vineri, 20 iunie 2014

Involuția reclamei de la Campionatul mondial de fotbal



Involuția reclamei de la Campionatul mondial de fotbal
Să ne aducem aminte de anul 1990, cu primul campionat mondial de fotbal transmis în direct, în România. Adidas Torsion- Daca vrei, poti. Reclama a rulat foarte des, iar vedeta era Steffi Graf, care juca tenis în adidașii minune. https://www.youtube.com/watch?v=RkG1spDolSU&feature=kp#

2014, campionatul din Brazilia. Reclamele nu mai sunt bazate pe performanța sportivului, care  nu mai face punct pentru că are adidașii speciali, ci sunt bazate pe lipsa mătreții! Ronaldo și Messi se înghesuie să ne arate cum lovesc ei mingea cu capul și cum nu le jenă de coechipieri atunci când îi îmbrățișează și nu le mai cade …fulgul din cap! Mai sunt câteva reclame la fel de aberante la sucurile răcoritoare (apă cu bule și cu caramel) sau la chipsuri minune, tot cu mega-fotbaliștii menționați. Judecând după  logica de a promova tot felul de prostii pe motiv de motor cu E-uri și coloranți care ar ține sportivul în funcțiune, reclama de la campionatul mondial a involuat rău de tot! Măcar Steffi avea un mesaj mai bun și o potrivire a produsului cu performanța!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.