marți, 24 iulie 2012

Bandiților lui Băsescu le e frică. De popor!


Bandiților lui Băsescu le e frică. De popor!
Un partid cu D în titulatură și care susține că D nu e de la Dobitoc, Diavolesc, ci de la... Democrat, a propus boicotarea votulului pentru eliminarea lui Băsescu din funcția de președinte. Ca orice partid... Democrat, bandiții au interese de grup și îi doare în cot de fraierii care fac parte din partid, care simpatizează sau sunt cumpărați cu mite electorale, tichete cadou, abonamente FCM, Petrolul sau dracul mai știe, cu afaceri dedicate pe ratații care lucrează doar prin mila gangsterilor portocalii, la Cluj-Napoca, Ploiești, București, Alba Iulia, Târgu-Mureș, oriunde doriți - și le impune acestora – Nu mergeți la referendum. Pe vremuri, fostul marinar fără flota se lăuda că face băi de mulțime și că se va întâlni periodic cu poporul. Acum, bandiților din PDL le e frică de popor. Lăsați că nu e bai, vom merge ăștialalți, fără afaceri pe firme PDL, fără mită electorală, fără rromi aduși cu autobuzul și cu garsoniere din banii publici și fără gunoaie  de partid care pun termopane la școli, pișcoturi pe străzi, care asfaltează cu un an garanție, care fac transporturi terestre ocazionale ale primăriei, care nu au echipe de fotbal pe mame și neamuri, care nu își angajează nașe, frați și alte rude proaste în primării, care nu suntem sereiști actuali sau foști, care nu suntem șantajați ca funcționari publici care trebuie să facă campanie hoțului de român/rrom, care nu lipim autocolante pe bani publici, care suntem ascultați de  SRI-ul care lucrează pentru hoții portocalii, care nu avem interese de pupat în fund primarul, prefectul, ratații din consilii locale și județene doar pentru că sunt javre PDL, care nu trebuie să fim scribi ratați pentru hoții portocalii doar pentru că ăia ne șantajează cu chirii, publicitate și mai cine știe ce. Măcar așa, duminică, se va vedea la urne cine este cel care nu fură cu pușcăriașii și pușcăriabilii PDL, cei de la care sug ăștia banii public  la Cluj-Napoca, Ploiești, Arad, Târgu-Mureș sau oriunde doriți.
P.S. Ne așteptăm ca bandiții PDL să lase, de pildă, la Târgu-Mureș, intrarea liberă la Weekend, la cinema Arta, acolo unde bandiții vor să vă cheltuiască âncă 125.000 de euro, să organizeze un concert pe scaunele aduse de la Țerbea(2500 de bucăți, la 4 euro și ceva bucata), cu vreun Albano expirat, să se dea abonamente gratuite la FCM, să facă vreun  târg al laptelui, brânzii, cașului, mărului pe ziariști expirați, să mai provoace românii cu vandalii care atacă orașul, cînd porcii de vandalii au fost doar cei care au folosit banii publici în campania electorală a lui Florea și sereiștii actuali sau dați afară care au promovat manipularea etnică cea mai tare din 1990 încoace, să mai taie un bou prin Cetate, toate ca să nu meargă lumea la vot.
PDL egal Partidul De Lași (Lepre)?!
Aici sunt banii dumnevoastră:
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures



Cod de identificare fiscala: 4322823

Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures

Telefon: +40 0265268330

Fax: +04 0365801856





Ofertant: MEDIA FACTORY INTERNATIONAL SRL



Cod de identificare fiscala: RO28492078

Adresa: STRADA LUNGA NR 1, Sangeorgiu de Mures

Telefon: +40 757058059

Fax:



Detaliu produs / serviciu / lucrare



Denumire: Autocolante A4



CPV: 22462000-6 -

Materiale publicitare (Rev.2)



Unitate de masura: bucata



Data publicare: 01.04.2012 20:58



Descriere:

Autocolante a€“ format A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0





Detaliu achizitie



Denumire: [DA2850300]

Autocolante a€“ format A4



Cantitate: 3000.00

(bucata)



Data initiere: 23.04.2012 14:27



Data limita etapa: 26.04.2012 17:00

( Ofertare )



Pret maximal: 2.78 RON

(0.64 EUR)



Descriere:

Autocolante a€“ format A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0



Citeste mai mult: Tichie de mărgăritar pentru șmecherii din primărie: autocolante de 1800 de euro!
 Afacerea scaune de la Țerbea: Iar afacerea cu închirierea scaunelor lui Țerbea vă este reamintită aici: Maximum 2500 de scaune (cât pentru vreun expirat gen Albano sau pentru Bregovic – peste 10.000 de euro per concert!).

Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures



Cod de identificare fiscala: 4322823



Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures



Telefon: +40 0265268330



Fax: +04 0365801856



Ofertant: MANADAS PROD SRL -HOTEL PREMIER



Cod de identificare fiscala: RO 18289336



Adresa: PIATA TRANDAFIRILOR NR.53, Targu Mures



Telefon: 0365430397



Fax: 0365430397



Detaliu produs / serviciu / lucrare



Denumire: inchiriere scaune pentru diverse activitati, nunti, evenimente



CPV: 39112100-1 -



Scaune pentru salile de mese (Rev.2)



Unitate de masura: bucata



Data publicare: 02.04.2012 12:45



Descriere:



scaune tapitate de culoare rosu sau negru, cadru metalic



asiguram transport la si de la locul evenimentului



Detaliu achizitie



Denumire: [DA2830657]



Inchiriere scaune



Cantitate: 2500.00



(bucata)



Data initiere: 12.04.2012 14:53



Data limita etapa: 17.04.2012 17:00



( Ofertare )



Pret maximal: 20 RON



(4.57 EUR)



Descriere:



Furnizare prin inchiriere constand in : inchirierea scaunelor scaune tapitate cu structura metalica in cadrul evenimentelor organizate de Municipiul Targu-Mures in anul 2012, asigurarea transportului mobilierului inchiriat la si de la locul de desfasurare al evenimentului, asigurarea serviciilor de manipulare a mobilierului inchiriat, asigurarea serviciilor de curatare a mobilierului inchiriat.



Pentru fiecare scaun inchiriat – pretul va contine si cheltuielile cu transportul, manipularea si curatarea acestora



Citeste mai mult: Primăria Târgu-Mureș vrea scaune de la amicul Țerbea (maxim 2500!).

Citeste mai mult: Afacere cu mochetă în contul Primăriei Târgu-Mureș. De 6, 7 și 7,5 mm. Atunci când nu fac unii afaceri cu Țerbea, pentru închiriere de scaune (2500 de scaune, la 4 euro bucata)
3) Afacerea reparații la Arta, de 125.000 de euro pentru vreun falit din PDL! invitatia numarul 331998. După ce l-ai mai reparat cu 500.000 de euro din bani europeni pe firmă de pedelist!



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OG 34

Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures

Numar invitatie: 331998 / 19.07.2012

Denumire contract: lucrari de “Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de acces si holuri la Cinematograful Arta”

Stare procedura: In Desfasurare



SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA



I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Primaria Municipiului Tirgu-Mures

Cod fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04 0365801856

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04 0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice



SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI



II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

lucrari de “Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de acces si holuri la Cinematograful Arta”

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

lucrari de “Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de acces si holuri la Cinematograful Arta”

II.1.6) CPV: 45233260-9 – Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 524,194 RON



SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII



III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantie de participare DA Garantia de participare in cuantum de 5.500 lei Modul de constituire a garantiei de participare – prin virament bancar in contul nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare – 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.

Garantie de buna executie Cuantumul GBE:10 % din valoarea contractului fara T.V.A. si se va constitui conform art.90 din H.G.R.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.





III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare



Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures – dr.Dorin Florea, Secretarul Municipiului Targu-Mures – Cioban Maria, Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures -Kiss Imola, Sef serviciu al Serviciului Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale – Damian Alina, membrii comisiei de evaluare a ofertelor:Kiss Imola, Iernutan Oana, Moldovan Mircea, Sagau Zenovia, Suteu Eva, Demeter Valeria, Lapuste Tunde.Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in parte.Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care este stabilit. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala.In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru persoanele juridice romane : – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Pentru persoanele juridice straine – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine – documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii privind cifra de afaceri – conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 1.000.000 lei. Se solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III Formulare Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: – 4,2373 lei pentru anul 2009 – 4,2099 pentru anul 2010. – 4,2379 pentru anul 2011 In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Experienta similara – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin a unui contract de lucrari similare cu valoare egala sau mai mare de 524.000 lei fara TVA.Continuare…,Continuare…Se solicita: copie dupa contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele dccumente : -fisa privind experienta similara -copie dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare.Continuare…,Continuare…- copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor – recomandare din partea beneficiarului – documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de lucrari( daca este cazul) (Formularul B4 din Sectiunea Formulare) Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 3,3373 pentru anul 2007, 3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373 lei pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011. Se accepta cumularea valorilor din cel mult trei contracte.Continuare…,Continuare… Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Continuare…,Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioate) din partea urmatorilor specialisti:Continuare…,Continuare…- minim 1 ingineri RTE (responsabil tehnic cu executia) specializati in constructii civile, atestati MDRT – minim 1 responsabili cu controlul calitatii, CQ Se solicita : declaratie/angajament de participare privind personalul tehnic, de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, cu care ofertantul face dovada indeplinirii cerintei minime obligatorii.Continuare….,Continuare…In acest sens se vor depune CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii si atestatatele vizate la zi. Se solicita ca atestatele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.Continuare…,Continuare…In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Asigurarea cu personal calificat – autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de municitori calificati in domeniul constructiilor.(Lista privind angajatii si specializarea lor conform inscrierilor din registru REVISAL.) In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la protectia mediului in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte (moloz etc).Se solicita o declaratie prin care, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, se angajeaza sa prezinte un acord de depunere si depozitare a deseurilor inerte la o platforma de procesarea deseurilor din constructii si demolari agrementata de Ministerul Mediului. In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. ISO 9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii in domeniul constructiilor civile, industriale, inclusiv reparatii. (prezentarea certificatului in copie)In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.,ISO 14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului calitatii in domeniul constructiilor civile, industriale, inclusiv reparatii. (prezentarea certificatului in copie) In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.







SECTIUNEA IV: PROCEDURA



IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut



IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

Documnetatia este atasata prezentei invitatii

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -



SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE



VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare



Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 12:55


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.