Șmecherașii
care vor să dea mâine 2,7 milioane de euro pe sportul pedelist se pricep și la
făcut praf banii pe flori. Să nu fie doar florile răului! Afaceri marca Târgu-Mureș!
Găinarii
din Primăria Târgu-Mureș au de făcut praf vreo 80.000 de euro pe material
dendrofloricol. Desigur, unii borfași cărora le surâde închiderea serelor orașului
vor fi mega-interesați de cumpărarea de material de la dedicați și de la alți
proști PDL. 80.000 de euro sunt totuși un fleac pe lângă afacerea dedicată de
bandiții din PDL Mureș pe familionul lui Maior, pardon, pe club, cu 1,8
milioane de euro de întreținut echipa gășcarului de partid, inventată de porcii
lui Florea în campania electorală a gunoiului PDL! Din banii celor care au
votat sau nu hoții de români!
Detaliu pentru
invitatia numarul 348987
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 348987
/ 20.06.2013
Denumire contract:
Achizitie material dendrofloricol
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:OROSAN CLAUDIA
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Ofertele se vor
deschide la sediul Primariei Targu Mures situat in Piata Victoriei, nr.3,
cam.45.
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Achizitie material
dendrofloricol
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Achizitie material
dendrofloricol
II.1.6) CPV: 03451000-6
- Plante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 360,120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 7000 lei prin depunere la casierie sau prin virament bancar in
contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Echivalenta
pentru o GPL depusa in valuta se va face la cursul BNR din data limita de
depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este
IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare
conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o
asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in
categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin
egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care detin
functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului
Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarul Municipiului Targu-Mures (Ionela
Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii
Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan, Gombos Geza
Csaba, Peti Andrei, Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor
Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Jozsa Tibor, Haller Bela, Maior Sergiu
Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan
Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus Ionela Claudia
(viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin
Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures
- Kiss Imola, Director Adminstratia Serelor-Moca Teodoru, Sef Serviciu
Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale -
Damian Alina, membrii comisiei de licitatie Orosan Claudia, Teban Anca, Ianos
Aurica,Tamasi Tunde, Iernutan Oana, Fagaras Dorin, Covrig Ana Maria. -
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22
din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiileprevazute in ordinul
314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati. (original/copie
legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). -
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate,
caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fiprezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata silegalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane
: - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, in
original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul". Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie
reale la data limita de depunere a ofertelor Pentru persoanele juridice straine
- autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare
/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor
fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea
autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind
rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele
juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare
sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare de cel putin 600.000 lei. (Formularului 5 din
Sectiunea III Formulare) . Pentru informatii suplimentare privind modalitatea
de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii
cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: - Lista
principalelor contracte de livrare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima efectuarea in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor)
a maxim doua contracte de furnizare produse similare cu valoare cumulata de cel
putin 300.000 lei, la care se adaugaTVA. Se ia in calcul valoarea cumulata a
produselor care fac obiectul contractelor prezentate drept experienta similara.
Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a
nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 09.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Alte fonduri
Data expedierii
prezentei invitatii: 20.06.2013 11:37
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.