marți, 25 decembrie 2012

Afacere în pregătire pentru gașca pedeliștilor din Primăria Târgu-Mureș și a firmelor lor abonate la banul public?



Afacere în pregătire pentru gașca pedeliștilor din Primăria Târgu-Mureș și a firmelor lor abonate la banul public?
Dacă banii publici merg la Târgu-Mureș la șmecherașii din PDL Mureș cărora li se inventează licitații și încredințări fără număr din partea instituției condusă de șeful lor de partid, să nu se întâmple la fel cu banii europeni. Mai ales când sunt semnale că firmele care trebuie știu de afacere și deja sunt abonate la cașcaval cum ar fi și fosta firmă a lui Cătană, intermediarul de astăzi la publicitatea primăriei prin... notar, cu cartelul neoficial al presei mureșene: Consiliul concurenței de părere ai de intermediarul care împarte și își face parte și de presa care acceptă să le împartă banii băieții șmecheri după un model de care ne aducem aminte brevetat de alții (cine împărțea cu pile la primărie venea cu pretenții să împartă și publicitatea la Universitatea Dimitrie Cantemir, dacă tot sunt ei cei care aduc bani la ziar, așadar un mic șantaj, dejucat, din fericire de cel puțin 2 ziare locale). Pentru cei cărora le pasă de banul public și de banul european, care e în mare parte tot ban din România, care ajunge pe firmele băieților deștepți și mafioților de partid cunoscuți, uitați aici afacere: Reabilitarea sitului poluat istoric – Iaz Batal 30 ha – Targu Mures”.

RO-Targu Mures: Lucrări de construcţii

2012/S 242-397749

Anunț de participare

Lucrări
Directiva 2004/18/CE
Sec?iunea I: Autoritatea contractantă

I.1)Denumire, adrese ?i punct(e) de contact
Primaria Municipiului Targu Mures
Piata Victoriei nr. 3
Punct(e) de contact: Nicoleta Alina Damian
540026 Targu Mures
ROMÂNIA
Telefon: +40 265268330
E-mail: licitatie@tirgumures.ro
Fax: +40 365801856

Adresă (adrese) Internet:

Adresa generală a autorității contractante: www.tirgumures.ro

Adresa profilului cumpărătorului: www.e-licitatie.ro

Alte informații pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior

Caietul de sarcini și documente suplimentare (inclusiv documentele pentru dialog competitiv și sistemul de achiziție dinamic) pot fi obținute de la: Punctul (punctele) de contact menționat(e) anterior

Ofertele sau cererile de participare trebuie trimise la: Municipiul Targu Mures
Piata Victoriei nr. 3 - camera 13 (Registratura)
540026 Targu-Mures
ROMÂNIA
I.2)Tipul autorită?ii contractanteAltele: Autoritate Locala
I.3)Activitate principalăServicii publice generale
I.4)Atribuirea contractului în numele altor autorită?i contractanteAutoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante: nu

Sec?iunea II: Obiectul contractului

II.1)DescriereII.1.1)Denumirea atribuită contractului de autoritatea contractantă:Proiectare si executie de lucrari aferente Proiectului „Reabilitarea sitului poluat istoric – Iaz Batal 30 ha – Targu-Mures”.
II.1.2)Tipul contractului ?i locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilorLucrări
Proiectare și executare
Locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare: Municipiul Targu Mures.

Cod NUTS RO125
II.1.3)Informa?ii privind contractul de achizi?ii publice, acordul-cadru sau sistemul de achizi?ie dinamic (SAD)Anunțul implică încheierea unui contract de achiziții publice
II.1.4)Informa?ii privind acordul-cadruII.1.5)Descrierea succintă a contractului sau a achizi?iei/achizi?iilorProiectare si executie de lucrari aferente Proiectului „Reabilitarea sitului poluat istoric – Iaz Batal 30 ha – Targu Mures”.
II.1.6)Clasificare CPV (Vocabularul comun privind achizi?iile publice)
45000000, 45112360, 45233228, 45262640, 71322000
II.1.7)Informa?ii despre Acordul privind achizi?iile publice (AAP)Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile publice (AAP): da
II.1.8)LoturiContractul este împărțit în loturi: nu
II.1.9)Informa?ii privind varianteleVor fi acceptate variante: nu
II.2)Cantitatea sau domeniul contractuluiII.2.1)Cantitatea totală sau domeniul:Proiectare si executie de lucrari aferente Proiectului „Reabilitarea sitului poluat istoric – Iaz Batal 30 ha – Targu Mures”
Valoarea estimată fără TVA: 94 978 508 RON
II.2.2)Informa?ii privind op?iunileOpțiuni: nu
II.2.3)Informa?ii privind reînnoirileII.3)Durata contractului sau termenul de finalizareDurata în luni: 31 (de la data atribuirii contractului)

Sec?iunea III: Informa?ii juridice, economice, financiare ?i tehnice

III.1)Condi?ii referitoare la contractIII.1.1)Depozite ?i garan?ii solicitate:Garantia de participare în cuantum de 1 800 000 RON.
Modul de constituire a garantiei de participare –prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa respecte prevederile art. 86, alin. (2)-(3) din HGR nr. 925/2006
În cazul în care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50 % din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. În cazul în care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada încadrarii în categoria IMM-urilor.
Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro sau alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie : 10 % din valoarea contractului fara TVA.
Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata facturilor partiale, conform prev. art. 90 alin. (3) din HGR 925/2006. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. GBE va respecta prev. Art. 86, alin. (2)-(3) din HGR 925/2006.
Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art. 92, al. (4) din HGR 925/2006.
În cazul în care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50 % din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. În cazul în care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada încadrarii în categoria IMM-urilor.
III.1.2)Principalele condi?ii de finan?are ?i modalită?i de plată ?i/sau trimitere la dispozi?iile relevante care le reglementează:Fin. neramb. prin POS Mediu 2007-2013, Axa Pri. 2 – Dezv. sist. de manag. integ. al deseurilor si reab.sit. contamin.e istoric, Dom. major de interv. 2 – Reab. zonelor poluate istoric.
III.1.3)Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul:Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4)Alte condi?ii specialeExecutarea contractului este supusă unor condiții speciale: nu
III.2)Condi?ii de participareIII.2.1)Situa?ia personală a operatorilor economici, inclusiv cerin?ele referitoare la înscrierea în registrul comer?ului sau al profesieiInformații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare întocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte in original.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c1 si d, din OUG nr. 34/2006, conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte in original.
- Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art. 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.
În cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati în parte in original. Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures – Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ionela Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures – Cioban Maria, Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures – Kiss Imola, Director tehnic Racz Lucian, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale – Damian Alina, Sef Serviciu Proiecte cu Finantare Internationala Ijac Dana, membrii comisiei de licitatie : Csegzi Sandor, Dan Ioana, Kagan Ildiko, Ijac Dana, Makfalvi Laszlo, Damian Alina, Colceriu Violeta, Szabo Lorand, Serban Constantin, Iernutan Oana
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa îndeplineasca conditiile prevazute în ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. În cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in original.
- Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea„conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, în conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora în limba româna. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care îl controleaza în conformitate cu practica internationala. În cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati în parte. Pentru persoanele juridice române : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor
Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de înregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
În cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati în parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat câstigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de înregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident) în original sau în copie legalizata.
III.2.2)Capacitatea economică ?i financiarăInformații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor: Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 180 000 000 RON. (Formularul 5 din Sectiunea III Formulare).
III.2.3)Capacitatea tehnicăInformații și formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor:
Lista principalelor contracte de executie de lucrari similare din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic – Formularului 9 din Sectiunea III Formulare.Lista principalelor contracte de prestari servicii similare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratie pe propria raspundere a operatorului economic – Formularul 9a din Sectiunea Formulare
Experienta similara - Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ducerea la bun sfarsit, în ultimii 5 ani împliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, de lucrari de executie de natura si complexitate similare cu cu cele descrise în caietul de sarcini care face parte integranta din documentatie, respectiv sa cuprinda:
-Lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de mediu (ex. decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent) cu valoare de cel putin 90 000 000 fara TVA;
Cerinta de calificare se considera îndeplinita si prin cumularea sumelor unui numar de maxim 4 contracte. continure..
..Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara de lucrari executate, se solicita operatorilor economici, in conformitate cu prevederile art. 188, alin. (3), lit a, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarle ulterioare, certificari de buna executie, care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Experienta similara - Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ducerea la bun sfarsit, în ultimii 3 ani împliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, servicii de proiectare de executie de natura si complexitate similare cu cele descrise în caietul de sarcini care face parte integranta din documentatie, respectiv sa cuprinda:..continuare..
...-Servicii de proiectare in domeniul infrastructurii de mediu (ex. decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent) cu valoare de cel putin 3 000 000 fara TVA;
Cerinta de calificare se considera îndeplinita si prin cumularea sumelor unui numar de maxim 4 contracte. Pentru indeplinirea cerintei privind prestarile de servicii similare, aceasta se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Declaratie din care sa reiasa ca operatorul economic dispune sub orice forma de echipamentele necesare pentru îndeplinirea contractului, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
În cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Ofertantul va prezenta dovada dispunerii de personal pentru partea de proiectare, astfel:
Expert principal (expert-cheie) – Coordonator proiectare : Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata în specialitatea constructii civile si industriale, instalatii pentru constructii, hidrotehnica, ingineria mediului (sau echivalentul acestora);
Experienta generala în munca - Minim 5 ani experienta; Experienta profesionala specifica - participarea la cel putin un proiect de complexitate similara (ex. decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent) in calitate de Coordonator proiectare/Adjunct coordonator proiectare;
A) Experti secundari (experti-cheie)
-Expert de mediu- Calificari si aptitudini - Studii superioare de lunga durata în domeniul ingineria mediului/stiinta mediului/ecologie/chimie sau echivalent;...
-Exp. generala în munca - Minim 5 ani experienta;Experienta profesionala specifica - participarea la cel putin un proiect de complexitate similara ((ex. decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent);
Topograf sau inginer geodez- Calificari si aptitudini - Studii tehnice universitare in geodezie, topografie, cadastru sau similar;
Experienta generala în munca - Minim 5 ani experienta;Experienta profesionala specifica - Participarea in cel putin 1 proiect, in domeniul constructiilor civile sau industriale;..
-Inginer geolog- Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul geologie;Experienta generala în munca - Minim 5 ani experienta;Experienta profesionala specifica - Participarea in cel putin 1 proiect similar, (ex. decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent) in calitate de expert geotehnician si/sau hidrogeolog;
Proiectant inginer drumuri- Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata în specializarea Cai ferate, drumuri si poduri;Experienta generala în munca - Minim 3 ani experienta;Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect in domeniul constructiilor de drumuri;
-Proiectant inginer hidrotehnician- Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata în constructii hidrotehnice;
Experienta generala în munca - Minim 5 ani experienta;Experienta profesionala specifica - participarea la cel putin un proiect similar (ex. decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent)
Inginer constructii civile- Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata în constructii civile si industriale;
Experienta generala în munca - Minim 3 ani experienta;Experienta profesionala specifica - participarea la cel putin un proiect in domeniul constructiilor civile sau industriale..
-Proiectant inginer instalatii (retele alimentare cu apa si canalizare)- Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata în instalatii pentru constructii/hidrotehnica;Experienta generala în munca - Minim 3 ani experienta;
Experienta profesionala specifica - participarea la cel putin un proiect, in domeniul instalatiilor, retelelor de alimentare cu apa si canalizare menajera pentru constructii civile si industriale;C). Alti experti-Contractantul va selecta si va numi si alti experti, daca este necesar, încadrându-se în valoarea ofertata, conform profilurilor identificate in termenii de referinta .Toti ceilalti experti vor trebui sa indeplineasca o cerinta minima, aceea de a avea o diploma universitara, cel putin 3-5 ani de experienta care poate fi demonstrata in cel putin unul din domeniile mentionate mai sus. Timpul pe care trebuie sa-l implice in proiect expertii non-cheie este de 100 %.
D) Ofertantul va prezenta dovada dispunerii de echipa propusa pentru executarea contractului, care va contine minim urmatorii experti-cheie:
1 Coordonator executie – Calificari si competente: - studii universitare de lunga durata in specialitatea constructii civile si industriale/constructii cai ferate, drumuri, poduri/instalatii în constructii/ingineria mediului/hidrotehnica (sau echivalentul acestora);Experienta generala în munca: Minim 5 ani experienta.Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect similar, in domeniul protectiei mediului/infrastructurii de mediu (ex. decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent) in calitate de Coordonator executie/Sef santier;Expert in ingineria mediului – Calificari si competente: – studii universitare de lunga durata in ingineria mediului, stiinta mediului, domeniu tehnic, chimie, ecologie sau echivalent...
-Experienta generala în munca: Minim 5 ani experienta.- Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect , in domeniul protectiei mediului (ex. decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent).Topograf sau inginer geodez – Calificari si competente: – studii universitare in geodezie, topografie, cadastru sau echivalent.
- Experienta generala în munca: Minim 5 ani experienta.
- Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect, in domeniul constructiilor civile sau industriale - Poate fi acelasi expert cu cel propus in faza de proiectare..
-Inginer geolog –- Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul geologie;- Experienta generala în munca - Minim 5 ani experienta;
- Experienta profesionala specifica - Participarea in cel putin 1 proiect similar, (ex. decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent) in calitate de expert geotehnician;- Poate fi acelasi expert cu cel propus in faza de proiectare.Inginer lucrari drumuri – Calificari si competente: studii universitare de lunga durata in constructii, specialitatea constructii de drumuri si poduri.
- Experienta generala în munca: Minim 5 ani experienta; - Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect, in domeniul constructiilor de drumuri;..
-Inginer constructii hidrotehnice – Calificari si aptitudini - Studii superioare tehnice de lunga durata în constructii hidrotehnice;
- Experienta generala în munca - Minim 5 ani experienta;- Experienta profesionala specifica - participarea la cel putin un proiect (ex. decontaminare situri contaminate /ecologizari iazuri de decantare, remediere situri poluate, ecologizare situri poluate sau echivalent).Inginer lucrari constructii – Calificari si competente: – studii universitare de lunga durata in constructii, specialitatea constructii civile si industriale.
- Experienta generala în munca: Minim 5 ani experienta.- Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect , in domeniul constructiilor civile sau industriale..
-Inginer lucrari instalatii hidro-edilitare – Calificari si competente: – studii universitare de lunga durata in constructii, specialitatea instalatii constructii/constructii hidrotehnice/îmbunatatiri funciare.- Experienta generala în munca: - Minim 5 ani experienta. - Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect, in domeniul construciilor civile si industriale .Responsabil pentru asigurarea calitatii lucrarilor- Calificari si competente: – studii universitare tehnice, autorizatie de responsabil cu controlul tehnic de calitate în constructii emisa de ISC sau similar (decizie de numire din partea ofertantului) în domeniile: constructii civile si industriale, retele de alimentare cu apa si canalizare, constructii drumuri. Aceste domenii pot fi acoperite de 1 sau mai multe persoane.
- Experienta generala în munca: - Minim 5 ani experienta. - Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect , in domeniul constr.civile si industriale.
-Responsabil tehnic cu executia – - Calificari si competente: – studii universitare tehnice, cu studii universitare tehnice, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului în domeniile: I, II. V, IX conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu completarile si modificarile ulterioare. Aceste domenii pot fi acoperite de 1 sau mai multe persoane.
- Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect , in domeniul construciilor civile si industriale .Expert tehnic – Calificari si competente: – studii universitare tehnice, cu studii universitare tehnice, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului în domeniile: A1, A4, A7, A9, Af, B5, Is conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu completarile si modificarile ulterioare. Aceste domenii pot fi acoperite de 1 sau mai multe persoane.
- Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect , in domeniul constr. civile si industriale..
-Responsabil atestat privind manegementul sanatatii si securitatii ocupationale (SSM) responsabil coordonator SSM santiere temporare si mobile SSM autorizat ITM –Calificari si competente: – studii universitare tehnice; diploma de atestare curs SSM. (Se vor anexa, dupa caz: CV; copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate în CV; declaratie de disponibilitate.
Pentru toti expertii: se vor anexa: CV; copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate în CV; declaratie de disponibilitate si angajament in nume personal.Se vor prez. o lista cu exper. cheie propusi pentru implem. proiect.Se vor prez. copii ale certif. sau refer. emise de angajatori sau benef.care sa probeze exp. indicata în CV si durata de lucru în dom./specializ.cerute. Aceste doc.se vor solicita numai op. ec. clasat pe primul loc. Acestea vor contine ment. „conform cu originalul" si semnat exp.cheie propus.
ISO 9001 sau echivalent privind managementul calitatii pentru activitatile ce fac obiectul contractului.În cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
În ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertelor. În acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt în curs de implementare cu exceptia situatiei în care a avut loc auditul final.
ISO 14001 sau echivalent privind managementul de mediu pentru activitatile ce fac obiectul contractului.În cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi îndeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii în executarea viitorului contract trebuie îndeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
În ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertelor. În acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt în curs de implementare cu exceptia situatiei în care a avut loc auditul final.
III.2.4)Informa?ii privind contractele rezervateIII.3)Condi?ii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1)Informa?ii privind o anumită profesiePrestarea serviciilor în cauză este rezervată unei anumite profesii: nu
III.3.2)Personalul responsabil pentru prestarea serviciilorPersoanele juridice au obligația să indice numele și calificările profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective: nu

Sec?iunea IV: Procedură

IV.1)Tipul proceduriiIV.1.1)Tipul proceduriiDeschisă
IV.1.2)Limitarea numărului de operatori economici invita?i să prezinte oferte sau să participeIV.1.3)Reducerea numărului de operatori economici în timpul negocierii sau al dialoguluiIV.2)Criterii de atribuireIV.2.1)Criterii de atribuireCel mai mic preț
IV.2.2)Informa?ii despre licita?ia electronicăSe va organiza o licitație electronică: nu
IV.3)Informa?ii administrativeIV.3.1)Numărul de referin?ă atribuit dosarului de autoritatea contractantă:IV.3.2)Publicare anterioară privind acela?i contractnu
IV.3.3)Condi?ii de ob?inere a caietului de sarcini ?i a documentelor suplimentare sau a documentului descriptivTermen limită pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente: 28.1.2013 - 09:00
Documente contra cost: nu
IV.3.4)Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare28.1.2013 - 10:00
IV.3.5)Data expedierii invita?iilor de prezentare de oferte sau de participare către candida?ii selecta?iIV.3.6)Limba sau limbile în care poate fi redactată oferta sau cererea de participareromână.
IV.3.7)Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să î?i men?ină ofertaDurata în luni: 120 (de la termenul limită de primire a ofertelor)
IV.3.8)Condi?ii de deschidere a ofertelorData: 29.1.2013 - 11:00

Locul:
Municipiul Targu-Mures, Piata Victoriei nr. 3 - camera 45.

Persoane autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: da
Informații suplimentare despre persoanele autorizate și procedura de deschidere: Membrii comisiei de licitatie, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP, dupa caz.

Sec?iunea VI: Informa?ii complementare

VI.1)Informa?ii privind periodicitateaAceastă achiziție este periodică: nu
VI.2)Informa?ii despre fondurile Uniunii EuropeneContractul se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: da
Trimitere la proiect(e) și/sau program(e): Finantare nerambursabila prin POS Mediu 2007-2013, Axa Prioritara 2 – Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric, Domeniul major de interventie 2 – Reabilitarea zonelor poluate istoric.
VI.3)Informa?ii suplimentare- Ofertantii vor depune proiect de contract semnat si stampilat. Se permite depunerea de amendamente.
-În cazul în care doua sau mai multe oferte contin, în cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim/total oferta, respectiv exista mai multi ofertanti clasati pe primul loc si avand preturi egala/total oferta , atunci în vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut/total oferta.
- Termenul de executie al proiectului tehnic, conform graficului Gantt al cererii de finantare, este de 2 luni.
- Termenul de executie al lucrarilor, conform graficului Gantt al cererii de finantare, este de aproximativ 29 de luni, dar pana la finalizarea contractului de finantare, respectiv 30.07.2015.
-Plata se va efectua in termen de 180 de zile de la data emiterii facturilor.
-Ofertantul declarat castigator va depune, inainte de semnarea contractului urmatoarele declaratii: a) o declaratie prin care ofertantul se angajeaza sa obtina pentru toate utilajele folosite în derularea contractului, autorizatia de libera trecere prin municipiul Tg.Mures, daca este cazul; b) o declaratie prin care ofertantul se angajeaza sa achite taxele aferente unor avize sau autorizatii necesare în derularea activitatilor, daca este cazul.
-Autoritatea contractanta recomanda vizitarea amplasamentului, in vederea elaborarii ofertei. Data exacta a vizitarii amplasamentului va fi comunicata ulterior, in cadrul sectiunii Clarificari.
VI.4)Căi de atacVI.4.1)Organismul competent pentru căile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3
030084 Bucuresti
ROMÂNIA
E-mail: office@cnsc.ro
Telefon: +40 213104641
Adresă Internet: http://www.cnsc.ro
Fax: +40 213104642 / +40 218900745
VI.4.2)Utilizarea căilor de atacPrecizări privind termenele limită de exercitare a căilor de atac: Term. de exercit. a caii de atac : 10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al aut. contr. consid. nelegal.
VI.4.3)Serviciul de la care se pot ob?ine informa?ii privind utilizarea căilor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Piata Victoriei nr. 3
540026 Targu Mures
ROMÂNIA
VI.5)Data expedierii prezentului anun?:12.12.2012


Anunt de atribuire numarul 130871/21.11.2012

Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 137314 / 11.07.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures

Tip legislatie: OUG nr.34/2006


Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA


I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40 0265268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro


I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu


Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI


II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Targu-Mures, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures

II.1.3) Anuntul implica

II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures Realizarea publicitatii masurii, precum si elaborarea strategiei de constientizare publica. Desfasurarea primei campanii de constientizare publica
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7 - Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)

II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
552,883.39 RON



SECTIUNEA IV: PROCEDURA


IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv


IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S133-222148 din 13.07.2012



SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI


Contract nr: 358 Denumirea: Asist. tehnica pentru "Reabilitarea sitului poluat istoric - Iaz Batal 30ha - Targu-Mures"
V.1) Data atribuirii contractului 16.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 7
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. COMPANIA DE CONSULTANTA SI ASISTENTA TEHNICA S.R.L., lider al asocierii dintre S.C. COMPANIA DE CONSULTANTA SI ASISTENTA TEHNICA S.R.L. si S.C. EXPO MEDIA SERV S.R.L.
Adresa postala: Str. Vladeasa, nr. 13, bl. C32, sc. A, et. 6, ap. 41, Sector 6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 061674 , Romania , Tel. 021-3262647


V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1579668.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 552883.39 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu




SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE


VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013, Axa Prioritara 2 -“Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric”, Domeniul major de Interventie 2 „Reabilitarea zonelor poluate istoric”
VI.2) Alte informatii
-Ofertantii vor depune proiect/model de contract semnat si stampilat.-Durata contractului este de cel putin 36 de luni, dar pana la finalizarea contractului de finantare/cu prelungire pana la aprobarea ultimei cereri de plata (rambursare).- Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Se solicita completarea Formularului nr. 16 si Formularul 18. Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante.-Termen de plata: in termen de maxim 180 de zile de la data primirii, de catre autoritatea contractanta, a facturii emise de prestator.-Referitor la criteriul de atribuire:Se va contabiliza numarul de zile lucratoare alocate expertilor secundari cu justificarea propunerii echipei prestatorului pentru realizarea activitatilor specifice din caietul de sarcini, inclus in oferta financiara si argumentat in propunerea tehnica, pentru executia activitatilor si atingerea obiectivelor si a rezultatelor proiectului;.Se vor contabiliza numai acele livrabile suplimentare fata de cerintele din CS si care sa fie in concordanta cu obiectivele contractului, care sunt justificate corespunzator cu rezultatele asteptate ale proiectului.Nu se vor contabiliza acele livrabile care sunt capitole sau parte dintr-un raport sau livrabil.Daca un livrabil se depune periodic se va contabiliza o singura data.realizarea livrabile suplimentare incluse in propunerea tehnica devine obligatorie.Ofertantul castigator va fi cel care ob?ine punctajul maxim prin insumarea punctajelor obtinute la factorii de evaluare 1, 2 ?i 3.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania

VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2012 12:24

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.