiectare si executie lucrari de instalatii electrice.
Modul de obtinere a
documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata anuntului de
participare.
Citeste mai mult:
Mega-afacere estimată la peste 300.000 de euro pentru „Montare-demontare şi
achiziţionare ornamente luminoase pentru pavoazarea Târgu-Mureşului”
3) Afacere de vreo
450.000 de euro cu ornamente luminoase prin generozitatea fără limită a
Primăriei Târgu-Mureş. Să vă luminaţi…bine!
Băieţii deştepţi din
Primăria Târgu-Mureş nu dorm înainte de alegeri şi în an de criză la firme private,
dintre care unele ale pedeliştilor sau ale camarilei lor, aruncă cu sutele de
mii de euro ale târgumureşenilor de parcă sunt în anul morţii. Noua afacere va
scoate din bugetul local 450.000 de euro, adică fiecare târgumureşean va trebui
să suporte din impozitele şi taxele pe care le plăteşte 3 euro pentru ca firme
abonate să îi monteze şi demonteze ornamente luminoase. Desigur, e an de criză,
deci firmele trebuie ajutate de inşii puşi politic. În atenţia DNA şi a altor
instituţii de gen: modul în care se fac estimările la licitaţiile Primăriei
Târgu-Mureş. Un exemplu de afacere cu miros de ceva neplăcut este şi treaba
acesta cu ornamente. Pentru cine întreabă, valoarea estimată a fost 4,6
milioane lei (peste un milion de euro), pentru ca firmele blagoslovite de…noroc
să câştige cu 1,85 milioane (adică vreo 40 la sută din suma estimată),
criteriul fiind…preţul cel mai mic la singura ofertă depusă. Precedentele au
mai fost, pornind de la publicitatea de 1,3 milioane şi câştigată cu 590.000 de
lei, cu singura ofertă depusă, pe când alte afaceri de anul acesta, ca
publicitatea prin televiziunile de partid, sunt exact estimate şi câştigate de
alţi abonaţi ai banului public. DNA, anchetezi cine şi cum face estimările şi
cum de există diferenţe de 0 la sută sau 60 la sută, după caz?!
Anunt de atribuire
numarul 119051/07.12.2011
Informatii anunt de
participare asociat
Numar anunt: 129976 /
08.09.2011
Denumire contract:
Lucrari de montare -demontare, achizitie si inchiriere ornamente luminoase pt
pavoazarea Mun. Tg. Mures
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de
montare-demontare, achizitie si inchiriere ornamente luminoase pt pavoazarea
Mun. Tg. Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de
executare: Municipiul Tirgu Mures
Codul NUTS: RO125 –
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui
acord-cadru
II.1.4) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de
montare-demontare, achizitie si inchiriere ornamente luminoase pt pavoazarea
Mun. Tg. Mures
II.1.5) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 – Lucrari de
instalatii electrice (Rev.2)
31522000-1 – Ghirlande
luminoase pentru pomul de Craciun (Rev.2)
II.1.6) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala
finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala
finala a contractului sau a contractelor
1,854,032 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V :
ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 378
Denumirea: ,,Montare-demontare, achizitie si inchiriere ornamente luminoase
pentru pavoazarea municipiului Tirg
V.1) Data atribuirii
contractului 11/11/2011
V.2) Numarul de oferte
primite 1
V.3) Numele si adresa
operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. INTRA SERV S.R.L.
(lider al asocierii dintre SC INTRA SERV SRL si SC MK ILLUMINATION SRL)
Adresa postala: str.
Mihai Eminescu nr. 77/1 , Localitatea: Ludus , Cod postal: 545200 , Romania ,
Tel. 0265-259.277 , Fax: 0265-259.277
V.4) Informatii privind
valoarea contractului
Estimarea initiala a
valorii contractului
Valoarea: 4662096.00
Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala
a contractului
Valoarea: 1854032.00
Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar
putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de
fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul
competent pentru caile de atac
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. 0265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: 0265-311827
Organismul competent
pentru procedurile de mediere
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. 0265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: 0265-311827
VI.3.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Adresa:
P-ta Victoriei nr. 3 , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026 , Romania
, Tel. 0265-268330 , Fax: 0265-260813
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
05.12.2011 10:44
Citeste mai mult:
Afacere de vreo 450.000 de euro cu ornamente luminoase prin generozitatea fără
limită a Primăriei Târgu-Mureş. Să vă luminaţi…bine!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.