joi, 12 iunie 2014

Învățământ sănătos, la 25 de ani de la Revoluție, un banc!



Învățământ sănătos, la 25 de ani de la Revoluție, un banc!
O Românie sănătoasă presupune, după mine, un învățământ sănătos! Avem peste 25 de miniștri pentru 25 de ani de minister, așadar, fiecare nebun a venit cu păsărica lui și nimeni nu a pus în aplicare proiectele anterioare, cu mici excepții. Am trecut în 25 de ani de la admiterea cu concurs în facultate la plicul și înscrierea pe listă, pentru salariile de sute de mii de lei ale conducerilor universităților de stat cu mult mai multe locuri cu taxă decât omologul lor de la privat! Am trecut și prin propuneri imbecile, cu intratul la facultate fără bac, invenția rectorului Andronescu, disperat că nu poate băga în facultate toți amatorii de diplome pe bani. Am inventat clasa zero ca să motivăm investițiile unor băieți deștepți, dar am constatat că nu există spații și profesori pentru așa ceva. Am scos un an de facultate, ca să inventăm masteratul care completează facultatea (doh!) și doar medicii mai învață exact atâți ani (6) pentru o diplomă, cât învățau și înainte de 1990. Am schimbat numele ministerului, care nu mai e al Învățământului, ci al …Educației, de parcă educația se face la școală, nu acasă! Am inventat materii precum Religie - cultul ortodox și Șahul, pentru a servi interesele financiare și de îndoctrinare ale unora și pentru a se plasa oameni fără calificare în sistem, am obligat elevii să semneze, prin părinți, pentru ca bandiții din primărie să lucreze la școli pe firmele de partid hoțesc și etnic, iar elevii au fost încolonați pentru a sorcovi conducătorul iubit care le face pachețele din banii publici pe loaza abonată la banul public și nimeni nu a comentat hoțiile tovarășului fost tovarăș, pe care le-ar fi comentat înainte de 1990, dovadă că spiritul civic la români e inferior până și cuvântului…inferior, așa cum e definit în DEX. Am acceptat ca tot felul de neterminați să scoată manuale pentru școli, dar ei fiind fără grade didactice, fără calificări, doar niște șmecherași care au o tipografie și un gangster la minister, care să le avizeze aiureala, am acceptat mita în canpania electorală a banditului de la primărie, cu tichete cadou pentru profesori, pe care le-au și dat înapoi, fiind ilegale și am acceptat consulații plătite exact la profesorul care nu e în stare în clasă să îi învețe pe elevi. Și nu în ultimul rând, am acceptat ca toți repetenții, plagiatorii și hoții de drept de autor să ne conducă, fie la ministere, fie în școli, fie la inspectoratele școlare, avizând hoția prin dezinteresul dovedit. Sunt 25 de ani de la Revoluție și poate niciodată învățământul românesc nu a arătat mai stupid, mai politizat, mai furat de bandiții pe care i-am ales. Cu toate acestea, să ne…bucurăm, așadar, cum sună versurile Gaudeamus Igitur?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.