Șmecherii
pe banii noștri din Primăria Târgu-Mureș vor să facă praf 100.000 de euro pe
publicitate. Desigur, cea care a fost dată până acum a fost prin două societăți
cu televiziuni de propagandă PDL Mureș!
Cum șmecherașii din
Primăria Târgu-Mureș întind coardă nevoiți pentru că e an de criză la anumite
firme și electoral, e nevoie de publicitate de 100.000 de euro. Desigur, la
câteva luni se repetă setea de bani publici pentru afaceriștii portocalii pe
bani publici. Vorbim de primăria care a reușit să dea licitații la două
societăți cu televiziuni de propagandă de partid (Realitatea, Știi TV), sondaje
de 5000 de euro pedelistului Munteanu,
ca să nu mai vorbim de afacerile plicuri și autocolante, care, culmea,
erau interesante pentru șmecherașii din primărie exact înainte de alegeri! Până
când DNA va face lumină în afacerile autocolante de 1800 de euro, plicuri de
peste 3000 de euro, sondajul lui Munteanu de vreo 5000 de euro și așa mai
departe, ghiciți cum nu se vor prezenta după modelul cunoscut firmele din
mass-media care nu sunt ale PDL, pentru ca băieții deștepți să câștige! Vorbim și de primăria care a reușit să îi dea
bani de publicitate lui Felix Tătaru și ani la rând lui Sergiu Zereș, eminențe
ale propagandei PDL! Presari, aveți curaj să mergeți la licitație, vorbim,
desigur, doar de presa corectă, cea fără securiști, sereiști, tovarăși, chirii,
obligații pentru diplome, obligații pentru cărți și aniversări și așa mai
departe.
Anunt de participare
numarul 137058/30.06.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 137058 / 30.06.2012
Denumire contract:
Servicii de publicitate media
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: IERNUTAN OANA , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau
solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Targu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3, camera 13 - registratura , Localitatea: Targu-Mures , Cod
postal: 540026 , Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate
media
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de
publicitate
Locul principal de
prestare: Municipiul Targu-Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor
de publicitate media prin intermediul mijloacelor de informare in masa,
consultanta in publicitate si gestionare publicitara
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii
de publicitate (Rev.2)
79341100-7 - Servicii
de consultanta in publicitate (Rev.2)
79341400-0 - Servicii
de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Achizitia serviciilor
de publicitate media prin intermediul mijloacelor de informare in masa,
consultanta in publicitate si gestionare publicitara
Valoarea estimata fara
TVA: 537,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Garantia de participare
in cuantum de 5.500 lei Modul de constituire a garantiei de participare - prin
virament bancar in contul nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg.
Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o
societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in
original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de
atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare
trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv
dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul
garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza
declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Perioada de
valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile de la data limita de
depunere a ofertei Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie
prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea
ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o
reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.
346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare
membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
Cuantumul gbe: 10% din val. contr. fara TVA.Mod de constit. prin instrum.de
garantare emis de o soc. bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive
din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont
deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011.Instrum. de garantare trebuie sa
prevada daca plata gbe se va executa conditionat, dupa constatarea culpei pers.
garantate, in conf. cu contr. garantat sau neconditionat, respectiv la prima
cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers.
garantate.Gbe se va restitui astfel in cel mult 14 zile de la data indepl. de
catre contract. a oblig. asumate prin contr. respectiv, daca a.c.nu a ridicat
pana la acea data pretentii asupra ei.In cazul in care of. dovedeste ca este
IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea gbe,conf.Lg nr. 346/2004. In
cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asoc.
trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al
Municipiului Targu-Mures
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se afle in nici
una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile
si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III
Formulare.
Personele care asigura
sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a
candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile
art. 180 din OUG nr. 34/2006.
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
Sa nu se afle in nici
una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile
si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind neincadrarea in
situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare.
Personele care asigura
sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a
candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile
art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare conform Formularului 17.1 din Sectiunea III Formulare .
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte
Sa nu se afle in
situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare.
Se solicita declaratie
privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 18 din Sectiunea III Formulare.
Neincadrarea in
prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13
din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul
asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
Precizam ca persoanele
care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce
priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt :
Primarul Municipiului Targu-Mures, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures,
Secretarul Municipiului Targu-Mures, Membrii Consiliului Local ai Municipiului
Targu-Mures, Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures, Sef serviciu al
Serviciului Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei
Contractuale, membrii comisiei de licitatie: Kiss Imola, Iernutan Oana, Trif
Aurel, Doda Veronica, Janosi Zsuzsanna, Dan Ioana, Romonczi Marcela
Sa indeplineasca
conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.
Se solicita certificat
de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 19 din
Sectiunea III Formulare.
In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in parte.
Sa aiba indeplinite
obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de
Stat consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau
din tara in care este stabilit.
Certificate
constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna
anterioara celei care se depun ofertele.
Persoanele juridice
straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii,
eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare,
alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de
plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul
local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi
prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata
si legalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice
straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul
de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala.
In cazul unei oferte
comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre
asociati in parte. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de
inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare ori apartenenta din
punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care
ofertantul este stabilit.
Pentru persoanele
juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul
Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul
ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul".
Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in
parte.
Ofertantul clasat pe
primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei
ani cu o valoare egala sau mai mare de 1.000.000 lei.
Se solicita dovada
situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III Formulare
Cifra de afaceri
globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel:
- 3,6827 lei pentru
anul 2008,
- 4,2373 lei pentru
anul 2009,
- 4,2099 pentru anul
2010,
- 4,2379 pentru anul
2011.
In cazul unei oferte
comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de
catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in
considerare datele subcontractantilor.
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor
contracte de prestari servicii din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Experienta similara -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate
sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a
ofertelor) cel putin a unui contract de servicii similare in valoare de 500.000
lei.
Se solicita: copie dupa
contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta
si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul)
pentru autenticitatea procentului de participare.
Pentru contractele
aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele
dccumente :
-fisa privind
experienta similara
-copie dupa infomatiile
relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare
- recomandare din
partea beneficiarului
- documente doveditoare
din care sa reiasa valoarea serviciilor prestate, valoarea finala in lei si
principalele tipuri de servicii( daca este cazul)
(Formularul B4 din
Sectiunea Formulare)
continuare
continuare
Nivelul experientei
similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care
se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 4,2373 lei pentru anul
2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011.
Valoarea mentionata
trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in prestarea
serviciilor prezentate ca experienta similara.
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012
10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2012 11:00
Locul: Primaria
Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3, cam.45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii
imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP, membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare:
Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor depune
proiect de contract semnat si stampilat. Daca se constata ca ofertele clasate
pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita
reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Termene de
prestare a serviciilor 12 luni de la semnarea contractului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de
Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term. de exercit. a caii
de atac sunt cele prev. la art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G. nr.
34/2006, resp. 10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre
un act al a.c. consid. nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta
Victoriei, nr.3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
29.06.2012 13:14
Alte afaceri ale șmecherilor de partid din
primărie:
1)Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare
fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: MEDIA FACTORY
INTERNATIONAL SRL
Cod de identificare
fiscala: RO28492078
Adresa: STRADA LUNGA NR
1, Sangeorgiu de Mures
Telefon: +40 757058059
Fax:
Detaliu produs /
serviciu / lucrare
Denumire: Autocolante
A4
CPV: 22462000-6 -
Materiale publicitare
(Rev.2)
Unitate de masura:
bucata
Data publicare:
01.04.2012 20:58
Descriere:
Autocolante a€“ format
A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2850300]
Autocolante a€“ format
A4
Cantitate: 3000.00
(bucata)
Data initiere:
23.04.2012 14:27
Data limita etapa:
26.04.2012 17:00
( Ofertare )
Pret maximal: 2.78 RON
(0.64 EUR)
Descriere:
Autocolante a€“ format
A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0
Citeste mai mult:
Tichie de mărgăritar pentru șmecherii din primărie: autocolante de 1800 de
euro!
2) Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare
fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei
nr.3, Targu Mures
Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: SONDAJE
MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.
Cod de identificare
fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor
nr. 13A ap. 2, Targu Mures
Telefon: 0744298194
Fax: 0265233416
Detaliu produs /
serviciu / lucrare
Denumire: Studii de
piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV: 79320000-3 -
Servicii de sondaje de
opinie (Rev.2
Unitate de masura:
bucata
Data publicare:
20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie
efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe
un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica
stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.
Detaliu achizitie
Denumire: [DA2676066]
servicii de sondaje de
opinie
Cantitate: 3.00
(bucata)
Data initiere:
27.02.2012 10:18
Data limita etapa:
03.03.2012 17:( Deliberare )
Pret maximal: 21,333 RON
(4,900.2 EUR)
Descriere:
Servicii de sondaje de
opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de
cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la
autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai
scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale
cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea
de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor
realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei
contractului
Se va elabora rapoarte
de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie
sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie
cu reprezentarea pretului total al contractului.
Citeste mai mult: În caz că ați uitat,
primăria lui Florea cumpără sondaje de la pedelistul și consilierul de
prefectură Munteanu, de maximum 4900 euro!
Citeste mai mult:
Exit-poll pe firma pedelistului Munteanu, care mai primește anul acesta 4.900
de euro de la primăria șefului de partid Florea! Verifică cineva dacă nu se
cheltuiesc banii publici pe sondaje PDL?!
3)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.