Involuția
reclamei de la Campionatul mondial de fotbal
Să ne aducem aminte de
anul 1990, cu primul campionat mondial de fotbal transmis în direct, în
România. Adidas Torsion- Daca vrei, poti.
Reclama a rulat foarte des, iar vedeta era Steffi Graf, care juca tenis în
adidașii minune. https://www.youtube.com/watch?v=RkG1spDolSU&feature=kp#
2014, campionatul din
Brazilia. Reclamele nu mai sunt bazate pe performanța sportivului, care nu mai face punct pentru că are adidașii
speciali, ci sunt bazate pe lipsa mătreții! Ronaldo și Messi se înghesuie să ne
arate cum lovesc ei mingea cu capul și cum nu le jenă de coechipieri atunci
când îi îmbrățișează și nu le mai cade …fulgul din cap! Mai sunt câteva reclame
la fel de aberante la sucurile răcoritoare (apă cu bule și cu caramel) sau la
chipsuri minune, tot cu mega-fotbaliștii menționați. Judecând după logica de a promova tot felul de prostii pe
motiv de motor cu E-uri și coloranți care ar ține sportivul în funcțiune,
reclama de la campionatul mondial a involuat rău de tot! Măcar Steffi avea un
mesaj mai bun și o potrivire a produsului cu performanța!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.