ANI
cere din nou zburarea ilegalului Akos Mora, dar gagiul se joacă de-a festivalul
pe banii prostimii târgumureșene, prin cârdășia cu pedelistul Florea!
Atenție,
păcăliciul Mora, întreținut și de pedelistul Florea, care a găsit necesar să
sprijine afacerea gășcarului de alianță cretin-liberală, a încălcat și
regulamentul Senatului. Poate păcăliciul nu cunoaște limba română sau face
un pârț pe prostimea care l-a votat! Și, din păcate, mureșenii mai au vreo 4
păcălici cu bube la ANI, de la întreținutul banditului mare PDL Mureș, pe PFA
inventat de porc, Maior, până la marele afacerist cu nevasta angajată ilegal,
Gliga, care le-a arătat mureșenilor cum se cântă la… cea mai mică vioară din
lume, în expresia cunoscută!
Comunicat privind
solicitarea de aplicare a sancțiunilor disciplinare de revocare din funcție -
Mora Akos Daniel și Stoica Ștefan Bucur
1 septembrie 2014,
10:45
Agenția Națională de
Integritate a solicitat Senatului României și Camerei Deputaților aplicarea
sancțiunii disciplinare de revocare din funcție a senatorului Mora Akos Daniel și
a deputatului Stoica Ștefan Bucur, ca urmare a deciziilor nr. 6289/2013 și nr.
6734/2013, emise de Înalta Curte de Casație și Justiție, cu consecința menținerii
ca legale și temeinice a rapoartelor de evaluare emise de Agenția Națională de
Integritate cu privire la starea de incompatibilitate a acestora.
Menționăm
faptul că au trecut mai bine de opt luni de la emiterea de către Înalta Curte
de Casație și Justiție a hotărârilor judecătorești definitive și irevocabile,
perioadă în care nu s-au aplicat sancțiunile disciplinare prevăzute de lege, și
anume, revocarea din funcție a celor doi membri ai Parlamentului, contrar
deciziei Curții Constituționale nr. 460 din 13 noiembrie 2013, potrivit căreia
„Senatul în plenul său are obligația de a hotărî, prin vot, cu privire la
încetarea sau nu a calității de senator a domnului Mora Akos Daniel, ca urmare
a constatării stării de incompatibilitate a acestuia de către Agenția Națională
de Integritate”.
Demersul Agenției ține
cont și de Decizia Curții Constituționale nr. 418/2014, care confirmă pe deplin
interpretarea dată de A.N.I., Curtea Constituțională constatând faptul că
„prevederile art. 25, alin. (2) din Legea nr. 176/2010 sunt constituționale în
măsura în care sintagma „aceeași funcție” se referă la toate funcțiile
eligibile prevăzute de art. 1 din aceeași lege”. Menționăm faptul că Decizia
C.C.R. este general obligatorie, astfel că art. 25, alin. (2) din Legea nr.
176/2010 nu poate fi susceptibil de o altă interpretare în afara celei date de
instanța de contencios constituțional.
Precizăm faptul că
ultimul raport al Comisiei Europene în ceea ce privește Mecanismul de Cooperare
și Verificare pentru România menționează faptul că „Parlamentul nu a aplicat
rapoartele ANI, chiar și atunci când erau confirmate de hotărâri definitive ale
instanțelor”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.