joi, 5 iunie 2014

Clodu Maior felicită echipa lui Tati Țerbea și după ce decesul neplâns de nimeni. Dumnezo, bagabont, ca să folosim termeni din academicianul Maior, nu dă cu bățul!



Clodu Maior felicită echipa lui Tati Țerbea și după ce decesul neplâns de nimeni. Dumnezo, bagabont, ca să folosim termeni din academicianul Maior, nu dă cu bățul!
Bandiții  PDL ai lui Florea continuă promovarea întreținutului și declaratului ilegal Maior, pentru a-i face imagine curată pentru următoarele alegeri etnice la care porcul pedelist cunoscut vrea să lase în urmă gășcarul întreținut din bani publici, Clodu Maior. În caz că ați uitat specimenul Maior, priviți conversație cu porcul Țerbea, după ce porcul Țerbea dezafiliase Craiova pentru ca șmecherul întreținut de porcul pedelist, Maior, să pună mâna pe 3 fotbaliști pentru gunoiul lui de echipă cu loc în campania electorală a porcului mare PDL Mureș. Vagabonzi de Târgu-Mureș și Brașov, nu?!

Pe data de 13.09, ora 19.18, viceprimarul Tg.Mureşului, Claudiu Maior, îl sună furios pe Sorin Ţerbea pentru ca acesta să-şi folosească influenţa la Ion Neagu, şeful comisiei de disciplină a LPF, şi să modifice raportul întocmit la partida FC Tîrgu-Mureş- Astra (2-2), arbitrată de Augustus Constantin. Cei doi sînt nemulţumiţi şi de activitatea lui Aurelian Băbuţan, director general FC Tg. Mureş.

Ţerbea: Da, moşu...
Maior: Alo! Îl dau afară, mă!
Ţ: Dă-l afară! Dă-l afară!
M: Mă, Sorine... dă-i telefon la Neagu. Vezi că ăia nu ştiu ce o trecut în foaie că... O persoană necunoscută a atacat arbitrul cu cuvinte: "că-i dau un cap în gură". Scrie în foaie.
Ţ: Două necunoscute.
M: Persoane necunoscute, da.
Ţ: Îhî.
M: Na, o persoană necunoscută a adus injurii arbitrului şi în paranteză: "de-ţi dau un cap în gură", ha, ha! Şi-o închis paranteza! Ha, ha!
Ţ: Ha, ha, ha. Da' cine-o scris asta, mă?
M: Zice că arbitru. Da' domnul Aurelian nu ştie ce semnează.
Ţ: Ăsta-i nebun la cap!
M: Poate dă Dumnezo şi ne suspendă terenul, c-apoi îi suspendat şi ăsta, liniştit!
Ţ: Na, bine. Sun acuma. Gata! OK! Pa!


În ziua de joi, 8 septembrie 2011, la ora 14:58:19, ŢERBEA SORIN IOAN, de la postul telefonic 0745.300XXX este contactat de un domn (n.n. CLAUDIU MAIOR) aflat la postul telefonic 0733.400XXX.

Cei doi poartă următoarea discuţuie:

ŢERBEA: Da.
DOMN: Sorine, nu ştii, nu...o rezolvat cu Subotici, sau...?
ŢERBEA: Nu. Nu. Nu. Deci mi-o dat Stîngaciu (juristul FRF) telefon, ă..., mobil, la 10 jumate astăzi, după ce mi-ai spus tu, am primit contractul în română, s-o dus la MIRCEA SANDU cu el, MIRCEA SANDU l-o trimis la şefu' de comisie, ăla care o zis...zice mă, mă abţin, nu pot. MAI REPEDE DE MARŢI NU POATE NICI MIRCEA SANDU, TATI. CREDE-MĂ!
DOMN: Am înţeles.
ŢERBEA: Na...Astăzi o primit într-adevăr contractul, sînt aici cu domnu' Bobuţan (n.r. Aurelian Băbuţan - preşedintele lui FCM Tîrgu Mureş), o trimis contractul în română, totul este în regulă. Mai repede de marţi nu se poate.
DOMN: Bine.
ŢERBEA: Na...Bine. Ciao!


Cu patru zile înainte, duminică, 4 septembrie 2011, la ora 19:18:45, ŢERBEA SORIN IOAN de la postul telefonic 0745.300XXX era contactat de acelaşi CLAUDIU MAIOR aflat la postul telefonic 0733.400XXX, în legătură cu acelaşi subiect, "cazul Subotici".

ŢERBEA: Da, Clodu...
CLAUDIU: Sorin...
ŢERBEA: Da, tati...
CLAUDIU: Vezi un pic la...pe Subotici ăsta, care l-am adus...
ŢERBEA: Da.
CLAUDIU: Comisia mi-o programat cu el ca să-l dea liber, la Federaţie în data de 15. De el vineri nu va juca. L-am adus...am meciul cu Astra...
ŢERBEA: Păi stai puţin, ce comisie? Că mă duc la Bucureşti mîine, Claudiu.
CLAUDIU: Comisia de la, de la Federaţia Română, de la Soluţionarea Litigiilor.
ŢERBEA: Ce-o zis că...
CLAUDIU: Deci nu-i de la Mitică că-i de la MIRCEA SANDU.
ŢERBEA: Păi nu mai... MĂ DUC EU MÎINE LA MIRCEA SANDU ŞI-I SPUN SĂ-I DEA DRUMU'. NU MAI DISCUTĂM!
CLAUDIU: Deci să... Nu. SĂ FACĂ COMISIE PÎNĂ JOI, PÎNĂ MIERCURI... ÎNţELEGI?
ŢERBEA: SĂ FACĂ COMISIE MÎINE, MĂ! NU MĂ INTERESEAZĂ! MĂ DUC EU MÎINE ŞI ŢI-O REZOLV!
CLAUDIU: Na... Bine...
ŢERBEA: Ai cumva un act, cu ce-ai trimis tu la Federaţie, Clodu?
CLAUDIU: Da cum să nu! ...Na auzi, mîine dimineaţă sună-l pe... Aurelian (n.r. Băbuţan - preşedintele lui FCM Tîrgu Mureş).
ŢERBEA: Între 10 şi... După 10... Pînă la 11 să ţină Bobuţan (n.r. Băbuţan) telefonul deschis că io ajung la Bucureşti, MĂ DUC GLONŢ LA FEDERAŢIE ŞI-L SUN ŞI-I SPUN LA DOM' PREŞEDINTE SĂ... SOLUŢIONEZE PROBLEMA.
CLAUDIU: Bine... Bine, hai că ne...
ŢERBEA: Bine. Pa!


GSP.ro: În cele din urmă, lucrurile s-au derulat conform celor spuse de Sorin Ţerbea în stenograma din 8 septembrie 2011, iar CNSL a FRF a decis JOI, 15 SEPTEMBRIE, ca atacantul Danijel Subotici să fie declarat liber de contractul care-l lega de Universitatea Craiova.
Clubul din Bănie a contestat hotărîrea precizînd că fotbalistul Danijel Subotic este singurul care are două decizii diferite din partea Comisiei Naţionale de Soluţionare a Litigiilor a FRF prin care se poate legitima la un alt club! Una din 15.09.2011 şi una din 27.09.2011

O altă convorbire telefonică, din 9.09, ora 21.11, în ziua meciului FCM Tg. Mureş-Astra (2-2), evidenţiază clar, în opinia procurorilor, faptul că FCM Tîrgu-Mureş nu doar că ştia dinaintea partidelor de Liga 1 numele arbitrilor care oficiau, ci, prin intermediul lui Sorin Ţerbea, influenţa direct alegerea arbitrilor care să conducă partidele mureşenilor.

Discuţia are loc între Sorin Ţerbea şi Doru Moca, director Casa Tineretului din Tg. Mureş, la dosar fiind notat de către procurori în dreptul numelui său: "Duce şpăgile unde Maior are nevoie. Ex: arbitrii" - scrie la dosar.

Ţerbea: Da, tati...
Moca: Tati, îi bătaie de joc.
Ţ: Acuma, într-adevăr şi mie mi s-o părut un pic arbitrajul cam...
M: Şmecheresc...
Ţ: Şmecheresc, dar...
M: Îţi zic io... Centralu'! Centralu', 100%! (partidă arbitrată de Augustus Constantin)
Ţ: Îhî.
M: Bine. Vorbim. Ne auzim.
Ţ: Păi, da' auzi mă... N-are cum, că acum 5 zile l-am schimbat, că era altul! Eu l-am schimbat!
M: Degeaba! Mai bagabont!
Ţ: Ppppffff!
M: Bine.
Ţ: Da. Na, bine. Bine, tati. Ciao!



Luni seara, în Sala Polivalentă din Tîrgu Mureş a avut loc un foarte dinamic meci de futsal, prima partidă din finala Campionatului Naţional, în care s-au întâlnit echipele City’us – Tîrgu Mureş şi Autobergamo Deva. Partida a fost câştigată de echipa din Tîrgu Mureş cu scorul de 7-6, prin această victorie tîrgumureşenii dobândind şanse importante de câştigare a titlului naţional. „ A fost un meci foarte viu, plin de faze impresionante şi de goluri. Băieţii noştri au jucat foarte bine, au luptat şi au condus pe tot parcursul meciului, iar la final au învins. Îi felicit. M-am simţit foarte bine la meci şi le ţin pumnii pentru cele două partide de la Deva. Dacă acolo vom câştiga un singur meci din cele două, vom fi din nou campioni. Este o mare bucurie pentru întreaga primărie să vedem cum sportul mureşean este în topuri”, a declarat viceprimarul Claudiu Maior, prezent la meciul celor de la City’us. Următoarele două partide se vor desfăşura la Deva în zilele de luni 9 iunie şi joi 12 iunie. Să le ţinem pumnii băieţilor noştri !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.