Afaceriștii pe bani
publici și carnet de partid din Primăria
Târgu-Mureș vor închiriere containere de 80.000 de euro!
Bandiții dispuși să închirieze 2.500 de scaune de la hotelul
lui Țerbea, cu 10.000 de euro per eveniment, vedeți anunțul pe acest blog (!),
adică șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș vor să închirieze containere de doar
80.000 de euro! Afacere de an electoral și de an de criză la firme private?
invitatia numarul 331682
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 331682 / 13.07.2012
Denumire contract: Inchiriere containere pentru Serviciul
Public de Utilitati Municipale, Complexul de Agrement si Sport Muresul si
Administratia Domeniului Public din cadrul Municipiului Targu-Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu
Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Piata Victoriei, nr. 3, camera 13-registratura, Targu-Mures,
Romania, cod postal: 540026
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea
principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale
administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Inchiriere containere pentru Serviciul Public de Utilitati
Municipale, Complexul de Agrement si Sport Muresul si Administratia Domeniului
Public din cadrul Municipiului Targu-Mures
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii
publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Inchiriere containere pentru Serviciul Public de Utilitati
Municipale, Complexul de Agrement si Sport Muresul si Administratia Domeniului
Public din cadrul Municipiului Targu-Mures
II.1.6) CPV: 34220000-5 - Remorci, semiremorci si containere
mobile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 344,338 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare in cuantum
de 6.800 lei Modul de constituire a garantiei de participare - prin depunere la
casierie sau prin virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221
deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in
conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care
se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia
de atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de
o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.
346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare
membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de
valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna
executie : 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a
garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in
conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, prin
retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor
efectua intr-un cont deschis conformprevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de
buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data intocmirii
procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectulcontractului si/sau
de la plata facturii finale, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la
acea data pretentii asupra ei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este
IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie
conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o
asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in
categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv
cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile
prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare.
Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala,
acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile
art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune,aceasta declaratie
trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. -Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul"). - Declaratie privind neincadrarea
in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din
Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.
34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de
catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila
cumentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care
detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea
cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt
: Primarul Municipiului Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului
Targu-Mures (investiti/numiti in urma alegerilor din 10.06.2012), Secretarul
Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii Consiliului Local
(investiti/numiti prin alegerile locale din 10.06.2012), Director economic -
Kiss Imola, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea
Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie : Dan
Ioana, Moldovan Mircea, Sagau Zenovia, Moldovan Florian, Circu Ioan, Iernutan
Oana, Damian Alina, Gheorghita Ioan, - Certificat de participare la licitatie
cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa
indeplineasca conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de
concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de cel
putin unul dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul"). - Certificate constatatoare
privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul
consolidat de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte
indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se
depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor
fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu
mentiunea"conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor
prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de
autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte
documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor,
taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate
cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor
fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata
silegalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot
prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe
care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei
oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre
asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii
Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa
Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult
90de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata
sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru
persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre
asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va
prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea
comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator
(pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma
deinregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident)
in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri - conform
art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre
medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala
sau mai mare de 600.000 lei. (Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) .
Dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr.
34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.
Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din
OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste
ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale,
aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 600.000 lei.
Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: -
4,2373 lei pentru anul 2009, - 4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul
2011. ...continuare...,...continuare... In cazul unei oferte comune cerinta
privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La
evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele
subcontractantilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de livrare din
ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului
economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare.Declaratia pe propria
raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare
In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minimaefectuarea in totalitate sau a unor faze specifice,
in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a maxim doua
contracte de furnizare produse similare cu valoare egala sau mai mare de
300.000 lei , fara TVA. Se accepta cumularea din maxim doua contracte. Fisa
privind experienta similara(Formularul B4 din Sectiunea Formulare). Se solicita:
copie dupa contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca
referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este
cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru
contractul/contractele/informatiile relevante din contract/e adus/e pentru
sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente :
...continuare...,...continuare... -fisa privind experienta similara -copie dupa
infomatiile relevante din contractul/ contractele cu care se va face dovada
experintei similare - copie proces-verbal de receptie a produselor -
recomandare din partea beneficiarului - documente doveditoare din care sa
reiasa valoarea produselor furnizate, valoarea finala in lei ( daca este cazul)
Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul
prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373
lei pentru anul 2009, - 4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011.
...continuare...,...continuare... Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte
contributia proprie a ofertantului in furnizarea produselor prezentate ca
experienta similara. Se accepta cumularea din maxim doua contracte. In cazul
unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite
prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Recomandari
din partea unor beneficiari. Prezentarea a maxim doua recomandari din partea
unor beneficiari autoritati contractante sau clienti privati care sa confirme
furnizarea de produse similare, care vor face referire la contractele cu care
ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea conditiei minime cu privire
la experienta similara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012
10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program
finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 13:25
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.