Mega-afacere
de 15 milioane de lei prin Primăria Târgu-Mureș pentru managementul proiectului
Iaz Batal!
O mega-afacere de peste
15 milioane de lei (peste 3 milioane de euro), cu autoritate contractantă Primăria
Târgu-Mureș. Vom afla dacă nu au pus băieții deștepți de o altă afacere pe inși
din PDL sau inși din PDL care și-au pus doar firmele pe alt nume. Să fie o altă
afacere pe subordonații politici ai lui Florea, chiar dacă e finanțare
europeană, așa cum s-a mai întâmplat la afacerea reparații Arta, Cetate
ș.a.m.d.?
Anunt de participare
numarul 137314/11.07.2012
Operatorii economici
inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de
notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de
participare: 137314 / 11.07.2012
Denumire contract:
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de
implementare a proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha
- Tirgu-Mures
Stare procedura: In
desfasurare
Sectiunea I:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa
si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania ,
Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40 0265268330 , Email:
licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL):
www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau
solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Targu-Mures
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3 - registratura institutiei camera 13 , Localitatea:
Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale
administratiilor publice
Autoritatea
contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data
contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica
pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a
proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures
II.1.2) Tipul contractului
si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a
serviciilor
Servicii
11 - Servicii de
consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de
prestare: Municipiul Targu-Mures, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 -
Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de
achizitii publice
II.1.4) Informatii
privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea
succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica
pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a
proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures
Realizarea publicitatii
masurii, precum si elaborarea strategiei de constientizare publica.
Desfasurarea primei campanii de constientizare publica
II.1.6) Clasificare CPV
(vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii
generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1 - Servicii
de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7 - Servicii
de consultanta in publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul
intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in
loturi
Nu
II.1.9) Vor fi
acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea
totala sau domeniul
Asistenta tehnica
pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a
proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures
Realizarea publicitatii
masurii, precum si elaborarea strategiei de constientizare publica.
Desfasurarea primei campanii de constientizare publica
Valoarea estimata fara
TVA: 1,579,668 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata
contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la
data atribuirii contractului
Sectiunea III:
INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Depozite
valorice si garantii solicitate
Cuantumul garantiei de
participare: 30.000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare - prin
depunere la casierie sau prin virament bancar in contul nr.
RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un
instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de
o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru
perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul
dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei
de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa
de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada
incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este
cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de
buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA.
Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de
garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de
asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile
succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G.
1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la
data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract,
daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. In cazul in care
ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea
garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta
este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca
dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele
modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational
Sectorial Mediu 2007-2013, Axa Prioritara 2 -"Dezvoltarea sistemelor de
management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate
istoric"
III.1.3) Forma juridica
pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.
44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea
contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de
participare
III.2.1) Situatia
personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la
inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea
III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si
tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006,
conform Formularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare
dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul").
- Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator.
In cazul unei oferte
comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul").Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din
cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului
Targu-Mures-Dr. Dorin Florea, Viceprimarii Muncipiului Targu-Mures (numiti in
urma alegerilor locale din 10.06.2012), Membrii Consiliului Local (numiti in
urma alegerilor locale din 10.06.2012), Secretarul Municipiului Targu-Mures -
Cioban Maria, Sef serviciu al Serviciului Concesionari, Inchirieri, Vanzari si
Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina, Director economic - Kiss
Imola, membrii comisiei de licitatie: Dan Ioana, Damian Alina, Ijac Dana,
Csegzi Sandor, Szanto Ibolya, Kagan Ildi, Colceriu Violeta, Makkfalvi Laszlo.
- Certificat de
participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea
III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010
privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat
trebuie depus de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie
legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").
- Certificate
constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate
catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul
ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in
luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate,
conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau
copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Persoanele juridice
straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii,
eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare,
alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de
plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul
local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura
traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele
juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din
grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica
internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare
trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte.
Documentele pentru care
nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi
fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.
Toate documentele vor
avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al
persoanei semnatare.Nu se accepta folosirea de prescurtari.
Ofertele depuse in
asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
• Oferta trebuie sa
cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul
asocierii precum si categoriile de lucrari executate/servicii prestate/produse
furnizate, de fiecare dintre acestia;
• Oferta trebuie sa fie
semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca
semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al
societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre
membrii asocierii;
• Unul din membrii
trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si
aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata
de fiecare partener in parte sau in cadrul contractului de asociere sa fie
stipulata aceasta imputernicire;
• Oferta trebuie sa
includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt
responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului,
ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita
instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea
contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului
conducator (liderului).
• Toti partenerii din
cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata
de realizare a contractului;
• Structura sau
constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului,
decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii
exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi
criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial. Pentru persoanele
juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea
prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat
cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. Inaintea
incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor
imputernici unul dintrea asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea
obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si
inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor
legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie certificata
"conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba
romana.
In cazul unei oferte
comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in
parte.
Ofertantul clasat pe
primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii
contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul
procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice
straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau
apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile
legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie
legalizata.
III.2.2) Capacitatea
economica si financiara
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind
cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu
completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea
unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani (2009,
2010, 2011) cu o valoare egala sau mai mare de 3.000.000 lei. (Formularului 5
din Sectiunea III Formulare) .
Dovada situatiei
economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile
ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.
Cifra de afaceri
globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel:
- 4,2373 lei pentru
anul 2009,
- 4,2099 pentru anul
2010,
- 4,2379 pentru anul
2011.
In cazul unei oferte
comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de
catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in
considerare datele subcontractantilor.
III.2.3) Capacitatea
tehnica
Informatii si
formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor
contracte de prestari de servicii din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala
vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza
atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre
asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru
executarea respectivelor atributii.
Experienta similara -
autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate
sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a
ofertelor) a maxim doua contracte de prestari servicii similare, in valoare
egala sau mai mare de 1.500.000 lei, fara TVA .
Se solicita: copie dupa
contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta
si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul)
pentru autenticitatea procentului de participare.
Pentru
contractul/contractele adus/e in vederea indeplinirii experientei similare se
vor prezenta anexat urmatoarele documente :
-fisa privind experienta
similara
-copie dupa infomatiile
relevante din contractul/contractele cu care se va face dovada experientei
similare
- copie proces-verbal
de receptie a produselor
- recomandare din
partea beneficiarului
...continuare...
...continuare...-
documente doveditoare din care sa reiasa valoarea produselor furnizate,
valoarea finala in lei si principalele produse furnizate.Nivelul experientei
similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care
se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel:
- 4,2373 lei pentru
anul 2009,
- 4,2099 pentru anul
2010,
- 4,2379 pentru anul
2011.
Valoarea mentionata
trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in prestarea
serviciilor prezentate ca experienta similara.
In cazul unei oferte
comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul,
cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Recomandari din partea
unor beneficiari.
Prezentarea a maxim
doua recomandari din partea unor beneficiari autoritati contractante sau
clienti privati care sa confirme prestarea de servicii similare, care vor face
referire la contractele cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze
indeplinirea conditiei minime cu privire la experienta similara.
Informatii referitoare
la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect
Expertii cheie sunt
aceia a caror implicare (activitate) este esentiala in atingerea obiectivelor
contractului.
Pozitiile si
responsabilitatile acestora sunt definite in caietul de sarcini.
-Expert principal 1 -
Lider de echipa
Studii universitare de
lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau studii postuniversitare:
tehnice, studii administrative, management, stiinta sau ingineria mediului,
protectia mediului, ecologie sau similar;
Calificare/Diploma de
manager de proiect recunoscuta de o autoritate nationala/ internationala sau de
o asociatie profesionala nationala/internationala.
Experienta profesionala
generala
Experienta profesionala
generala de minimum 5 ani;
Experienta profesionala
specifica
Participarea ca manager
de proiect/adjunct manager (sau functie similara:...continuare...
...continuare...lider
de echipa/adjunct, coordonator proiect/adjunct, sau orice functie echivalenta
care presupune coordonarea echipei/pozitie de adjunct al acestei functii) in
cel putin un proiect in domeniul infrastructurii de mediu
-Expert principal 2 -
Expert financiar
Calificari si abilitati
Studii superioare de
lunga durata in domeniul economic.
Experienta profesionala
generala
Experienta generala de
minim 5 ani
Experienta profesionala
specifica
Participarea ca expert
financiar in cel putin un proiect similar.
...continuare...
...continuare...Expert
principal 3 - Expert de mediu
Calificari si abilitati
Studii superioare de
lunga durata in unul din domeniile: inginerie chimica, ingineria mediului,
ecologie, biologie, stiinta mediului, geografie.
Experienta profesionala
generala
Experienta profesionala
generala de minim 5 ani
Experienta profesionala
specifica
Participarea in cel
putin un proiect similar, respectiv de reabilitare situri contaminate/poluate
sau infrastructura de mediu sau similar, in calitate de expert de mediu.
...continuare...
...continuare...Expert
principal 4 - Expert achizitii
Calificari si abilitati
Studii superioare de
lunga durata in unul din domeniile: juridic, economic sau tehnic;
Certificare
profesionala in Achizitii Publice
Experienta profesionala
generala
Experienta generala
minim 5 ani
Experienta profesionala
specifica
Experienta minim 3 ani
in aplicarea legislatiei romanesti in domeniul achizitiilor publice;
...continuare...
...continuare...Expert
principal 5 - Expert publicitate si comunicare
Calificari si abilitati
Studii superioare de
lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
Experienta profesionala
generala
Experienta generala
minim 5 ani ...continuare...
...continuare...
Experienta profesionala
specifica
Participarea ca expert
publicitate/comunicare in cel putin 1 contract similar, respectiv care include
o campanie de informare si constientizare pe tema protectiei mediului.
...continuare...
...continuare...Dovada
dispunerii se va face prin: copii din Registrul Revisal, contracte de
colaborare, contracte de prestari servicii, etc. Pentru dovada dispunerii se
accepta si prezentarea de angajamente din partea ofertantului pentru personalul
de specialitate, iar in cazul in care va fi declarat castigator, ofertantul se
obliga sa incheie contracte individuale de munca cu respectivul personal de
specialitate.Dovada calificarii personalului se va face prin prezentarea de :
copii dupa diplome, atestate sau orice alte documente din care sa reiasa
calificarea in domeniile solicitate, acreditate/recunocute de Ministerul
Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului sau de organisme similare
acreditate.
Experienta va fi
dovedita prin: CV-uri, copii din registrul Revisal, contracte de colaborare,
recomandari din partea beneficiarilor, decizii sau alte documente..continuare..
...continuare...Operatorul
economic va prezenta informatii referitoare la personalul implicat in prezentul
contract, astfel:Prezentarea listei cu personalul de specialitate propus pentru
indeplinirea contractului :
- CV-urile personalului
responsabil direct pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
-CV - uri echipa de
experti
Expertii sunt aceia
care vor avea un rol esential in prestarea serviciilor solicitate prin
specificatiile tehnice. Lista acestora si formatul CV-ului trebuie sa fie
depuse in formatul standard indicat (Formular 11).
Important: Se vor
nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele
in care nu se vor nominaliza persoane pentru fiecare post vor fi respinse.
Pentru fiecare din
expertii ?i personalul de specialitate inclusi in oferta, CV-ul trebuie sa fie
insotit de copii dupa diplomele/certificatele de studii/atestatele mentionate
precum si dupa documentele care confirma exp. profesionala indicata
..continuare...
...continuare...(cartea
de munca sau similar, copie contract de munca sau de colaborare, certificate
sau referinte ale angajatorului, etc) - copie "conform cu
originalul".
In plus, CV-urile
trebuie sa fie insotite de Declaratii de disponibilitate, pentru serviciile
care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala, in formatul indicat prin
Formularul 12 semnate in original de catre fiecare dintre expertii inclusi in
oferta.
In cazul in care
certificatele/ diplomele/ documentele care confirma experienta profesionala
indicata sunt emise in alta limba decat romana, acestea vor fi transmise in
limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba
romana.
Documentele solicitate
reprezinta cerinte obligatorii. Neprezentarea unui document asa cum au fost
solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca inacceptabila.
Standarde de asigurare
a calitatii :
Certificat ISO 9001,
sau echivalent pentru domeniul serviciilor ofertate, valabil la data depunerii
ofertei. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
Se solicita prezentarea
certificatului in copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul".
In cazul unei oferte
comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite de catre
fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza.
In ceea ce priveste
certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In
acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de
implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
Certificatul trebuie sa
fie valabil la data depunerii ofertei iar operatorul economic trebuie sa
mentina valabilitatea lui pe toata durata contractului.
Standarde de protectie
a mediului :
Certificat ISO 14001,
sau echivalent pentru domeniul serviciilor ofertate, valabil la data depunerii
ofertei. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
Se solicita prezentarea
certificatului in copie lizibila cu mentiunea "conform cu
originalul".
In cazul unei oferte
comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite de catre
fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza.
In ceea ce priveste
certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In
acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de
implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
Certificatul trebuie sa
fie valabil la data depunerii ofertei iar operatorul economic trebuie sa
mentina valabilitatea lui pe toata durata contractului.
III.2.4) Contracte
rezervate
Nu
III.3) Conditii
specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea
serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele
juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale
membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul
procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criterii de
atribuire
Oferta cea mai
avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate
in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 50 %
Descriere: Descriere
criteriu: Pentru oferta cu cel mai mic pret se va acorda punctajul maxim.pt
celelalte preturi ofertate, punctajul se va acorda dupa cum urmeaza:Pn=(Pmic/P
n)xPmax unde: Pn = punctaj obtinut de oferta n pentru Pre?, Pmic = Pre?ul cel mai
mic ofertat , P n = Pre?ul ofertat de ofertantul n , Pmax = Punctajul maxim
acordat pentru acest factor, Punctajul maxim pentru Factorul de evaluare 1 ce
poate fi ob?inut este de 50.
2. Numarul de zile
lucratoare alocate expertilor secundari 30 %
Descriere: numarul min
de zile este 150 - pt care se acorda 0 puncte;nr. max. de zile este 225-pt care
se acorda 30 de puncte;pt un nr. mai mic de zile de 150-of. este neconforma;pt
un nr. mai mare de 225 - of nu va fi punctata suplim;pt of. intre 150 si 225 zile
punctajul se acorda astfel:Pzn = (Nzn/Nzmax) x Pzmax, undePzn = punctaj obtinut
de oferta n pentru acest factor,Nzmax = numarul maxim de zile ,Nzn = numarul de
zile din oferta n ,Pzmax = Punctajul maxim acordat pentru acest factor
3. Numarul de livrabile
propuse suplimentar fata de cerintele din caietul de sarcini 20 %
Descriere: Livrabilele
sunt materiale si activitati de promovare a proiectului: -conferinte,
seminarii; -publicatii (brosuri, fluturasi, si scrisori de informare) referit.
la proiect; -campanii din presa scrisa, radio , TV; -info.disponibile si prin
mijl.electr. (ex.site-uri)si prin materiale audio-vizuale (prezentari,
CD-ROM-uri, etc);-punctajul se acorda conform documentului intitulat
"Anexa la fisa de date" referitor la punctaj
Punctaj maxim
componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza
o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Numar de
referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi
publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de
obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia
unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru
depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2012
12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita
pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 10:00
IV.3.5) Data
transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare
candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau
limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima
pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul
limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de
deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 12:00
Locul: Municipiul
Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa
asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite
ai of, observatori UCVP, membrii comisiei, persoane desemnate
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este
periodic
Nu
VI.2) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri)
la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu
2007-2013, Axa Prioritara 2 -"Dezvoltarea sistemelor de management
integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric",
Domeniul major de Interventie 2 "Reabilitarea zonelor poluate
istoric"
Tip de finantare:
Fonduri europene
Fond european:
Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
-Ofertantii vor depune
proiect/model de contract semnat si stampilat.-Durata contractului este de cel
putin 36 de luni, dar pana la finalizarea contractului de finantare/cu prelungire
pana la aprobarea ultimei cereri de plata (rambursare).- Informatii privind
partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o
subcontracteze.Se solicita completarea Formularului nr. 16 si Formularul 18.
Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care
urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de
identificare ale acestora. Pe parcursul derularii contractului, contractantul
nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici
incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii
Contractante.-Termen de plata: in termen de maxim 180 de zile de la data
primirii, de catre autoritatea contractanta, a facturii emise de
prestator.-Referitor la criteriul de atribuire:Se va contabiliza numarul de
zile lucratoare alocate expertilor secundari cu justificarea propunerii echipei
prestatorului pentru realizarea activitatilor specifice din caietul de sarcini,
inclus in oferta financiara si argumentat in propunerea tehnica, pentru
executia activitatilor si atingerea obiectivelor si a rezultatelor
proiectului;.Se vor contabiliza numai acele livrabile suplimentare fata de
cerintele din CS si care sa fie in concordanta cu obiectivele contractului,
care sunt justificate corespunzator cu rezultatele asteptate ale proiectului.Nu
se vor contabiliza acele livrabile care sunt capitole sau parte dintr-un raport
sau livrabil.Daca un livrabil se depune periodic se va contabiliza o singura
data.realizarea livrabile suplimentare incluse in propunerea tehnica devine
obligatorie.Ofertantul castigator va fi cel care ob?ine punctajul maxim prin
insumarea punctajelor obtinute la factorii de evaluare 1, 2 ?i 3.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism
competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare
a Contestatiilor
Adresa postala: Str.
Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal:
030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40
213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent
pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea
cailor de atac
Precizari privind
termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu
ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act
al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la
care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si
Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata
Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania
VI.5) Data expedierii
prezentului anunt
09.07.2012 11:57
« Aceasta licitatie a
fost vizualizata de 25
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.