Frunda,
posibil ministru al Justiției! Na, să se zgârie pe dinți șmecherașii de la PDL
Mureș, care făceau campanie dând în ăsta!
Vă
mai aduceți aminte cum semna Florea în așa-zisele scrisori deschise în plic
închis, în campania lui electorală și îl ponegrea pe Frunda, candidat și el,
fără sprijinul bandiților pe bani publici din primărie, partid, poliție locală,
servicii care secretă (presarii știu ce și mai ales unde și cum ajung plicurile
buclucașe)? Vă mai aduceți aminte cum se băga în seamă unealta lui Florea,
adică Pașcan, în ziare abonate la pomana primăriei pe firmă care împrăștie
publicitatea (Info Statistics) și semnează cu proștii din presă, la notar, așa
cum se laudă cei de la Info Statistics, înțelegerea care asigură mălaiul din
banii publici fără prezența la licitație? Inșii ăștia au dat în stânga și în
dreapta în candidatul Frunda, ca să câștige șmecherașii PDL primărie și post în
parlament. Acum este, însă, rândul lui Frunda să îi poată scuipa în cap, pentru
că omul e dat ca posibil ministru al Justiției! Iar dacă insul vrea răzbunare, poate îi dăm niște
idei pe care le poate da mai departe și să urmeze anchetele necesare, ca să știm
dacă ne-au furat pedeliștii, împreună cu bandiții de funcționari publici, polițiștii
comunitari, sereiști actuali și ejectați din sistem.
1.
Sondajele
primăriei pe Munteanu, ins din PDL, inventat în prefectură tot după un sondaj
(parcă 5.900 de euro).
2.
Publicitatea
zisă a primăriei, prin intermediarul agreat de partid. După cum mi se lăuda
Cătană la telefon, presa merge la notar
cu intermediarul! (sute de mii de euro pe trinitatea veselă).
3.
Afacerea
autocolante, în care Florea, candidatul, era prezentat ca primar responsabil
care ne apără de atacul imaginar al vandalilor din...partide și mafia orașului.
Afacere de 1900 de euro, parcă.
4.
Afacerea
pliante, posibil pe afacerea de partid a gangsterilor, în plic cu scrisoare
deschisă (sic!). Caracteristicile pliantelor pe care le vroiau cumpărate cei
din primărie miros urât a caracteristici pliante din plicul de propagandă
pentru Florea: (A4, hârtie lucioasă, tipărire față-verso, pliere în 3 și
biguire). Altă afacere de mii de euro.
5.
Afacerea
panouri și afișe pentru gașca lui Florea, din moment ce există hotărâre pentru
locurile de expus afișe electorale și sunt unii care pun pe afișaje inventate
special, pe domeniul public, care ar trebui să fie închiriate, ca firmele care
dau spațiul să plătească impozite. Tot așa, bandiții cu propagandă PDL și UDMR
trebuie verificați dacă nu au pus ca porcii afișe pe autobuze subvenționate din
banii publici. Atenție, leprelor, regulamentul intern spune clar că este
interzis expunerea de afișe în mașinile asocierii controlate de gașca lui Maior
și de Tatar Bela. Dacă voi le expuneți,
unde sunt banii pe care trebuie să îi plătească partidele pentru închirierea
spațiilor publicitare pe mijloacele de transport care mănâncă milioane de euro
pe tot felul de subvenții, mijloace de transport care sunt în parte cumpărate și
din banii publici.
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare
fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: MEDIA FACTORY
INTERNATIONAL SRL
Cod de identificare
fiscala: RO28492078
Adresa: STRADA LUNGA NR
1, Sangeorgiu de Mures
Telefon: +40 757058059
Fax:
Detaliu produs /
serviciu / lucrare
Denumire: Autocolante
A4
CPV: 22462000-6 -
Materiale publicitare
(Rev.2)
Unitate de masura:
bucata
Data publicare:
01.04.2012 20:58
Descriere:
Autocolante a€“ format
A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2850300]
Autocolante a€“ format
A4
Cantitate: 3000.00
(bucata)
Data initiere:
23.04.2012 14:27
Data limita etapa:
26.04.2012 17:00
( Ofertare )
Pret maximal: 2.78 RON
(0.64 EUR)
Descriere:
Autocolante a€“ format
A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0
”Primăria Municipiului
Târgu-Mureş deţine informaţii certe potrivit cărora reprezentanţi ai unor
formaţiuni politice, în cârdăşie cu grupuri de interlopi, vor vandaliza, în
nopţile premergătoare alegerilor din 10 iunie, imobilele şi autoturismele din
oraş, prin lipirea de afişe denigratoare, atentând la ordinea şi liniştea
publică precum şi la siguranţa şi integritatea bunurilor cetăţenilor
municipiului.
Pentru preîntâmpinarea
unor astfel de acţiuni menite a crea derută, confuzie şi nelinişte în rândul
locuitorilor precum şi pentru protejarea bunurilor acestora, Primăria solicită
sprijinul autorităţilor competente, în sensul depistării acestor acţiuni,
identificării şi sancţionării făptuitorilor conform legislaţiei în vigoare.
Primarul municipiului
Târgu-Mureş, dr. Dorin Florea, se adresează, în egală măsură, cetăţenilor
oraşului, rugându-i să sesizeze orice act de vandalism, apelând – prin
Dispeceratul Integrat de Urgenţă – tel. 112 (apel gratuit) instituţiile
statului abilitate a lua măsuri pentru protejarea bunurilor cetăţenilor,
respectiv să se adreseze echipajelor de ordine publică aflate în misiune de
patrulare în cartiere.
Primarul municipiului
are încredere în puterea de discernământ a târgumureşenilor, fără deosebire de
naţionalitate, precum şi în corecta apreciere a eforturilor primăriei pentru
asigurarea integrităţii bunurilor cetăţenilor şi ale oraşului”.
Poliția a fost sesizată
de mai mulți locatari ai blocurilor din cartierul Tudor, care au observat
polițiști locali ce lipeau autocolante cu mesajul Primăriei la intrările în
blocuri.
“O echipă de cercetare
din cadrul I.P.J. Mureş, deplasată la faţa locului, a constatat existenţa unor
afişe autocolante care aveau antetul Primăriei municipiului Târgu-Mureş şi
purtau semnătura edilului”, au declarat reprezentanții Prefecturii Mureș, care
au precizat că a fost înregistrat un dosar penal, cercetările desfăşurându-se
sub supravegherea procurorului de la Parchetul de pe lângă Judecătoria
Târgu-Mureş, sub aspectul comiterii infracţiunii de abuz în serviciu contra
intereselor publice de către directorul Direcţiei de Poliţie Locală
Târgu-Mureş, Valentin Bretfelean.
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare
fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: RECLAME MURES
SRL
Cod de identificare
fiscala: RO 22417689
Adresa: STR. NICOLAE
BALCESCU 8B/30, Targu Mures
Telefon: +40 744528403
Fax:
Detaliu produs /
serviciu / lucrare
Denumire: Pliant A4
CPV: 22140000-3 -
Pliante (Rev.2)
Unitate de masura:
bucata
Data publicare:
06.02.2012 09:51
Descriere:
CDCL / mat 150 gr/mp,
tipar digital full color fata-verso, finisare, biguire, pliere, ambalare,
livrare;
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2695527]
Pliant A4
Cantitate: 5000.00
(bucata)
Data initiere:
02.03.2012 09:16
Data limita etapa:
07.03.2012 17:00
( Deliberare )
Pret maximal: 2.42 RON
(0.56 EUR)
Descriere:
- pentru fiecare
serviciu prestat a€“ pret în LEI/serviciu (fara TVA), respectiv pentru fiecare
produs tiparit (ex. afis, brosura, pliant) a€“ pret în LEI/bucata (fara TVA).
- suport tipar a€“ hârtie
dublu cretat lucioasa 150gr./ m²;
- imprimare full color
fata-verso;
- biguire, pliere în 3,
finisare;
- ambalare a€“ top 1000
de bucati;
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures
Telefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu produs / serviciu / lucrare
Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV: 79320000-3 -
Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate de masura: bucata
Data publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2676066]
servicii de sondaje de opinie
Cantitate: 3.00
(bucata)
Data initiere: 27.02.2012 10:18
Data limita etapa: 03.03.2012 17:00
( Deliberare )
Pret maximal: 21,333 RON
(4,900.2 EUR)
Descriere:
Servicii de sondaje de opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei contractului
Se va elabora rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie cu reprezentarea pretului total al contractului.
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures
Telefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu produs / serviciu / lucrare
Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV: 79320000-3 -
Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate de masura: bucata
Data publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2676066]
servicii de sondaje de opinie
Cantitate: 3.00
(bucata)
Data initiere: 27.02.2012 10:18
Data limita etapa: 03.03.2012 17:00
( Deliberare )
Pret maximal: 21,333 RON
(4,900.2 EUR)
Descriere:
Servicii de sondaje de opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei contractului
Se va elabora rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie cu reprezentarea pretului total al contractului.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.