marți, 10 iulie 2012

Șmecherii pe banii noștri din Primăria Târgu-Mureș vor să facă praf 100.000 de euro pe publicitate. Desigur, cea care a fost dată până acum a fost prin două societăți cu televiziuni de propagandă PDL Mureș!


Șmecherii pe banii noștri din Primăria Târgu-Mureș vor să facă praf 100.000 de euro pe publicitate. Desigur, cea care a fost dată până acum a fost prin două societăți cu  televiziuni de propagandă PDL Mureș!
Cum șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș întind coardă nevoiți pentru că e an de criză la anumite firme și electoral, e nevoie de publicitate de 100.000 de euro. Desigur, la câteva luni se repetă setea de bani publici pentru afaceriștii portocalii pe bani publici. Vorbim de primăria care a reușit să dea licitații la două societăți cu televiziuni de propagandă de partid (Realitatea, Știi TV), sondaje de 5000 de euro pedelistului Munteanu,  ca să nu mai vorbim de afacerile plicuri și autocolante, care, culmea, erau interesante pentru șmecherașii din primărie exact înainte de alegeri! Până când DNA va face lumină în afacerile autocolante de 1800 de euro, plicuri de peste 3000 de euro, sondajul lui Munteanu de vreo 5000 de euro și așa mai departe, ghiciți cum nu se vor prezenta după modelul cunoscut firmele din mass-media care nu sunt ale PDL, pentru ca băieții deștepți să câștige!  Vorbim și de primăria care a reușit să îi dea bani de publicitate lui Felix Tătaru și ani la rând lui Sergiu Zereș, eminențe ale propagandei PDL! Presari, aveți curaj să mergeți la licitație, vorbim, desigur, doar de presa corectă, cea fără securiști, sereiști, tovarăși, chirii, obligații pentru diplome, obligații pentru cărți și aniversări și așa mai departe.
Anunt de participare numarul 137058/30.06.2012
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de participare: 137058 / 30.06.2012
Denumire contract: Servicii de publicitate media
Stare procedura: In desfasurare


Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: IERNUTAN OANA , Tel. +40 0265268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro


Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Targu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 3, camera 13 - registratura , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de publicitate media
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Targu-Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures

II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor de publicitate media prin intermediul mijloacelor de informare in masa, consultanta in publicitate si gestionare publicitara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79341100-7 - Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciilor de publicitate media prin intermediul mijloacelor de informare in masa, consultanta in publicitate si gestionare publicitara
Valoarea estimata fara TVA: 537,000 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 5.500 lei Modul de constituire a garantiei de participare - prin virament bancar in contul nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Cuantumul gbe: 10% din val. contr. fara TVA.Mod de constit. prin instrum.de garantare emis de o soc. bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011.Instrum. de garantare trebuie sa prevada daca plata gbe se va executa conditionat, dupa constatarea culpei pers. garantate, in conf. cu contr. garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate.Gbe se va restitui astfel in cel mult 14 zile de la data indepl. de catre contract. a oblig. asumate prin contr. respectiv, daca a.c.nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.In cazul in care of. dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea gbe,conf.Lg nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asoc. trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local al Municipiului Targu-Mures
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare.
Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.
In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare.
Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17.1 din Sectiunea III Formulare .
In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte
Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 18 din Sectiunea III Formulare.
Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.
In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Primarul Municipiului Targu-Mures, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures, Secretarul Municipiului Targu-Mures, Membrii Consiliului Local ai Municipiului Targu-Mures, Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures, Sef serviciu al Serviciului Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale, membrii comisiei de licitatie: Kiss Imola, Iernutan Oana, Trif Aurel, Doda Veronica, Janosi Zsuzsanna, Dan Ioana, Romonczi Marcela
Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.
Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 19 din Sectiunea III Formulare.
In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in parte.
Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care este stabilit.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala.
In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.
In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 1.000.000 lei.
Se solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III Formulare
Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel:
- 3,6827 lei pentru anul 2008,
- 4,2373 lei pentru anul 2009,
- 4,2099 pentru anul 2010,
- 4,2379 pentru anul 2011.

In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de prestari servicii din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare
In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin a unui contract de servicii similare in valoare de 500.000 lei.
Se solicita: copie dupa contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare.
Pentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele dccumente :
-fisa privind experienta similara
-copie dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare
- recomandare din partea beneficiarului
- documente doveditoare din care sa reiasa valoarea serviciilor prestate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de servicii( daca este cazul)
(Formularul B4 din Sectiunea Formulare)
continuare
continuare
Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 4,2373 lei pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011.

Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in prestarea serviciilor prezentate ca experienta similara.
In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut


IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012 10:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2012 11:00
Locul: Primaria Municipiului Targu Mures, Piata Victoriei, nr.3, cam.45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP, membrii comisiei de evaluare

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor depune proiect de contract semnat si stampilat. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Termene de prestare a serviciilor 12 luni de la semnarea contractului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term. de exercit. a caii de atac sunt cele prev. la art. 256^2, alin. (1) lit. a, din O.U.G. nr. 34/2006, resp. 10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al a.c. consid. nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Victoriei, nr.3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania

VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2012 13:14
 Alte afaceri ale șmecherilor de partid din primărie:
1)Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures



Cod de identificare fiscala: 4322823

Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures

Telefon: +40 0265268330

Fax: +04 0365801856





Ofertant: MEDIA FACTORY INTERNATIONAL SRL



Cod de identificare fiscala: RO28492078

Adresa: STRADA LUNGA NR 1, Sangeorgiu de Mures

Telefon: +40 757058059

Fax:



Detaliu produs / serviciu / lucrare



Denumire: Autocolante A4



CPV: 22462000-6 -

Materiale publicitare (Rev.2)



Unitate de masura: bucata



Data publicare: 01.04.2012 20:58



Descriere:

Autocolante a€“ format A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0





Detaliu achizitie



Denumire: [DA2850300]

Autocolante a€“ format A4



Cantitate: 3000.00

(bucata)



Data initiere: 23.04.2012 14:27



Data limita etapa: 26.04.2012 17:00

( Ofertare )



Pret maximal: 2.78 RON

(0.64 EUR)
Descriere:

Autocolante a€“ format A4, suport PVC, print digital real solvent ink, 4+0
Citeste mai mult: Tichie de mărgăritar pentru șmecherii din primărie: autocolante de 1800 de euro!
2) Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures


Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures

Telefon: +40 0265268330
Fax: +04 0365801856
Ofertant: SONDAJE MARKETING RELATII PUBLICE S.R.L.

Cod de identificare fiscala: RO 19060640
Adresa: str. Rozelor nr. 13A ap. 2, Targu Mures
Telefon: 0744298194
Fax: 0265233416











Detaliu produs / serviciu / lucrare
Denumire: Studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistica
CPV: 79320000-3 -
Servicii de sondaje de opinie (Rev.2
Unitate de masura: bucata

Data publicare: 20.02.2012 11:23
Descriere:
Sondaj de opinie efectuat in resedinta de judet cu o populatie de maxim 300 000 de locuitori, pe un esantion de 1100 subiecti, cu o marja de eroare de +/- 3 %, pe tematica stabilita de client, cu un numar maxim de 20 intrebari.

Detaliu achizitie
Denumire: [DA2676066]

servicii de sondaje de opinie
Cantitate: 3.00
(bucata)

Data initiere: 27.02.2012 10:18

Data limita etapa: 03.03.2012 17:( Deliberare )

 Pret maximal: 21,333 RON

(4,900.2 EUR)

 Descriere:



Servicii de sondaje de opinie vor include:constructia esantionarilor, elaborarea instrumentelor de cercetare specifice fiecarei comenzi de sondare a opiniei publice primite de la autoritatea contractanta,aplicarea pe teren a chestionarului in perioade cat mai scurte de timp, eleborarea de rapoarte de cercetare continand concluzii ale cercetarii, utile din perspectiva scopurilor administratiilor locale,realizarea de sondaje de opinie in functie de interesele specifice ale contractului.Se vor realiza in principiu 3 sondaje de opinie , in intervalul de 6 luni al perioadei contractului



Se va elabora rapoarte de cercetare cu concluzii si recomandari.Marja de eroare a sondajelor trebuie sa fie de +/- 3 %.Oferta financiara va fi structurata in lei/sondaj de opinie cu reprezentarea pretului total al contractului.

 Citeste mai mult: În caz că ați uitat, primăria lui Florea cumpără sondaje de la pedelistul și consilierul de prefectură Munteanu, de maximum 4900 euro!

Citeste mai mult: Exit-poll pe firma pedelistului Munteanu, care mai primește anul acesta 4.900 de euro de la primăria șefului de partid Florea! Verifică cineva dacă nu se cheltuiesc banii publici pe sondaje PDL?!
3)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.