Afacere
în pregătire pentru gașca pedeliștilor din Primăria Târgu-Mureș și a firmelor
lor abonate la banul public?
Dacă banii publici merg
la Târgu-Mureș la șmecherașii din PDL Mureș cărora li se inventează licitații
și încredințări fără număr din partea instituției condusă de șeful lor de
partid, să nu se întâmple la fel cu banii europeni. Mai ales când sunt semnale
că firmele care trebuie știu de afacere și deja sunt abonate la cașcaval cum ar
fi și fosta firmă a lui Cătană, intermediarul de astăzi la publicitatea
primăriei prin... notar, cu cartelul neoficial al presei mureșene: Consiliul
concurenței de părere ai de intermediarul care împarte și își face parte și de
presa care acceptă să le împartă banii băieții șmecheri după un model de care
ne aducem aminte brevetat de alții (cine împărțea cu pile la primărie venea cu
pretenții să împartă și publicitatea la Universitatea Dimitrie Cantemir, dacă
tot sunt ei cei care aduc bani la ziar, așadar un mic șantaj, dejucat, din
fericire de cel puțin 2 ziare locale). Pentru cei cărora le pasă de banul
public și de banul european, care e în mare parte tot ban din România, care
ajunge pe firmele băieților deștepți și mafioților de partid cunoscuți, uitați
aici afacere: Reabilitarea sitului poluat istoric – Iaz Batal 30 ha – Targu
Mures”.
RO-Targu Mures: Lucrări
de construcţii
2012/S 242-397749
Anunț de participare
Lucrări
Directiva 2004/18/CE
Sec?iunea I:
Autoritatea contractantă
I.1)Denumire, adrese ?i
punct(e) de contact
Primaria Municipiului
Targu Mures
Piata Victoriei nr. 3
Punct(e) de contact:
Nicoleta Alina Damian
540026 Targu Mures
ROMÂNIA
Telefon: +40 265268330
E-mail:
licitatie@tirgumures.ro
Fax: +40 365801856
Adresă (adrese)
Internet:
Adresa generală a
autorității contractante: www.tirgumures.ro
Adresa profilului
cumpărătorului: www.e-licitatie.ro
Alte informații pot fi
obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior
Caietul de sarcini și
documente suplimentare (inclusiv documentele pentru dialog competitiv și
sistemul de achiziție dinamic) pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de
contact menționat(e) anterior
Ofertele sau cererile
de participare trebuie trimise la: Municipiul Targu Mures
Piata Victoriei nr. 3 -
camera 13 (Registratura)
540026 Targu-Mures
ROMÂNIA
I.2)Tipul autorită?ii
contractanteAltele: Autoritate Locala
I.3)Activitate
principalăServicii publice generale
I.4)Atribuirea
contractului în numele altor autorită?i contractanteAutoritatea contractantă
acționează în numele altor autorități contractante: nu
Sec?iunea II: Obiectul
contractului
II.1)DescriereII.1.1)Denumirea
atribuită contractului de autoritatea contractantă:Proiectare si executie de
lucrari aferente Proiectului „Reabilitarea sitului poluat istoric – Iaz Batal
30 ha – Targu-Mures”.
II.1.2)Tipul
contractului ?i locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de
prestare a serviciilorLucrări
Proiectare și executare
Locul principal de
executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare: Municipiul Targu Mures.
Cod NUTS RO125
II.1.3)Informa?ii
privind contractul de achizi?ii publice, acordul-cadru sau sistemul de
achizi?ie dinamic (SAD)Anunțul implică încheierea unui contract de achiziții
publice
II.1.4)Informa?ii
privind acordul-cadruII.1.5)Descrierea succintă a contractului sau a
achizi?iei/achizi?iilorProiectare si executie de lucrari aferente Proiectului
„Reabilitarea sitului poluat istoric – Iaz Batal 30 ha – Targu Mures”.
II.1.6)Clasificare CPV
(Vocabularul comun privind achizi?iile publice)
45000000, 45112360,
45233228, 45262640, 71322000
II.1.7)Informa?ii
despre Acordul privind achizi?iile publice (AAP)Contractul intră sub incidența
Acordului privind achizițiile publice (AAP): da
II.1.8)LoturiContractul
este împărțit în loturi: nu
II.1.9)Informa?ii
privind varianteleVor fi acceptate variante: nu
II.2)Cantitatea sau
domeniul contractuluiII.2.1)Cantitatea totală sau domeniul:Proiectare si
executie de lucrari aferente Proiectului „Reabilitarea sitului poluat istoric –
Iaz Batal 30 ha – Targu Mures”
Valoarea estimată fără
TVA: 94 978 508 RON
II.2.2)Informa?ii
privind op?iunileOpțiuni: nu
II.2.3)Informa?ii
privind reînnoirileII.3)Durata contractului sau termenul de finalizareDurata în
luni: 31 (de la data atribuirii contractului)
Sec?iunea III:
Informa?ii juridice, economice, financiare ?i tehnice
III.1)Condi?ii
referitoare la contractIII.1.1)Depozite ?i garan?ii solicitate:Garantia de
participare în cuantum de 1 800 000 RON.
Modul de constituire a
garantiei de participare –prin virament bancar sau printr-un instrument de
garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de
asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta
în documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa respecte
prevederile art. 86, alin. (2)-(3) din HGR nr. 925/2006
În cazul în care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50 % din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. În cazul în care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada încadrarii în categoria IMM-urilor.
Valabilitatea garantiei
de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Echivalenta pentru o
garantie de participare depusa in euro sau alta valuta, se va face la cursul
BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului fara TVA.
Modul de constituire a
garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis în
conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau
prin retineri succesive din plata facturilor partiale, conform prev. art. 90
alin. (3) din HGR 925/2006. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont
deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. GBE va respecta prev. Art. 86,
alin. (2)-(3) din HGR 925/2006.
Garantia de buna
executie se va restitui conform prevederilor art. 92, al. (4) din HGR 925/2006.
În cazul în care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50 % din
valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. În cazul în
care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii
trebuie sa faca dovada încadrarii în categoria IMM-urilor.
III.1.2)Principalele
condi?ii de finan?are ?i modalită?i de plată ?i/sau trimitere la dispozi?iile
relevante care le reglementează:Fin. neramb. prin POS Mediu 2007-2013, Axa Pri.
2 – Dezv. sist. de manag. integ. al deseurilor si reab.sit. contamin.e istoric,
Dom. major de interv. 2 – Reab. zonelor poluate istoric.
III.1.3)Forma juridică
pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie
contractul:Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare.
III.1.4)Alte condi?ii
specialeExecutarea contractului este supusă unor condiții speciale: nu
III.2)Condi?ii de
participareIII.2.1)Situa?ia personală a operatorilor economici, inclusiv cerin?ele
referitoare la înscrierea în registrul comer?ului sau al profesieiInformații și
formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor: Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare întocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. În cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte
in original.
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. În cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati în parte in original.
- Declaratie privind
neîncadrarea în prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
691 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art. 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.
În cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte
in original. Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul
autoritatii contractante, în ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures –
Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela
Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures – Cioban Maria, Membrii Consiliului
Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti
Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila,
Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela, Maior
Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas
Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus Ionela
Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu,
Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures – Kiss Imola, Director tehnic Racz Lucian, Sef
Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei
Contractuale – Damian Alina, Sef Serviciu Proiecte cu Finantare Internationala
Ijac Dana, membrii comisiei de licitatie : Csegzi Sandor, Dan Ioana, Kagan
Ildiko, Ijac Dana, Makfalvi Laszlo, Damian Alina, Colceriu Violeta, Szabo
Lorand, Serban Constantin, Iernutan Oana
- Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta – Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare. Sa îndeplineasca conditiile prevazute în ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. În cazul unei oferte comune, acest certificat
trebuie depus de fiecare dintre asociati in original.
- Certificate
constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata în
luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea„conform cu originalul”. Persoanele juridice straine
vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate
de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere
judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au îndeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, în conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fi prezentate în original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, la care se va alatura
traducerea autorizata si legalizata a acestora în limba româna. Persoanele
juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din
grupul de firme pe care îl controleaza în conformitate cu practica
internationala. În cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati în parte. Pentru persoanele juridice
române : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe lânga Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
“conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa
fie reale la data limita de depunere a ofertelor
Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de
înregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, în
conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
În cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati în
parte.
Ofertantul clasat pe
primul loc (declarat câstigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de înregistrare/atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile
legale din tara în care ofertantul este rezident) în original sau în copie
legalizata.
III.2.2)Capacitatea
economică ?i financiarăInformații și formalități necesare pentru evaluarea
respectării cerințelor: Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185,
al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de
afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare cel putin
egala cu 180 000 000 RON. (Formularul 5 din Sectiunea III Formulare).
III.2.3)Capacitatea
tehnicăInformații și formalități necesare pentru evaluarea respectării
cerințelor:
Lista principalelor
contracte de executie de lucrari similare din ultimii 5 ani. Se solicita
declaratia pe propria raspundere a operatorului economic – Formularului 9 din
Sectiunea III Formulare.Lista principalelor contracte de prestari servicii
similare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratie pe propria raspundere a
operatorului economic – Formularul 9a din Sectiunea Formulare
Experienta similara -
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ducerea la bun sfarsit,
în ultimii 5 ani împliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei,
de lucrari de executie de natura si complexitate similare cu cu cele descrise
în caietul de sarcini care face parte integranta din documentatie, respectiv sa
cuprinda:
-Lucrari de constructii
in domeniul infrastructurii de mediu (ex. decontaminare situri contaminate
/ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri
poluate sau echivalent) cu valoare de cel putin 90 000 000 fara TVA;
Cerinta de calificare
se considera îndeplinita si prin cumularea sumelor unui numar de maxim 4
contracte. continure..
..Pentru indeplinirea
cerintei privind experienta similara de lucrari executate, se solicita
operatorilor economici, in conformitate cu prevederile art. 188, alin. (3), lit
a, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarle ulterioare, certificari
de buna executie, care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt
autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul
executiei lucrarilor, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu
normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Experienta similara -
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ducerea la bun sfarsit,
în ultimii 3 ani împliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei,
servicii de proiectare de executie de natura si complexitate similare cu cele
descrise în caietul de sarcini care face parte integranta din documentatie,
respectiv sa cuprinda:..continuare..
...-Servicii de
proiectare in domeniul infrastructurii de mediu (ex. decontaminare situri
contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate,
ecologizare situri poluate sau echivalent) cu valoare de cel putin 3 000 000
fara TVA;
Cerinta de calificare
se considera îndeplinita si prin cumularea sumelor unui numar de maxim 4
contracte. Pentru indeplinirea cerintei privind prestarile de servicii
similare, aceasta se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise
sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In
cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective,
operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari
din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii similare se
realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Declaratie din care sa
reiasa ca operatorul economic dispune sub orice forma de echipamentele necesare
pentru îndeplinirea contractului, conform specificatiilor din caietul de
sarcini.
În cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi îndeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului
contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Ofertantul va prezenta
dovada dispunerii de personal pentru partea de proiectare, astfel:
Expert principal
(expert-cheie) – Coordonator proiectare : Calificari si aptitudini - Studii
superioare tehnice de lunga durata în specialitatea constructii civile si
industriale, instalatii pentru constructii, hidrotehnica, ingineria mediului
(sau echivalentul acestora);
Experienta generala în
munca - Minim 5 ani experienta; Experienta profesionala specifica -
participarea la cel putin un proiect de complexitate similara (ex.
decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere
situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent) in calitate de
Coordonator proiectare/Adjunct coordonator proiectare;
A) Experti secundari
(experti-cheie)
-Expert de mediu-
Calificari si aptitudini - Studii superioare de lunga durata în domeniul
ingineria mediului/stiinta mediului/ecologie/chimie sau echivalent;...
-Exp. generala în munca
- Minim 5 ani experienta;Experienta profesionala specifica - participarea la
cel putin un proiect de complexitate similara ((ex. decontaminare situri
contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate,
ecologizare situri poluate sau echivalent);
Topograf sau inginer
geodez- Calificari si aptitudini - Studii tehnice universitare in geodezie,
topografie, cadastru sau similar;
Experienta generala în
munca - Minim 5 ani experienta;Experienta profesionala specifica - Participarea
in cel putin 1 proiect, in domeniul constructiilor civile sau industriale;..
-Inginer geolog-
Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata in
domeniul geologie;Experienta generala în munca - Minim 5 ani
experienta;Experienta profesionala specifica - Participarea in cel putin 1
proiect similar, (ex. decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de
decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent)
in calitate de expert geotehnician si/sau hidrogeolog;
Proiectant inginer
drumuri- Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata
în specializarea Cai ferate, drumuri si poduri;Experienta generala în munca -
Minim 3 ani experienta;Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin
1 proiect in domeniul constructiilor de drumuri;
-Proiectant inginer
hidrotehnician- Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga
durata în constructii hidrotehnice;
Experienta generala în
munca - Minim 5 ani experienta;Experienta profesionala specifica - participarea
la cel putin un proiect similar (ex. decontaminare situri contaminate
/ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri
poluate sau echivalent)
Inginer constructii
civile- Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata în
constructii civile si industriale;
Experienta generala în
munca - Minim 3 ani experienta;Experienta profesionala specifica - participarea
la cel putin un proiect in domeniul constructiilor civile sau industriale..
-Proiectant inginer
instalatii (retele alimentare cu apa si canalizare)- Calificari si aptitudini -
Studii superioare tehnice de lunga durata în instalatii pentru
constructii/hidrotehnica;Experienta generala în munca - Minim 3 ani experienta;
Experienta profesionala
specifica - participarea la cel putin un proiect, in domeniul instalatiilor,
retelelor de alimentare cu apa si canalizare menajera pentru constructii civile
si industriale;C). Alti experti-Contractantul va selecta si va numi si alti experti,
daca este necesar, încadrându-se în valoarea ofertata, conform profilurilor
identificate in termenii de referinta .Toti ceilalti experti vor trebui sa
indeplineasca o cerinta minima, aceea de a avea o diploma universitara, cel
putin 3-5 ani de experienta care poate fi demonstrata in cel putin unul din
domeniile mentionate mai sus. Timpul pe care trebuie sa-l implice in proiect
expertii non-cheie este de 100 %.
D) Ofertantul va
prezenta dovada dispunerii de echipa propusa pentru executarea contractului,
care va contine minim urmatorii experti-cheie:
1 Coordonator executie
– Calificari si competente: - studii universitare de lunga durata in
specialitatea constructii civile si industriale/constructii cai ferate,
drumuri, poduri/instalatii în constructii/ingineria mediului/hidrotehnica (sau
echivalentul acestora);Experienta generala în munca: Minim 5 ani
experienta.Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1
proiect similar, in domeniul protectiei mediului/infrastructurii de mediu (ex.
decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere
situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent) in calitate de
Coordonator executie/Sef santier;Expert in ingineria mediului – Calificari si
competente: – studii universitare de lunga durata in ingineria mediului,
stiinta mediului, domeniu tehnic, chimie, ecologie sau echivalent...
-Experienta generala în
munca: Minim 5 ani experienta.- Experienta profesionala specifica: Participarea
in cel putin 1 proiect , in domeniul protectiei mediului (ex. decontaminare
situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate,
ecologizare situri poluate sau echivalent).Topograf sau inginer geodez –
Calificari si competente: – studii universitare in geodezie, topografie,
cadastru sau echivalent.
- Experienta generala
în munca: Minim 5 ani experienta.
- Experienta
profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect, in domeniul
constructiilor civile sau industriale - Poate fi acelasi expert cu cel propus
in faza de proiectare..
-Inginer geolog –-
Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata in
domeniul geologie;- Experienta generala în munca - Minim 5 ani experienta;
- Experienta
profesionala specifica - Participarea in cel putin 1 proiect similar, (ex.
decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere
situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent) in calitate de
expert geotehnician;- Poate fi acelasi expert cu cel propus in faza de
proiectare.Inginer lucrari drumuri – Calificari si competente: studii
universitare de lunga durata in constructii, specialitatea constructii de
drumuri si poduri.
- Experienta generala
în munca: Minim 5 ani experienta; - Experienta profesionala specifica:
Participarea in cel putin 1 proiect, in domeniul constructiilor de drumuri;..
-Inginer constructii
hidrotehnice – Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga
durata în constructii hidrotehnice;
- Experienta generala în
munca - Minim 5 ani experienta;- Experienta profesionala specifica -
participarea la cel putin un proiect (ex. decontaminare situri contaminate
/ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri
poluate sau echivalent).Inginer lucrari constructii – Calificari si competente:
– studii universitare de lunga durata in constructii, specialitatea constructii
civile si industriale.
- Experienta generala
în munca: Minim 5 ani experienta.- Experienta profesionala specifica:
Participarea in cel putin 1 proiect , in domeniul constructiilor civile sau
industriale..
-Inginer lucrari
instalatii hidro-edilitare – Calificari si competente: – studii universitare de
lunga durata in constructii, specialitatea instalatii constructii/constructii
hidrotehnice/îmbunatatiri funciare.- Experienta generala în munca: - Minim 5
ani experienta. - Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin
1 proiect, in domeniul construciilor civile si industriale .Responsabil pentru
asigurarea calitatii lucrarilor- Calificari si competente: – studii
universitare tehnice, autorizatie de responsabil cu controlul tehnic de
calitate în constructii emisa de ISC sau similar (decizie de numire din partea
ofertantului) în domeniile: constructii civile si industriale, retele de
alimentare cu apa si canalizare, constructii drumuri. Aceste domenii pot fi
acoperite de 1 sau mai multe persoane.
- Experienta generala
în munca: - Minim 5 ani experienta. - Experienta profesionala specifica:
Participarea in cel putin 1 proiect , in domeniul constr.civile si industriale.
-Responsabil tehnic cu
executia – - Calificari si competente: – studii universitare tehnice, cu studii
universitare tehnice, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
în domeniile: I, II. V, IX conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu completarile
si modificarile ulterioare. Aceste domenii pot fi acoperite de 1 sau mai multe
persoane.
- Experienta
profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect , in domeniul
construciilor civile si industriale .Expert tehnic – Calificari si competente:
– studii universitare tehnice, cu studii universitare tehnice, atestat de
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului în domeniile: A1, A4, A7, A9,
Af, B5, Is conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu completarile si modificarile
ulterioare. Aceste domenii pot fi acoperite de 1 sau mai multe persoane.
- Experienta
profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect , in domeniul
constr. civile si industriale..
-Responsabil atestat
privind manegementul sanatatii si securitatii ocupationale (SSM) responsabil
coordonator SSM santiere temporare si mobile SSM autorizat ITM –Calificari si
competente: – studii universitare tehnice; diploma de atestare curs SSM. (Se
vor anexa, dupa caz: CV; copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor
profesionale obtinute si mentionate în CV; declaratie de disponibilitate.
Pentru toti expertii:
se vor anexa: CV; copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor
profesionale obtinute si mentionate în CV; declaratie de disponibilitate si
angajament in nume personal.Se vor prez. o lista cu exper. cheie propusi pentru
implem. proiect.Se vor prez. copii ale certif. sau refer. emise de angajatori
sau benef.care sa probeze exp. indicata în CV si durata de lucru în dom./specializ.cerute.
Aceste doc.se vor solicita numai op. ec. clasat pe primul loc. Acestea vor
contine ment. „conform cu originalul" si semnat exp.cheie propus.
ISO 9001 sau echivalent
privind managementul calitatii pentru activitatile ce fac obiectul contractului.În
cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi
îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în
executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.
În ceea ce priveste
certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a
ofertelor. În acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt în
curs de implementare cu exceptia situatiei în care a avut loc auditul final.
ISO 14001 sau
echivalent privind managementul de mediu pentru activitatile ce fac obiectul
contractului.În cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii
vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza
atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre
asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru
executarea respectivelor atributii.
În ceea ce priveste
certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a
ofertelor. În acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt în
curs de implementare cu exceptia situatiei în care a avut loc auditul final.
III.2.4)Informa?ii
privind contractele rezervateIII.3)Condi?ii specifice pentru contractele de
serviciiIII.3.1)Informa?ii privind o anumită profesiePrestarea serviciilor în
cauză este rezervată unei anumite profesii: nu
III.3.2)Personalul
responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligația să
indice numele și calificările profesionale ale membrilor personalului
responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nu
Sec?iunea IV: Procedură
IV.1)Tipul
proceduriiIV.1.1)Tipul proceduriiDeschisă
IV.1.2)Limitarea
numărului de operatori economici invita?i să prezinte oferte sau să
participeIV.1.3)Reducerea numărului de operatori economici în timpul negocierii
sau al dialoguluiIV.2)Criterii de atribuireIV.2.1)Criterii de atribuireCel mai
mic preț
IV.2.2)Informa?ii
despre licita?ia electronicăSe va organiza o licitație electronică: nu
IV.3)Informa?ii administrativeIV.3.1)Numărul
de referin?ă atribuit dosarului de autoritatea contractantă:IV.3.2)Publicare
anterioară privind acela?i contractnu
IV.3.3)Condi?ii de
ob?inere a caietului de sarcini ?i a documentelor suplimentare sau a
documentului descriptivTermen limită pentru primirea cererilor de documente sau
de acces la documente: 28.1.2013 - 09:00
Documente contra cost:
nu
IV.3.4)Termen limită
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare28.1.2013 - 10:00
IV.3.5)Data expedierii
invita?iilor de prezentare de oferte sau de participare către candida?ii
selecta?iIV.3.6)Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta sau cererea
de participareromână.
IV.3.7)Perioada minimă
pe parcursul căreia ofertantul trebuie să î?i men?ină ofertaDurata în luni: 120
(de la termenul limită de primire a ofertelor)
IV.3.8)Condi?ii de
deschidere a ofertelorData: 29.1.2013 - 11:00
Locul:
Municipiul Targu-Mures,
Piata Victoriei nr. 3 - camera 45.
Persoane autorizate să
asiste la deschiderea ofertelor: da
Informații suplimentare
despre persoanele autorizate și procedura de deschidere: Membrii comisiei de
licitatie, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP,
dupa caz.
Sec?iunea VI:
Informa?ii complementare
VI.1)Informa?ii privind
periodicitateaAceastă achiziție este periodică: nu
VI.2)Informa?ii despre
fondurile Uniunii EuropeneContractul se referă la un proiect și/sau program
finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: da
Trimitere la proiect(e)
și/sau program(e): Finantare nerambursabila prin POS Mediu 2007-2013, Axa
Prioritara 2 – Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si
reabilitarea siturilor contaminate istoric, Domeniul major de interventie 2 –
Reabilitarea zonelor poluate istoric.
VI.3)Informa?ii
suplimentare- Ofertantii vor depune proiect de contract semnat si stampilat. Se
permite depunerea de amendamente.
-În cazul în care doua
sau mai multe oferte contin, în cadrul propunerii financiare, acelasi pret
minim/total oferta, respectiv exista mai multi ofertanti clasati pe primul loc
si avand preturi egala/total oferta , atunci în vederea atribuirii contractului
de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru
departajare, o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul
va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel
mai scazut/total oferta.
- Termenul de executie
al proiectului tehnic, conform graficului Gantt al cererii de finantare, este
de 2 luni.
- Termenul de executie
al lucrarilor, conform graficului Gantt al cererii de finantare, este de
aproximativ 29 de luni, dar pana la finalizarea contractului de finantare,
respectiv 30.07.2015.
-Plata se va efectua in
termen de 180 de zile de la data emiterii facturilor.
-Ofertantul declarat
castigator va depune, inainte de semnarea contractului urmatoarele declaratii:
a) o declaratie prin care ofertantul se angajeaza sa obtina pentru toate
utilajele folosite în derularea contractului, autorizatia de libera trecere
prin municipiul Tg.Mures, daca este cazul; b) o declaratie prin care ofertantul
se angajeaza sa achite taxele aferente unor avize sau autorizatii necesare în
derularea activitatilor, daca este cazul.
-Autoritatea
contractanta recomanda vizitarea amplasamentului, in vederea elaborarii
ofertei. Data exacta a vizitarii amplasamentului va fi comunicata ulterior, in
cadrul sectiunii Clarificari.
VI.4)Căi de
atacVI.4.1)Organismul competent pentru căile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Str. Stavropoleos nr.
6, sector 3
030084 Bucuresti
ROMÂNIA
E-mail: office@cnsc.ro
Telefon: +40 213104641
Adresă Internet:
http://www.cnsc.ro
Fax: +40 213104642 /
+40 218900745
VI.4.2)Utilizarea
căilor de atacPrecizări privind termenele limită de exercitare a căilor de
atac: Term. de exercit. a caii de atac : 10 zile incepand cu ziua urmatoare a
luarii la cunostinta despre un act al aut. contr. consid. nelegal.
VI.4.3)Serviciul de la
care se pot ob?ine informa?ii privind utilizarea căilor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios
Piata Victoriei nr. 3
540026 Targu Mures
ROMÂNIA
VI.5)Data expedierii
prezentului anun?:12.12.2012
Anunt de atribuire
numarul 130871/21.11.2012
Informatii anunt de
participare asociat
Numar anunt: 137314 /
11.07.2012
Denumire contract:
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de
implementare a proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha
- Tirgu-Mures
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40 0265268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro
, Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa
profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica
pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a
proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de
consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de
prestare: Municipiul Targu-Mures, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica
pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a
proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures
Realizarea publicitatii masurii, precum si elaborarea strategiei de
constientizare publica. Desfasurarea primei campanii de constientizare publica
II.1.5) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii
generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1 - Servicii
de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7 - Servicii
de consultanta in publicitate (Rev.2)
II.1.6) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala
finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala
finala a contractului sau a contractelor
552,883.39 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Oferta cea mai
avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate
in continuare
- criteriile enuntate
in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa
la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in
JO: 2012/S133-222148 din 13.07.2012
SECTIUNEA V :
ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 358
Denumirea: Asist. tehnica pentru "Reabilitarea sitului poluat istoric -
Iaz Batal 30ha - Targu-Mures"
V.1) Data atribuirii
contractului 16.11.2012
V.2) Numarul de oferte
primite 7
Numarul de oferte
admisibile 6
V.3) Numele si adresa
operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. COMPANIA DE
CONSULTANTA SI ASISTENTA TEHNICA S.R.L., lider al asocierii dintre S.C.
COMPANIA DE CONSULTANTA SI ASISTENTA TEHNICA S.R.L. si S.C. EXPO MEDIA SERV
S.R.L.
Adresa postala: Str.
Vladeasa, nr. 13, bl. C32, sc. A, et. 6, ap. 41, Sector 6 , Localitatea:
Bucuresti , Cod postal: 061674 , Romania , Tel. 021-3262647
V.4) Informatii privind
valoarea contractului
Estimarea initiala a
valorii contractului
Valoarea: 1579668.00
Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala
a contractului
Valoarea:
552883.39 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar
putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de
fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri)
la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu
2007-2013, Axa Prioritara 2 -“Dezvoltarea sistemelor de management integrat al
deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric”, Domeniul major de
Interventie 2 „Reabilitarea zonelor poluate istoric”
VI.2) Alte informatii
-Ofertantii vor depune
proiect/model de contract semnat si stampilat.-Durata contractului este de cel
putin 36 de luni, dar pana la finalizarea contractului de finantare/cu
prelungire pana la aprobarea ultimei cereri de plata (rambursare).- Informatii
privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o
subcontracteze.Se solicita completarea Formularului nr. 16 si Formularul 18.
Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care
urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de
identificare ale acestora. Pe parcursul derularii contractului, contractantul
nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici
incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii
Contractante.-Termen de plata: in termen de maxim 180 de zile de la data
primirii, de catre autoritatea contractanta, a facturii emise de
prestator.-Referitor la criteriul de atribuire:Se va contabiliza numarul de
zile lucratoare alocate expertilor secundari cu justificarea propunerii echipei
prestatorului pentru realizarea activitatilor specifice din caietul de sarcini,
inclus in oferta financiara si argumentat in propunerea tehnica, pentru
executia activitatilor si atingerea obiectivelor si a rezultatelor
proiectului;.Se vor contabiliza numai acele livrabile suplimentare fata de
cerintele din CS si care sa fie in concordanta cu obiectivele contractului,
care sunt justificate corespunzator cu rezultatele asteptate ale proiectului.Nu
se vor contabiliza acele livrabile care sunt capitole sau parte dintr-un raport
sau livrabil.Daca un livrabil se depune periodic se va contabiliza o singura
data.realizarea livrabile suplimentare incluse in propunerea tehnica devine
obligatorie.Ofertantul castigator va fi cel care ob?ine punctajul maxim prin
insumarea punctajelor obtinute la factorii de evaluare 1, 2 ?i 3.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organismul competent
pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
16.11.2012 12:24
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.