Mega-afacere
de peste două milioane de euro în Papiu Ilarian!
Într-o
comună mureșeană sunt de dat nu mai puțin de două milioane de euro, pentru
modernizare rețea stradală, construire cămin de persoane și....organizare de
festival! Banii sunt puhoi și vin din fonduri europene(în parte tot bani românești).
Rămâne de văzut cine va pune mâna pe cașcaval și dacă nu va fi și aici o
afacere de partid după modelul afacerilor primăria Târgu-Mureș – șmecherașii cu
firme din PDL și gașca din camarilă. Ca idee despre valoare, aici vorbim de
jumătate de proiect ca acela de reparații Cetate pe firme abonate la primărie
lui Florea (Bența, Poruțiu, Borșan) sau de 3 ori mai puțin ca valoarea afacerii
centrale de apartament cumpărate de borfașii din primărie și consiliul local pe
credit de 6 milioane de euro. Ca idee de afacere, cu banii ăștia gașca lui
Florea putea cumpăra încă 10 instalații de nocturnă pentru clubul pe familionul
pedelistului Maior sau puteau face vreo 4 afaceri de genul recompartimentare și
cumpărare echipament cinema RADEF Arta, cel dat politic javrelor din primărie,
consiliul local și cu carnet de partid (500.000 de euro). Mega-afacere prin
definiție pentru porcii de partid, ce firme se înfig aici la făcut praf banii?
Detaliu pentru
invitatia numarul 340461
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Autoritate
contractanta: COMUNA PAPIU ILARIAN (PRIMARIA COMUNEI PAPIU ILARIAN JUD. MURES)
Numar invitatie: 340461
/ 03.12.2012
Denumire contract:
Modernizare retea stradala in Comuna Papiu Ilarian, construire camin persoane
varstnice in Comuna Papiu Ilarian, organizarea festivalului "Targul
Rusaliilor" in Comuna Papiu Ilarian, judetul Mures
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA PAPIU ILARIAN
(PRIMARIA COMUNEI PAPIU ILARIAN JUD. MURES)
Cod fiscal: 5669384,
Adresa: com Papiu Ilarian, judetul Mures, Papiu Ilarian, Telefon: 0265/715009,
Fax: 0265/715113
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Comuna Papiu Ilarian,
nr. 192A, judetul Mures, Romania, cod postal: 547445, telefon:+40 0265715009,
fax:+40 0265715112, persoana de contact: Varo Levente - responsabil legal de
proiect
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
la sediul autoritatii
contractante - Comuna Papiu Ilarian, Localitatea Papiu Ilarian nr. 192A,
Judetul Mures
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Modernizare retea
stradala in Comuna Papiu Ilarian, construire camin persoane varstnice in Comuna
Papiu Ilarian, organizarea festivalului "Targul Rusaliilor" in Comuna
Papiu Ilarian, judetul Mures
II.1.2) Tip contract:
Lucrari
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Executie lucrari avand
ca tema: "Modernizare retea stradala in Comuna Papiu Ilarian, construire
camin persoane varstnice in Comuna Papiu Ilarian, organizarea festivalului
"Targul Rusaliilor" in Comuna Papiu Ilarian, judetul Mures",conform
proiectelor integral anexate
II.1.6) CPV: 45233140-2
- Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Da
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 9,943,565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
160.000 lei in cazul in care se oferteaza doar lotul I; 37.000 lei in cazul in
care se oferteaza doar lotul II. Garantia de particip se const prin virament
bancar sau printr-un instrument de garant emis in conditiile legii de o soc
bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si
pentru perioada prev in doc de atrib. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va
executa:a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate,
in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere
a beneficiar, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei
garantate.In conf cu prev art. 278^1 din OUG 34/2006 cu mod si compl ult, in
masura in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din
garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de:
8.368,49 lei in cazul in care se oferteaza doar lotul I, 5.638,64 lei in cazul
in care se oferteaza doar lotul II. Garantia de participare se va exprima in
lei. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii, este recomandabil a fi
eliberat de: - o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu
corespondent in Romania ; - o societate de asigurari din Romania sau de o
societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania. Perioada de
valab a garantiei de particip trebuie sa fie cel putin egala cu per de valab a
ofertei adica 90 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor. In
cazul in care ofert dovedeste ca este IMM atunci va benef de o reducere de 50%
din val garantiei de particip conf Legii nr.346/2004. Contul de trezorerie de
garantii de participare este: RO56TREZ4805006XXX000039 deschis la Trezoreria
Ludus. Codul fiscal al institutiei este: 5669384. In cazul in care se constit
gar de particip intr-o alta valuta, atunci echivalenta se va calcula la cursul
BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna
executie Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea
contractului, (fara TVA) constituita prin:un instrument de garantare emis in
conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care
devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente
situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are
obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului
fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus
la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre
contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica
de 0,5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna
executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie
pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu
modelul din sectiunea de Formulare - Formular 12A., Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a
Guvernului nr.34/2006, conform Formularului 12 B, insotita de certificate
constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor
si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia
obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de
atribuire astfel:Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele
competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor
bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de
obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul"; Certificat de sarcini fiscale
emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind
plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care
sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii
reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor
reesalonate si graficul de reesalonare.Pentru persoane juridice straine:erinta
obligatorie: operatorul economic va prezenta documente edificatoare
(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa
dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si
contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati
administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are
competenta in acest sens. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre
persoane autorizate.Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la
art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Varo
Levente - primar, Ivan Aurel - viceprimar, Kupas Maria - secretar, Mate Arpad -
responsabil urb., consilieri locali: Adorjan Francisc, Echard Sandor, Kis Geza,
Molnar Martin, Nemes Viorica, Mate Zoltan, Suciu Ioan, Szekeres Arpad Denes,
Ivan Aurel Persoane juridice / fizice romane - certificatul constatator emis de
Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului
in care este inregistrat operatorului economic, in original, copie legalizata
notarial sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de
depunere a ofertelor.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul
contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul
constatator emis de ONRC. Pentru lucrarile de alimentare cu energie care
necesita a executate, autoritatea contractanta solicita ca executantul acestora,
indiferent de calitate sa - antreprenor general/ lider de asociere / asociat-
sa prezinte, in copie cu mentiunea "conform cu originalul" ,
urmatorele atestate emise de catre Presedintele Autoritatii Nationale de
Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), aflate in perioada de valabilitate:
Atestat de tip C1A - proiectare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu
tensiuni nominale de 0,4kV-20kV si posturi de transformare cu tensiunea
nominala superioara de cel mult 20 kV; - Atestat de tip C2A - lucrari de linii
electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0,4kV-20kV si posturi
de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV; In cazul in
care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat
certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a
autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original
sau copie legalizata pentru confruntare. Persoane fizice / juridice straine
(daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de
inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori
apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile
legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original,
copie legalizata sau copie conform cu originalul . Documentele din oferta vor
fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Media cifrei
de afaceri globale pe ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs)
trebuie sa fie de minim 16.000.000,00 lei in cazul in care se va oferta lotul I
si 3.700.000,00 lei in cazul in care se oferteaza lotul II,,Bilantul contabil
pe ultimul an financiar incheiat, insotit de anexele explicative, vizate si/sau
inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de
bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit
financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi
poate dovedi capacitatea economico financiara.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea
listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani conform
Formularului 12F din sectiunea formulare. Aceasta lista va fi insotita de o
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" a unui proces
verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau proces verbal de receptie
finala prin care sa se confirme executarea lucrarilor: de drumuri in valoarea de
minim 8.084.925,00 lei, fara TVA - in cazul in care se oferteaza doar lotul I,
civile in valoare de minim 1.858.640,00 lei, fara TVA, in cazul in care se
oferteaza numai lotul II. Acest proces verbal va fi insotit si de o
recomandare/document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor
contractuale, prezentata/prezentat in original sau in copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul", din partea beneficiarului din care
sa rezulte modul de indeplinire a contractului si implicit de executie a lucrarilor.,Informatii
privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune
operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de
lucrari. Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje (se vor depune
doar pentru lotul I) : - repartizor mixturi asfaltice - 1 buc.; - compactor
mixt 1 buc., - autogreder - 1 buc - vibrocompactor cu rulouri netede - 1 buc.;
- statie de preparat mixturi asfaltice - 1 buc..,Declaratia privind efectivele
medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3
ani Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru
a minim: unui inginer specializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia
(RTE) in domeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul
calitatii CQ- in cazul in care se oferteaza doar lotul I; unui inginer
specializarea constructii civile, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE)
in domeniu constructiilor civile si a unui responsabil cu controlul calitatii
CQ in cazul in care se oferteaza doar lotul II; Pentru persoanele responsabile
de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile
(formularul 21 din sectiunea formulare), diplomele de studii si atestatele
profesionale in acest sens. Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt
angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare
(formularul 39A din sectiunea formulare),Declaratie privind partea / partile
din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o
subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii Se vor prezenta certificate
sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management
Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de drumuri daca se depune oferta
numai pe lotul I si de constructii civile in cazul in care se oferteaza doar
lotul II. Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea
"conform cu originalul".,Standarde de asigurare a protectiei mediului
Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta
Implementarea sistemului de management privind protectia mediu ISO 14001 cu
specific de lucrari de drumuri daca se depune oferta numai pe lotul I si de
constructii civile in cazul in care se oferteaza doar lotul II. Certificatele
se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea "conform cu
originalul".
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
disponibila integral in
SEAP
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 18.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII
SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri europene
Fond european:
Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii
prezentei invitatii: 03.12.2012 14:19
Detalii lot
Numar lot: 1
Denumire lot:
Modernizare retea stradala in localitatile Papiu Ilarian si Ursoaia
Stare curenta: In
Desfasurare
Cod CPV: 45233140-2 -
Lucrari de drumuri (Rev.2)
Valoare estimata:
8,084,925 RON
Descriere: Modernizare
retea stradala in localitatile Papiu Ilarian si Ursoaia -in conformitate cu
prevederile caietului de sarcini si a proiectului tehnic integral anexat.
Informatii
suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 160000.00 RON.
Numar lot: 2
Denumire lot:
Construire camin persoane varstnice Localitatea Papiu Ilarian, Judetul Mures
Stare curenta: In
Desfasurare
Cod CPV: 45211200-1 -
Lucrari de constructii de adaposturi sociale (Rev.2)
Valoare estimata:
1,858,640 RON
Descriere: Construire
camin persoane varstnice Localitatea Papiu Ilarian, Judetul Mures -in
conformitate cu prevederile caietului de sarcini si a proiectului tehnic
integral anexat.
Informatii
suplimentare: Valoarea garantiei de participare este: 37000.00 RON.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.