marți, 23 iulie 2013

Meme e mare șmecher. Poate se simte presa de sport și îl pune pe individ, în sfârșit, la punct



Meme  e mare șmecher. Poate se simte presa de sport și îl pune pe individ, în sfârșit, la punct
Cum presa nu se învață că la Steaua sunt tot felul de nebuni pe care nu ar trebui să îi difuzeze pe post nici dacă jegoșii i-ar plăti ei, se întâmplă din astea. Să ne mai mirăm că șeful Stelei e la pușcăria binemeritată, că alt aromân care conduce Steaua e condamnat de statul român a dus valiza cu mită, că șefi de galerie de la Steaua sunt pușcăriași, că Pițurcă a semnat pentru banditul de la Steaua? Cine se adună…suportă și se comportă pe măsură! Poate presa din România, presa sportivă, în special, se va coaliza împotriva derbedeilor și le vor oferi exact ceea ce îi doare: nebăgarea în seamă și nepomenirea numelor ălora.  Pariem că în 3 săptămâni ratații vor veni să cerșească atenția?
UPDATE Replici obscene ale lui MM Stoica » Cum îl înjura managerul pe un cameraman: "Afară, dă-te-n p... mea!"

22 Iulie 2013 22:02

Articol

UPDATE 21:50 Mihai Stoica a jignit grav un cameraman al Pro tv, înjurîndu-l pe acesta şi cerîndu-i să nu mai filmeze. Iată un fragment din dialogul dintre cei doi:
Cameraman: "Meme, nu am jignit pe nimeni!"
Mihai Stoica: "Ia, plecati, in p*** mea de aici, ma rog de voi sa plecati?"
Cameraman: "Pai, nu, dar vorbeam frumos, nu am jignit pe nimeni...nu am jignit pe nimeni"
Mihai Stoica: "Afara, da-te-n p*** mea!!! Gata!!! Hai!!!"
Cameraman: "De ce vorbesti asa cu mine?"
Mihai Stoica: "Pentru ca asa vrea p** mea, d-aia ! Bai, iesi afara! Nu ma fa sa dau in tine!!! Iesi afara!!!"
Cameraman: "Pai, n-ai cum sa dai in mine..."
Mihai Stoica: "E, p***... n-am cum sa dau in tine! Du-te, ma, in p*** mea! Hai, misca-te!"

Ca urmare a acestor incidente, Pro tv a decis să facă plîngere la UEFA şi FRF împotriva lui Mihai Stoica.

--------------

Reporterii ProSport şi ProTV ar fi fost agresaţi la Skopje de bodyguarzii care însoţesc lotul Stelei şi înjuraţi de managerul Mihai Stoica, la antrenamentul oficial al formaţiei antrenate de Laurenţiu Reghecampf, înainte de returul cu Vardar din Liga Campionilor.

Unul dintre agenţi i-ar fi smuls din mîini telefonul mobil jurnalistei ProTV Alexandra Tănăsescu şi i-ar fi şters imagini de pe acesta.

Conform imaginilor difuzate de televiziunea sportro, managerul general al FC Steaua, Mihai Stoica, le-a cerut jurnaliştilor să părăsească arena şi a proferat injurii la adresa lor.

Steaua este însoţită în Macedonia de trei agenţi ai firmei de pază SAS.

După acest incident, Steaua a decis să interzică accesul tuturor reprezentanţilor mass-media la antrenamentul echipei.

sursa: Mediafax

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.