RCS-RDS
nu îți umfli mușchii și cu Trustul Pro, după modelul Discovery, ca să te plângi
că ăia vor bani în plus?!
Vă
mai aduceți aminte de golănia RCS-RDS, care avea ca scop scoaterea canalelor
Discovery din grilă și înlocuirea lor cu canale de 2 lei? Bandiții au lucrat
cum trebuie și după ce s-au dat de ceasul morții cum că Discovery cere bani
(pentru canale adevărate, nu pentru mizerii cu preluări, cum are RCD-RDS, care
a ajuns să bage la pachet și vreo 6 mizerii regionale, canale sârbe în zone în
care nimeni nu e interesat de așa ceva și nici măcar nu există minoritate
sârbă!). În caz că ați uitat cum bandiții plângeau pentru interesul cetățeanului
care trebuie să scoată mai mulți bani din buzunar, citiți mai jos și așteptați-vă
ca bandiții să nu procedeze la fel cu trustul Pro. Pe ce pariem că abonamentul
va crește automat și lichelele astea nu vor ieși în față să plângă că proteviștii
vor bani?! Succes, DNA, în dosarul șantaj Antene la RCS-RDS și în afacerea cu
posibilă mită de la RCS-RDS pentru Mitică de la (ba)Ligă!
RCS
& RDS nu intentioneaza sa renunte la difuzarea canalelor documentare, ci
doar sa le inlocuiasca pe unele dintre acestea.
Compania
noastra nu poate fi de acord sa continue difuzarea canalelor Discovery, cu
plata unor tarife de 3 ori mai mari decat cele pentru alte canale similare,
pentru toti abonatii sai, in conditiile in care cota medie de audienta a
canalelor Discovery este de aproximativ 1%. Nu putem accepta principiul: 1%
doresc si 100% platesc!
Intrucat
tarifele Discovery au fost intotdeauna in dolari SUA, desi abonamentele noastre
sunt platite in lei, sumele solicitate de grupul Discovery, numai pentru
Romania, au crescut continuu de-a lungul anilor, indiferent de criza economica
sau de ratele de schimb valutar. Astfel, echivalentul in lei al sumelor din
2012 este de doua ori mai mare decat al celor din 2008, adica o crestere cu
100% in 4 ani.
Citeste
mai mult: http://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/140674/rcs-rds-nu-mai-difuzam-discovery-pentru-ca-tarifele-cerute-sunt-de-3-ori-mai-mari-decat-pentru-alte-canale-similare.html#ixzz2aKC0OLRf
Contractul RCS&RDS
cu Discovery Networks expira astăzi. Compania de comunicații a scos din grilă
canalele Discovery fără aprobarea Consiliului şi riscă o amendă de până la
200.000 de lei.
Firmele ce furnizează servicii de cablu ar
trebui să notifice clienții și să le obțină acordul înainte de a prelungi
automat contracte încheiate pentru o perioadă determinată
Începând de aseară,
abonaţii RCS-RDS nu vor mai putea urmări canalele Discovery Channel, Animal
Planet, TLC, Discovery World, Discovery Science și Investigation Discovery.
Compania de comunicații a scos deja din grilă canalele Discovery Networks,
chiar în ziua în care contractul de retransmisie expiră. Programele au fost
scoase fără acordul CNA, care a amânat discutarea cererii companiei de
telecomunicații pentru şedinţa de marţi.
Citiţi mai mult:
SCANDAL INTERNAŢIONAL. RCS a oprit Discovery fără acordul CNA. VEZI REACȚIA LUI
MARK HOLLINGER, PREŞEDINTE DISCOVERY > EVZ.ro
http://www.evz.ro/detalii/stiri/scandal-international-rcs-rds-a-oprit-discovery-fara-acordul-cna-1013670.html#ixzz2aKBDiTZG
EVZ.ro
Compania Digi TV (RCS
& RDS) a fost amendată cu 117.000 de euro de către Autoritatea Naţională de
Media şi Comunicaţii (NMHH) din Ungaria, după ce în noiembrie 2012 a scos
ilegal din grila de programe posturile Discovery, scrie Broadbandtvnews.com.
NMHH a considerat că abonaţii
trebuiau înştiinţaţi cu cel puţin o lună înainte că posturile Discovery urmează
să fie scoase din grilă, pentru ca aceştia să aibă timp să schime operatorul,
dacă mai voiau să recepţioneze aceste canale. Gandul.ro
Cât vor plăti companiile
de cablu Preţul de pornire în negocierile cu cabliştii este de la un euro (4,5
lei) pe abonat, pe lună, pentru întregul pachet de canale (Pro TV, Acasă TV,
Acasă Gold, Pro Cinema, Sport.ro, Pro TV International şi MTV), potrivit
datelor de pe site-ul Pro TV. Preţurile sunt valabile „începând cu data
intrării în vigoare a Ofertei Generale a Pro TV, sub condiţia ca regimul
must-carry să nu mai fie aplicabil canalului Pro TV“. RCS&RDS are 3
milioane de abonaţi la serviciile TV, Romtelecom – 1,22 milioane, iar UPC –
aproximativ 1,2 milioane, potrivit paginademedia.ro. Discounturile oficiale
aplicate de Pro TV cabliştilor variază în funcţie de numărul de abonaţi, de la
0% pentru companiile cu mai puţin de 300.000 de clienţi până la peste 66%
pentru distribuitorul cu peste 3 milioane de abonaţi. Făcând un calcul
estimativ şi aplicând discountul maxim, reiese că RCS&RDS ar putea plăti în
fiecare lună către Pro TV în jur de un milion de euro pentru întreg pachetul de
canale, iar Romtelecom şi UPC – aproximativ 667.000 de euro. Rămâne de văzut
dacă operatorii de cablu vor suporta această cheltuială sau vor transfera
aceste costuri în factura fiecărui abonat.
Citeste mai mult:
adev.ro/mqi163
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.