vineri, 22 aprilie 2016

Genial: Cora Muntean amenință hoții din Primăria Târgu-Mureș pentru modul în care au plantat pișcoturile pe firme abonate



Genial: Cora Muntean amenință hoții din Primăria Târgu-Mureș pentru modul în care au plantat pișcoturile pe firme abonate
Poate DNA are curiozitatea să caute legătura între foamea mituitului jegos din primărie pentru firmele abonate la hoț, unele care și întorc obligațiile pentru dedicație sub acoperirea de sponsorizare! Circuitul mitei în natură, nu doar pentru scursura de viceprimar idiot, cu mită Coral!
În premieră la Primăria Tîrgu Mureș: plângere cu pantofi atașați. Am primit număr de înregistrare.
Prin prezenta, eu, Maria Cora Muntean, cetățean contribuabil din Tîrgu Mureș fac următoarea
Plângere
În ziua de 20 aprilie 2016, în jurul orei 17.30, mi-am distrus pantofii circulând pe trotuarul din centrul municipiului Tîrgu Mureș. Nu este prima dată când, din cauza pișcoturilor din care sunt făcute unele părți ale trotuarelor, îmi zdrelesc tocurile de la pantofi. De asemenea, nu sunt nici prima, nici singura persoană care pățește asta, de aceea consider că este de datoria mea să vă determin să găsiți o soluție. Până când veți găsi această soluție, vă las pantofii pe care ieri i-am încălțat a doua oară și vă rog să găsiți o soluție de despăgubire. Eu chiar nu-mi permit să-mi cumpăr zilnic pantofi și nici să-i folosesc într-o stare deteriorată. În cazul în care nu veți găsi o soluție, mă voi adresa instanței.
Regret, dar nici măcar de complezență nu pot folosi formula clasică de încheiere prin care să vă asigur de respectul și considerația mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.