sâmbătă, 7 iulie 2012

Băsescu are poporul LUI, țara LUI. Șmecherie de tătuc, când el e abia un angajat. Fără calificare, dar angajatul NOSTRU!


Băsescu are poporul LUI, țara LUI. Șmecherie de tătuc, când el e abia un angajat. Fără calificare, dar angajatul NOSTRU!
Am conștiința că mi-am făcut datoria față de țara mea, de poporul meu!  Declarație populistă marca Băsescu după proaspăta suspendare. Cretinitățile astea egoiste le găsim și la Dorin Florea sau alți primari PDL fugiți din PNȚCD, PSD, PNL, PRM, PNG, cu afaceri pe instituție cu firmele jegoase și dedicate PDL, desigur, care se sacrifică pentru că șmecherii consideră orașul ca orașul meu, școlile ca școlile mele, primăria ca primăria mea. Cum, mă, țara mea, poporul meu, orașul meu ? Sunteți niște  slujbași ai noștri, țara e a noastră, vă plătim salariile, vă dăm votul pe necalificarea voastră, pentru că sunteți căpitani, filosofi, medici, cântăreți pe calificarea VOASTRĂ, vă dăm și imunitate, la pachet, dar sunteți la nivel de pantofar, șofer de taxi: vă cumpărăm serviciile și dacă nu ne convine cum lucrați sau ne furați trebuie să vă dăm un șut în fund! Băsescu care are poporul și țara lui încheie apocaliptic: Aveți grijă de țară! Bine, tătucule, o să avem și încercăm să dăm poporul tău, țara ta și altora să conducă, pentru că ne-am săturat de mafia PDL și de termitele portocalii care ne fură banii NOȘTRI! Ce nu avem noi e ceea ce ai tu: Spionii TĂI, sereiștii TĂI, ziariștii TĂI de trust PDL, afaceri pe PDL din bani publici, gangsterii care iau publicitate de la primării PDL pentru reclama TA, afacerile cu autocolante, plicuri, panouri de afișaj pentru propaganda cancerului portocaliu, în general.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.