luni, 29 iulie 2013

Blestemul lui Mititelu la adresa fostului pușcăriaș Țerbea?!



Blestemul lui Mititelu la adresa fostului pușcăriaș Țerbea?!
A dezafiliat Craiova, a tras sforile pentru Maiorul lui  iubit (Clodu), ca motivație pentru distrugerea Craiovei și punere mâinii pe Subotici, a fost anchetat în afacerea mită în elicopter pentru gunoiul pe bani publici FCM a lui Maior și familionul mă-sii și nu a mai făcut o zi pușcărie. Fostul pușcăriaș eliberat de Constantinescu a dat, însă, colțul, cum se spune în popor. Să fi fost blestemul lui Mititelu? Dincolo de potlogăriile făcute înainte sau după a intra în fotbal rămâne întrebarea: cum mama dracului inși condamnați și grațiați, deci cu cazierul pătat, ajung să conducă fotbalul românesc?! Nu mai există oameni curați în România, care nu au furat, escrocat, delapidat sau întreținuți pentru a-și lua elicopter cu banii publici dați de porcul de la PDL/Brașov?!

În ziua de joi, 8 septembrie 2011 , la ora 14:58:19, ŢERBEA SORIN IOAN, de la postul telefonic 0745.300XXX este contactat de un domn (n.n. CLAUDIU MAIOR) aflat la postul telefonic 0733.400XXX.

Cei doi poartă următoarea discuţuie:

ŢERBEA: Da.

DOMN: Sorine, nu ştii, nu…o rezolvat cu Subotici, sau…?

ŢERBEA: Nu. Nu. Nu. Deci mi-o dat Stîngaciu (juristul FRF) telefon, ă…, mobil, la 10 jumate astăzi, după ce mi-ai spus tu, am primit contractul în română, s-o dus la MIRCEA SANDU cu el, MIRCEA SANDU l-o trimis la şefu’ de comisie, ăla care o zis…zice mă, mă abţin, nu pot. MAI REPEDE DE MARŢI NU POATE NICI MIRCEA SANDU, TATI. CREDE-MĂ!

DOMN: Am înţeles.

ŢERBEA: Na…Astăzi o primit într-adevăr contractul, sînt aici cu domnu’ Bobuţan (n.r. Aurelian Băbuţan – preşedintele lui FCM Tîrgu Mureş), o trimis contractul în română, totul este în regulă. Mai repede de marţi nu se poate.

DOMN: Bine.

ŢERBEA: Na…Bine. Ciao!





Cu patru zile înainte, duminică, 4 septembrie 2011, la ora 19:18:45, ŢERBEA SORIN IOAN de la postul telefonic 0745.300XXX era contactat de acelaşi CLAUDIU MAIOR aflat la postul telefonic 0733.400XXX, în legătură cu acelaşi subiect, “cazul Subotici”.



ŢERBEA: Da, Clodu…

CLAUDIU: Sorin…

ŢERBEA: Da, tati…

CLAUDIU: Vezi un pic la…pe Subotici ăsta, care l-am adus…

ŢERBEA: Da.

CLAUDIU: Comisia mi-o programat cu el ca să-l dea liber, la Federaţie în data de 15. De el vineri nu va juca. L-am adus…am meciul cu Astra…

ŢERBEA: Păi stai puţin, ce comisie? Că mă duc la Bucureşti mîine, Claudiu.

CLAUDIU: Comisia de la, de la Federaţia Română, de la Soluţionarea Litigiilor.

ŢERBEA: Ce-o zis că…

CLAUDIU: Deci nu-i de la Mitică că-i de la MIRCEA SANDU.

ŢERBEA: Păi nu mai… MĂ DUC EU MÎINE LA MIRCEA SANDU ŞI-I SPUN SĂ-I DEA DRUMU’. NU MAI DISCUTĂM!

CLAUDIU: Deci să… Nu. SĂ FACĂ COMISIE PÎNĂ JOI, PÎNĂ MIERCURI… ÎNţELEGI?

ŢERBEA: SĂ FACĂ COMISIE MÎINE, MĂ! NU MĂ INTERESEAZĂ! MĂ DUC EU MÎINE ŞI ŢI-O REZOLV!

CLAUDIU: Na… Bine…

ŢERBEA: Ai cumva un act, cu ce-ai trimis tu la Federaţie, Clodu?

CLAUDIU: Da cum să nu! …Na auzi, mîine dimineaţă sună-l pe… Aurelian (n.r. Băbuţan – preşedintele lui FCM Tîrgu Mureş).

ŢERBEA: Între 10 şi… După 10… Pînă la 11 să ţină Bobuţan (n.r. Băbuţan) telefonul deschis că io ajung la Bucureşti, MĂ DUC GLONŢ LA FEDERAŢIE ŞI-L SUN ŞI-I SPUN LA DOM’ PREŞEDINTE SĂ… SOLUŢIONEZE PROBLEMA.

CLAUDIU: Bine… Bine, hai că ne…

ŢERBEA: Bine. Pa!

GSP.ro: În cele din urmă, lucrurile s-au derulat conform celor spuse de Sorin Ţerbea în stenograma din 8 septembrie 2011, iar CNSL a FRF a decis JOI, 15 SEPTEMBRIE, ca atacantul Danijel Subotici să fie declarat liber de contractul care-l lega de Universitatea Craiova.

Clubul din Bănie a contestat hotărîrea precizînd că fotbalistul Danijel Subotic este singurul care are două decizii diferite din partea Comisiei Naţionale de Soluţionare a Litigiilor a FRF prin care se poate legitima la un alt club! Una din 15.09.2011 şi una din 27.09.201(sursa:http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/terbea-si-maior-l-au-presat-pe-mircea-sandu-in-cazul-subotici-terbea-mai-repede-de-marti-nu-poate-nici-mircea-sandu-tati-278210.html).

Citeste mai mult: Ţerbea şi Avram au ieşit de la răcoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.