Găștii
din Primăria Târgu-Mureș îi trebuie mobilier pentru Căsuța din pădure! De doar
vreo 90.000 de euro! Consecința votului etnic și a manipulării gunoaielor cu…
vandali
Bandiții banului public
din Primăria Târgu-Mureș vor să cheltuiască din banii dumneavoastră 360.000 de
lei (peste 80.000 de euro) pentru cumpărarea de mobilier Căsuța din pădure!
Desigur, o altă afacere de an de criză și de susținut vreun prostovan din banii
publici, finanțarea fiind din fonduri bugetare. Târgumureșeni, acceptați și
afacerea șmecherașilor pentru mobilier căsuțe, mobilier care va fi livrat,
probabil, de un abonat sau de un amărât de membru de partid, așa cum se
întâmplă la primărie suficient de des ca să își bage nasul DNA în afacerile
dedicate și cu câștigător cunoscut !
invitatia numarul
331315
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate
contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 331315
/ 09.07.2012
Denumire contract:
Furnizare mobilier pentru casuta din padure
Stare procedura: In
Desfasurare
SECTIUNEA 1:
AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Primaria Municipiului
Tirgu-Mures
Cod fiscal: 4322823,
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04
0365801856
I.1.2) Adresa la care
se transmit ofertele:
Piata Victoriei, nr. 3,
registratura institutiei, cam.13, Targu-Mures, Romania, cod postal: 540026
I.1.3) Adresa (locul)
de deschidere a ofertelor:
Targu-Mures, Piata Victoriei,
nr. 3, camera 45
I.2) Tipul autoritatii
contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate
Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate:
Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL
CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire
contract:
Furnizare mobilier
pentru casuta din padure
II.1.2) Tip contract:
Furnizare
II.1.3) Modalitatea de
atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul
contractului:
Furnizare mobilier
pentru casuta din padure
II.1.6) CPV: 39151000-5
- Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe
loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau
domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare
estimata: 362,097 RON
SECTIUNEA III: CRITERII
DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii
referitoare la contract
III.1.1) Conditii
suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 7.200 lei Modul de constituire a
garantiei de participare - prin depunere la casierie sau prin virament bancar
in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau
printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate
bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in
cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul
in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din
valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care
oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa
faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de
participare este de cel putin 60 de zile de la data depunerii ofertei.
III.2) CONDITII DE
PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de
calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a
operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in
registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare intocmitaconform Formularului 8 din
Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara
si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada
neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte
comune,aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG
nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conformFormularului 17
din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea
economico-financiara si tehnico-profesionala, acandidatului/ofertantului,
trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a,c^1 si d,
din OUG nr. 34/2006, conformFormularului F17.1. din Sectiunea Formulare. In
cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie
depusa de fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie
lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). - Declaratie privind
neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform
Formularului 23 din Sectiunea III Formulare.Neincadrarea in prevederile art.
69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011
de catreofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul
sustinator. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de
fiecare dintre asociati in parte. (original/copie legalizata/copie lizibila
cumentiunea "conform cu originalul").Precizam ca persoanele care
detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea
cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt
: Primarul Municipiului Targu-Mures - Dorin Florea, Viceprimarii Municipiului
Targu-Mures (Jozsa Tibor si Ciotlaus Ionela), Secretarul Municipiului
Targu-Mures - Cioban Maria, Membrii Consiliului Local (Benedek Istvan, Gombos
Geza Csaba, Peti Andrei, Jozsa Tibor (viceprimar), Karacsony Erdei Etel, Bakos
Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller
Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu,
Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Briscaru Gheorghita Ionel, Ciotlaus
Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian
Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Director economic - Kiss
Imola, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea
Disciplinei Contractuale - Damian Alina, membrii comisiei de licitatie : Dan
Ioana, Moldovan Mircea, Sagau Zenovia, Demeter Valeria, Nechifor Voica,
Iernutan Oana, Damian Alina, Lapuste Tunde. - Certificat de participare la
licitatie cu oferta independenta - Formularul 22 din Sectiunea III Formulare.
Sa indeplineasca conditiileprevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile
de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de
cel putin unul dintre asociati. (original/copie legalizata/copie lizibila cu
mentiunea "conform cu originalul"). - Certificate constatatoare
privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul
consolidat de Stat, si catre BugetulLocal de la sediul ofertantului, care sa
reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei
care se depun ofertele. Seaccepta si datorii esalonate, conform legii.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea"conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor
prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de
autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte
documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor sicontributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in
conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele
vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
"conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata
silegalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot
prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe
care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei
oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuiedepuse de fiecare dintre
asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea
contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii
Certificatuluiconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa
Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult
90de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata
sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele
juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima
obligativitatea prezentarii a oricaror documentecare dovedesc o forma de
inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident.
Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate. In cazul
unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre
asociati in parte. Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va
prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea
comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator
(pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma
deinregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident)
in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica
si financiara
Descriere: Informatii
privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr.
34/2006 cu completarile ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca
cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente
ultimilor trei ani cu o valoare egala sau mai mare de 700.000 lei.
(Formularului 5 din Sectiunea III Formulare) . Dovada situatiei economice si
financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare
Formularului 5 din Sectiunea III Formulare. Informatii privind cifra de afaceri
- conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile
ulterioare autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea
unei cifre medii de afaceri globale anuale, aferente ultimilor trei ani cu o
valoare egala sau mai mare de 700.000 lei. Cifra de afaceri globala se va
calcula la cursul Euro mediu anual BNR astfel: - 4,2373 lei pentru anul 2009, -
4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379 pentru anul 2011.
..continuare..,...continuare... In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra
de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea
situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele
subcontractantilor
Capacitatea tehnica
si/sau profesionala
Descriere: Lista
principalelor contracte de livrare din ultimii 3 ani. Se solicita declaratia pe
propria raspundere a operatorului economic- Formularului 9 din Sectiunea III
Formulare. Declaratia pe propria raspundere a operatorului economic-
Formularului 9 din Sectiunea III Formulare In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta
minima efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani
(pana la data limita de depunere a ofertelor) a maxim doua contracte de
furnizare produse similare cu valoare egala sau mai mare de 350.000 lei , fara
TVA. Se accepta cumularea din maxim doua contracte. Fisa privind experienta
similara (Formularul B4 din Sectiunea Formulare). Se solicita: copie dupa
contractul/contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta
si o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul)
pentru autenticitatea procentului de participare. Pentru
contractul/contractele/informatiile relevante din contract/e adus/e pentru
sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente :
-fisa privind experienta similara -copie dupa infomatiile relevante din
contractul/ contractele cu care se va face dovada experientei
similare...continuare...,...continuare...- copie proces-verbal de receptie a
produselor - recomandare din partea beneficiarului - documente doveditoare din
care sa reiasa valoarea produselor furnizate, valoarea finala in lei ( daca
este cazul) Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro de schimb
pentru anul prestatiilor care se va calcula la cursul euro mediu anual BNR
astfel: - 4,2373 lei pentru anul 2009, - 4,2099 pentru anul 2010, - 4,2379
pentru anul 2011. Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie
a ofertantului in furnizarea produselor prezentate ca experienta similara. Se
accepta cumularea din maxim doua contracte. In cazul unei oferte comune,
capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu
mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului
contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului
de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor
atributii.,Recomandari din partea unor beneficiari. Prezentarea a maxim doua
recomandari din partea unor beneficiari autoritati contractante sau clienti
privati care sa confirme furnizarea de produse similare, care vor face referire
la contractele cu care ofertantul intelege sa-si demonstreze indeplinirea
conditiei minime cu privire la experienta similara.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul
procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de
desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de
atribuire
IV.2.1) Criteriu de
atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza
licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii
administrative
IV.3.1) Modul de
obtinere a documentatiei de atribuire:
Documentatia de
atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de
redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care
se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de
depunere a ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora
deschiderii ofertelor: 20.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de
valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI:
INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se
inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de
finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii
prezentei invitatii: 06.07.2012 12:58
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.