Șmecherașii
din Primăria Târgu-Mureș vor să vă facă praf încă 100.000 de euro. Reparații...la
Arta. Probabil tot pe firmă de pedelist!
Șmecherașii
din Primăria Tâgu-Mureș...vara nu dorm! Așa cum spune cântecul. După ce șmecherașii
au tras să primească cinematograful Arta, ca să facă afacere europeană de
500.000 de euro pe mai multe firme, dintre care una la care e amicul de partid
Borșan(Energoplus!), din banii publici, în an electoral și de criză e musai să
se facă praf cel puțin 100.000 de euro. O altă afacere pe Borșan, Poruțiu, Bența
sau alți pedeliști? Sfântă mare nerușinare de partid, după modelul publicitate,
sondaje de opinie, termopane, consultanță,
parcări cu acoperiș, reabilitări termice, reparații la ZOO, platou, Weekend și
așa mai departe? Târgumureșeni, sunteți fericiți că băieții din PDL dau afacerile
altor băieți veseli din PDL? Iar DNA, încă nu ne-ai spus cine sunt javrele care
au cheltuit banii publici în campania electorală pentru Florea! Afacerile
sondaje, autocolante, plicuri cu scrisori deschise și alte măgării în folosul
găștii din partid și de pe lângă partid!
invitatia numarul
331998
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 331998
/ 19.07.2012
Denumire contract:
lucrari de "Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de acces si
holuri la Cinematograful Arta"
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3,
Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04
0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Targu-Mures, Piata
Victoriei, nr. 3, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
lucrari de
"Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de acces si holuri la
Cinematograful Arta"
II.1.2) Tip contract:
Lucrari
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
lucrari
de "Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de acces si holuri
la Cinematograful Arta"
II.1.6)
CPV: 45233260-9 - Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 524,194 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare DA Garantia de participare in cuantum de 5.500 lei
Modul de constituire a garantiei de participare - prin virament bancar in
contul nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia
trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca
plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei
persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat,
respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu
privire la culpa persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei de
participare - 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei Dovada
constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu
la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea
garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna
executie Cuantumul GBE:10 % din valoarea contractului fara T.V.A. si se va
constitui conform art.90 din H.G.R.925/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o
reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr.
346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare
membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sa nu se
afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in
parte.Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre
asociati in parte.Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G
nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie
privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de
decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului
Targu-Mures - dr.Dorin Florea, Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban
Maria, Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures -Kiss Imola, Sef serviciu
al Serviciului Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei
Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de evaluare a ofertelor:Kiss
Imola, Iernutan Oana, Moldovan Mircea, Sagau Zenovia, Suteu Eva, Demeter
Valeria, Lapuste Tunde.Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul
314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.Se solicita certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
fiecare dintre asociati in parte.Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de
plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in
conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care
este stabilit. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor
exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul
Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor
scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Persoanele
juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea
eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate,
caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit
obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de
stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea
contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va
alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea
firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala.In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Documente edificatoare care
sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare
ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru persoanele juridice romane :
- autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat
cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o
forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional,
in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este
rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In
cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare
dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat
castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de
transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire,
certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care
dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere
profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul
este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 1.000.000 lei. Se
solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G.
nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III
Formulare Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR
astfel: - 4,2373 lei pentru anul 2009 - 4,2099 pentru anul 2010. - 4,2379
pentru anul 2011 In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri,
poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei
economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala
vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza
atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre
asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru
executarea respectivelor atributii.,Experienta similara - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor
faze specifice, in ultimi 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor)
cel putin a unui contract de lucrari similare cu valoare egala sau mai mare de
524.000 lei fara TVA.Continuare...,Continuare...Se solicita: copie dupa
contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta
si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul)
pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru contractele aduse
pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele
dccumente : -fisa privind experienta similara -copie dupa infomatiile relevante
din contractul cu care se va face dovada experientei
similare.Continuare...,Continuare...- copie proces-verbal de receptie la
terminarea lucrarilor - recomandare din partea beneficiarului - documente
doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, valoarea finala
in lei si principalele tipuri de lucrari( daca este cazul) (Formularul B4 din
Sectiunea Formulare) Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro
de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu
anual BNR astfel: 3,3373 pentru anul 2007, 3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373
lei pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011. Se
accepta cumularea valorilor din cel mult trei
contracte.Continuare...,Continuare... Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte
contributia proprie a ofertantului in executarea lucrarilor prezentate ca
experienta similara. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau
profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care
vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de
acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat
pentru executarea respectivelor atributii.Continuare...,Lista privind
echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului
In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.,Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani
ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor
si ale personalului angajat si cadrelor de conducere, conform art. 188 alin.
(3), lit.b si d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
- autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca
dovada ca dispune sau, daca este cazul, sa obtina un angajament de participare
pentru personalul solicitat in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din
OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioate) din partea urmatorilor
specialisti:Continuare...,Continuare...- minim 1 ingineri RTE (responsabil
tehnic cu executia) specializati in constructii civile, atestati MDRT - minim 1
responsabili cu controlul calitatii, CQ Se solicita : declaratie/angajament de
participare privind personalul tehnic, de specialitate si asigurare a calitatii
lucrarilor si declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, cu
care ofertantul face dovada indeplinirii cerintei minime
obligatorii.Continuare....,Continuare...In acest sens se vor depune CV-uri,
calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniul tehnic de
specialitate si de asigurare a calitatii si atestatatele vizate la zi. Se
solicita ca atestatele sa fie valabile la data limita de depunere a
ofertelor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire in
aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.Continuare...,Continuare...In
cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi
indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in
executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati,
care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea
respectivelor atributii.,Asigurarea cu personal calificat - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca
dispune de municitori calificati in domeniul constructiilor.(Lista privind
angajatii si specializarea lor conform inscrierilor din registru REVISAL.) In cazul
unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite
prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la
protectia mediului in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte
(moloz etc).Se solicita o declaratie prin care, in cazul in care ofertantul
este declarat castigator, se angajeaza sa prezinte un acord de depunere si
depozitare a deseurilor inerte la o platforma de procesarea deseurilor din
constructii si demolari agrementata de Ministerul Mediului. In cazul unei oferte
comune, standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi indeplinite prin
cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea
viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform
acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii. ISO 9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii
in domeniul constructiilor civile, industriale, inclusiv reparatii.
(prezentarea certificatului in copie)In cazul unei oferte comune, standardele
de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele
cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie
indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost
nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. In ceea ce priveste
certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In
acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de
implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.,ISO 14001
sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului
calitatii in domeniul constructiilor civile, industriale, inclusiv reparatii.
(prezentarea certificatului in copie) In cazul unei oferte comune, standardele
de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele
cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite
de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost
nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. In ceea ce priveste
certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In
acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de
implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de obtinere
a documentatiei de atribuire:
Documnetatia este
atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 18.07.2012 12:55
Iar afacerea pe
Energoplus, cu Borșan PDL e aici:
Anunt de atribuire
numarul 116222/13.10.2011
Informatii anunt de
participare asociat
Numar anunt: 123183 /
09.06.2011
Denumire contract:
Reparatii, recompartimentari si dotari in vederea refunctionalizarii
Cinematografului Arta din Mun. Tirgu Mures
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro
, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala
sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea
atribuita contractului de autoritatea contractanta
Reparatii,
recompartimentari si dotari in vederea refunctionalizarii Cinematografului Arta
din Mun. Tirgu Mures
II.1.2) Tipul
contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau
de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de
executare: Municipiul Tirgu Mures, Cinematograful Arta, P-ta Trandafirilor
Codul NUTS: RO125 –
Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de renovare,
recompartimentari si reparatii in vederea refunctionalizarii salii de
spectacole a Cinematografului Arta din Tirgu Mures si dotarea acestuia cu doua
sisteme digitale cinema 2D/3D dp 12 m si un sistem digital 2D/3D DP 14 m.
II.1.5) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 – Lucrari de
renovare (Rev.2)
32321100-0 – Aparatura
video si cinematografica (Rev.2)
II.1.6) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala
finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala
finala a contractului sau a contractelor
1,977,032 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Oferta cea mai
avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 75 %
Descriere:
2. Propunerea tehnica
25 %
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o
licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in
JO: 2011/S112-184638 din 11.06.2011
SECTIUNEA V :
ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 262
Denumirea: Reparatii,recompartimentari si dotari in vederea refunctionalizarii
cinematografului Arta
V.1) Data atribuirii
contractului 7/20/2011
V.2) Numarul de oferte
primite 1
V.3) Numele si adresa
operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC COMSIS SERVICE SRL
lider al asocierii dintre SC ENERGOPLUS SRL,SC COMSIS SERVICE SRL si SC AVITECH
CO SRL
Adresa postala: Calea
Turzii, nr.295 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400562 , Romania , Tel.
0264-598777 , Fax: 0264-598777
V.4) Informatii privind
valoarea contractului
Estimarea initiala a
valorii contractului
Valoarea: 1979612.00
Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala
a contractului
Valoarea: 1977032.00
Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar
putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de
fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentatia de
atribuire este atasata prezentului anunt.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul
competent pentru caile de atac
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania , Tel.
0265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: 0265-311827
Organismul competent
pentru procedurile de mediere
Tribunalul Comercial
Mures
Adresa postala: str.
Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania ,
Tel. 0265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: 0265-311827
VI.3.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Adresa:
P-ta Victoriei nr. 3, , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026 , Romania
, Tel. 0265-268330, , Fax: 0265-260813
VI.4) Data expedierii
prezentului anunt
07.10.2011 14:17
Share on Facebook
Citeste mai mult: Arta
de a da afaceri lui Energoplus plus Borşan
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.