Căutați
sondajele de opinie la Primăria Târgu-Mureș. Ca să nu avem surpriza că unii
bandiți decontează banii publici pe firme abonate pedeliștilor și cu membri din
PDL! DNA Mureș, te simți?
Am
avut alegeri locale și unii au mințit și au folosit banii publici pe promovarea
PDL, fără jenă, pe vandali închipuiți de retardații din camarilă, atenție, SRI
Mureș!, pe înjurat Frunda pe scrisori deschise (atenție, DNA, folosirea banilor
publici și aici în campanie PDL!). Cum DNA nu spune încă nimic, și nici Curtea
de apel, nu știm ce cumpără băieții veseli și de partid din Primăria Târgu-Mureș.
Ce știm e asta: o societate beneficiară
a mai multe afaceri prin primăria lui Florea, de multe sute de mii de euro,
pornind de la casetele pe bani publici, timp de 3 luni, care să asigure emisia
ȘTII tv, afacere gratuită, ca la partid, și terminând cu publicitatea primăriei
– care nu mai vine pe Zereș și firma lui, ci direct, pe Info Statistics, în
colaborare pe firma cu Realitatea TV (al doilea post de imagine PDL) și pe
insul cu mobilier, probabil în contul
UDMR, îl dă pe Florea câștigător! Informația a fost publicată pe
tirgumureseanul.ro, care este înregistrat pe Ioan Chioreanu, care se juca
cândva de-a consilierul lui Maior, deci sursă PDL! Vasăzică, o societate care
ia publicitate de la Florea, face, gratuit sau pe bani publici,
sondaj care îl dă câștigător exact pe Florea. Atenție, Munteanu a intrat în
Prefectura Mureș după un alt sondaj care îl dădea pe Florea câștigător aproape
la zecimală! Ce sondaj a făcut Info
Statistics și pe ce bani încă nu am aflat! Poate DNA știe ceva! Cel de-al doilea sondaj
care miroase a bani publici pentru partid e afacerea Munteanu. Gașca din PDL fiind
foarte atentă cu datul banilor la membri de partid portocaliu, firma lui Mircea
Munteanu, care apare și în declarația lui de avere și interese, pupă mii de
euro de la instituția șefului de partid Florea.
Afacerea este în ceea ce urmează și despre ce sondaje învârte primăria
pe firma subordonatului lui Florea numai DNA știe. Atenție, avem un alt scrutin
și băieții veseli din primărie pot face sondajul în contul primăriei și să
deconteze banii publici pe interseul de partid!
SONDAJE
MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L., firmă la care este acționar unic….Mircea
Munteanu, omul PDL adus în prefectură după un sondaj la ieșirea de la urne care
l-a scos frumos pe Florea ca și câștigător. Dovada este la Munteanu Mircea.pdf
– Prefectura Judeţului Mureş. Va să zică, omul lui Florea câștigă la primăria
lui Florea, doar o coincidență, desigur, ca și celelalte afaceri cu firme de
inși din PDL(Maior et comp.). Munca te
face șmecher, ca să parafrazăm dedicația amendatului de CNCD!
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod
de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant:
SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod
de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu
Mures
Telefon:
0744298194
Fax:
0265233416
Detaliu
produs / serviciu / lucrare
Denumire:
Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV:
79320000-3 -
Servicii
de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate
de masura: bucata
Data
publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie
efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe
un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica
stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu
achizitie
Denumire:
[DA2676066]
servicii
de sondaje de opinie
Cantitate:
3.00 (bucata)
Data
initiere: 27.02.2012 10:18
Data
limita etapa: 03.03.2012 17:00
(
Deliberare )
Pret
maximal: 21,333 RON
(4,900.2 EUR)
Descriere:
Servicii
de sondaje de opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea
instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei
publice primite de la autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a
chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de
cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile din perspectiva scopurilor
administratiilor locale,realizarea de sondaje de opinie in functie de
interesele specifice ale contractului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de
opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei contractului
Se
va elabora rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a
sondajelor trebuie sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in
lei/sondaj de opinie cu reprezentarea pretului total al contractului.
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod
de identificare fiscala: 4322823
Adresa:
Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon:
+40 0265268330
Fax:
+04 0365801856
Ofertant:
SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod
de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa:
str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu MuresTelefon: 0744298194
Fax:
0265233416
Detaliu
produs / serviciu / lucrare
Denumire:
Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV:
79320000-3 -
Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
Unitate
de masura: bucata
Data
publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:Sondaj
de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de
locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe
tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu
achizitie
Denumire:
[DA2673319]
Servicii
de sondaje de opinie
Cantitate:
3.00
(bucata)
Data
initiere: 24.02.2012 13:25
Data
limita etapa: 29.02.2012 17:00
( Ofertare )
Pret
maximal: 64,000 RON
(14,693.39
EUR)
Descriere:
Serviciile
publice vor include:constructia esantionarilor,elaborarea instrumentelor de
cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la
autoritatea contractanta, aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat
mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale
cercetarii, utile, din perspectiva scopurilor administratiilor locale,
realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale
contractantului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie, in intervalul
de 6 luni al perioadei contractulu,elaborare de rapoarte de cercetare cu
concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de de +/-
3 %, .Oferta financiara va fi structurata in lei/ sondaj de opinie, cu
prezentarea pretului total al contractului.
Citeste
mai mult: Mega-afacere pentru sondaje de 20.000 de euro ca în an electoral prin
șmecherii din Primăria Târgu-Mureș. Munca te face …șmecher!
Citeste
mai mult: Societatea cu televiziunea de propagandă PDL și pe publicitatea
primărie lui Florea îl dă câștigător pe…Florea! Aici sunt banii publici dați de
primărie pe Sondaje Marketing Relații Publice, firma lui Munteanu?!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.