Bandiților
lui Băsescu le e frică. De popor!
Un
partid cu D în titulatură și care susține că D nu e de la Dobitoc, Diavolesc, ci
de la... Democrat, a propus boicotarea votulului pentru eliminarea lui Băsescu
din funcția de președinte. Ca orice partid... Democrat, bandiții au interese de
grup și îi doare în cot de fraierii care fac parte din partid, care simpatizează
sau sunt cumpărați cu mite electorale, tichete cadou, abonamente FCM, Petrolul
sau dracul mai știe, cu afaceri dedicate pe ratații care lucrează doar prin
mila gangsterilor portocalii, la Cluj-Napoca, Ploiești, București, Alba Iulia,
Târgu-Mureș, oriunde doriți - și le impune acestora
– Nu mergeți
la referendum. Pe vremuri, fostul marinar fără flota se lăuda că face băi de
mulțime și că se va întâlni periodic cu poporul. Acum, bandiților din PDL le e
frică de popor. Lăsați că nu e bai, vom
merge ăștialalți, fără afaceri pe firme PDL, fără mită electorală, fără rromi
aduși cu autobuzul și cu garsoniere din banii publici și fără gunoaie de partid care pun termopane la școli, pișcoturi
pe străzi, care asfaltează cu un an garanție, care fac transporturi terestre
ocazionale ale primăriei, care nu au echipe de fotbal pe mame și neamuri, care
nu își angajează nașe, frați și alte rude proaste în primării, care nu suntem
sereiști actuali sau foști, care nu suntem șantajați ca funcționari publici
care trebuie să facă campanie hoțului de român/rrom, care nu lipim autocolante
pe bani publici, care suntem ascultați de
SRI-ul care lucrează pentru hoții portocalii, care nu avem interese de
pupat în fund primarul, prefectul, ratații din consilii locale și județene doar
pentru că sunt javre PDL, care nu trebuie să fim scribi ratați pentru hoții
portocalii doar pentru că ăia ne șantajează cu chirii, publicitate și mai cine
știe ce. Măcar așa, duminică, se va vedea la urne cine este cel care nu
fură cu pușcăriașii și pușcăriabilii PDL, cei de la care sug ăștia banii
public la Cluj-Napoca, Ploiești, Arad,
Târgu-Mureș sau oriunde doriți.
P.S. Ne așteptăm ca bandiții
PDL să lase, de pildă, la Târgu-Mureș, intrarea liberă la Weekend, la cinema
Arta, acolo unde bandiții vor să vă cheltuiască âncă 125.000 de euro, să
organizeze un concert pe scaunele aduse de la Țerbea(2500 de bucăți, la 4 euro
și ceva bucata), cu vreun Albano expirat, să se dea abonamente gratuite la FCM,
să facă vreun târg al laptelui, brânzii,
cașului, mărului pe ziariști expirați, să mai provoace românii cu vandalii care
atacă orașul, cînd porcii de vandalii au fost doar cei care au folosit banii
publici în campania electorală a lui Florea și sereiștii actuali sau dați afară
care au promovat manipularea etnică cea mai tare din 1990 încoace, să mai taie
un bou prin Cetate, toate ca să nu meargă lumea la vot.
PDL egal Partidul De Lași (Lepre)?!
Aici
sunt banii dumnevoastră:
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod
de identificare fiscala: 4322823
Adresa:
Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon:
+40 0265268330
Fax:
+04 0365801856
Ofertant:
MEDIA FACTORY INTERNATIONAL SRL
Cod
de identificare fiscala: RO28492078
Adresa:
STRADA LUNGA NR 1, Sangeorgiu de Mures
Telefon:
+40 757058059
Fax:
Detaliu
produs / serviciu / lucrare
Denumire:
Autocolante A4
CPV:
22462000-6 -
Materiale
publicitare (Rev.2)
Unitate
de masura: bucata
Data
publicare: 01.04.2012 20:58
Descriere:
Autocolante
a€“ format A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0
Detaliu
achizitie
Denumire:
[DA2850300]
Autocolante
a€“ format A4
Cantitate:
3000.00
(bucata)
Data
initiere: 23.04.2012 14:27
Data
limita etapa: 26.04.2012 17:00
(
Ofertare )
Pret
maximal: 2.78 RON
(0.64
EUR)
Descriere:
Autocolante
a€“ format A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0
Citeste
mai mult: Tichie de mărgăritar pentru șmecherii din primărie: autocolante de
1800 de euro!
Afacerea scaune de la Țerbea: Iar afacerea cu închirierea
scaunelor lui Țerbea vă este reamintită aici: Maximum 2500 de scaune (cât
pentru vreun expirat gen Albano sau pentru Bregovic – peste 10.000 de euro per
concert!).
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod
de identificare fiscala: 4322823
Adresa:
Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon:
+40 0265268330
Fax:
+04 0365801856
Ofertant:
MANADAS PROD SRL -HOTEL PREMIER
Cod
de identificare fiscala: RO 18289336
Adresa:
PIATA TRANDAFIRILOR NR.53, Targu Mures
Telefon:
0365430397
Fax:
0365430397
Detaliu
produs / serviciu / lucrare
Denumire:
inchiriere scaune pentru diverse activitati, nunti, evenimente
CPV:
39112100-1 -
Scaune
pentru salile de mese (Rev.2)
Unitate
de masura: bucata
Data
publicare: 02.04.2012 12:45
Descriere:
scaune
tapitate de culoare rosu sau negru, cadru metalic
asiguram
transport la si de la locul evenimentului
Detaliu
achizitie
Denumire:
[DA2830657]
Inchiriere
scaune
Cantitate:
2500.00
(bucata)
Data
initiere: 12.04.2012 14:53
Data
limita etapa: 17.04.2012 17:00
(
Ofertare )
Pret
maximal: 20 RON
(4.57
EUR)
Descriere:
Furnizare
prin inchiriere constand in : inchirierea scaunelor scaune tapitate cu
structura metalica in cadrul evenimentelor organizate de Municipiul Targu-Mures
in anul 2012, asigurarea transportului mobilierului inchiriat la si de la locul
de desfasurare al evenimentului, asigurarea serviciilor de manipulare a
mobilierului inchiriat, asigurarea serviciilor de curatare a mobilierului
inchiriat.
Pentru
fiecare scaun inchiriat – pretul va contine si cheltuielile cu transportul,
manipularea si curatarea acestora
Citeste
mai mult: Primăria Târgu-Mureș vrea scaune de la amicul Țerbea (maxim 2500!).
Citeste
mai mult: Afacere cu mochetă în contul Primăriei Târgu-Mureș. De 6, 7 și 7,5
mm. Atunci când nu fac unii afaceri cu Țerbea, pentru închiriere de scaune
(2500 de scaune, la 4 euro bucata)
3)
Afacerea reparații la Arta, de 125.000 de euro pentru vreun falit din PDL!
invitatia numarul
331998. După ce l-ai mai reparat cu 500.000 de euro din bani europeni pe firmă
de pedelist!
Detaliu
invitatie
Tip
legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar
invitatie: 331998 / 19.07.2012
Denumire
contract: lucrari de “Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de
acces si holuri la Cinematograful Arta”
Stare
procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA
1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)
DESCRIERE
I.1.1)
Sediul social
Primaria
Municipiului Tirgu-Mures
Cod
fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40
0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2)
Adresa la care se transmit ofertele:
Piata
Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40
0265268330, fax:+04 0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3)
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Targu-Mures,
Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1)
Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2)
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA
II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)
DESCRIERE
II.1.1)
Denumire contract:
lucrari
de “Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de acces si holuri la
Cinematograful Arta”
II.1.2)
Tip contract: Lucrari
II.1.3)
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5)
Obiectul contractului:
lucrari
de “Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de acces si holuri la
Cinematograful Arta”
II.1.6)
CPV: 45233260-9 – Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7)
Impartire pe loturi: Nu
II.2)
Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1)
Valoare estimata: 524,194 RON
SECTIUNEA
III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1)
Conditii referitoare la contract
III.1.1)
Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii
suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie
de participare Garantie de participare DA Garantia de participare in cuantum de
5.500 lei Modul de constituire a garantiei de participare – prin virament
bancar in contul nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures
sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia
trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca
plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei
persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat,
respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu
privire la culpa persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei de
participare – 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei Dovada
constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu
la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea
garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
Garantie
de buna executie Cuantumul GBE:10 % din valoarea contractului fara T.V.A. si se
va constitui conform art.90 din H.G.R.925/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o
reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr.
346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare
membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2)
CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1)
Criterii de calificare
Criterii
de calificare
Denumire
Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere:
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in
parte.Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre
asociati in parte.Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie
privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului
Targu-Mures – dr.Dorin Florea, Secretarul Municipiului Targu-Mures – Cioban
Maria, Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures -Kiss Imola, Sef
serviciu al Serviciului Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea
Disciplinei Contractuale – Damian Alina, membrii comisiei de evaluare a
ofertelor:Kiss Imola, Iernutan Oana, Moldovan Mircea, Sagau Zenovia, Suteu Eva,
Demeter Valeria, Lapuste Tunde.Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul
314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.Se solicita certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta – Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
fiecare dintre asociati in parte.Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de
plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in
conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care
este stabilit. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor
exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul
Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor
scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate,
caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, la care se va alatura
traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele
juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din
grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala.In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Documente edificatoare care
sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare
ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru persoanele juridice romane :
– autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat
cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Pentru
persoanele juridice straine – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma
de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre
asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va
prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul
constatator (pentru persoanele juridice straine – documentele care dovedesc o
forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea
economica si financiara
Descriere:
Informatii privind cifra de afaceri – conform art. 185, al. (1), lit. c) din
OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste
ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale,
aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 1.000.000 lei.
Se solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din
O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III
Formulare Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR
astfel: – 4,2373 lei pentru anul 2009 – 4,2099 pentru anul 2010. – 4,2379
pentru anul 2011 In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri,
poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei
economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Capacitatea
tehnica si/sau profesionala
Descriere:
Lista principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita
declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din
Sectiunea III Formulare In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau
profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii.,Experienta similara – autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor
faze specifice, in ultimi 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor)
cel putin a unui contract de lucrari similare cu valoare egala sau mai mare de
524.000 lei fara TVA.Continuare…,Continuare…Se solicita: copie dupa
contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta
si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul)
pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru contractele aduse
pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele
dccumente : -fisa privind experienta similara -copie dupa infomatiile relevante
din contractul cu care se va face dovada experientei
similare.Continuare…,Continuare…- copie proces-verbal de receptie la terminarea
lucrarilor – recomandare din partea beneficiarului – documente doveditoare din
care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, valoarea finala in lei si
principalele tipuri de lucrari( daca este cazul) (Formularul B4 din Sectiunea
Formulare) Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb
pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR
astfel: 3,3373 pentru anul 2007, 3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373 lei pentru
anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011. Se accepta
cumularea valorilor din cel mult trei contracte.Continuare…,Continuare…
Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in
executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara. In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.Continuare…,Lista privind echipamentele tehnice, utilajele,
instalatiile pentru indeplinirea contractului In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Lista
privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de
specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si
cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d din OUG nr. 34/2006
cu modificarile si completarile ulterioare – autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca
este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat
in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioate) din partea urmatorilor
specialisti:Continuare…,Continuare…- minim 1 ingineri RTE (responsabil tehnic
cu executia) specializati in constructii civile, atestati MDRT – minim 1 responsabili
cu controlul calitatii, CQ Se solicita : declaratie/angajament de participare
privind personalul tehnic, de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor
si declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, cu care
ofertantul face dovada indeplinirii cerintei minime
obligatorii.Continuare….,Continuare…In acest sens se vor depune CV-uri,
calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniul tehnic de
specialitate si de asigurare a calitatii si atestatatele vizate la zi. Se
solicita ca atestatele sa fie valabile la data limita de depunere a
ofertelor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire in
aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.Continuare…,Continuare…In cazul
unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite
prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Asigurarea cu personal calificat – autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de
municitori calificati in domeniul constructiilor.(Lista privind angajatii si
specializarea lor conform inscrierilor din registru REVISAL.) In cazul unei
oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin
cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la
protectia mediului in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte
(moloz etc).Se solicita o declaratie prin care, in cazul in care ofertantul
este declarat castigator, se angajeaza sa prezinte un acord de depunere si
depozitare a deseurilor inerte la o platforma de procesarea deseurilor din
constructii si demolari agrementata de Ministerul Mediului. In cazul unei
oferte comune, standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii. ISO 9001 sau echivalent privind standardele de
asigurare a calitatii in domeniul constructiilor civile, industriale, inclusiv
reparatii. (prezentarea certificatului in copie)In cazul unei oferte comune,
standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. In
ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data
depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile
sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul
final.,ISO 14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul
mediului calitatii in domeniul constructiilor civile, industriale, inclusiv
reparatii. (prezentarea certificatului in copie) In cazul unei oferte comune,
standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. In
ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data
depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile
sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul
final.
SECTIUNEA
IV: PROCEDURA
IV.1)
Procedura
IV.1.1)
Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2)
Criterii de atribuire
IV.2.1)
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2)
Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3)
Informatii administrative
IV.3.1)
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documnetatia
este atasata prezentei invitatii
IV.3.2)
Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3)
Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4)
Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.5)
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.6)
Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA
VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
Mod de finantare
VI.1.1)
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare:
Nu
VI.1.2)
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data
expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 12:55
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.