miercuri, 20 aprilie 2016

DNA a anunțat oficial mitele hoților din primărie și CJM. Încă nimic oficial de mita Coral luată de Claudiu Maior!



DNA a anunțat oficial mitele hoților din primărie și CJM. Încă nimic oficial de mita Coral luată de Claudiu Maior!
Cum Maior e dat în EVZ, din dosar DNA, de acum vreo 18 luni cum că a luat mită Coral, prin Kagan Ildiko, poate aflăm de la DNA Târgu-Mureș cum e cu mita luată de escrocul acesta, care și-a făcut PFA la hoțul Florea cu nici 48 de ore înainte de angajare! DNA, scoateți bastarzii PDL din primărie, CJM și închideți hoțiile pur românești ale jegurilor etnice care fură pentru toată istoria lor!  Dacă sunt de acord și hoții din SRI care au prestat pentru porcul etnic din primărie, în mai multe campanii electorale!

Perchezițiile de la Mureș
După declarațiile complete făcute de consilierul lui Uioreanu, DNA a pus sub ascultare telefonul lui Badea. Așa s-a aflat că acesta are relații apropiate cu Primăriile Zalău și Târgu Mureș. La Târgu Mureș, procurorii DNA au făcut percheziție la biroul și la locuința lui Ildiko Kagan (foto), șef Serviciu Control Activități Edilitare.

O interceptare dintre Badea și Ildiko Kagan arată că ce doi se cunoșteau și chiar se întâlneau în anumite localuri din Târgu Mureș.
Badea: Voiam să vă întreb dacă v-ați putea vedea cu mine? Eu sunt pe aci, dar să-mi spuneți unde să vin.
Ildi: Acum eu îs sus la Primărie.
Badea: În afară de acolo.
Ildi: Pot să vă sun așa, în 20 de minute?
Badea: Da. Sunați-mă.
Înainte de a vorbi cu directoarea Kagan de la Primăria Mureș, Alexandru Badea poartă o discuție cu un angajat și vorbește cu acesta despre plățile pe care trebuie să le facă, cel mai probabil funcționarilor publici.
Domn: Alina vă întreabă dacă s-a reușit - cumva - să se facă plățile?
Badea: Acuma când mă duc, fac plăți: la Neon fac mâine ...
Domn: Am înțeles.
Badea: A voiam să știu dacă, cei de la Târgu Mureș, dau drumul la ceva?
Domn: Săptămâna asta o să dea drumul la ceva, dar nu știm încă la cât.
Badea: Da, să se ducă la directoarea economică ... Îl sun eu și pe Claudiu (n.n. viceprimaruil orașului Târgu Mureș, Claudiu Maior).
Alexandru Badea de la Coral Impex avea o relație foarte apropiată și cu viceprimarul din Mureș, Claudiu Maior, cu care se tutuia, la telefon.
Viceprimar: Pe unde ești, ai venit în țară?
Badea: Am venit în țară ...
Viceprimar: Intră până la mine, la Mureș, dacă poți, mâine dimineață, la prima oră.
Badea: Haideți că încerc mâine.
La Zalău se duce cu vinul și tainul
Tot ieri, procurorii DNA au descins la Primăria Zalău și au solicitat acte legate de activitatea firmei Coral Impex. ”Anchetatorii au percheziționat biroului lui Ștefan Jugreștean, șeful direcției Corp Control. Se pregătesc documente legate de acest contract. Este un  contract multianual. A avut loc licitație în anul 2012”, a declarat, pentru EvZ, primarul Căpâlnașiu (foto).

În dosar de corupție a lui Horea Uioreanu au fost strecurate mai multe stenograme ale unor discuții susprinse între Alexandru Badea și Ștefan Jugreștean, în care se vorbește codificat de plata parandărătului.
Jugreștrean: Astăzi îi ziua lui domnu primar.
Badea: Bine că mi-ați spus, să-i trimit și eu un mesaj de felicitare.
Jugreștean: Mă gândeam că poate ... să nu uitați, în ideea asta am sunat ca să nu uitați.
Badea: Da, foarte bine că mi-ați spus ... V-am zis că pe data de 10 așa, o să vin și eu pe acolo, dar poate vin ceva mai devreme, să văd, funcție de ... vă aduc și un vin de ăla bun. Un vin roșu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.