E.ON
Gaz Distribuție vrea tipizate și servicii tipografice de până la 400.000 de
euro!
Afacere cu tipizate
pentru E.ON, de până la 400.000 de euro (1,8 milioane lei). Dacă suma poate părea
mare să nu uităm că E.ON are obiect de activitate în jumătate dintre județele
țării.
Anunt de participare
(utilitati) numarul 144693/03.07.2013
Detalii procedura
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Autoritate
contractanta: E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar anunt: 144693 /
03.07.2013
Denumire contract:
Furnizare formulare tipizate si servicii tipografice
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE
S.A.
Adresa postala: Str
Trandafirilor nr. 21 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540049 , Romania
, Punct(e) de contact: Erwin Wagner , Tel. +40 365403677 , In atentia: dpt
Achizitii BSC , Email: erwin.wagner@eon-romania.ro , Fax: +40 365403693 ,
Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se
pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de
contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si
documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si
sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de
contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau
solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de
contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Producere, transport
si distributie de gaz si de energie termica
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de entitatea contractanta
Furnizare formulare
tipizate si servicii tipografice
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de
livrare: aria de acoperire E.ON
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui
acord-cadru
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
Contractele subsecvente
urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei
in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti
economici
Durata acordului-cadru:
3 ani
Valoarea estimata fara
TVA: intre 900,000 si 1,800,000 RON
Frecventa si valoarea
contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia cu
ofertantul clasat pe primul loc in urma negocierii, valabil 24 luni.Criteriul
de atribuire la reluarea competitiei dupa 24 luni intre semnatarii acordului
cadru, este pretul cel mai scazut. Se va transmite
invit.cf.preved.legale.Valoarea celui mai mare ctr.subsecvent este de 900.000
Lei.
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare formulare
tipizate necesare desfasurarii activitatii E.ON Gaz Distributie SA
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
22820000-4 - Formulare
(Rev.2)
79810000-5 - Servicii
tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Cantitatile pentru
primul contract subsecvent sunt conform caietului de sarcini Anexa 1.
Valoarea estimata
pentru primul contract subsecvent este de 900.000 lei.
Valoarea estimata pentru
acord cadru: minim 900.000 lei, maxim 1.800.000 Lei
Cantitatile minime si
maxime pentru acordul cadru sunt conform Anexei 2 la caietul de sarcini -
cantitati minime si maxime.
Cantitatile minime si
maxime pentru un contract subsecvent sunt conform Anexei 2c la caietul de
sarcini - cantitati minime si maxime contract subsecvent.
Valoarea estimata fara
TVA: intre 900,000 si 1,800,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Garantia de participare
este de 9.900 lei. Echivalenta pt o gar.de particip depusa in euro se va face
la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de
depunere a candidaturilor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare:
120 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.
Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru
participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi
respinse la deschiderea candidaturilor. Conform L.346/2004, art.16, alin.2,
I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Garantia
de participare se constituie prin virament bancar (ordinulde plata trebuie
vizat de catre banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in
conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care
se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de
date a achizitie.- conform art. 86/HGR nr.925/2006. Cont
RO11BRDE270SV27540412700 pt lei deschis la BRD Tg-Mures si cont
RO03BRDE270SV27666672700,Cod swift BRDEROBU pt euro deschis la BRD Tg-Mures. Nu
se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de banca. Toate val.sunt fara
TVA.Incadrarea in art 87 din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante
de a retine garantia de particip.. Incadrarea in art 278^1 din OUG 34/2006 duce
la retinerea garantiei de particip conform prevederilor legale. Garantia de
buna executie in cuantum de 2% (1% pentru IMM-uri) din valoarea fiecarui
contract subsecvent, fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie:
Scrisoare de garantie de buna executie sau alt instrument de garantare, emis in
conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau
prin retineri succesive, conform art. 90 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale E.ON
Gaz Distributie SA
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie
raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006,
aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si
completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert
sustinator al candidatului/ofertantului. Incadrarea in situatiile prevazute la
art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata
pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul
12A.
2-Declaratie pe proprie
raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.
34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu
modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant
asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Se va completa Formular
12B. Tertul sustinator va prezenta documentul numai pentru neincadrarea in
prevederile
art. 181 lit.a), c1),
si d) din OUG 34/2006. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din
Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii
contractante
posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea
contractului de achizitie publica.
3-Declaratie pe proprie
raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art
69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari
si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert
sustinator/subcontractant al candidatului/ofertantului. Ofertantul care se afla
in situatiile prevazute la
articolul mentionat
este exclus din procedura de atribuite. Se va completa Formularul 13A
Persoanele cu functie
de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Director General
Adjunct: Radu Petre; - Director General Adjunct: Livioara Sujdea.
Persoanele care
aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie
sunt: Bogdan Cirstea, Flavius Marcus, Angela Vasile, Erwin Wagner. Persoanele
implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de
achizitie: Radu Vlad, Erwin Wagner, Angela Vasile, Ovidiu Mircea Pop, Sergiu
Ciuca, Ramona Medesan, Oana Morait.
4-Certificat de
participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului
presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea
Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului
de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul
13B.
5-Declaratie privind
calitatea de participant la procedura. Se va completa obligatoriu si formularul
2D.
Nota: In cazul unei
asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr 6 semnat de parti,
respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare
Formularul nr 7 semnat de parti. Pentru Persoane juridice romane - Certificat
constatator, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe
langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte:
- Obiectul de activitate.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din
certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care in acest certificat nu
sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului,
neacoperite de subcontractanti/ asociati, ofertantul va fi declarat
descalificat. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita
inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta
actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a
Certificatului constatator in original/copie legalizata.
Pentru persoanele
fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de
inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si
certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunerii a
candidaturii.
- Autorizatia de
functionare ca unitate protejata in baza Legii 448/2006, in original / copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
- Autorizatia de
protectie a mediului pentru Tipografii, in conformitate cu cerintele Ordinul
nr. 1798/2007 publicat in MO, partea I nr 808 din 27.11.2007 pentru aprobarea
Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu, pentru activitatile de tiparire.
Pe parcursul derularii acordului cadru, Autoritatea Contractanta se va asigura
ca ofertantii semnatari ai acordului cadru detin Autorizatia de mediu valabila.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea
experientei similare se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse
similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare,
beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau
clienti privati. Livrarile de produse se confirma
prin prezentarea unor
certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul beneficiar, a caror valoare cumulata sa fie de minimum: 900.000 lei.
Valorile mentionate sunt fara TVA. Pentru
echivalenta(leu/euro)se
va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare
an in parte. In cazul in care beficiarul este un client privat si, din motive
obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/
confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se
realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Modalitatea de
indeplinire
Completarea Formularul
4 si Formularul 4A. Candidatul va
prezenta informatii
relevante cu obiectul contractului.
Ofertantul va prezenta
un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are
implementat si mentine standarde de asigurare a
calitatii, conform ISO
9001:2008 sau echivalent.
Modalitatea de
indeplinire
Certificat ISO
(9001:2008) sau alte documente echivalente
III.2.4) Contracte
rezervate
Da
Contractul este
rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Negociere
Au fost deja selectati
candidati
Nu
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2013
12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2013 14:00
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Da
Programul estimat de
publicare a anunturilor viitoare: peste aproximativ 3 ani
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte
fonduri
VI.3) Alte informatii
Numar de agenti
economici preconizat : minim 3 Autoritatea contractanta nu doreste limitarea
numarului de agenti economici. Toti agentii economici care indeplinesc
cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a. Autoritatea
contractanta va incheia acord cadru cu toti ofertenatii care indeplinesc
cerintele de calificare si depun oferte conforme si acceptabile. Daca doua
oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, se solicita oferta imbunatatita
in plic inchis. In cadrul procedurii de atribuire, orice comunicari se pot face
prin posta, fax sau e-mail cu conditia existentei confirmarii de primire si a
inregistrarii documentelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru
procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic din
cadrul E.on Gaz Distributie SA
Adresa postala: Piata
Trandafirilor, nr 21 , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540067 , Romania
, Tel. +40 365403769 , Email: angela.vasile@eon-romania.ro , Fax: +40 365403769
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
01.07.2013 12:02
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.