sâmbătă, 16 aprilie 2016

Hoția TVR Târgu-Mureș: 56 de angajați - 3,52 milioane lei salarii și 60.000 de euro pentru colaboratori, la venituri totale de…150.000 de euro!



Hoția TVR Târgu-Mureș: 56 de angajați - 3,52 milioane lei salarii și 60.000 de euro pentru colaboratori, la venituri totale de…150.000 de euro!
DNA Târgu-Mureș, ceva deranj la hoția TVR Târgu-Mureș, locul în care banii prostimii nu acoperă cheltuielile neterminaților?!
2.6.5.TVR TÎRGU MUREŞ 
Înfiinţat în 2008, Studioul Teritorial TVR Tg. Mureş acoperă Regiunea 7 Centru (Mureş, Covasna, Harghita, Alba și Brașov, mai puțin Sibiu) şi are 50% din emisiuni în limba română şi 50% în limba maghiară. Emisia de 12h şi 10min./zi (L-V) și 12h şi 30 min/zi (S-D) acoperă zilnic intervalul: 07.00 – 11.00 şi 12.30 – 21.00. Între 11.00 – 12.30, respectiv 21.00 – 07.00 preluăm programul TVR 3, iar în intervalul 18.00 – 18.20 (L-V) preluăm jurnalul regional TVR 2. Grila are patru jurnale de ştiri (două în română şi două în maghiară) şi 39 de emisiuni (19 în limba română, 19 în maghiară şi una în germană). 
 Activitatea editorială (genuri, ponderea programelor) Grilele de emisiuni ale Compartimentului Ştiri Sport Programe pe anul 2015 au fost stabilite în concordanţă cu bugetul alocat, având prioritate emisiunile informative, educative și culturale, respectiv emisiunile de divertisment din perioada sărbătorilor și cele dedicate TVR 3. Emisiunile respectă formatele EBU şi duratele agreate de către SRTv. - Programe de informare: „Jurnal Regional” (ştiri) – 120 min./săptămână, „Orașul în direct” (talk-show) – 60 min/săptămână, Sport magazin (talk-show) – 30 min./săptămână, „Satul meu” (reportaj) – 30 min./săptămână, Retrospectiva săptămânii (ştiri) – 60 min./săptămână - Programe educative, culturale, religioase: „Picătura de cultură” (magazin cultural) – 60 min./săptămână, „Cuvântul care zideşte” (magazin religios) – 30 min./săptămână, „Meseriaşii” (reportaj) – 30 min./săptămână, „Literaniversara” (reportaj) – 5 min./zi, „Tableta de sănătate” (magazin) – 30 min./săptămână, „Preţul succesului” (talk-show) – 30 min./săptămână - Filme (de ficțiune, de animație, documentare, seriale):  „Biruitorii” (doc.) – 30 min./săptămână, „Istoria necunoscută” (doc.) – 30 min./săptămână - Programe de divertisment și alte tipuri de programe:  „Din zestrea Ardealului” (panel-show) – 85 min./săptămână, „Cap de afiş” (magazin cultural) – 60 min./săptămână - Emisiuni furnizate pentru TVR 3: „Cântec și poveste“ (panel-show) 85 min./ săptămă, „Tableta de sănătate” (magazin) 60 min./ săptămână, „Picătura de cultură” (magazin cultural) 60 min./ ½ săptămâni, „Cuvântul care zideşte” (magazin religios) 60 min./ 1/5 săptămâni, „Satul meu” (magazin agrar) 60 min./ ½ săptămâni, „Meseriașii” (reportaj) 30 min./ săptămână, „Biruitorii” (documentar) 30 min./ săptămână.   „Oraşul în direct” (talk-show) 60 min./ săptămână, „Cap de afiş” 60 min. (magazin cultural)/săptămână, „Istoria necunoscută” (documentar) – 30 min./săptămână. Însumate, din aceste cifre rezultă un program de aproximativ 25 h/lună. 
Organigrama studioului teritorial cuprinde în structura sa un număr de 60 de posturi, din care 56 de angajaţi (4 posturi vacante), repartizați pe următoarele compartimente: conducere şi secretariat: doi angajaţi; redacţia Programe, Ştiri: 11 angajaţi (un post jurnalist senior – vacant); redacţia Minorităţi: 11 angajaţi; Serviciul Tehnic-Producţie: 22 angajaţi; serviciul Economic Administrativ Marketing: 10 angajaţi (trei posturi vacante). În anul 2015 s-au achiziţionat 3 kit-uri de camere pentru teren cu înregistrare pe suport solid, s-a extins capacitatea de stocare prin achiziţia unui server pentru fişiere, grupurile de montaj au beneficiat de un upgrade de sistem şi s-a continuat programul de digitalizare a arhivei video.  Lipsa unei unităţi mobile DSNG sau a unui car pentru transmisii TV fac imposibilă transmisia în direct din afara studioului. 
 Marketing şi vânzări Începând cu luna februarie a anului 2013, activitatea compartimentului de marketing şi vânzări a trecut în componenţa serviciului Economic Administrativ Marketing. Obiective specifice:  Creşterea încasărilor din publicitate;  Întărirea comunicării cu mediul extern;  Creşterea notorietăţii studioului printr-o promovare eficientă.  
54 
 Activitatea economică.  I. Situaţia comparativă a cheltuielilor TVR Tg. Mureş 2014/2015
lei
Perioada de raportare
Cheltuieli directe
Cheltuieli indirecte
Cheltuieli generale
Total     cheltuieli Sem.I  2014 1.822.620 589.814 286.729 2.699.163 Sem.I 2015 1.444.558 615.143 147.139 2.206.840 Sem.II 2014 1.400.306 608.734 164.865 2.173.905 Sem.II 2015 1.636.262 541.329 313.377 2.490.968 An 2014 3.222.926 1.198.548 451.594 4.873.068 An 2015 3.080.820 1.156.472 460.516 4.697.808 
II. Salarii şi onorarii a.) Cheltuieli cu salariile pentru personalul TVR Tg.Mureş lei An 2014 3.325.278 An 2015 3.524.029 
Numărul mediu de personal TVR Tg. Mureş An 2014 59 An 2015 56 b.) Onorarii colaboratori (drepturi de autor, drepturi conexe, convenții civile) lei An 2014 250.023 An 2015 255.500 
III. Venituri
lei
An
Venituri publicitate
Venituri sponsorizari
Venituri taxă
Alte venituri
Total venituri 2014 33.287 40.580 567.273 42.042 683.182 2015 41.046 19.832 509.854 53.787 624.519  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.