Afacere
de 20 de milioane de lei (peste 4 milioane de euro) pe motiv de reabilitare
sistem de iluminat și canalizații pentru
cabluri, prin grija Primăriei Târgu-Mureș
Primăria
Târgu-Mureș este locul în care șmecherașul de partid câștigă mereu, în special
dacă e vorba de gășcari și subordonați
din PDL Mureș. Dacă mai e loc de lighioanele astea cretine, participați la
licitație și nu le lăsați rataților portocalii și afacerea care urmează. După
ce gășcarii au pus mâna pe publicitatea primăriei, cu mersul la notar de
rigoare, ca bandiții să nu aibă concurență, pe transportul terestru al
primăriei, pe Studcard, pe transport elevi, pensionari, pe milioane de euro
dedicați în contul unor echipe de fotbal, baschet, futsal și altele, pe pompe și
tobogane la Weeekend, pe reparații școli pe medici, pe reabilitări termice pe
pedeliști și alte asemenea afaceri la care se tem să meargă cetățenii
respectabili cu firme mai importante decât cele ale găinarilor din PDL Mureș.
Să mai menționăm numărul foștilor pușcăriași, a celor cercetați de DNA, a celor
care au chemat DNA la porcii PDL și care mai
fac afaceri cu primăria PDL?
Detaliu pentru
invitatia numarul 349802
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG
nr.34/2006
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 349802
/ 03.07.2013
Denumire contract:
"Lucrari pentru reabilitare, mentenanta si separare a Sistemului de
Iluminat Public, mentenanta si constructie de canalizatii pentru retele de
transmitere de informatii si de retele de fibre optice municipale si servicii
energetice, pe raza Municipiului Targu Mures"
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Sediul Primariei
Munmicipiului Targu Mures situata in Piata Victoriei nr.3, cam 45
I.2) TIPUL AUTORITATII
CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
"Lucrari pentru
reabilitare, mentenanta si separare a Sistemului de Iluminat Public, mentenanta
si constructie de canalizatii pentru retele de transmitere de informatii si de
retele de fibre optice municipale si servicii energetice, pe raza Municipiului
Targu Mures"
II.1.2) Tip contract:
Lucrari
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii
acord-cadru
Contractele subsecvente
urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se
va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata
pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza
sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul
contractului:
"Lucrari pentru
reabilitare, mentenanta si separare a Sistemului de Iluminat Public, mentenanta
si constructie de canalizatii pentru retele de transmitere de informatii si de
retele de fibre optice municipale, servicii energetice si de proiectare, pe
raza Municipiului Targu Mures""Mentionam faptul ca nu sunt aplicabile
prevederile art.29 alin 2 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata, respectiv nu
sunt lucrari diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45231400-9
- Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) CANTITATEA SAU
DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU
II.2.1) Valoare
estimata: 20,161,290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) CONDITII
REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 48.000 lei. Echivalenta pentru o Garantie
de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara
datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul unei contestatii, se
va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de
catre C.N.S.C., suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.
34/2006 cu modificarile ulterioare, respectiv 9.576,12 lei.Modul de constituire
a garantiei de participare -prin virament bancar in contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este
cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna
executie 5 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Constituire
GPL:printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara sau de o soc.de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor
partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis
conformprevederilor H.G. 1045/2011.GBE se va restitui astfel: 70% din valoarea
garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de
receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat
pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este
minim; restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie
a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare.
In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila
cumentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care
detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce
priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
Primarul Municipiului Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarul Municipiului
Targu-Mures (Ionela Ciotlaus), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban
Maria, Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures (Benedek Istvan,
Gombos Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor, Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Directorul Economic al
Municipiului Targu-Mures - Kiss Imola, Director tehnic Racz Lucian, Sef
Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei
Contractuale - Damian Alina, Sef Birou Energetic Bugnar Andrei, membrii
comisiei de licitatie Iernutan Oana, Racz Lucian, Szekely Alexandru, Bugnar
Andrei, Sigmirean Mircea, Cordos Levente, Orosan Claudia, Ormenisan Romeo -
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22
din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul
314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati. (original/copie
legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). -
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate,
caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. In conformitate cu
prevederile art.183 se solicita urmatoarele documente edificatoare care sa
dovedeasca forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional,
in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este
stabilit: Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului
constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert
si Industrie de la sediul ofertantului, astfel incat in formatiile cuprinse in
certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a
ofertelelor.(Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). Pentru
persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma
de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre
asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va
prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul
constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o
forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata. Atestat de tip C1A, C2A
emisa ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei) in
conformitate cu Ordinul presedintelui ANRE nr. 24/2007 privind aprobarea
"Regulamentului pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza,
executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul
electroenergetic" in copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul". Licienta ANRSC (Autoritatea Nationala de Reglementare pentru
Serviciile Comunitare de Utilitati Publice) in conformitate cu prevederile
Legii nr.230 din 7 iunie 2006 a serviciului de iluminat public ce asigura
furnizarea-prestarea serviciului de iluminat public pentru localitati
comparabile ca intindere si numar de locuitori cu municipiul Tg.-Mures in
original, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Aviz BRML (Biroul Roman de Metrologie Legala) pentru montare demontare contoare
de energie electrica activa sau reactiva, trifazate sau monofazate in
conformitate cu prevederile H.G. nr.1660/2005 modificata si completata prin
H.G.nr.589 din 23.06.2010 privind aprobarea unor instructiuni de metrologie
legala/H.G. nr.264 din 22.06.2006 privind stabilirea conditiilor de introducere
pe piata si punere in functiune a mijloacelor de maszrare in copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG
nr.34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 4.800.000 lei. (Formularul 5
din Sectiunea III Formulare) . Pentru informatii suplimentare privind
modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: - Lista
principalelor contracte de executie de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita
declaratia pe propria raspundere a operatorului economic - Formularului 9 din
Sectiunea III Formulare.,Experienta similara - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze
specifice, in ultimi 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) de
lucrari similare cu valoare de cel putin 2.400.000 lei fara TVA . Se accepta
cumularea din maxim doua contracte.,Declaratie conform art. 188 alin. 3 lit. f
privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune
operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de
lucrari prin care operatorul economic face dovada ca dispune de:2 P.R.B.-uri cu
o capacitate de ridicare de minim 200 kg la minim 11 m, macara cu o capacitate
de ridicare de minim 5000 kg, doua buldoexcavatoare (sau tractoare
incarcatoare, ciocan hidraulic (picon, autobasculanta cu capacitate de minim
4tone;freza pentru taiat asfalt, compactor mecanic, autolaborator PRAM
specializat in incercari, prelocalizari si localizari exacte ale defectelor
electrice pe cabluri subterane.,Declaratie conform art. 188 alin. 3 lit.b si d
privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si
cadrelor de conducere prin care operatorul economic face dovada ca dispune
de:minim 20 persoane calificate in meseria de electrician si autorizate intern
NPM, din care, minim 3 ingineri autorizati A.N.R.E. - gradul III A+B, minim 2
maistrii autorizati A.N.R.E. - gradul II B, minim 5 persoane autorizate
A.N.R.E. , gradul IB De asemenea ofertantul va dispune de personal care sa-i
confere urmatoarele: calitatea de"Responsabil tehnic cu executia atestat
MEF (Ministerul Economiei si Finantelor)" conform Legii 440/2002. Se va
prezenta copia certificatului de atestare si a legitimatiei aferente, calitatea
de"Responsabil tehnic cu executia atestat MDLPL (Ministerul Dezvoltarii,
Lucrarilor Publice si Locuintei)" conform Legii 10/1995. Se va prezenta
copia certificatului de atestare si a legitimatiei aferente, calitatea de
"Responsabil cu protectia si securitatea muncii " conform Ordinului
ANRE nr.24 din 2007,Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la
protectia mediului in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte
(moloz etc). Se solicita o declaratie prin care, in cazul in care ofertantul
este declarat castigator, se angajeaza sa prezinte un acord de depunere si
depozitare a deseurilor inerte la o platforma de procesarea deseurilor din
constructii si demolari agrementata de Ministerul Mediului. In cazul unei
oferte comune, standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii. ISO 9001 sau echivalent privind standardele de
asigurare a calitatii in domeniul executiei de linii electrice, aeriene sau
subterane cu tensiuni nominale de 0,4kV - 20kV si posturi de transformare,ISO
14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului
in domeniul executiei de linii electrice, aeriene sau subterane cu tensiuni
nominale de 0,4kV - 20kV si posturi de transformare Pentru informatii
suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e)
necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de
date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) PROCEDURA
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) INFORMATII
ADMINISTRATIVE
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 16.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 17.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII
SUPLIMENTARE
VI.1) MOD DE FINANTARE
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 02.07.2013 08:59
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.