luni, 22 iulie 2013

Peninsula nu a făcut vreo mare performanță cu mutarea în bârlogul lui Boc!



Peninsula nu a făcut vreo mare performanță cu mutarea în bârlogul lui Boc!

Dintr-un comunicat primit de la organizatorii Peninsula reiese că nu s-a făcut vreo mare performanță cu mutarea Peninsulei la Cluj-Napoca! Nemulțumiți de lipsa de sprijin din partea rataților din Primăria Târgu-Mureș, gangsterași care au propus Parcul municipal, ca să aibă porcii o scuză în a munci acolo, pe firmele viermilor PDL Mureș, cei de Peninsula s-au mutat în patria lui Boc, la alt pedelist cu afaceri pe măsură și cu primari urmăriți pentru mită ordinară. Se poate ca să îi fi costat pe organizatori renunțarea la rockul adevărat și înlocuirea lui cu trupe și soliști la mare distanță de gen, dar concluzionăm: Peninsula Cluj-Napoca nu e la nivel de Peninsula Târgu-Mureș din punct de vedere al numărului de vizitatori și dă apă la moară borfașilor din Primăria Târgu-Mureș care își frecau palmele de bucurie că nu mai exista evenimentul cu bilete, ci doar găinăriile pe bani publici.
60 de mii de vizitatori la prima ediţie Peninsula în Cluj


60 de mii de vizitatori au participat la cea de a XI-a ediţie a Festivalului Peninsula, care a avut loc, pentru prima dată, în Cluj-Napoca. Pe scenele Peninsula au urcat staruri internaţionale precum Paul Kalkbrenner, Alborosie, Emir Kusturica & The No Smoking Orchestra, Ska-P, Marky Ramone’s Blitzkrieg, Modestep, N.O.H.A., Camo&Krooked, Benga, Pete Tong, Umek sau Rotfront, dar evenimentul a reunit şi foarte multe staruri autohtone şi talente mai puţin cunoscute printre cele 140 de concerte.
Pe lângă cele patru scene principale – Main Stage, Freedom Music Arena, Cluj Rocks Stage powered by The Shelter Agency – mai multe locaţii alternative au oferit publicului concerte şi petreceri: Janinsula a fost dominată de world music şi folk, Bruno Unplugged Wine Garden de concertele acustice, la Red Bull Sound of Town DJ-ii celor mai populare cluburi clujene au mixat pentru peninsulari, la MIERT Pub au cântat formaţii din Transilvania, la Soto şi Celo muzica electronică a animat atmosfera, iar la Tatratea afterparties by wUnderBar petrecera a ţinut până la miezul zilei.
Concertul cu cel mai numeros public la Scena Mare a fost cel susţinut de Paul Kalkbrenner. La Kiss Terrace Modestep a atras cei mai mulţi peninsulari, iar la Freedom Music Arena Şuie Paparude a reuşit să facă, din nou, cea mai bună petrecere. La fel ca în fiecare ediţie, Festivalul Peninsula şi-a surprins şi anul acesta publicul cu o apariţie mai puţin cunoscută dar care a ajuns să fie foarte apreciată: trupa italiană The Sweet Life Society.
Şi oferta non-muzicală a fost mai bogată ca niciodată, cu piese de teatru, literatură, mese rotunde, expoziţii, proiecţii de film, stand-up comedy, programe oferite de organizaţiile non-guvernamentale grupate în jurul locaţiei Cluj-Napoca, Capitală Europeană a Tineretului 2015, precum şi cu numeroase activităţi sportive şi distractive. Programul de prevenţie a consumului de droguri desfăşurat de Independence Zone a avut cei mai mulţi participanţi din istoria evenimentului.
Festivalul Peninsula, adept al multiculturalismului şi al dialogului interetnic, a atras atenţia, în parteneriat cu mişcarea "Da, poftiţi! - Igen, tessék!" asupra multilingvismului punctelor de vânzare din cadrul evenimentului. Cu ajutorul  tăbliţelelor aşezate la stand-uri, vânzătorii au putut semnaliza servirea în română, maghiară şi engleză. Unităţile economice au avut propria lor tăbliţă, care a putut fi  modificată periodic, în funcţie de limba personalului de serviciu. Indicatoarele le-au fost de folos atât comercianţilor, care şi-au vândut mai uşor produsele, cât şi clienţilor, care şi-au folosit limba maternă şi au economisit, astfel, timp. Patronii au solicitat numai 21 de indicatoare în română şi engleză şi unul singur exclusiv în limba română. Astfel, majoritatea covârşitoare a tăbliţelor a arătat că servirea la Peninsula se face în trei limbi.


Festivalul Peninsula a avut loc între 18 şi 21 iulie în Cluj-Napoca, în Pădurea Făget, cu sprijinul Primăriei şi al Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca. Sponsori principali au fost Ursus şi Pepsi. Parteneri media principali: Rock FM, Zile şi Nopţi şi Grupul Adevărul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.