luni, 16 iulie 2012

Mega-afacere de 15 milioane de lei prin Primăria Târgu-Mureș pentru managementul proiectului Iaz Batal!


Mega-afacere de 15 milioane de lei prin Primăria Târgu-Mureș pentru managementul proiectului Iaz Batal!
O mega-afacere de peste 15 milioane de lei (peste 3 milioane de euro),  cu autoritate contractantă Primăria Târgu-Mureș. Vom afla dacă nu au pus băieții deștepți de o altă afacere pe inși din PDL sau inși din PDL care și-au pus doar firmele pe alt nume. Să fie o altă afacere pe subordonații politici ai lui Florea, chiar dacă e finanțare europeană, așa cum s-a mai întâmplat la afacerea reparații Arta, Cetate ș.a.m.d.?
Anunt de participare numarul 137314/11.07.2012

Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.

Detalii procedura
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar anunt de participare: 137314 / 11.07.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures
Stare procedura: In desfasurare

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540026 , Romania , Punct(e) de contact: DAN IOANA , Tel. +40 0265268330 , Email: licitatie@tirgumures.ro , Fax: +04 0365801856 , Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Targu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 3 - registratura institutiei camera 13 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Targu-Mures, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures

II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures
Realizarea publicitatii masurii, precum si elaborarea strategiei de constientizare publica. Desfasurarea primei campanii de constientizare publica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341100-7 - Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu

II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si sprijin pentru unitatea de implementare a proiectului Reabilitarea sitului poluat istoric- Iaz batal 30 ha - Tirgu-Mures
Realizarea publicitatii masurii, precum si elaborarea strategiei de constientizare publica. Desfasurarea primei campanii de constientizare publica
Valoarea estimata fara TVA: 1,579,668 RON

II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice si garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 30.000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013, Axa Prioritara 2 -"Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.

-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conform Formularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").

- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.
In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primarul Municipiului Targu-Mures-Dr. Dorin Florea, Viceprimarii Muncipiului Targu-Mures (numiti in urma alegerilor locale din 10.06.2012), Membrii Consiliului Local (numiti in urma alegerilor locale din 10.06.2012), Secretarul Municipiului Targu-Mures - Cioban Maria, Sef serviciu al Serviciului Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale - Damian Alina, Director economic - Kiss Imola, membrii comisiei de licitatie: Dan Ioana, Damian Alina, Ijac Dana, Csegzi Sandor, Szanto Ibolya, Kagan Ildi, Colceriu Violeta, Makkfalvi Laszlo.

- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").

- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, care sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte.

Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se accepta folosirea de prescurtari.

Ofertele depuse in asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
• Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate/servicii prestate/produse furnizate, de fiecare dintre acestia;
• Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre membrii asocierii;
• Unul din membrii trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte sau in cadrul contractului de asociere sa fie stipulata aceasta imputernicire;
• Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).
• Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;
• Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".

Pentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintrea asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie certificata "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata in limba romana.

In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte.
Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani (2009, 2010, 2011) cu o valoare egala sau mai mare de 3.000.000 lei. (Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) .
Dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.
Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel:
- 4,2373 lei pentru anul 2009,
- 4,2099 pentru anul 2010,
- 4,2379 pentru anul 2011.
In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de prestari de servicii din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a maxim doua contracte de prestari servicii similare, in valoare egala sau mai mare de 1.500.000 lei, fara TVA .
Se solicita: copie dupa contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare.
Pentru contractul/contractele adus/e in vederea indeplinirii experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente :
-fisa privind experienta similara
-copie dupa infomatiile relevante din contractul/contractele cu care se va face dovada experientei similare
- copie proces-verbal de receptie a produselor
- recomandare din partea beneficiarului
...continuare...
...continuare...- documente doveditoare din care sa reiasa valoarea produselor furnizate, valoarea finala in lei si principalele produse furnizate.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR astfel:
- 4,2373 lei pentru anul 2009,
- 4,2099 pentru anul 2010,
- 4,2379 pentru anul 2011.
Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a ofertantului in prestarea serviciilor prezentate ca experienta similara.
In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.
Recomandari din partea unor beneficiari.
Prezentarea a maxim doua recomandari din partea unor beneficiari autoritati contractante sau clienti privati care sa confirme prestarea de servicii similare, care vor face referire la contractele cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea conditiei minime cu privire la experienta similara.
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect
Expertii cheie sunt aceia a caror implicare (activitate) este esentiala in atingerea obiectivelor contractului.
Pozitiile si responsabilitatile acestora sunt definite in caietul de sarcini.
-Expert principal 1 - Lider de echipa
Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau studii postuniversitare: tehnice, studii administrative, management, stiinta sau ingineria mediului, protectia mediului, ecologie sau similar;
Calificare/Diploma de manager de proiect recunoscuta de o autoritate nationala/ internationala sau de o asociatie profesionala nationala/internationala.
Experienta profesionala generala
Experienta profesionala generala de minimum 5 ani;
Experienta profesionala specifica
Participarea ca manager de proiect/adjunct manager (sau functie similara:...continuare...
...continuare...lider de echipa/adjunct, coordonator proiect/adjunct, sau orice functie echivalenta care presupune coordonarea echipei/pozitie de adjunct al acestei functii) in cel putin un proiect in domeniul infrastructurii de mediu
-Expert principal 2 - Expert financiar
Calificari si abilitati
Studii superioare de lunga durata in domeniul economic.
Experienta profesionala generala
Experienta generala de minim 5 ani
Experienta profesionala specifica
Participarea ca expert financiar in cel putin un proiect similar.
...continuare...
...continuare...Expert principal 3 - Expert de mediu
Calificari si abilitati
Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: inginerie chimica, ingineria mediului, ecologie, biologie, stiinta mediului, geografie.
Experienta profesionala generala
Experienta profesionala generala de minim 5 ani
Experienta profesionala specifica
Participarea in cel putin un proiect similar, respectiv de reabilitare situri contaminate/poluate sau infrastructura de mediu sau similar, in calitate de expert de mediu.
...continuare...
...continuare...Expert principal 4 - Expert achizitii
Calificari si abilitati
Studii superioare de lunga durata in unul din domeniile: juridic, economic sau tehnic;
Certificare profesionala in Achizitii Publice
Experienta profesionala generala
Experienta generala minim 5 ani
Experienta profesionala specifica
Experienta minim 3 ani in aplicarea legislatiei romanesti in domeniul achizitiilor publice;
...continuare...
...continuare...Expert principal 5 - Expert publicitate si comunicare
Calificari si abilitati
Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
Experienta profesionala generala
Experienta generala minim 5 ani ...continuare...
...continuare...
Experienta profesionala specifica
Participarea ca expert publicitate/comunicare in cel putin 1 contract similar, respectiv care include o campanie de informare si constientizare pe tema protectiei mediului.
...continuare...
...continuare...Dovada dispunerii se va face prin: copii din Registrul Revisal, contracte de colaborare, contracte de prestari servicii, etc. Pentru dovada dispunerii se accepta si prezentarea de angajamente din partea ofertantului pentru personalul de specialitate, iar in cazul in care va fi declarat castigator, ofertantul se obliga sa incheie contracte individuale de munca cu respectivul personal de specialitate.Dovada calificarii personalului se va face prin prezentarea de : copii dupa diplome, atestate sau orice alte documente din care sa reiasa calificarea in domeniile solicitate, acreditate/recunocute de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului sau de organisme similare acreditate.
Experienta va fi dovedita prin: CV-uri, copii din registrul Revisal, contracte de colaborare, recomandari din partea beneficiarilor, decizii sau alte documente..continuare..
...continuare...Operatorul economic va prezenta informatii referitoare la personalul implicat in prezentul contract, astfel:Prezentarea listei cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului :
- CV-urile personalului responsabil direct pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
-CV - uri echipa de experti
Expertii sunt aceia care vor avea un rol esential in prestarea serviciilor solicitate prin specificatiile tehnice. Lista acestora si formatul CV-ului trebuie sa fie depuse in formatul standard indicat (Formular 11).
Important: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane pentru fiecare post vor fi respinse.
Pentru fiecare din expertii ?i personalul de specialitate inclusi in oferta, CV-ul trebuie sa fie insotit de copii dupa diplomele/certificatele de studii/atestatele mentionate precum si dupa documentele care confirma exp. profesionala indicata ..continuare...
...continuare...(cartea de munca sau similar, copie contract de munca sau de colaborare, certificate sau referinte ale angajatorului, etc) - copie "conform cu originalul".

In plus, CV-urile trebuie sa fie insotite de Declaratii de disponibilitate, pentru serviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala, in formatul indicat prin Formularul 12 semnate in original de catre fiecare dintre expertii inclusi in oferta.

In cazul in care certificatele/ diplomele/ documentele care confirma experienta profesionala indicata sunt emise in alta limba decat romana, acestea vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.

Documentele solicitate reprezinta cerinte obligatorii. Neprezentarea unui document asa cum au fost solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca inacceptabila.
Standarde de asigurare a calitatii :
Certificat ISO 9001, sau echivalent pentru domeniul serviciilor ofertate, valabil la data depunerii ofertei. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
Se solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".

In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite de catre fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza.

In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.

Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei iar operatorul economic trebuie sa mentina valabilitatea lui pe toata durata contractului.
Standarde de protectie a mediului :
Certificat ISO 14001, sau echivalent pentru domeniul serviciilor ofertate, valabil la data depunerii ofertei. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
Se solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".

In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite de catre fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza.

In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.

Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei iar operatorul economic trebuie sa mentina valabilitatea lui pe toata durata contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare

Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 50 %
Descriere: Descriere criteriu: Pentru oferta cu cel mai mic pret se va acorda punctajul maxim.pt celelalte preturi ofertate, punctajul se va acorda dupa cum urmeaza:Pn=(Pmic/P n)xPmax unde: Pn = punctaj obtinut de oferta n pentru Pre?, Pmic = Pre?ul cel mai mic ofertat , P n = Pre?ul ofertat de ofertantul n , Pmax = Punctajul maxim acordat pentru acest factor, Punctajul maxim pentru Factorul de evaluare 1 ce poate fi ob?inut este de 50.
2. Numarul de zile lucratoare alocate expertilor secundari 30 %
Descriere: numarul min de zile este 150 - pt care se acorda 0 puncte;nr. max. de zile este 225-pt care se acorda 30 de puncte;pt un nr. mai mic de zile de 150-of. este neconforma;pt un nr. mai mare de 225 - of nu va fi punctata suplim;pt of. intre 150 si 225 zile punctajul se acorda astfel:Pzn = (Nzn/Nzmax) x Pzmax, undePzn = punctaj obtinut de oferta n pentru acest factor,Nzmax = numarul maxim de zile ,Nzn = numarul de zile din oferta n ,Pzmax = Punctajul maxim acordat pentru acest factor
3. Numarul de livrabile propuse suplimentar fata de cerintele din caietul de sarcini 20 %
Descriere: Livrabilele sunt materiale si activitati de promovare a proiectului: -conferinte, seminarii; -publicatii (brosuri, fluturasi, si scrisori de informare) referit. la proiect; -campanii din presa scrisa, radio , TV; -info.disponibile si prin mijl.electr. (ex.site-uri)si prin materiale audio-vizuale (prezentari, CD-ROM-uri, etc);-punctajul se acorda conform documentului intitulat "Anexa la fisa de date" referitor la punctaj

Punctaj maxim componenta tehnica: 50

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2012 12:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 12:00
Locul: Municipiul Targu-Mures, Piata Victoriei, nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ai of, observatori UCVP, membrii comisiei, persoane desemnate

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013, Axa Prioritara 2 -"Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric", Domeniul major de Interventie 2 "Reabilitarea zonelor poluate istoric"
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
-Ofertantii vor depune proiect/model de contract semnat si stampilat.-Durata contractului este de cel putin 36 de luni, dar pana la finalizarea contractului de finantare/cu prelungire pana la aprobarea ultimei cereri de plata (rambursare).- Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Se solicita completarea Formularului nr. 16 si Formularul 18. Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante.-Termen de plata: in termen de maxim 180 de zile de la data primirii, de catre autoritatea contractanta, a facturii emise de prestator.-Referitor la criteriul de atribuire:Se va contabiliza numarul de zile lucratoare alocate expertilor secundari cu justificarea propunerii echipei prestatorului pentru realizarea activitatilor specifice din caietul de sarcini, inclus in oferta financiara si argumentat in propunerea tehnica, pentru executia activitatilor si atingerea obiectivelor si a rezultatelor proiectului;.Se vor contabiliza numai acele livrabile suplimentare fata de cerintele din CS si care sa fie in concordanta cu obiectivele contractului, care sunt justificate corespunzator cu rezultatele asteptate ale proiectului.Nu se vor contabiliza acele livrabile care sunt capitole sau parte dintr-un raport sau livrabil.Daca un livrabil se depune periodic se va contabiliza o singura data.realizarea livrabile suplimentare incluse in propunerea tehnica devine obligatorie.Ofertantul castigator va fi cel care ob?ine punctajul maxim prin insumarea punctajelor obtinute la factorii de evaluare 1, 2 ?i 3.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 3 , Localitatea: Targu-Mures , Cod postal: 540026 , Romania

VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2012 11:57



« Aceasta licitatie a fost vizualizata de 25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.