duminică, 29 iulie 2012

Căutați sondajele de opinie la Primăria Târgu-Mureș. Ca să nu avem surpriza că unii bandiți decontează banii publici pe firme abonate pedeliștilor și cu membri din PDL! DNA Mureș, te simți?


Căutați sondajele de opinie la Primăria Târgu-Mureș. Ca să nu avem surpriza că unii bandiți decontează banii publici pe firme abonate pedeliștilor și cu membri din PDL! DNA Mureș, te simți?
Am avut alegeri locale și unii au mințit și au folosit banii publici pe promovarea PDL, fără jenă, pe vandali închipuiți de retardații din camarilă, atenție, SRI Mureș!, pe înjurat Frunda pe scrisori deschise (atenție, DNA, folosirea banilor publici și aici în campanie PDL!). Cum DNA nu spune încă nimic, și nici Curtea de apel, nu știm ce cumpără băieții veseli și de partid din Primăria Târgu-Mureș. Ce știm e asta:  o societate beneficiară a mai multe afaceri prin primăria lui Florea, de multe sute de mii de euro, pornind de la casetele pe bani publici, timp de 3 luni, care să asigure emisia ȘTII tv, afacere gratuită, ca la partid, și terminând cu publicitatea primăriei – care nu mai vine pe Zereș și firma lui, ci direct, pe Info Statistics, în colaborare pe firma cu Realitatea TV (al doilea post de imagine PDL) și pe insul cu  mobilier, probabil în contul UDMR, îl dă pe Florea câștigător!  Informația a fost publicată pe tirgumureseanul.ro, care este înregistrat pe Ioan Chioreanu, care se juca cândva de-a consilierul lui Maior, deci sursă PDL! Vasăzică, o societate care ia publicitate de la Florea, face, gratuit sau pe bani publici, sondaj care îl dă câștigător exact pe Florea. Atenție, Munteanu a intrat în Prefectura Mureș după un alt sondaj care îl dădea pe Florea câștigător aproape la zecimală! Ce sondaj a făcut Info Statistics și pe ce bani încă nu am aflat!  Poate DNA știe ceva! Cel de-al doilea sondaj care miroase a bani publici pentru partid e afacerea Munteanu. Gașca din PDL fiind foarte atentă cu datul banilor la membri de partid portocaliu, firma lui Mircea Munteanu, care apare și în declarația lui de avere și interese, pupă mii de euro de la instituția șefului de partid Florea.  Afacerea este în ceea ce urmează și despre ce sondaje învârte primăria pe firma subordonatului lui Florea numai DNA știe. Atenție, avem un alt scrutin și băieții veseli din primărie pot face sondajul în contul primăriei și să deconteze banii publici pe interseul de partid!
SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L., firmă la care este acționar unic….Mircea Munteanu, omul PDL adus în prefectură după un sondaj la ieșirea de la urne care l-a scos frumos pe Florea ca și câștigător. Dovada este la Munteanu Mircea.pdf – Prefectura Judeţului Mureş. Va să zică, omul lui Florea câștigă la primăria lui Florea, doar o coincidență, desigur, ca și celelalte afaceri cu firme de inși din PDL(Maior et comp.).  Munca te face șmecher, ca să parafrazăm dedicația amendatului de CNCD!



Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures



Cod de identificare fiscala: 4322823



 Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures



 Telefon: +40 0265268330



 Fax: +04 0365801856



Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod de identificare fiscala: RO 19060640



 Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures
Telefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu produs / serviciu / lucrare
Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV: 79320000-3 -
Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate de masura: bucata
Data publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2676066]
servicii de sondaje de opinie
Cantitate: 3.00 (bucata)
Data initiere: 27.02.2012 10:18
Data limita etapa: 03.03.2012 17:00
( Deliberare )
Pret maximal: 21,333 RON (4,900.2 EUR)

Descriere:
Servicii de sondaje de opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei contractului
Se va elabora rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie cu reprezentarea pretului total al contractului.
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856



Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.



Cod de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu MuresTelefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu produs / serviciu / lucrare
Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica



CPV: 79320000-3 -



 Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)



Unitate de masura: bucata
Data publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.



Detaliu achizitie
Denumire: [DA2673319]
Servicii de sondaje de opinie
Cantitate: 3.00
(bucata)
Data initiere: 24.02.2012 13:25
Data limita etapa: 29.02.2012 17:00



 ( Ofertare )



Pret maximal: 64,000 RON
(14,693.39 EUR)

Descriere:
Serviciile publice vor include:constructia esantionarilor,elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta, aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile, din perspectiva scopurilor administratiilor locale, realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractantului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie, in intervalul de 6 luni al perioadei contractulu,elaborare de rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de de +/- 3 %, .Oferta financiara va fi structurata in lei/ sondaj de opinie, cu prezentarea pretului total al contractului.
Citeste mai mult: Mega-afacere pentru sondaje de 20.000 de euro ca în an electoral prin șmecherii din Primăria Târgu-Mureș. Munca te face …șmecher!
Citeste mai mult: Societatea cu televiziunea de propagandă PDL și pe publicitatea primărie lui Florea îl dă câștigător pe…Florea! Aici sunt banii publici dați de primărie pe Sondaje Marketing Relații Publice, firma lui Munteanu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.