Gașca
din Primăria Târgu-Mureș a demarat afacerea Tuneluri pentru terenuri de joacă.
De doar 100.000 de euro! Disperarea șmecherilor în an electoral și de criză
pentru anumite firme private!
Cum e an electoral și
de criză, șmecherașii din primărie - care făceau iarna licitații pentru
vaporizatoare pentru parcuri și pantofi de vară/sandale pentru comunitari și
cei care clamau și atacul vandalilor pentru a-i face propagandă electorală lui
Florea și pe bani publici, împreună cu bandiții de funcționari publici - au pus la cale, vom afla pentru ce firmă de
derbedeu PDL care va concura singur, afacerea Furnizare si montare de echipamente
de joaca pentru parcuri, cu categoria Tuneluri pentru terenuri de joacă!
Afacere de 100.000 de euro de la 150.000 de târgumureșeni luai de proști de șmecherașii
puși etnic care reușesc mai mereu să facă afaceri pe firmele înființate de
pedeliști, pe firmele camarilei, pe firmele abonate la primărie sub domnia lui
Florea și așa mai departe. Bani pentru fomiști portocalii, din nou?!
invitatia numarul
331382
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 331382
/ 10.07.2012
Denumire contract:
Furnizare si montare de echipamente de joaca pentru parcuri
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04 0365801856,
persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Primaria Municipiului
Targu Mures, Situat in Piata Victoriei nr.3, cam.45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Furnizare si montare de
echipamente de joaca pentru parcuri
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Furnizare si montare de
echipamente de joaca pentru parcuri
II.1.6) CPV: 37535260-7
- Tuneluri pentru terenuri de joaca
(Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 514,034 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 10.000 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de
participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila
cumentiunea "conform cu originalul"). Precizam ca persoanele care
detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce
priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
Primarul Municipiului Targu-Mures, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures, Secretarul
Municipiului Targu-Mures, Membrii Consiliului Local ai Municipiului
Targu-Mures, Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures, Sef serviciu al
Serviciului Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei
Contractuale, membrii comisiei de evaluare: Iernutan Oana, Moldovan Florian,
Gheorghita Ioan, Teban Valentin, Almasan Marius, Lucian Pascan, Dan Ioana. -
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22
din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiileprevazute in ordinul
314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune,
acest certificat trebuie depus de cel putin unul dintre asociati.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul"). - Certificate constatatoare privind indeplinirea
obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si
catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea
obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.
Seaccepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in
original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu
originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta documente
edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale
tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa
dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor
sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu
cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fiprezentate
in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul", la care se va alatura traducerea autorizata silegalizata a
acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente
edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza
in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste
certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre asociati in parte.
Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatuluiconstatator emis de
Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la
sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90de zile inainte de data deschiderii
ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a
oricaror documentecare dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale dintara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate
sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest
certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul
clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma deinregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 500.000. (Formularului 5
din Sectiunea III Formulare) .
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de livrare produse similare din ultimii 3 ani. Se
solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului
9 din Sectiunea III Formulare,Experienta similara - autoritatea contractanta
stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze
specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a
maxim doua contracte de furnizare produse similare cu valoare egala sau mai
mare de 250.000 lei, fara TVA. Se accepta cumularea din maxim doua
contracte.,Recomandari din partea unor beneficiari,Certificate sau alte
documente conform art.188 alin.d din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 25.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 25.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 09.07.2012 10:53
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.