duminică, 22 iulie 2012

Șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș vor să vă facă praf încă 100.000 de euro. Reparații...la Arta. Probabil tot pe firmă de pedelist!


Șmecherașii din Primăria Târgu-Mureș vor să vă facă praf încă 100.000 de euro. Reparații...la Arta. Probabil tot pe firmă de pedelist!
Șmecherașii din Primăria Tâgu-Mureș...vara nu dorm! Așa cum spune cântecul. După ce șmecherașii au tras să primească cinematograful Arta, ca să facă afacere europeană de 500.000 de euro pe mai multe firme, dintre care una la care e amicul de partid Borșan(Energoplus!), din banii publici, în an electoral și de criză e musai să se facă praf cel puțin 100.000 de euro. O altă afacere pe Borșan, Poruțiu, Bența sau alți pedeliști? Sfântă mare nerușinare de partid, după modelul publicitate, sondaje de opinie,  termopane, consultanță, parcări cu acoperiș, reabilitări termice, reparații la ZOO, platou, Weekend și așa mai departe? Târgumureșeni, sunteți fericiți că băieții din PDL dau afacerile altor băieți veseli din PDL? Iar DNA, încă nu ne-ai spus cine sunt javrele care au cheltuit banii publici în campania electorală pentru Florea! Afacerile sondaje, autocolante, plicuri cu scrisori deschise și alte măgării în folosul găștii din partid și de pe lângă partid!


invitatia numarul 331998

Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 331998 / 19.07.2012
Denumire contract: lucrari de "Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de acces si holuri la Cinematograful Arta"
Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 0265268330, fax:+04 0365801856, persoana de contact:NICOLETA ALINA DAMIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
lucrari de "Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de acces si holuri la Cinematograful Arta"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
lucrari de "Reparatii si refunctionalizare zona adiacenta, cai de acces si holuri la Cinematograful Arta"
II.1.6) CPV: 45233260-9 - Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524,194 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantie de participare DA Garantia de participare in cuantum de 5.500 lei Modul de constituire a garantiei de participare - prin virament bancar in contul nr.RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie Cuantumul GBE:10 % din valoarea contractului fara T.V.A. si se va constitui conform art.90 din H.G.R.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.


III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.Sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures - dr.Dorin Florea, Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Directorul Economic al Municipiului Targu-Mures -Kiss Imola, Sef serviciu al Serviciului Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de evaluare a ofertelor:Kiss Imola, Iernutan Oana, Moldovan Mircea, Sagau Zenovia, Suteu Eva, Demeter Valeria, Lapuste Tunde.Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta.Se solicita certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in parte.Sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a impozitelor catre Bugetul Local si Bugetul de Stat consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau din tara in care este stabilit. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala.In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 1.000.000 lei. Se solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III Formulare Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373 lei pentru anul 2009 - 4,2099 pentru anul 2010. - 4,2379 pentru anul 2011 In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin a unui contract de lucrari similare cu valoare egala sau mai mare de 524.000 lei fara TVA.Continuare...,Continuare...Se solicita: copie dupa contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele dccumente : -fisa privind experienta similara -copie dupa infomatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare.Continuare...,Continuare...- copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor - recomandare din partea beneficiarului - documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de lucrari( daca este cazul) (Formularul B4 din Sectiunea Formulare) Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel: 3,3373 pentru anul 2007, 3,6827 lei pentru anul 2008, 4,2373 lei pentru anul 2009, 4,2099 pentru anul 2010, 4,2379 pentru anul 2011. Se accepta cumularea valorilor din cel mult trei contracte.Continuare...,Continuare... Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Continuare...,Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioate) din partea urmatorilor specialisti:Continuare...,Continuare...- minim 1 ingineri RTE (responsabil tehnic cu executia) specializati in constructii civile, atestati MDRT - minim 1 responsabili cu controlul calitatii, CQ Se solicita : declaratie/angajament de participare privind personalul tehnic, de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, cu care ofertantul face dovada indeplinirii cerintei minime obligatorii.Continuare....,Continuare...In acest sens se vor depune CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii si atestatatele vizate la zi. Se solicita ca atestatele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.Continuare...,Continuare...In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Asigurarea cu personal calificat - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de municitori calificati in domeniul constructiilor.(Lista privind angajatii si specializarea lor conform inscrierilor din registru REVISAL.) In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.,Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la protectia mediului in ceea ce priveste modul de depunere a deseurilor inerte (moloz etc).Se solicita o declaratie prin care, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, se angajeaza sa prezinte un acord de depunere si depozitare a deseurilor inerte la o platforma de procesarea deseurilor din constructii si demolari agrementata de Ministerul Mediului. In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a protectiei mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. ISO 9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii in domeniul constructiilor civile, industriale, inclusiv reparatii. (prezentarea certificatului in copie)In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.,ISO 14001 sau echivalent privind certificarea sistemului de managementul mediului calitatii in domeniul constructiilor civile, industriale, inclusiv reparatii. (prezentarea certificatului in copie) In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.



SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documnetatia este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 12:55
Iar afacerea pe Energoplus, cu Borșan PDL e aici:
Anunt de atribuire numarul 116222/13.10.2011

Informatii anunt de participare asociat

Numar anunt: 123183 / 09.06.2011

Denumire contract: Reparatii, recompartimentari si dotari in vederea refunctionalizarii Cinematografului Arta din Mun. Tirgu Mures

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:

Primaria Municipiului Tirgu-Mures

Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama , Tel. 0265-268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: 0365-801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)

Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta

Reparatii, recompartimentari si dotari in vederea refunctionalizarii Cinematografului Arta din Mun. Tirgu Mures

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Lucrari

Executarea

Locul principal de executare: Municipiul Tirgu Mures, Cinematograful Arta, P-ta Trandafirilor

Codul NUTS: RO125 – Mures

II.1.3) Anuntul implica

II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Lucrari de renovare, recompartimentari si reparatii in vederea refunctionalizarii salii de spectacole a Cinematografului Arta din Tirgu Mures si dotarea acestuia cu doua sisteme digitale cinema 2D/3D dp 12 m si un sistem digital 2D/3D DP 14 m.

II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

45453100-8 – Lucrari de renovare (Rev.2)

32321100-0 – Aparatura video si cinematografica (Rev.2)

II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)

II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor

1,977,032 RON

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic

Criterii Pondere

1. Pretul ofertei 75 %

Descriere:

2. Propunerea tehnica 25 %

Descriere:

IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Da

Anunt de participare

Numarul anuntului in JO: 2011/S112-184638 din 11.06.2011

SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI

Contract nr: 262 Denumirea: Reparatii,recompartimentari si dotari in vederea refunctionalizarii cinematografului Arta

V.1) Data atribuirii contractului 7/20/2011

V.2) Numarul de oferte primite 1

V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

SC COMSIS SERVICE SRL lider al asocierii dintre SC ENERGOPLUS SRL,SC COMSIS SERVICE SRL si SC AVITECH CO SRL

Adresa postala: Calea Turzii, nr.295 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400562 , Romania , Tel. 0264-598777 , Fax: 0264-598777

V.4) Informatii privind valoarea contractului

Estimarea initiala a valorii contractului

Valoarea: 1979612.00 Moneda: RON Fara TVA

Valoarea totala finala a contractului

Valoarea: 1977032.00 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat

Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt.

VI.3) Cai de atac

VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac

Tribunalul Comercial Mures

Adresa postala: str. Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania , Tel. 0265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: 0265-311827

Organismul competent pentru procedurile de mediere

Tribunalul Comercial Mures

Adresa postala: str. Justitiei nr. 1 , Localitatea: Tirgu-Mures , Cod postal: 540069 , Romania , Tel. 0265-262010 , Email: tr-mures-comercial@just.ro , Fax: 0265-311827

VI.3.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

Serviciul Juridic si Contencios Administrativ

Adresa postala: Adresa: P-ta Victoriei nr. 3, , Localitatea: Tirgu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Tel. 0265-268330, , Fax: 0265-260813

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

07.10.2011 14:17

Share on Facebook

Citeste mai mult: Arta de a da afaceri lui Energoplus plus Borşan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.